Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
@Misia, wat jammer zeg



@Maggie, zolang jij het ook zo ziet niks mis mee. Ik heb er ook zo een, alleen ik wil het niet zo zien dus hij bekijkt het maar haha



@Sybreed, ik geloof je wel want je klinkt hier ook zo, maar..... ik hou erg van grappen en toch van een wildvreemde op RP.... ik weet het niet, meestal komt dat dan toch of bijdehand, flauw, stom of typisch over haha. Ik vind eigenlijk de reacties van normale lengte (dus geen lang verhaal, maar ook niet 1 zin) waarin iemand verwijst naar dingen in je profiel en dan meldt dat hij graag eens wil chatten etc. het prettigste. Maar dat zal ook persoonlijk zijn denk ik. Heb je nu contact met iemand?



Ik ben in twijfel.... heb toegezegd elkaar van de week te ontmoeten, maar weet het niet... Komt met name omdat ik via app naar mijn zin te weinig vragen krijg (interesse), ook als ik iets zeg wat een vraag zou moeten oproepen (bijv. iets over mijn kinderen). Hij is wat jonger en date normaal altijd ouder en wat hij doet is nogal intelligent (misschien matcht dat sowieso dan niet?). Aan de andere kant, wat drinken kan geen kwaad. Ik denk nog even verder :-)
Alle reacties Link kopieren
@Famkej

Die twijfel is niets vreemd, heb ik ook weleens gehad.

Heb je hem al via Skype gesproken? Misschien dat dat wat helpt in je beslissing.
Alle reacties Link kopieren
@Strider, ja gesproken, was op zich leuk. Maar ik wil de kar niet trekken qua gesprek. Hij heeft er heel veel zin in, wil zelfs gaan eten. Ik denk dat het ook komt omdat ik nog maar weinig contact met hem gehad heb, dan heb je er minder gevoel bij (aan de andere kant bij veel contact praat je het soms ook dood).
@ famke,



Ga hem gewoon ontmoeten. Online gesprekken kunnen je alleen vertellen dat je het nog niet zeker weet tenzij hij een dealbreaker tevoorschijn tovert. Waar je ook gemakkelijker live achterkomt.



Eerlijk gezegd calculeer ik al in dat een bericht door wat ik ook zeg misschien verpest kan worden. Domme dingen kan ik voorkomen, maar ik ga mijn hoofd niet te hard breken over wat er in het berichtje staat. Als ik de gave had om dat van te voren te kunnen raden, kan ik ook raden wie ik op straat kan aanspreken en om haar nummer vragen.



Nee, op dit moment ben ik even contactloos. Ik heb wel even op okc gekeken naar de beschikbare dames en misschien moet ik die maar eens proberen. Hij is namelijk gratis en zolang ik in studeer heb ik weinig zin om veel geld aan datingsites uit te geven. RP is redelijk goedkoop en heeft een enorme vijver. Alle andere datingsites zijn duurder of bieden mij keus uit wel drie aantrekkelijke dames.
Alle reacties Link kopieren
Ok nu heb ik weer iets anders......raak ineens geïnteresseerd in een vriend. Ken m al jaren en een gezamenlijke vriend heeft wel eens geopperd dat ik iets met hem *moet* beginnen. Ik zag hem al die jaren niet als potentie, maar begin m nu ineens met andere ogen te bekijken. Maarrrrrrr vind ik hem echt leuk, of wil ik gewoon graag een vriendje? En los daarvan hoe kom ik erachter of hij t ook leuk zou vinden......
Alle reacties Link kopieren
Pff, dit voel dan weer kut, hij is weer online op de datingsite, zie t net



Ja, blijkbaar ik dus ook.

Maar bah bah bah....ik kan er toch niet goed over uit. We hadden geen relatie, nee, maar toch: vind dit ZO en ook de pest aan dit soort sites: je ziet zo makkelijk dat je weer total strangers bent.



Gewoon weer hups die snoepwinkel in, alsof je elkaar nooit hebt ontmoet. En die blije profielen zullen elkaar dan ook wel net zo min kruisen als dat je m nog ooit een keer IRL ontmoet. Bah. Ik vind het gewoon echt dat ie nu lekker verder gaat
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
vraag me af hoe ik ermee om moet gaan als ooit een echte (korte) relatie uitgaat....dit gaat me al zo onder de huid dat ik denk: hoe zal dat moeten dan? ....
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
@ maggie.. krijg beetje het gevoel dat het meer te maken heeft met het feit dat je graag een vriendje wil...

Ik vind het altijd zo apart dat 2 vrienden ineens een relatie krijgen. Hoe kan het dat die gevoelens ineens zo laat ontstaan?

Ik weet dat het heus wel gebeurd, maar toch...



@ misia, wat doe jij op die dating site dan??? als het echt serieus tussen jullie wordt kunnen jullie toch samen afspreken om het profiel te verwijderen? Blijkbaar is het nog niet heel serieus, dus zijn jullie vrij om te gaan waar jullie willen. Maak het anders eens bespreekbaar?
Alle reacties Link kopieren
Uggh, ja dat is altijd vervelend van internetdaten Mies, je ziet dat een ander weer doorgaat.



Is de pijn nu echt om het verlies van hem, of over het feit dat hij jou niet wil? En hoe leuk kan hij nou zijn? als hij jou niet wil, is 'ie toch meteen een stuk minder leuk?



Liefde kun je niet vasthouden en iemand die jou niet wil moet je al helemaal loslaten....laat 'm los, dan voel je zelf ook meer vrijheid....

Forgive
Alle reacties Link kopieren
Haha Lelie, ja shit, ik denk het ook vond het ook al verdacht....nou mooi, scheelt ook weer "kopzorgen"
Alle reacties Link kopieren
lielie, hij wil me niet meer zien, liet ie vrijdag weten....dus ja, natuurlijk is ie dan toch wel weer online (op een gegeven moment). En ja, ik schreef t al: ik zat er ook weer te neuzen (afleiding zoeken) . Dus wat is er aan de hand met me?

Vond m geloof ik echt, echt leuk. Maggie, thanks, meis, ja: hij wil me niet dus hij is wel inderdaad een stuk minder leuk. Ik ga ook even een lijstje maken waarom het gewoon geen match was, want denk dat hij echt niet best bij me paste. Ik denk dat t me zo raakt omdat hij bepaalde eigenschappen heeft die ik heerlijk vind. Vrij, open, gevoelig, stoer. Ach, een mix die ik nu herken als iets dat ik gewoon fijn vind . Weer iets geleerd/mee te nemen. Dus het is niet all bad, maar verbaas me wel over mezelf, dat dit me toch zoveel doet.



Ben ook aan het nadenken over jouw post, wbt je goede vriend. Goede raad is in dezen moeilijk, maar ik broed erop wat ik zou doen
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
@Sybreed, dat is ook zo hoor, je weet toch nooit wie je mailt en hoe iemand jouw bericht leest. Ik wil ook de hoofdprijs niet betalen, simpelweg omdat het vaak meer lijkt dan het is. Heb weleens 3 dagen Parship gedaan, wel het idee dat de mensen daar misschien wat serieuzer zijn omdat het zo duur is. Aan de andere kant, als ze goede banen hebben (hoogopgeleide mensen site) kunnen ze het misschien makkelijk missen en gaat die vlieger helemaal niet op. Iemand ervaring met PS?



@Maggie, geïnteresseerd zijn in een goede vriend. Ik denk dat het kan, maar dat groeit. Omdat je laatst nog verdrietig was om een ander, kan ik me jouw vraag of het niet 'ik wil een vriendje' is voorstellen. Ik zou proberen om het los te laten, dan merk je vanzelf waar het gevoel vandaan komt. Of het wederzijds is merk je misschien gaandeweg en anders eens wat subtiele hints laten vallen?



@Misia, weer op site is heel lastig ja, net alsof het niet bestaan heeft en iemand er zo overheen stapt. Maar dat is omdat het een online wereld is, als iemand weer uitgaat en sjanst zie je dat natuurlijk niet. Kan ook afleiding voor hem zijn, dat kun je niet zien. Hoe lang/vaak hebben jullie gedatet dan? En heeft hij aangegeven dat het ophield?



Ik ga vanavond wat drinken, geen idee wat ik ervan moet verwachten. Ook geen idee of ik er klaar voor ben. Was gisteren uit en was gezellig, maar heb dan ook het idee dat er geen normale mannen meer bestaan haha. Wat een bende. Ik kan prima alleen zijn met kinderen, maar samen is leuker. En ik vind het fijner om (financiële) verantwoordelijkheden samen te dragen, dit voelt kwetsbaar. Alleen om die reden ga ik natuurlijk geen relatie beginnen. Maar is dat herkenbaar voor de mensen die lang samen zijn geweest?
@ misia,



Ik begrijp dat het pijn doet, je vond hem namelijk leuk. Ik heb dat soort momenten ook weleens.



Maar besef ook dat hij je alleen maar afwijst omdat hij het niet voor je voelt, niet omdat hij je als persoon minderwaardig vind. Net zoals jij (wij allemaal) heel veel mensen heel leuk vinden, maar er niet aan denken om er iets mee te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Famke, ja hahaha, ik ging ineens letten op allemaal dingen die ik aantrekkelijk aan hem vind.....leuke eigenschappen. Moet ook zeggen dat hij zn leven beter *on track* heeft dan vroeger, dat speelt ook mee. En ik zie eigenschappen die ik waardeer in een man (maar ineens vanuit een soort scan van "is hij vriendje materiaal?").

Overigens is het niet een hele goede vriend, zou m meer kennis noemen (maar wel al heel lang). Betrapte mezelf erop dat ik soort van aan het flirten was. Moet er nu wel om lachen, want volgens mij had hij zoiets van WTF?? hahahaha........



Ik laat het ff los inderdaad, zie wel of dit potentie heeft.



Leuk, vanavond een date!! ga er lekker in zonder verwachtingen, nieuw iemand leren kennen. Probeer ff je hoofd stil te krijgen, jij denkt veel te veel na veel plezier!!!!



Sybreed; jij nog leuke verhalen?
Alle reacties Link kopieren
Oké, oke, oké....



Ik moet ff iets kwijt.



Maar ik zal bij t begin beginnen. Gisteren met Koningsdag heb ik weer afgesproken met m'n date. Inmiddels mr Potentieeltje.



Leuke dag gehad. Werkelijk waar. Het was zoooo fijn om bij hem te zijn. Lekker slenteren door de stad tussen de rommelmarkt door. En we hebben onze liefhebberijen gedeeld: Mega goeie LP's zoeken! Ja dat was echt leuk! Hij kon t af en toe niet laten om een hand op m'n rug te leggen of op m'n knie. Op t moment dat ik m aankeek, was er een soort van klik. Iedere keer ook: klik!

Maarreh, ik zal jullie niet vertellen hoe de dag is geëindigd. Ik vind t ook een beetje stom van me eigenlijk. Een beetje awkward, snap jullie wat ik bedoel? Ik durf er gewoon niet over te vertellen, dat we ineens onze kleren niet meer aan hadden.



Oeps....Waarom vertel ik t eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
"Waarom vertel ik t eigenlijk?"

.......... omdat dat kan gebeuren, lbb?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:misia schreef op 27 april 2014 @ 13:41:

"Waarom vertel ik t eigenlijk?"

.......... omdat dat kan gebeuren, lbb?Dat is zo, haha! Ik heb er iig geen spijt van . Al met al was het supergezellig!
Alle reacties Link kopieren
fijn toch?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Juist leuk toch Little??? Gewoon van genieten hoor!



Fam, veel plezier vanavond. En natuurlijk is het fijner om je leven te delen en het gevoel te hebben dat je samen sterk staat ipv alles alleen te moeten doen, ook financieel. Wb je twijfels: ik moet wel zeggen dat ik me eigenlijk nooit heb vergist: als ik een bepaald gevoel over iemand heb door de online gesprekken klopt het eigenlijk altijd wel. Maar ken genoeg verhalen van mensen bij wie dat anders is hoor!



Maggie: zie je die vriend nu nog vaak of is het meer iemand uit je verleden waar je weer aan denkt? Denk ook dat het graag een vriend willen hebben meespeelt, maar leuk om hem in je achterhoofd te houden. Zie je hem binnenkort weer?



Misia: ai, ja, dat doet dan toch pijn. Aan de andere kant is het over tussen jullie en ben je zelf ook weer online. Even slikken en weer doorgaan...



Ik had een heerlijke koningsdag. Vooral gare en te jonge mannen ontmoet maar heerlijk gesjanst en gedanst en genoten van het gevoel dat ik gewoon zoveel beter voel wat goed voor me is. 'Vroeger' was ik heel gevoelig voor aandacht van mannen, nu doet het me minder. Leuk, maar ik hoef er verder niets mee. Wil gewoon een heeel goed gevoel over een man hebben en anders niet. Geeft me veel rust moet ik zeggen.
@Maggie: hoe goede vriend is het van je? Als het meer een kennis/vriend is die je op verjaardagen etc ziet, dan kun je best een gok wagen. Als het een echt goede vriend van je is, waarmee je ook veel 1 op 1 afspreekt.. neem van mij aan: NIET doen. Geloof me, je bent de vriendschap kwijt als het misloopt.
Hoi!



Ik ben ook druk aan het internetdaten, al word ik er zo af en toe een beetje moe van! Na 4 leuke dates met een hele aantrekkelijke Tinderman hoor ik opeens niets meer. Misschien is hij toch wel out of my league... maar hoe moeilijk is het een 'ik heb geen zin meer' bericht te sturen?



Morgen een date met een nieuwe Tinderman, dan maar weer meteen aan de bak



Ik heb Pepper en Lexa geprobeerd, maar vond het allebei niet echt wat. Iemand nog tips? Ik heb veel over Inner Circle gehoord, maar blijkbaar is het nogal moeilijk daartussen te komen?
Alle reacties Link kopieren
"Misia: ai, ja, dat doet dan toch pijn. Aan de andere kant is het over tussen jullie en ben je zelf ook weer online. Even slikken en weer doorgaan..."

I know.....en nu toch weer buikpijn ervan. T voelt gewoon zo vreemd, als je elkaar veel beter kent elkaar dan niet aan te spreken (zoals gewoonlijk).... en hij duikt telkens in mijn matches op
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Pff, ben even mail/datebeu..
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Maggie, over je kennis/vriend: ik weet niet hoe open jullie zijn naar elkaar....maar kun je het niet het beste ter sprake brengen?

Als je het erop waagt en met hem blijft flirten kan dat natuurlijk ook, maar omdat jullie elkaar al zo lang kennen zou je er makkelijk(er) voor kunnen kiezen het in de "groep" te gooien/te hinten...mondeling. Dan kun je sneller "terug" dan als je allerlei acties uithaalt
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
@little, wat is het probleem. Het was leuk, je voelde je meer dan goed, er is wat gebeurd. Dramatiseer je het niet haha.



@Misia, volgens mij is dat vrij normaal dat gevoel. Die langere date van mij die misliep. Ik sta er volledig achter dat het klaar is maar ik vind het nog steeds niet leuk als hij online is. Gevoel moet gewoon slijten.



@Amy, waarom out of your league? Stom dat hij na 4x niets laat horen, hoe lang al niet? Maar wel een andere date dus, leuk of om te vergeten?



@Nadine, jij nog nieuws? of ligt alles echt stil?



Date was heel leuk, viel 100% mee. Veel gelachen en geen moment stil. Ik ben wel op m'n hoede voor wat betreft verhalen en intenties, heb mijn neus hard gestoten natuurlijk. En snap niet zo goed wat hij met mij moet en denk dan al snel zou het wel serieus kunnen worden. Maar nieuwe afspraak is al gemaakt en ik wacht wel af. Wat wel lastig is, wat doe ik met de contacten die ik al een tijdje heb? Een daarvan heb ik al een tijdje en wil ook daten, maar wil dat nu eigenlijk niet maar afkappen ook niet want hij is wel leuk. Lastig hoor haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven