Jezus.. Gedumpt en hoe..

29-03-2015 22:42 687 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 29 maart 2015 @ 23:15:

[...]





Vrouw Minni.Dankje Ice.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 23:09:

[...]



Ja en dat besef ik mijzelf ook heel goed. Dat ik het niet erg vind dat hij het vervelend vindt, maar dat ik het vervelend vind dat hij dit zo oplost. Terwijl het natuurlijk heel logisch is dat hij geen contact meer wil.M.a.w. het zint je niet dat jij nu eens degene bent die wordt gedumpt. Dat lijkt me meer een egokwestie dan dat je het daadwérkelijk zo erg vindt.
wij slapen nooit.
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 23:13:

[...]



Nee, het klikte serieus niet tussen ons. Ik vind het niet erg dat iemand kritisch is, maar ik merkte aan haar dat ze mijn problemen geen problemen vond. Maar vooral gezeik. Misschien moet ik inderdaad zoeken naar iemand die wel bij mij past, maar dat duurt zo lang, want ik neem niet zo snel iemand in vertrouwen.Heb je overwogen dat je problemen ook voornamelijk gezeik zijn?
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 23:13:

[...]



Nee, het klikte serieus niet tussen ons. Ik vind het niet erg dat iemand kritisch is, maar ik merkte aan haar dat ze mijn problemen geen problemen vond. Maar vooral gezeik. Misschien moet ik inderdaad zoeken naar iemand die wel bij mij past, maar dat duurt zo lang, want ik neem niet zo snel iemand in vertrouwen.Eigenlijk behandelde ze jou zoals jij anderen behandelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 29 maart 2015 @ 23:12:

[...]



Tsja..... maar niemand heeft ook beweerd dat compensatie technieken om zaken in het dagelijkse leven te verbergen juist verfijnd kunnen worden door het hebben van intelligentie. EQ en IQ.... het kunnen zeer verschillende krachten zijn.



Ik denk dat jij met jouw karakterstructuur uitstekend kan verbergen en compenseren. Ik lees je nu al even en heb eigenlijk elk topic wel gevolgd en daarom durf ik dit hier echt te schrijven.

Dit, plus van to nog deze opmerking die ik heel veelzeggend vind:

Ik kom eigenlijk bijna altijd overal wel mee weg, kan raar klinken maar dat is wel zo. Ik praat mij er altijd wel uit.
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis007 schreef op 29 maart 2015 @ 23:17:

[...]



Heb je overwogen dat je problemen ook voornamelijk gezeik zijn?Dit.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Je stelt nogal voorwaarden aan de psychische begeleiding. Wat wil je nou? Iets aan jezelf doen of krijgt iemand de eer van jou om met jou te mogen werken? En wellicht geef jij jezelf wel wat bloot in het proces dat zij met jou aangaan?



Heb je het alweer omgekeerd? Jij komt daar niet voor jezelf maar 'zij' moeten jou maar zien te duiden en ontrafelen? Dan kan je net zo goed thuisblijven idd. Pak je gewoon elke keer als jij je kut voelt de drankfles, opent een topic, schrijft al jouw egoïsme van je af, verzint daarvoor ter plekke de excuses en daarna kan je weer verder naar het volgend doelwit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:iceteapeach schreef op 29 maart 2015 @ 23:13:

Wat zou je graag in je gedrag veranderd willen zien dan TO en als je daar écht wat aan wil doen, waarom ben je dan niet wat actiever in het zoeken van hulp daarbij?Omdat ik niet weet wat wel gaat helpen. Het moet toch niet zo zijn dat ik eerst 20 psychologen bij langs moet om iemand te vinden waar het helemaal mee klikt? En dan? Moet ik gaan vertellen waar ik last van heb en dan weet een ander mens de oplossing wel, terwijl ik het vervelend vind om in zo'n setting tegenover iemand te zitten en dan maar uitgebreid te gaan vertellen waar ik mee zit en waar ik tegenaan loop. Dat vind ik moeilijk, ik vertel het niet eens an mensen die dichtbij staan, terwijl ik die 100% vertrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 23:13:

[...]



Nee, het klikte serieus niet tussen ons. Ik vind het niet erg dat iemand kritisch is, maar ik merkte aan haar dat ze mijn problemen geen problemen vond. Maar vooral gezeik. Misschien moet ik inderdaad zoeken naar iemand die wel bij mij past, maar dat duurt zo lang, want ik neem niet zo snel iemand in vertrouwen.



Ik denk dat deze dame juist heel goed voor je is. Ze houdt je een spiegel voor; jij vindt scharrels ook zeikerds en gevoelens van anderen kwetsen, tja hun onbenullige probleempjes toch?. Verder las ik in je vorige post dat ze je verwend vond of dat jij dat idee had dat ze dat dacht. Spiegels zijn echt niet leuk maar wel nodig wil je hier echt uitkomen. Stabiele relatie aangaan vergt dat je volledig in die spiegel hebt durven kijken en hebt kunnen accepteren wat je zag.



En overal mee weg komen lukt iedere leuke griet met een vlotte babbel en pronte tietjes. Daar kun je nog even op varen maar je gaat vroeg of laat vastlopen. Dan is al dat "slimme" gemanipuleer ineens niets meer waard. Is het nu ook niet, maar dat zie je nog niet. Straks gaat je het voelen en hoe!
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis007 schreef op 29 maart 2015 @ 23:17:

[...]



Heb je overwogen dat je problemen ook voornamelijk gezeik zijn?😊
Ik weet best een naam maar die was bezet..
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 23:20:

[...]



Omdat ik niet weet wat wel gaat helpen. Het moet toch niet zo zijn dat ik eerst 20 psychologen bij langs moet om iemand te vinden waar het helemaal mee klikt? En dan? Moet ik gaan vertellen waar ik last van heb en dan weet een ander mens de oplossing wel, terwijl ik het vervelend vind om in zo'n setting tegenover iemand te zitten en dan maar uitgebreid te gaan vertellen waar ik mee zit en waar ik tegenaan loop. Dat vind ik moeilijk, ik vertel het niet eens an mensen die dichtbij staan, terwijl ik die 100% vertrouw.Tja, als je niet geholpen wil worden houdt het op.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 23:20:

[...]



Omdat ik niet weet wat wel gaat helpen. Het moet toch niet zo zijn dat ik eerst 20 psychologen bij langs moet om iemand te vinden waar het helemaal mee klikt? En dan? Moet ik gaan vertellen waar ik last van heb en dan weet een ander mens de oplossing wel, terwijl ik het vervelend vind om in zo'n setting tegenover iemand te zitten en dan maar uitgebreid te gaan vertellen waar ik mee zit en waar ik tegenaan loop. Dat vind ik moeilijk, ik vertel het niet eens an mensen die dichtbij staan, terwijl ik die 100% vertrouw.Je kan er gewoon niet tegen als iets niet precies zo gaat als jij wil, of als je een ander niet kan laten doen wat jij wil. Of dat nou een man is of een therapeut. Maar ja, zo werkt het leven niet.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Joh dan los je het toch niet op?

Zal mij een complete worst wezen. Jouw probleem niet het mijne.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2015 10:58
Reden: hinten
% gewijzigd
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:Audrey-Parker schreef op 29 maart 2015 @ 23:21:

Joh dan los je het toch niet op?

Zal mij een complete worst wezen. Jouw probleem niet het mijne.

[...]Knap hoor. Twee keer dezelfde flauwe hint gebruiken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2015 10:48
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
quote:Thordis007 schreef op 29 maart 2015 @ 23:17:

[...]



Heb je overwogen dat je problemen ook voornamelijk gezeik zijn?Natuurlijk, maar het is geen gezeik.
Alle reacties Link kopieren
Echt dikke vette 'nou en?' hoor als je 20 therapeuten af zou moeten. Dan doe je dat toch?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis007 schreef op 29 maart 2015 @ 23:22:



[...]



Knap hoor. Twee keer dezelfde flauwe hint gebruiken.Dank je
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 23:20:

[...]



Omdat ik niet weet wat wel gaat helpen. Het moet toch niet zo zijn dat ik eerst 20 psychologen bij langs moet om iemand te vinden waar het helemaal mee klikt? En dan? Moet ik gaan vertellen waar ik last van heb en dan weet een ander mens de oplossing wel, terwijl ik het vervelend vind om in zo'n setting tegenover iemand te zitten en dan maar uitgebreid te gaan vertellen waar ik mee zit en waar ik tegenaan loop. Dat vind ik moeilijk, ik vertel het niet eens an mensen die dichtbij staan, terwijl ik die 100% vertrouw.

Nou hup, neem een drankje, de wereld is kut, kan jij niknietsndoenhoor want hullie doen dat, jij bent echt heus alleen maar leuk en holaadiejéé op de naar de volgende!

Hie ha hoooo..... succes ermee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 23:22:

[...]



Natuurlijk, maar het is geen gezeik.Waarom niet? Je wil er duidelijk niet echt iets aan doen. In mijn ogen is het dan geen probleem maar gezeik.
Op dit forum ben je al iemand om zo snel mogelijk te blokkeren. Blijkbaar IRL ook. Wat verrassend nou
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 23:22:

[...]



Natuurlijk, maar het is geen gezeik.Wat wil je nu horen?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 23:22:

[...]



Natuurlijk, maar het is geen gezeik.

Wat is het probleem dan?



Want zoals ik het nu lees en in al je andere topics, is het probleem vooral dat anderen niet doen wat jij wilt.



Ik geef weleens sociale vaardigheidstraining. Grappig genoeg zijn er dan bij het onderdeel 'luisteren naar een ander' altijd wel een paar mensen die met voorbeelden komen van ánderen die niet naar hén luisterden en die willen dan vooral oefenen met hoe ze de ander kunnen laten luisteren.



Kost me altijd de halve training om uit te leggen dat je alleen jezelf beter kunt leren luisteren en niet een ander.

Dat lijkt me op jou ook van toepassing: jij doet kennelijk iets verkeerd. Wat is dat en waarom doe je dat en wil je dat wel aanpassen of wil je alleen de gevolgen niet?



Ik heb zelden iemand gelezen die zo vol van zichzelf is, zo veroordelend naar anderen en zo weinig kritisch naar zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 29 maart 2015 @ 23:22:

Echt dikke vette 'nou en?' hoor als je 20 therapeuten af zou moeten. Dan doe je dat toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 23:13:

[...]



Nee, het klikte serieus niet tussen ons. Ik vind het niet erg dat iemand kritisch is, maar ik merkte aan haar dat ze mijn problemen geen problemen vond. Maar vooral gezeik. Misschien moet ik inderdaad zoeken naar iemand die wel bij mij past, maar dat duurt zo lang, want ik neem niet zo snel iemand in vertrouwen.

Want je vond het niet leuk dat ze de vinger op de zere plek legde?



Wat past wel bij je? Iemand die met tranen in haar ogen klopjes op je hand geeft en 'Ach arm meisje toch' mompeld?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je op het forum ook erg egoïstisch. Je vind jezelf vooral erg leuk, geweldig en denkt overal mee weg te komen. Tja, dan ben je wel op zoek naar een psycholoog maar je gooit ook weer snel de handdoek in de ring.

Volgens mij vind je het vooral vervelend dat je gedumpt bent en aan de kant bent gezet, je ego is gekrenkt.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven