Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Ik bedoelde meer dat mannen blijkbaar veel minder de neiging hebben om zich aan te melden bij NMLK, maar wel oververtegenwoordigd zijn op datingsites. Is het omdat eerder gericht zijn op het vinden van die ene vrouw (dat bedoelde ik met de term hoofdprijs) en de rest van hun sociale leven van ondergeschikt belang vinden? Dat ze aannemen dat ze als ze eenmaal die vrouw hebben, alles wel opgelost is. Herken het eigenlijk ook wel een beetje bij mijzelf, hoewel dat gelukkig wel voorbij is.



Kom ik ook op omdat ik merk dat ik onder ouderen veel meer dramatisch eenzame mannen aantref dan vrouwen. Of een zoon die nog steeds bij zijn hoogbejaarde ouder woont en blijkbaar nog steeds niet wil uitvliegen.



@ El Guapo, welkom. Hier ook een tikker met een Y-chromosoom. Heel leerzaam hier in het algemeen, maar weinig bruikbaar in je individuele geval als je last hebt van hormonale bias. Gelukkig schijnt dat voor alle geslachten hetzelfde te zijn.



Communicatie is de sleutel, maar de date-setting maakt dat juist vaak ingewikkeld. Iemand is wildvreemd (toch wel) en als je een probleem ziet, is dat niet altijd een goed onderwerp van gesprek. Terwijl dat heel wat kan verhelderen.
anoniem_636f679abb395 wijzigde dit bericht op 23-02-2015 17:12
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@sybreed, nou dat heb ik ook wel een beetje en vind juist dat mannen, vooral die wat langer single zijn, zo gewend zijn aan hun vrijheid en onafhankelijkheid.. Je moet een aanvulling zijn, ik wil juist echt een samen. Tuurlijk ook wel je eigen dingen, maar niet vooral..



@elguapo, ehm snap je een klein beetje. Maar toch graag de uitgebreide uitleg ;)
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Hoe is het hier met iedereen?



Ik heb een pauze ingelast. Chat wel nog wat maar verder niet echt aan het daten. Heb aanstaande donderdag een sollicitatiegesprek. Dus ga me nu daarop focussen. Hopelijk wordt dat niet zo rampzalig als mijn date leven :p.
Carpe Diem!
@Sybreed; ik den dat mannen meestal eigenlijk wel genoeg matties hebben en helemaal geen behoefte aan nieuwe vrienden. Behoefte aan vrouwen daarentegen...



Hier is mijn app door mijn date van gister al uuuuuuren geleden gelezen, en geen reactie dus. Beetje jammer, heb dan de ballen om het gewoon te zeggen. Maar goed, dit is karma denk ik. Misschien wel eens goed om het vanaf de andere kant mee te maken, want 8 van de 10 keer ben ik degene die de afwijzing doet. *edit; hij heeft geen 'romantische gevoelens' voor me Die is zeker op zoek naar het halsoverkop verliefd worden, dat gaat met mij zeker niet lukken



Dus, MissP en Efelide, ik snap jullie break heel erg goed. (überhaupt natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
El: er schrijven ook heren mee



Amy. Meeste Amsterdammers zijn wel assertief. Jammer dat na een leuke date je nog niks gehoord hebt. Zegt in mijn ogen wat meer over de persoon. Waarom zou bij jou halsoverkop verliefd worden niet lukken. Niks is onmogelijk in het leven. Ook verrassend zijn wanneer je het niet verwacht.



Efel. Ik snap je datepauze wel. De meeting zal echt niet hele avond over het daten gaan. Zal juist anders zijn dan date. Gezellige avond.



Syb. Dat er bij NMLK meer vrouwen zijn zal niet komen dat ze thuis achter hun pc zitten naarstig op zoek naar een vrouw. Ben ik niet met je eens. Ik was week geleden voor het eerst op een feest van NMLK. Maar daar zag ik ook een groot aantal type mannen die niet de sociale vaardigheden hebben om contact (ook vriendschappelijk) te leggen met mensen. Stonden veel de hele avond aan de kant in de rondte te kijken. Wat ik komisch vond is dat er een met een strohoed op naar een feest komt met als dresscode easy Ibizastijl jaren 80/90. Een aantal met houthakkers hemd, :):):) Oei die hebben een vrouw nodig om zich te kleden. Andere deel ook goede geklede goodlooking mannen die je net zo goed in andere uitgaansgelegenheid zou kunnen tegenkomen.

Gold ook voor de vrouwen. Deel aan de kant staan en slecht gekleed.



En wat je aangeeft van oudere vrijgezelle man of de zoon die bij zijn ouders woont is een bepaald type man. Alsof alle oudere vrijgezelle mannen zo zijn. Nee, dat is het type "Jambers" man die vaak met een vrouw trouwen van de Filipijnen of Thailand.



maka: Cool verwoord het duidelijk wat met een kind kan doen. Mijn oudste heeft met bijna 5 jaar ook de scheiding bewust meegemaakt. Ex had snel een scharrel, nog tijdens de mediation van de scheiding zelf. Werd na 6 weken al voorgesteld. Sliep meteen er ook op het moment dat de meiden bij me ex waren. Ze is een gevoelig meisje Ze lijkt veel op mij dus kon zo goed als mogelijk inleven wat in haar om ging. Ik heb veel met haar gepraat op haar niveau omdat het allemaal heel verwarrend (zacht uitgedrukt) was en al veel meemaakte door de scheiding. Kinderen zijn flexibel, mits het allemaal goed geleidelijk gebeurd en ze in betrokken worden.



Fam: laat de moed nog niet zakken. Niet gelijk conclusies trekken.



missp Succes met de sollicitatie. Misschien ligt je geluk nu daar ipv bij het daten en komt het geluk met daten erna weer



Wat maka zegt zoek ik ook een samen en daarin je eigen ding. Ik denk niet dat mannen die lang alleen zijn hun onafhankelijkheid willen verliezen. Ik vind de vrijheid nu ook lekker. Maar hoop toch wel iemand te vinden om samen weer iets op te bouwen. Zullen veel meer mannen zijn die dat willen. Misschien zijn die wel op de gewone datingsites te vinden en minder op Tinder. Of andersom.



De lente is in aantocht. De periode van goed voelen, de vlinders en liefde.
anoniem_184317 wijzigde dit bericht op 23-02-2015 23:12
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@MissPatrice, succes met je sollicitatie!



@Amy, he jammer, balen..

En waarom zou iemand idd niet halsoverkop verliefd op jou kunnen worden?



@Pat, er zijn idd ook genoeg mannen die ook gewoon hetzelfde zoeken hoor.

Ja, het is lastig met kinderen., helemaal omdat ik haar vrijwel fulltime heb. Ik heb met fwb wel zo'n 2,5 mnd gewacht en met zijn kind nog iets langer. Maar dat kon in die periode (vakantie) ook makkelijker.
Argh dat rot forum de hele tijd.



Ik bedoel denk ik meer dat het doel om bij een eerste date meteen verliefd te zijn nogal ambitieus is. Maar goed, en door...
Alle reacties Link kopieren
quote:AmyFarahFowler schreef op 23 februari 2015 @ 23:34:

Argh dat rot forum de hele tijd.



Ik bedoel denk ik meer dat het doel om bij een eerste date meteen verliefd te zijn nogal ambitieus is. Maar goed, en door...Dat vind ik ook. Vooral de eerrste date is toch bedoeld om de ander een keer echt te zien en te kijken of er een klik is? Verliefd na 1 ontmoeting ben ik geloof ik nooit geweest zonder internetdaten.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Nog altijd geen update of anderszins van date. Of het moet toch ineens ernstig gebleken zijn, dan alle begrip.

Zucht. Ik mis echt de tijden van de mail. Word zo moe van al die oppervlakkigheid en niksigheid..
Alle reacties Link kopieren
Ben ik ook weer even. Heb even snel alles gelezen en reageer even kort en uit mijn hoofd.



@Cool, wat stom dat je niets meer van date gehoord hebt. Kan me heel goed voorstellen dat je moe wordt als het zo gaat. Lekker laten gaan ,tenzij er idd iets ernstigs aan de hand is. 75km is wel een uur ja, maar jij hebt geen kinderen toch? Als het je leuk lijkt en je hebt idd geen kinderen zou ik me er niet door laten weerhouden.



@Amy, wat Kl*te voor je. Eindelijk een keer een leuke kerel en dan is hij stil. Waarom niet gewoon een reactie denk ik dan, maar goed geeft ook weer aan wat voor vlees je in de spreekwoordelijke kuip hebt en dan wil je hem sowieso niet. Hoop toch dat de reactie nog komt, tegen beter weten in maar toch. En ik hoor dat ook vaak van mannen dat vrouwen dat verwachten 'pats boem verliefd'. Gaat mij niet gebeuren weet ik, hoogst haalbare is 'zoooo wat ben jij leuk' en dat zegt verder nog niets.



@Imo, gefeliciteerd met je nieuwe stekkie. Verhuizing weer achter de rug, voelt het al eigen? En wie weet tot welke inzichten Latter gekomen is..... heb je er gesprekken over?



@Pat, ik snap dat jouw ervaring niet leuk is geweest v.w.b. je kind en nieuwe partner van ex. Het is ook heel lastig hoe hiermee om te gaan en zal ook per kind verschillen. Mijn ex gaat er vrijer mee om en kind gaat daar goed mee om, al is dat wel een blijvende (voor nu) relatie gebleken en dat scheelt ook. Bij mij was het iets wat over is gegaan, dus dan zie je de 'schade' meer denk ik. Wat wel/niet te doen is vooral een 'aanvoeldingetje' en daar kun je goed of fout mee zitten.



@ElGuapo, welkom hier! Ik ook van de interactie idd, maar het verhaal volg ik niet helemaal maar misschien ook te snel gelezen.



@SK, nog een keer vragen hoor. Afspreken is beter in jouw geval, aangezien lang contact niet jouw ding is. Hier trouwens ook 0 geduld. Slim om uit te vogelen wat intenties zijn, want daten is geen bezigheidstherapie (al lijkt het er vaak wel op).



@Efelide, wat jammer maar begrip het wel. Eens in de zoveel tijd tref je iemand die je echt leuk vindt en je iets doet. Als het dan door omstandigheden niet kan, maakt dat het extra zuur. Neem je tijd om het te verwerken. Dikke



Hier gaat het ok. Date binnenkort dus dat is goed. Duidelijk geweest, werkt kennelijk beter. Wel jammer dat het daadwerkelijke voorstel weer van mij kwam, maar goed hij reageerde enthousiast dus misschien is dat wel voldoende. Heb zin hem te zien. Blijf me wel afvragen of het echt relatiemateriaal is door de manier van contact. De angst bestaat dat we verzanden in gezellige avondjes+ en meer niet. Maar we gaan het zien. Voorlopig zin om hem weer te zien.
@Famke; ondertussen reactie gehad; hij heeft geen 'romantische gevoelens' voor me. Ik vind het een beetje dom om te hopen dat dat gebeurt op een 1e date, maar ach. Ik heb er niet wakker van gelegen!
Alle reacties Link kopieren
Maar dat vind ik een beetje hetzelfde. Het 'heee wat ben jij leuk', dan voel ik al of ik er verliefd kán op worden. Nee, natuurlijk ben je dat dan niet meteen, maar weet meestal wel of er mogelijkheid is om iets te laten groeien. Aantrekking+klik dus->romantische gevoelens.

Maar als t dan niet doorgaat is dat balen en dan kun je je daar nog best een tijdje rot door voelen en denken aan hoe mooi het had kunnen zijn.



@Imo, gefeliciteerd trouwens met je nieuwe huis! En klinkt echt goed hoor, hoe latter nu is. Iig lekker van genieten dus



@Famke, mooi weer een date..! Snap je terughoudendheid, ik zou er zelf naar vragen..



@Cool, balen dat je nog niets gehoord hebt.. hopelijk een goede reden.
Alle reacties Link kopieren
@coolpack2,

Ik begrijp het, als je iemand had waarmee je al verder was met

elkaar leren kennen en dat stopt. Dat je dan weer die first

contact fase steeds moet herhalen bij nieuwe mensen.

Die oppernixigheid heb ik ook last van



@Amy, Jammer meid. Tja, nu sta je aan de andere kant van het

kijkglas. Voelt niet goed, had jij wel roze lenzen al in?

Lees net dat je er niet wakker van ligt, dan is er niets

aan de hand. Wat Maka zegt.



@famkej, Haha, nee inderdaad. Voor bezigheidstherapie moeten

mensen maar een tamagochi aanschaffen.

Denk dat het over is met okcupid meid. Had twee voorstellen

gedaan maar ze was er niet echt enthousiast over, meer dat

ze niet kon of dat ik er niet veel van moest verwachten.

Wel snel reageren op mijn berichten maar verder blijft het

oppervlakkig en komt ze er niet op terug. Ik laat het even

van haar kant komen, geen zin om extra moeite te gaan doen.

Er zijn leukere meiden.

Jij succes met je date! Hoop dat je wat duidelijkheid krijgt

dan.



Kortom geen lijntje meer voor moi. Maar niet zo erg, heb nog

wel een klein aantal tinder matches die soms wat terug

sturen. En iemand op paiq die wat terug stuurt.

Ik zoek nu (probeer toevallig tegen te komen) een meid die wat

wederzijdse interesse toont en enthousiast is.

Gezien ik ook een bundel van enthousiasme ben
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@ patleeuw, ik heb zelf het gevoel dat vrouwen al lagere verwachtingen hebben wat kleding van mannen betreft. Als je kleding de juiste maat heeft en er sprake is van eenheid van stijl zijn vrouwen vaak tevreden. Kijk trouwens ook met wat voor zwervers veel leuke vrouwen rondlopen. Ik kreeg laatst trouwens een compliment over mijn houthakkershemd van een oud-date.



Moet ook wel zeggen dat ik niet veel met vrouwen heb die erg met mode bezig zijn. Mijn type koopt iets dat er leuk uitziet en ze nog jaren kunnen dragen. Dus misschien vinden die mijn kleding minder belangrijk.



Ik denk dat sociale vaardigheden veel belangrijker zijn in de keuze voor een man en mannen met weinig sociale vaardigheden staan niet bekend om hun geweldige kledingkeus.



@ Amy, jammer. Had geen profetische woorden willen schrijven.



Het type pats-boem verliefd bestaat wel, maar mensen die dit hebben zijn meestal nogal naiëve types die nogal op hol slaan en waarbij die verliefdheid en de relatie vaak over is zodra de leukigheid er van af is.



@ coolpack, jammer dat ook jij weer een tegenvaller hebt.



@ famke, mooi dat met je date alles nog doorloopt.



@ SK, niet druk maken. Er komt altijd nog een lijntje bij.



Heb zelf even een niet-date dip. Beetje te veel vrije tijd nu. Aan de andere kant: ik moet nog steeds daten met handen op de rug gebonden, dus ik ben er nog niet klaar voor.



Gelukkig heb ik morgen een kennismakingsgesprek met mijn hopelijk nieuwe stageplek. Vult mijn tijd weer op en brengt mij dichter bij weer leuk zijn. Dat ik ook merk dat ik met sprongen vooruitga wat betreft mijn fobie helpt ook. Dit is even geen romantische periode, maar ik denk dat ik volgend jaar gladiatrixgevechten kan laten houden voor een date met mij. Al kan ik daar beter niet aan beginnen, anders krijg ik alleen vrouwen die groot, lang en bont en blauw zijn.
Alle reacties Link kopieren
Pff nog weinig genieten van nwe huis. Draai op t moment dagen van 13/14 uur en ook zondag gewerkt. De bende staat er nog...
Alle reacties Link kopieren
@Sybreed, nou ik hou er toch wel van als een man zich goed kan kleden. Een goed zittende, moderne jeans hou ik wel van.. (geen rare vormen). Geen kleding van jaren oud.. Houthakkersbloes, oh my.. haha.

Daten met handen op de rug gebonden..? Huh? Fobie?

Haha, kan er geen touw aan vast knopen ;)



Ehm, ik ben ook wel van het pats boem verliefd (helaas, nou ja, tis er of t is er niet en kan snel verliefd worden).. Maar niet dat ik dan niet meer realistisch kan kijken naar iemand (alleen wel lastig om mijn gevoel dan helemaal uit te schakelen :/).

Maar ben er toch in geslaagd een lange relatie vol te houden.. En áls ik vroeger verliefd was, was ik niet degene die het uit maakte.

Vindt niet iedereen dat belangrijk dan, dat 'het gevoel' er toch wel moet zijn?? Of is het ook wel normaal dat gevoel moet groeien? Mijn ex was bijv in het begin ook niet verliefd op mij, dat kwam bij hem pas na een paar maanden. Maar hij is daarna wel altijd heel gek op mij geweest. Dacht altijd dat dat niet heel standaard was.. Al zei mijn zusje laatst dat zij dat ook wel had. Maar ja, zij is ook een redelijk rustig type in de liefde (weinig vriendjes, niet zo mee bezig, tov van mijzelf dan vroeger).
Alle reacties Link kopieren
Houthakkersbloes is toch helemaal lumbersexual?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Imo. Dat zijn lange dagen. Hopelijk kun je snel uitpakken en inrichten.



syb. Ligt denk ik aan de type vrouw of ze tevreden zijn met kleding wat matcht. . haha niet aangesproken voelen hoor met houthakkershemd Het was als voorbeeld genomen. Ik vind een verzorgde vrouw aantrekkelijk. Hoeft niet de laatste modetrend te zijn. Wat ik niet oogstrelend vind is de type vrouw of man die bij school staan en veelal slobberbroek, niets aan haar en kleding doen. Ik snap best niet elke dag tip top kan zijn. Of de jonge mannen zomers bij het zwembad zie met een grote bierbuik. Die hebben als motto goed gereedschap hangt onder een afdak:)



Sk. er komt altijd wel weer iemand voorbij die zelfde interesses heeft en je interesse wekt om mee te daten. Hopelijk gaat het snel goed met je stageplek



Maka natuurlijk is het vervelend als Aantrekking+klik romantische gevoelens zijn en het komt niet van twee zijden. Logisch om dan je je daar nog best een tijdje rot door voelen en denken aan hoe mooi het had kunnen zijn.



Amy. Romantische gevoelens is inderdaad snel voor. Het gaat om de leuke klik en aantrekkingskracht waar maka het over heeft. Het kan in een keer voorkomen, zelf een keer meegemaakt, maar meestal toch een aantal dates voor nodig om het te krijgen



Fam. informeren kan toch altijd. Het moet natuurlijk niet zo blijven dat het van een kant moet komen met voorstellen komen. Het moet een wisselwerking.



Cool. Van oppervlakkigheid hou ik ook niet van. Je wilt een persoon toch beter kennen. Van hoi, hoe was je dag, ga je wat leuks doen, houdt kun je geen leuke gesprekken over hebben.

Vroeger toen er nog geen email was belden wel elkaar. Uren aan de telefoon met jeugd vriendin. Hoorde je elkaars stem tenminste



Geen nieuws op datefront. :)Wel wat app gesprekken. Afwachten of er een klik is om af te spreken.
Dat pats-boem gevoel bestaat zeker, dat had ik bijvoorbeeld bij buitenland man, maar om dat een verliefdheid te noemen gaat weer te ver. Ik denk ook dat dat voor iedereen anders werkt. (Al vind ik pas verliefd worden na maanden daten ook weer apart). Bij mij gebeurt het echt heel zelden, en denken 'hee, die is leuk' is ook weer niet hetzelfde als pats-boem. Bij mij dan. Ingewikkeld dus.



Maar goed, ondanks al die teleurstellingen blijf ik toch stug door daten, en wellicht word je daar ook wel een beetje murw van, wat de zaken zeker niet helpt. Soms vraag ik me wel eens af of ik al zo lang single ben omdat ik altijd wacht tot er wat beters voorbij komt. Maar goed, ik ben kapot, dus dat is een beetje een te diepe vraag voor nu
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Tijd geleden dat ik hier geschreven heb. Heb wel hier en daar wat meegelezen.

Ik ben ook niet aan het daten, laatste date is alweer bijna een jaar geleden.

Zou niet eens weten hoe het moet haha!

Ik ga straks een half jaar naar het buitenland, dus echt gaan daten is misschien niet zo handig.

Heb sinds kort weer Tinder op mijn telefoon geinstalleerd om een leuk scharrel op te doen en mijn behoeftes te laten vervullen.

Al vind ik het aanbod aan leuke mannen erg minimaal.



Trouwens met romantische gevoelens hoeft zeker geen verliefdheid mee te worden bedoeld.

Romantische gevoelens = aantrekkingskracht = klik.



Hoop dat voor de meeste van jullie iig 2015 een jaar wordt met een nieuwe liefde.



Ik vind het knap dat jullie zo door kunnen blijven gaan met daten ondanks teleurstellingen.

Als ik teleurgesteld ben wil ik juist niks meer met daten te maken te hebben. Angst voor een volgende teleurstelling. Vandaar dat mijn laatste date alweer bijna een jaar geleden was.

Hoe gaan jullie ermee om??
Fijn dat er weer een date gepland is, Famke! En nee, ik heb geen kinderen, maar wel ook een druk bestaan, dus om elke keer een uur te reizen kost mij evengoed tijd en energie. Voor de juiste persoon niet onoverkomelijk, maar nu..? Mwah.



Ik ga er niet echt mee om, Lielie. Wat ik lastig vind is dat al dat net-niks-gedoe de gedachten aan die paar personen die ik het afgelopen jaar wél leuk vond, maar waarmee het niet lukte of niet Kon, eerder aanwakkert dan vervaagt. Tav die persoon met wie het niet Kon heb ik me wel eens afgevraagd of dat 'm nou vooral in dat gegeven zat stiekem, maar dat denk ik toch niet echt. Er was al een klik voor ik dat wist en hij bezat wel een combinatie aan eigenschappen waar ik blij van word. Om problemen te voorkomend hebben we een klein half jaar geleden het contact moeten verbreken. Pijnlijk en zuur, zeker als het qua daten driewerf niks is. Muv die buitenlander, maar die gaf dus na twee leuke dates de silent treatment. Beetje jammer ook. Dus tja, ik hang een beetje in dezelfde stemming als Efelide, denk ik, en al een tijdje. Daarom weinig actief met daten. Op zich heb ik meer dan zat andere dingen te doen, waardoor ik ook wat beperkt word in tijd en energie. Maar de angst bekruipt me soms dat het er gewoon niet in zit voor mij uiteindelijk. Kan me er zo slecht een beeld bij vormen met wie ik uiteindelijk een toffe relatie (die past bij mijn leven en wensen) zou kunnen opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
@lielie,

Ik heb aardig wat teleurstellingen gehad ondertussen. Maar blijf doorgaan want ik weet dat daar ergens een hele leuke dame is waarmee ik het gewoon erg goed kan hebben.



@amy,

Dat gefühl van wachten totdat er iets beter komt heb/ken ik totaal niet. Volgens mij gaan vrouwen over het algemeen bijna alleen voor de 'ware'. Even kort door de bocht met categoriën bootycall-scharrel-fwb-relatie-ware, ben ik een tijdje wel zoet met de eerste twee uit de reeks. Ik ben nog maar 1x een dame tegen gekomen die die laatste twee wel zou kunnen zijn, maar dat was ik niet voor haar helaas. Ik schuif echt niemand opzij omdat ik die super match maar niet tegenkom.



Okcupid lady zegt 'misschien' vrijdag wel te kunnen afspreken. Het loopt een klein beetje stroef.

Ik zie het even aan.

En net contact met een spontane, vrolijke en grappige meid op tinder. Alleen gaat ze binnenkort op vakantie far, far away.

Ook nog zo nu en dan contact met een wat oudere vrouw. Geen idee wat zij van het contact vindt, gesprek is ook meer over hobby's en werk. Is het aan mij om het roer van het onderwerp een beetje om te gooien naar dating?
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@Amy, mijn ex werd niet 'verliefd' na maanden, maar hij ging van me houden. Met verliefdheid bedoel ik echt dat je alleen maar aan die persoon kunt denken, rare dingen doet, dingen vergeet of je juist geweldig voelt (als t wederzijds is) etc. Dat heeft mijn ex nooit voor mij gehad. Hij vond me wel leuk en aantrekkelijk.

Maar je was niet verliefd op buitenlandman? Want die zag je toch ook al een paar weken?



Na/binnen hoeveel tijd hoort een verliefdheid eigenlijk te komen dan..? ;) En is een verliefdheid altijd/meestal nodig voor een relatie? Voor mij persoonlijk wel, tenminste, zelf nooit anders meegemaakt dat ik een relatie met iemand zou willen, waar ik niet verliefd op ben.



@lielie, welkom.. je was hier een tijdje terug toch ook (of was dat een andere lielie)?

Als ik teleurgesteld ben, dan ga ik juist verder op zoek, om hopelijk snel van het rotgevoel af te komen..

En ik herken ook wat @coolpack zegt, als je dan allemaal dates hebt die het 'net niet' zijn, dan wordt t gevoel van degene waar je wel wat bij voelde meer aangewakkerd (rooskleuriger beeld?)



@Systeemkast, hmm dat verklaard het wel een beetje. Mannen hebben dus niet het gevoel van 'wachten tot er iets beters komt'? Omdat de ware misschien toch niet komt, dus dan is minder dan dat ook prima en beter dan niets..
Alle reacties Link kopieren
@Maka, waarom wachten en alleen actief zoeken als je gewoon een leuke tijd kan hebben met een leuke dame, en gewoon verder rustig je ogen open houdt voor wel de ware? Wij denken niet zwart-wit maar in grijstinten
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat nou als je niet in de "ware" gelooft?



Zoals ik. Ik geloof niet dat er maar 1 persoon kan zijn die perfect bij je past ofwel de ware dus is.



Dus ik zoek ook niet naar de ware. Redeneer ik dan als een man? En denk ik dan ook in grijs tinten? (a)
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven