Is hij geinteresseerd of niet?

28-10-2014 08:13 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege herkenbaarheid heb ik een andere nick aangemaakt. Ik post hier normaal gesproken ook, maar ben te makkelijk traceerbaar via die nick.



Ik ben 31, maar voel me 16... daar komt het zo ongeveer op neer. Ik (vrouw) ben sinds een tijd weer vrijgezel en ik vraag me af of hij (collega, ook vrijgezel) interesse heeft.



Het begon met leuk contact op werk, we kunnen het gewoon goed vinden. We appten af en toe (maar hij is geen app'er, maar een beller), we gaan vaak samen koffie drinken en het is gewoon gezellig. Hij neemt vaak thee voor me mee (niet voor de rest van het team, maar alleen voor mij). Vorige week vrijdag zijn we samen wat gaan drinken, dit was erg gezellig. Nu vroeg hij me afgelopen maandag mee naar een concert. Ik heb 'ja' gezegd en we hebben van te voren even snel iets gegeten en zijn daarna naar het concert geweest. Daar legde hij 2x zijn hand op mijn schouder en 1x heel ff zijn hoofd. Verder is er niks gebeurd. Ik vraag me af of hij me leuk vindt en voel me inmiddels weer 16 in plaats van 31. Ik ben niet goed in het raden van signalen, maar vind het ook te vroeg om het bij hem te gaan polsen. Denken jullie dat hij interesse heeft of is hij gewoon uit op een leuke vriendschap?



Help!
quote:Suzy65 schreef op 27 maart 2015 @ 11:12:

Wittelelie: hoe gaat het bij jou? Nog steeds meer rust in de tent en de goede kant op qua vermoeidheid?



Ik lees nu pas dit berichtje Suzy. Ik had er blijkbaar overheen gelezen. Lief dat je vraagt. Het gaat nog steeds de goede kant op. Ik heb ook zoveel geleerd afgelopen periode. Mede ook door jou reacties over burn out. Ik probeer mij niet zo druk te maken over dingen en wat speelser door het leven te gaan. Ik probeer ook los te laten dat dingen perse af moeten. Wat niet lukt, lukt niet. Komt dan de volgende dag of de dag erna.



Hettie, Klaproos is kort in haar reactie, maar wel duidelijk. Ga voor jezelf na of je het echte de moeite waard vindt en of je er echt naar uitkijkt. Als het antwoord nog steeds nee is, zou ik nog steeds niet gaan. Als je gaat, moet je voor jezelf gaan en niet omdat hij het zo graag wil. Dat klinkt misschien egoistisch, maar het contact tussen jullie heeft nog niet zoveel diepgang gehad dat je rekening met hem moet houden ten koste van jezelf. Ik zou dan een berichtje terugsturen waar je iets duidelijker in bent.



Wat vervelend dat de band met je familie zo loopt, maar je klinkt alsof je er goed mee om kan gaan.



Man, jaaaaaaa dat gaat inderdaad super. Paar weken terug zag ik dingen ook minder rooskleurig. De gehele situatie bracht mij veel stress, maar hij heeft tijd nodig gehad om dingen anders te doen. En achteraf gezien heeft hij er ook niet gigantisch lang over gedaan. Ik was ook een klein beetje ongeduldig, maar gelukkig is dat allemaal verleden tijd. Nu concentreren we op de leuke dingen.
quote:Suzy65 schreef op 27 maart 2015 @ 21:02:

[...]





Phoebe, dat is idd een coole!

Het maakt ook niet uit, eather welke richting, gewoon onderweg blijven en genieten van het onderweg zijn, van de stappen zetten op zich al, als het ff kan, van het feit al dat je lopen kan.

De reis is op zich al boeiend, incl zwaardere hellingen en makkelijker afdalingen.



Waarom vind je dat speelkwartier niet een goed idee eigenlijk?

Piekeren sta je jezelf dus wel toe, en speelkwartier niet?

Ik vond dat juist een goed idee.

Weet je hoeveel mensen er zijn die zo een waslijst aan "slechte" eigenschappen van zichzelf kunnen noemen, en geeneen goede van zichzelf?

Dit is net zoiets: piekeren mag wel, spelen/ iets leuks niet, van jezelf?

Waarom moet "streng" heersen over "prettig"?

Is dat nuttiger in jouw ogen? Belangrijker?

Iets om over na te denken: wat gun jij jezelf?

Moet je dat leuks eerst verdienen van jezelf of zoiets?



Eet lekker en maak er een fijne avond van voor jezelf!



Nou ja zo dacht ik vroeger inderdaad wel, maar dat wordt gelukkig

steeds minder omdat op een gegeven moment zo moe werd van dat ik

zo streng voor mezelf ben...



En uuhmm ik geloof dat ik niet heel goed begrijp wat jullie

met 'speelkwartier' bedoelen. (kan je toch op verschillende manieren

intepreteren.. )



Hettie: als je me pb't kan ik je als je dat wil helpen met het Frans.

(en als ik er zelf niet uit kom dan schakel ik mijn hulptroepen in...)
Alle reacties Link kopieren
Hettie: ik sluit me aan bij de anderen: als je er echt klaar mee bent, dan je niet over laten halen omdat hij zo graag wil.

Dat moet dan niet meer uitmaken, het gaat erom wat jij wil.

Komt ie ook wel weer overheen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Wittelelie: super om te horen dat het nog steeds de goede kant op gaat!

Houden zo!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Phoebe: ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken, maar onder speelkwartier valt gewoon alles wat jou plezier geeft of van kan genieten: wat je leuk vindt dus.

Iets liefs voor jezelf.

Varieert van een tijdschriftje kopen voor jezelf tot sport en spel tot aan jezelf iets lekkers gunnen

(nee, dat hoeft niet een date te zijn, haha), kan een ijsje zijn, broodje haring, warme douche/bad, whatever, met een vriendin bellen, noem het maar.



Iéts uit jouw assortiment "oplaadpunten" (die houd ik er maar even in, uit dat boek komt dat).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik zit zelf iig weer vol nieuwe ideeen en te denken in mogelijkheden.

Zo zie je: als je iets verandert en erop uit gaat, kom je toch meer aan de weet dan in je eentje lopen (be)denken.

Tegen paar mensen kan aanhouden die allemaal een andere visie hebben heeft ook zin, al moet je hun (evt) eigenbelang er ff tussenuit filteren.

Zo is mijn moeder (vanuit wat zij "gedoe" zou vinden op haar leeftijd en met haar weinige energie) uiteraard minder enthousiast ergens over als dat minder tijd voor haar (helpen) betekent en zal ze dus eerder iets afremmen dan aanmoedigen.



Ik zie dat soort dingen als vallend onder de categorie: "zou je dat wel doen, kind?"

(vooral als ze het zelf ingewikkeld vinden of nooit zouden doen, niet leuk vinden, enz).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Owww maar daar ben ik heel erg goed in Suzy, zeker sinds ik weer

alleen woon en geen gezeik meer aan mijn kop heb.

Oww dan heb ik op dit moment speelkwartier.. ,

forummen met muziek en een Radler (0% uiteraard).

Heerlijk!



HL: Ik wil even tegen je in gaan wat je van de week zei over het afleren van perfectionisme.

Ik ben inmiddels zo ver dat ik me realiseer dat dat niet af te leren is en dat je het beter

kan accepteren ipv er tegen in gaan.

Heb ik heel hard aan moeten werken (zelfs hulp bij gehad want ik werd er gek van..)

maar ik kan het tegenwoordig een stuk beter handelen. Ook erg fijn.



Zo dit was een klassiek weekendje, gister de Matthaus en vandaag

een piano-concert.

Muziek maakt echt veel los bij mij merkte ik toch weer.

Ik snap het ook niet helemaal maar als de muziek mij raakt

dan kom ik op een of andere manier automatisch heel erg dicht bij mijn gevoel.

Dat kan heel sterk worden bij muziek wat mij raakt.

Dat merkte ik vandaag weer heel erg.
Alle reacties Link kopieren
Perfectionisme is wel af te leren volgens mij, Phoebe.

Hangt ervan af waar je dat op richt.

Je mag best streven naar "zelfverbetering", zolang je maar niet ontevreden blijft over jezelf zolang je niet in alle opzichten je "beste zelf" bent.



Perfectionisme op "ego"-zaken (presteren, status, kennis, materieel bezit) houdt nergens op: het kan altijd meer of beter.

Als het gaat om zelfontwikkeling kan het een goede zaak zijn: je sterke kanten uitbouwen en evt zwakker ontwikkelde kanten kan je vaak alsnog deels leren.

Zolang dat laatste maar niet gepaard gaat met zelfveroordeling als je iets (nog) niet kunt of gewoon minder goed in bent/ niet lukt.



In sommige opzichten kan het juist heel hard nodig zijn om minder van jezelf te "eisen"/verwachten en je aandacht op andere terreinen te richten van jezelf, waar je ook nog eens plezier of voldoening in hebt.

Het is dus ook maar welke aspecten van jezelf je voorrang geeft om veel/weinig tijd in beslag te laten nemen (te leren, te ontwikkelen of juist te laten).



Kan bijv door jezelf toestemming te geven bepaalde aspecten zo te laten (accepteren) juist zodat je je kan versterken in andere.

Als je op alle terreinen van jezelf perfect moet zijn (en wat ís perfect dan?) is er altijd wel iéts wat nog niet naar behoren is en zal je nooit tevreden over jezelf zijn.

Er is altijd wel iets te sleutelen aan jezelf en dan dient zich weer een ander iets aan.

En voor je het weet is je tijd om en heb je nooit echt genoten van jezelf & het leven!



Imo is er weinig onaantrekkelijker dan iemand die ontevreden over zichzelf is.

Perfecte mensen zijn iha trouwens niet de meest geliefde mensen, omdat het anderen irriteert of confronteert met het feit dat zij (ook) niet perfect zijn.

Denk ik, hoor.



Enne, qua muziek: dat heb ik ook: komt rechtstreeks binnen (bepaalde liedjes/teksten maar ook melodieen).

Kan je ook behoorlijk je eigen sfeer/ stemming mee beinvloeden!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Was je nog naar dat huisje gaan kijken Suzy?
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad Suzy, hoe was het gisteren?

phoebe, bedankt voor het aanbod! Maar in het engels lukt het wel om hem een en ander duidelijk te maken geloof ik..

Witte lelie, echt fijn dat het tussen jullie zo goed gaat. Ik denk dat het voor jou ook wel scheelt dat je nu minder druk voelt van je werk Geeft je meer ruimte in je hoofd en dan ontstaat dan ook weer meer ruimte voor anderen.



De mail is net de deur uit, vond het toch moeilijker dan ik dacht. Ik ben ook zo slecht in dit soort dingen, echt duidelijk zijn. Maar ik heb nu een mail gestuurd waar echt niets tegenin te brengen is. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant is de zin om te gaan bij mij echt verdwenen. Hij was gewoon egoistisch in bed, punt. En ik herinnerde me gisteren ook weer dat het plasje water, dat ik per ongeluk had veroorzaakt in de badkamer, ook een groot drama was. Ik wilde het gewoon even opdweilen met mijn handdoek, daarna handdoek in de was en klaar, maar toen ik dat wilde doen schreeuwde hij heel hard nee en duwde me bijna weg. Om het vervolgens heel omslachtig op zijn eigen manier op te gaan dweilen, met allerlei tissues, doekjes en rituelen en moeilijk Nee, ik geloof niet dat ik er echt van wakker hoef te liggen dat ik niet ga.
Alle reacties Link kopieren
Hee lief dat jullie ernaar vragen, ff snel (ben aan het schoonmaken, vanavond zoon alweer terug!).



Zaterdag ben ik gaan kijken (met paar anderen samen, oa zus): enige hutje die ik niet (van binnen) gezien heb wat daar te koop stond, was die waar ik voor kwam, haha.

Wel veel inlichtingen, meteen alles bij sombere kille grijze miezerige omstandigheden gezien.



Er kwam maar 1 hutje echt in aanmerking qua privacy en andere voorwaarden, maar dat lag het verst weg en dan zit je ook 's avonds in je uppie (buiten het seizoen). En dat was qua jaargeld meteen ook 150% van dat andere.

Maar was heel okay, rondleiding, meerdere hutjes van binnen gezien, veel beter beeld van wat ik wel en niet zou willen, ook qua voorzieningen, hele jaar open of niet, verwarming, ruimte, buitenruimte enz.

Ik weet wel dat ik zoiets niet 1,2,3 haastig ga doen, eerst maar eens verder rondkijken op div parken en ik denk dat ik dat misschien dit jaar maar eens ga doen door af en toe een weekendje weg te boeken.

Dat kost een fractie van dat eerdere plan, haha, en kan ik gewoon uitproberen of dat wat is.

Niks impulsiefs iig, er is geen haast!



Veel belangrijker is dat ik met zus over zakelijke plannen heb kunnen sparren en daar eigenlijk heel enthousiast door ben geworden.

Dat opent nieuwe persepctieven, ook op inkomen met iets wat ik denk ik wel erg leuk zou kunnen gaan vinden (eerder dacht ik dat dat niks voor mij was).



En juist dat zou me meer mogelijkheden geven, ook om erop uit te gaan en vanuit elders te werken.

Vanaf een terras nog mogelijk is, haha. Wie weet.

Ga ik niet over uitwijden, maar het zijn haalbare plannen en dat geeft ook weer energie en zin, een nieuw doel waar ik toch over liep te dralen en piekeren.



Anyway, als dat doorgaat, ga ik allereerst opknappen wat ik al héb aan huis/tuin en houd ik het ff bij dagjes en weekendjes weg, dan zal dat ook meer volstaan, denk ik.

Genoeg doelen dan voorlopig om moeite te steken, nieuwe dingen te leren (ik heb nu gezien wat het inhoudt en dat ik dat prima en snel kan leren).

Dus meerdere vliegen in 1 klap als dat doorgaat.

Iets om naar uit te kijken, je eigen stempel op te kunnen drukken, en ook nog leuk is om te doen.

En nog veel vrijheid voor andere dingen die me te doen staan.



Dus daar ben ik nu ff enthousiaster van geworden, al bekijk (en vergelijk) ik nog steeds parken en hutjes, is op zich ook leuk om te doen en over na te denken.

En hoe haalbaar/ wenselijk dat is.



Hoe dan ook zegt het oa dat ik toe ben aan veranderingen hier en daar.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hettie: goed zo, je zal zien dat het je oplucht, nu je je eenmaal uitgesproken hebt.

Tuurlijk waren er ook leuke dingen bij, die bewaar je dan als leuke/gemengde herinnering aan dat gedenkwaardige weekendje, weer een ervaring rijker!



Je hoeft iets niet voort te zetten omdat je eraan begonnen was en er "ook wel" leuke kanten aan zaten, he.

Als het niet meer overwegend prettig is, is dat voldoende reden om niet nogmaals te gaan.



Gewoon je ogen openhouden, je met andere voor jou belangrijke dingen bezighouden en de liefde of lust komt ook wel weer!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je het gewoon uit gaat zoeken en zo weer op nieuwe ideeen komt!
Alle reacties Link kopieren
Suzy, lijkt me goed dat je het zo gaat aanpakken. Inderdaad hoef je niets te overhaasten en kun je je eerst een beetje orienteren. En tot je wat gevonden hebt wat je zocht jou je je geld gewoon in je zak Maareh, die zakelijke plannen, houden die in dat je een eigen bedrijf gaat beginnen? Zo klinkt het een beetje.



Hij reageerde net en eigenlijk ook vrij laconiek, gelukkig. Hij schreef dat hij het begreep, maar dat ik altijd welkom ben mocht ik van gedachten veranderen. Het is jammer dat ik er niet meer open insta, dan had het echt wel een leuk weekend kunnen worden. Maar met alles wat ik inmiddels van hem wist kon ik me er niet echt meer op verheugen. Als hij wat minder smetvrezerig en egoistisch in bed was geweest hadden we het denk ik heel leuk samen kunnen hebben. Maar helaas. En hij is ook wel van het "graag of niet" principe, dat vertelde hij me vorige keer. Dus ik denk dat hij er verder ook niet wakker van ligt. Toch vind ik dat hij wel wat meer moeite mag doen voor een vrouw, als hij zo graag een relatie en kinderen wil..........
Alle reacties Link kopieren
Ja, van dat geld kan ik wel een paar keer op vakantie naar warme oorden of heel veel weekendjes huren, haha.

Eerst ff andere dingen, ik ga gewoon eens daarheen een weekendje.



Nou, wel een lieve reactie van hem.

Het is ook jammer dat je niet meer onbevangen bent, hij had ook leuke dingen, maar je weet nu ook wat je niet prettig en zelfs irritant vindt aan hem.

Met wat je weet kan je niet meer onbevangen kijken, dat is logisch.



Hij zal dat zelf moeten gaan inzien/ bedenken als hij een relatie/gezin wil en het ketst op dezelfde dingen steeds af.

Maar als mensen niet de ware redenen opgeven, zal hij het misschien niet eens in die hoek zoeken he.

Net als vrouwen die "faken" een man de indruk geven en blijven geven dat het prima is zoals het gaat. Dan komt zo iemand ook niet op het idee dat dat niet genoeg is, dat er uberhaubt iets aan schort of tekortschiet naar de ander, er meer van te brouwen is.



Oprechte feedback kan zonder te kwetsen imo.

Als dat de reden is waarom potentiele partners keer op keer afhaken.

Dan bewijs je iemand juist een dienst door wel eerlijk te zijn.

Dan maak je iemand bewust van dingen die voor hem misschien zo normaal zijn, dat hij daar niet eens bij stilstaat dat dat anderen kan storen of voor hun niet normaal/prettig zijn.

Zoals die smetvrees oa.

Goede feedback wat je wel aan hem vond en ook wat je niet prettig vond, kan iemand de ogen openen.



Daarom is het zo jammer dat veel mensen zo vaag blijven als ze uit elkaar gaan: liever niks zeggen of vaag blijven over de redenen, dan het risico willen lopen de ander te kwetsen.

Maar uiteindelijk gaat het erom dat smaken kunnen verschillen zolang je dus niet oordeelt dat die ander moet veranderen naar jouw smaak, maar dat ieder het mag doen zoals je zelf juist acht, maar dan de conclusie dat het niet past.

(in normen, waarden, principes, leefwijze, insteek, smaak enz).



En dat vinden heel veel mensen heel moeilijk.

Kennen alleen commentaar/kritiek geven, oordelen obv eigen projectie (eigen normaalwaarde) en goed- of afkeuren van hoe de ander dat doet (als in eigen mening ook beter vinden).

Je kan gewoon constateren dat het niet past en allebei niet gaan passen in dat opzicht, en belangrijk genoeg is om van allebei daar ook geen aanpassing in te vragen.

In kleine dingen kan dat wel (smaak in ontbijt oid).

Dit is niet iets kleins, Hettie.



En minder egoistisch vrijen kan iemand best alsnog leren.

De vraag is of jij hem dat wil en gaat bijbrengen.

En als hij zijn beleving prima zo vindt, of diegene dat dan alleen voor jou doet (ziet als moeite doen) of ook zelf plezier heeft in zich daarin willen verruimen/ leren/ de ander laten genieten.



En die smetvrees idem. Voor jou zoiets dwangmatigs in zo'n weekend opzij zetten zal hem moeite kosten, omdat het niet iets is wat hij gekozen heeft, maar ontwikkeld heeft en "nodig" heeft om zich plezierig te voelen in eigen huis.

Zoiets zet je niet ff voor visite overboord.

Net als dat iemand zegt: dan rook je maar ff een weekendje niet, hoor, dat moet je voor mij over hebben.

(als dat kon, dan zou je dat uberhaubt makkelijk kunnen laten).

Dat zijn geen bewuste keuzes die je zomaar kan doen/nalaten omdat het voor de ander niet prettig is.

Dat moet je zelf willen veranderen.

En dan nog is die smetvrees nog niet iets wat je zonder professionele hulp/begeleiding zomaar afleert, al zou hij het zelf inzien.

Hij is nog degene die daar het meest last heeft in zijn leven en relaties.

Zoiets pak je imo alleen blijvend aan uit eigenliefde.

Niet voor een ander.

En dat is jammer, dat hij daardoor zijn kansen op een relatie en gezin in de weg staat.

Maar verder niet jouw pakkie an.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hier zoon weer veilig en wel terug , en gaan we ook weer lekker samen plannen maken en uitvoeren voor eigen huis & tuin

hoe fijn hij het ook gehad heeft, hij kan volgens mij niet wachten om te gaan klussen, hahaha!



Ook hierbij is van belang eerst de bestemming/ intentie helder te hebben:

eigen gebruik (kantoor/ coaching/ werkruimte) of verhuur (als commercieel gebruik: als studio of B&B?).

Want dat maakt nogal verschil in wat je wil verbouwen en indelen.



Hettie: om even op een eerdere vraag terug te komen: ik heb wel een eigen bedrijfje, maar dat is niet erg aktief.

Ik laat me inhuren.

Soms voor teksten/ websites, in verleden ook wel voor (regelen, inpakken, uitpakken van) verhuizen van expats of ouderen, enz.

Mijn eerdere intentie was te gaan coachen 1 op 1, maar die intentie heb ik op het moment niet.

Nu dient zich misschien een interessante andere opdracht aan, waar veel werk uit kan gaan rollen en waar ik wel oren naar heb.



Intussen kan ik me blijven verdiepen en ontwikkelen in andere dingen die ik ook leuk vind om te doen of tzt fulltime te gaan doen.



Dus ook ff kruispunt waar ik me nu qua werk op ga richten: die evt opdracht is een andere tak van sport, maar kan ik me snel eigenmaken, nu ik weet wat het inhoudt.

En nu de rsi op zijn retour is zou het fysiek kunnen ook (met misschien wat aanpassingen).

En dan hoef ik bijv voorlopig niet te verhuren beneden.

Het is wel handig als het alvast verbouwd ís, zodat ik meerdere mogelijkheden heb alnaargelang de inkomsten (en uitgaven) uit die opdracht en/of ander loondienstwerk (erbij).



Dat is nu ff prioriteit, omdat voor mezelf uit te zoeken en of die opdracht idd doorgaat.

Dat is trouwens met de zus met wie ik zakelijk ook goed kan samenwerken (dat weten we al door eerdere samenwerking en op eenzelfde lijn).



Ik ga daar niet te lang over nadenken, gewoon een beslissing nemen en er 100% voor gaan.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, stilletjes hier



Suzy, fijn dat zoonlief weer terug is! Hij is niet zo lang weg geweest, of wel? Goede beslissing om hutje even te laten voor wat het is en je te richten op die nieuwe opdracht. Mocht je inderdaad moeten verbouwen dan denk ik dat daar al genoeg tijd en energie in gaat zitten.



Ik heb gisteren even met de foute man geskypt. Ik had er eigenlijk geen zin in, maar hij had daar wel behoefte aan en met jouw woorden in mijn achterhoofd vond ik ook eigenlijk dat hij wel recht had op een nadere toelichting. Ik vond het wel lastig om het hem uit te leggen, heb hem gezegd dat mijn gevoel niet sterk genoeg was en dat ik het ook lastig vond om met zijn smetvrees om te gaan. Hij begreep het wel, maar vond zelf dat het met zijn schoonmaakwoede wel was meegevallen. En toen heeft hij een kwartier op me in zitten praten, dat ik zo mooi en speciaal ben, dat hij graag verder wil met me, dat hij voor me wil zorgen en het beste voor me wil, enz. enz.. En dat hij de relatie graag voort wil zetten. Toch bijzonder dat hij het over een relatie heeft, dat is het in mijn ogen namelijk verre van.

Maar goed, ik moet zeggen dat ik wel een beetje begon te twijfelen omdat hij zo lief was, maar uiteindelijk zijn het toch ook voornamelijke lege woorden. Ik heb bij hem wel vaker het idee dat hij zegt wat een ander wil horen ipv echt te laten zien wie hij is. Maar ik denk dat hij gewoon zo is, ik kan me zo voorstellen dat het niet eens kwade opzet is, dat hij op een bepaalde manier ook wel meent wat hij zegt.

Ik weet het niet, het is op een bepaalde manier fascinerend. En ik twijfel nu dus ook weer, zucht. Al hou ik wel in mijn achterhoofd dat ik altijd nog kan gaan mocht ik blijven twijfelen. Dan hoeft niet per se volgend weekend te zijn...
Hettie sterk van je om dit zo te doen. Mocht je toch besluiten om te gaan, ga dan alleen als je er zelf helemaal achter staat. Doe het niet alleen voor hem of omdat hij zo lief doet. Het moet jou blij maken.



Hiltje en Indewar hebben we hier niet meer gezien he?

Ik mis trouwens nog meer mensen die hier actief hebben geschreven.



Suzy fijn dat zoon weer terug is. Hij is gelukkig niet te lang weggebleven. Ik dacht dat hij voor een paar maanden weg was. Zal voor jou gevoel wel zo gevoeld hebben he?
Alle reacties Link kopieren
Hettie: tis hier idd rustig, Indewar en Hiltje zullen wel druk met hun romances zijn?!



Qua foute man die geen foute man bleek: hij weet blijkbaar dat veel vrouwen gevoelig zijn voor complimenten en lieve woordjes.

Maar zo'n charmeoffensief werkt niet als je al eea weet aan daden idd.

Toch ben je alweer aan het twijfelen: hij had ook leuke kanten, hij is ook lief, had humor, danst zo lekker enz: jij ziet dan weer de pluspunten, dus. Dat doet ie handig



Haha, hij hield zich dus nog in qua schoonmaakwoede!

Normaal is het erger, maar omdat jij er was viel het nu wel mee..



Hij meent het heus wel wat ie zegt, en hij zal heus wel lief zijn, hij maakt het alleen niet waar.

Hij wil voor je zorgen enz, ik zou van die woorden (persoonlijk) na vorige keer) toch een beetje kriegel worden.

Blijf bij dat jij in hém geen relatiepartner ziet.

Ongeacht of hij dat wél in jou ziet.



Je kan idd altijd nog zien of je een weekendje nog ziet zitten..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Wittelelie: de tijd vloog om, het was een maand.

Kon ik alvast oefenen voor het empty nest-syndroom.

Maar het was juist eigenlijk zo voorbij en hij heeft het heel leuk gehad, gelukkig!

En het viel mij ook mee, dat in mijn eentje zijn: leegte bleek vooral ruimte.

Het is wel weer erg gezellig om hem weer lekker thuis te hebben!



Hoe ist bij jou?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Hier gaat het goed Suzy. Voel mij veel beter in mijn vel, veel meer rust. Voorzichtig denk ik ook om in een heel rustig tempo met goede afspraken op korte termijn weer te gaan werken.

Met de liefde gaat het ook goed. Ik zei altijd al dat hij een schatje is. Elle zei ook een keer dat ik daar erg zuinig op moest zijn en ze heeft gelijk. Hij maakt mij nog altijd even blij, maar ik maak hem blijkbaar net zo gelukkig. Dat zei hij toevallig eerder op de avond. Zijn familie, vrienden en collega's vinden dat hij erg ontspannen is en straalt. De open communicatie die wij vanaf het begin hadden zit ook nog steeds goed. Dat zorgt er ook voor dat de band steeds hechter wordt.



Elle lees je nog hier? Hoe gaat het met je?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed, Wittelelie, voorzichtig weer gaan werken.

Fijn dat de relatie ook een stuk ontspannener is geworden nu.

Wees daar idd maar zuinig op!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het weer beter met je gaat, wittelelie! Je klinkt ook een stuk meer ontspannen moet ik zeggen.



Suzy, heerlijk dat je zoon er weer is. En inderdaad, het voordeel van kinderen die uitvliegen is dat je weer meer tijd voor jezelf hebt!



Jullie nog plannen voor het paasweekend?



Inderdaad radiostilte rondom indewar. Ik denk dat ze niet meer samen is met haar date gezien de problemen die er eigenlijk vanaf het begin al waren.



hiltje ben ik wel benieuwd naar! Maar ik denk dat die hier niet meer wil meeschrijven?



Ik was gisteren aan het dansen en toen moest ik weer denken aan de geweldige feesten in Parijs en toen dacht ik: zal ik toch gaan..? Inderdaad, dat charmeoffensief werkt wel enigszins, maar hij heeft me toch nog niet helemaal overtuigd. De zin om te gaan, om weer met hem in zijn kleine rommelige appartement te zitten met alle gordijnen dicht, is er niet echt. Dansen met hem: ja, slapen met hem: nee.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil JIJ Hettie. Het is fijn dat je welkom bent, maar verder is zijn mening niet van belang in jouw beslissing. je bent hem niks verplicht.



Als je duidelijk hebt wat je wil, wel dansen, niet met hem slapen bijvoorbeeld. Communiceer dit dan van te voren ook heel duidelijk en wees niet verrast als hij op dat gebied ook blijft pushen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wittelelie143 schreef op 02 april 2015 @ 21:07:

Hettie sterk van je om dit zo te doen. Mocht je toch besluiten om te gaan, ga dan alleen als je er zelf helemaal achter staat. Doe het niet alleen voor hem of omdat hij zo lief doet. Het moet jou blij maken.



Hiltje en Indewar hebben we hier niet meer gezien he?

Ik mis trouwens nog meer mensen die hier actief hebben geschreven.



Suzy fijn dat zoon weer terug is. Hij is gelukkig niet te lang weggebleven. Ik dacht dat hij voor een paar maanden weg was. Zal voor jou gevoel wel zo gevoeld hebben he?



Hai, hier ben ik!



Sorry, ik hield het niet meer bij om het topic telkens bij te lezen.

En ik had weer een stomme date ervaring en geen zin om dat weer hier zwart op wit te melden. Weer met een kerel die na een paar dates lauw werd. Weer na de sex. Het werd zelfs zo erg dat mijn homovriendjes me toespraken en me bijna verboden om weer zo snel het bed met iemand in te duiken, Hiltje, je bent geen gay, zeiden ze! Gedraag je als een vrouw.



Ik had er zo genoeg van dat ik eigenlijk besloot om maar te stoppen met daten maar er zat nog 1 man in mijn tinder die mooie ogen had, en die heb ik nog geschreven.



Daar heb ik nu inmiddels 3 dates mee gehad en hij is (voor de verandering) heeeeeeel enthousiast. Misschien iets te enthousiast (het is ook nooit goed), en dat legt wat druk op me.



Maar ik moet zeggen: hij is een stuk ouder (16 jaar ouder maar ziet er jonger uit), hij heeft een creatief beroep en kan lekker zijn eigen tijd indelen, hij heeft oog voor mooie dingen, we hebben veel dezelfde smaak, het is een heerlijke bourgondier en levensgenieter, hij heeft een hond (ik ben niet super stapeldol op honden maar vind ze wel leuk en ik vind het opeens zo leuk dat hij als single man lekker een hond heeft) en hij heeft heeeel erg veel zin om allerlei leuke en knusse dingen met me te gaan doen. En hij vindt me prachtig, laat me dat weten en draagt me op handen.

En dat voelt allemaal wel heel fijn.

Dinsdag date 4 en dan ga ik bij hem eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven