Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...



Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.



Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Treez wat leuk!! En heel fijn dat je na al die oenen een leuk exemplaar hebt gevonden, heel veel geluk.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Treez!

En hoe was je tweede date Brennan?! Hopelijk voor herhaling vatbaar:)



Ik heb nog contact met die date van laatst. We gaan kijken/ afwachten of we in Januari evt verder gaan daten. Komende maand hebben we daar beiden geen ruimte voor door omstandigheden. Ondertussen kijk ik wel een beetje verder maar niet heel actief;) Prima even zo.
Nijn hoop dat de omstandigheden niet heel ernstig zijn. Wel fijn dat je date hetzelfde heeft en dat jullie in januari verder gaan kijken, het geeft toch altijd iets van hoop als je nog een lijntje hebt lopen.



Mijn date van zondag was gezellig, maar voor mij was het ook niet meer dan dat. Had geen behoefte om flirterig te doen of ook maar enige vorm van lichamelijk contact te zoeken, dus vrees dat het niets gaat worden. We hebben sindsdien nog wel contact gehad, weet niet zo goed wat ik er mee moet. Het maar gewoon aankijken en afwachten of er iets kan ontstaan of afkappen. Hij is ook niet echt duidelijk hierheen, niet uitgesproken enthousiast maar kapt het ook niet af.



Verder levert Tinder mij wel echt heel veel dates op, misschien moet ik ze voor hier even namen geven. Voor komende vrijdag afgesproken met een ver-weg-man, contact op de app erg leuk, maar hij woont echt ver weg dus weet niet of dat praktisch gaat werken.

Ik heb ook contact met leuke-man, is mijn favoriet op basis van foto's en gesprekken tot nu toe, maar het komt niet tot een date. Hij had een drankje voorgesteld maar toen ging ik op vakantie, ik heb daarna een voorstel gedaan maar hij kon die dagen niet en nu komt er van hem geen nieuw voorstel, terwijl we nog wel gewoon contact via de app hebben. Ik begin me dan altijd wel af te vragen of er niet ergens een addertje onder het gras zit. Maar geef hem het voordeel van de twijfel, kan het altijd nog afkappen.

En dan heb ik nog gedichten-man (kreeg een Sint gedicht van hem op 5 december) en leger-man waarmee ik nog een datum moet zoeken. Ik heb mezelf een swipe verbod gegeven op Tinder
Alle reacties Link kopieren
Jammer van je date brennan. Ik zou na 2 dates ook willen dat er enige spanning is of dat je denkt dat het kan komen. Anders kans te groot dat het meer vriendschappelijk is en blijft.



'Maar je maakt me wel enthousiast over Tinder;) Kan je nu eeuwig blijven swipen of zijn de mannen een keer op?!

Dat je een gedicht kreeg vind ik wel bijzonder!

Staat er al en date met een van de mannen gepland?



En trouwens geen nare omstandigheden

Hier hoor!
Hey Nijn, ik ben overgestapt naar het tinder topic omdat het hier zo stil was, dus heb je bericht nog niet eerder gezien. Voorlopig kan ik swipen wat ik wil en is het nog erg eindeloos. Je kan zelf de afstand en leeftijd instellen, dus als het echt op is, kun je daar altijd wel weer wat in aanpassen.



Contact met de man waarmee ik 2 keer een date heb gehad is stil gevallen. Gelukkig had ik genoeg andere mannen om hem op te volgen.

Ver-weg man was in het echt een beetje saai dus die heb ik na de date geappt dat het niets ging worden.Leger-man was gewoon gezellig maar meer niet en begon na afloop te miepen dat hij niet zo gezellig was want hij was eigenlijk niet zo lekker. Toen was ik er eigenlijk ook wel klaar mee.Ondertussen nog met lange-man afgesproken, was wel erg gezellig. Wilde ik best wel een vervolg geven maar vanuit hem is er na de date erg weinig contact gekomen dus dat laat ik er ook maar bij.Gedichten-man volgt deze week, ben benieuwd. Hij is wel erg grappig op de app, maar ik voel me maar matig aangetrokken tot de foto's. Hopelijk valt het in het echt mee Leuke-man kwam zelf nooit met een voorstel tot een date en had vooral tijd om te appen als hij niet thuis was. Heb hem hiermee geconfronteerd maar hij was natuurlijk beledigd. Daarna kreeg ik een heel pleidooi dat hij gewoon heel erg druk was. Sindsdien is het stil, wel jammer, hij was echt wel leuk op de foto's en app.Als het met je date niets word dan zou ik idd gewoon eens Tinder bekijken. Ik moet zeggen dat het mij reuze meevalt, alles wat echt naar plezier op zoek is is daar redelijk duidelijk in. En ik vind het heel fijn dat je mensen kan ontmatchen als ze irritant zijn, ongepaste opmerkingen maken of je er gewoon klaar mee bent.
Hier ook Tinder nog steeds als beste app hoor en rond deze tijd van het jaar is het er erg druk.

Momenteel 2 eerste dates staan en een derde in de planning.

En aangezien de meeste dates op niets uitlopen blijven we zo wel in de running
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de update Brennan! Je kan er weer een aantal wegstrepen dus je mag weer swipen;-)

Wie weet is gedichtenman in het echt meer je type.



En Treez, ik dacht dat je al een tijdje een vaste date had?? Toch op niks uitgelopen?



Ik denk dat ik in het nieuwe jaar ook Tinder ga opstarten:)
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik dacht ik ga het ook eens een kans geven. Maar ik ben er na een paar dagen al wel klaar mee. Ligt het aan mij of zijn al die profielen zo afgezaagd? Iedereen houdt van lekker eten, reizen en is sportief. En ik krijg berichtjes van mannen van 50. Jeetje. Ik vind t vreselijk. Tinder is toch wel leuker. Maar daar bloeden gesprekken snel dood. En dan de spelfouten bij sommige mannen...... afknapper.
Mick het is echt een kwestie van volhouden en een medium vinden dat bij je past. Ik vind van datingsites ook wel een nadeel dat iedereen contact met je op kan nemen, zit helemaal niet te wachten op oude of domme kerels. En als je ze dan beleeft afwijst worden ze boos, niet zo mijn ding.

Bij Tinder moet je idd ook gewoon veel gesprekken beginnen, maar dan hou je wel veel dates eraan over, ik had er meestal 1 per week. Nu een leuke tinderman al meerdere keren gezien, het kan dus wel. Maar echt makkelijk en leuk is het idd niet op de internetdating markt.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb zowaar twee leuke gesprekken op Tinder met mannen die 'normaal' lijken. Dus komende week twee dates
Wat fijn Mick. Gewoon zonder al te veel verwachtingen erheen en er een leuke avond van maken.

Ik ben al ruim een maand met mijn tinderman aan het daten, er zitten dus echt wel hele normale mannen tussen die op zoek zijn naar een relatie. Veel plezier op je dates
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al eens een van deze Single eventsgeprobeerd? Ik ben benieuwd naar ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even hier mijn beklag doen. Ik word namelijk best wel treurigg van dat internetdaten.
Tinder: soms wel een leuke match, maar daar hoor je dan ineens niks meer van.
Relatieplanet: sorry ik vind het toch wel een bakje met restanten. De ene na de andere rare man stuurt ne een berichtje. Bijvoorbeeld mannen van boven de 50. Alsof ik daar op zit te wachten. En al die clichés die in profielen naar boven komen: vre-se-lijk! En de leuke mannen die er wel tussen staan sturen mij dan weer geen berichten terug.

Ik word er even moedeloos van. Ik sta wel weer open voor een leuke vent. Maar waar ga ik in godsnaam iemand normaals vinden? Heb het gevoel dat ik een soort van over ben gebleven en het nu maar met de restanten moet doen.

Iemand nog tips?
Heb je zelf goed door wat je te bieden hebt in een relatie? schijnbaar zijn diegenen tot wie jij je aangetrokken voelt, niet aangetrokken door jou. En visa versa gezien de reacties die je ontvangt.
Alle reacties Link kopieren
We kunnen elkaar de hand schudden. Ik heb het vermoeden dat veel normale types niet online te vinden zijn :bonk:
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Alle reacties Link kopieren
Viva40ers schreef:
16-07-2017 16:42
Heb je zelf goed door wat je te bieden hebt in een relatie? schijnbaar zijn diegenen tot wie jij je aangetrokken voelt, niet aangetrokken door jou. En visa versa gezien de reacties die je ontvangt.
Dit vind ik zo'n onzin. Mannen zullen altijd proberen jongere dames te regelen, dit heeft niks met de dame in kwestie te maken. En met online daten kom je nou eenmaal een hoop bagger tegen.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven