kinderlijke vriend

01-02-2015 09:13 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om een lang verhaal kort te maken (want ik opende lange tijd terug dergelijk topic). Momenteel heb ik geen contact meer met mijn oude friend with benefits, hij was degene die het contact verbrak. Alleen gedraagt hij zich behoorlijk raar (kinderlijk). We hadden bijna twee jaar seks, in het begin als vrienden, tot beiden wat voelden, ik was de eerste die hem de waarheid zei, vanaf dat moment duwde hij mij constant weg, sprak mij een schuldgevoel aan om mij erna terug een zogenaamde kans te geven, eigenlijk enkel om de seks. Een paar maand terug hebben we geprobeerd om vrienden te worden, uiteindelijk kregen we weer seks en ben ik eerlijk geweest en vroeg ik hem hoe het weer zou gaan eindigen. Toen ik hem gewoon vertelde dat ik hem gewoon mis als vriend begon hij gewoon grove taal te gebruiken zoals: ‘ik ben uw dagboek niet’ we zien wel hoe het verloopt 'maak je geen zorgen', op dat moment heb ik hem mijn mening gezegd en heeft hij mij de zogenaamde kans ontnomen op vriendschap, niet dat ik dit als een kans zag maar er zijn bijkomende problemen. We hebben dezelfde vriendenkring en een goede vriend van mijzelf kwam terug na maanden in het buitenland gewerkt te hebben, we waren er beiden. Hij heeft al mijn spullen als sekstools voorgesteld: bijvoorbeeld mijn handgel genomen en dan seksuele handelingen ermee gedaan.. Erg kinderlijk, ik vraag mij eigenlijk af hoe ik daarop het beste reageer. Momenteel heb ik er gewoon één reactie op gegeven, ik vind dit allemaal hypocriet, sindsdien hoor ik hem niet meer, enerzijds vind ik dit prima, liever zo dan telkens seks en ruzie want twee jaar geleden heeft mij dit een depressie bezorgd (dit samen met het overlijden van mijn ouders). Ik vroeg mij dus af wat hij met zijn kinderlijk gedrag wil gaan bereiken, is dit weer een manipulatieve zet om mij schuldig te doen voelen en om mij terug in zijn bed te krijgen? Hoe denken jullie hierover? Ik weet dat het allemaal erg kinderlijk lijkt, maar het is gewoon voor onze omgeving geen pretje. Wanneer hij ook hoort dat ik op stap ben met een goede vriend van hem is hij jaloers, vertelt hij iedereen dat die persoon geen vriend is, maar als hij hulp nodig heeft is die persoon zijn beste vriend en dit spelletje ben ik beu. Is het goed om geen contact meer te hebben? Of is het net goed wanneer hij zich te kinds gedraagt om hem erop te gaan wijzen? Ik mis hem nog steeds als vriend maar ik vrees ervoor dat er nooit meer een vriendschap komt, ook al laat ik niks van mij horen.
leef je leven
Jij kan hem niet veranderen. Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.



Je kunt wel jouw reactie op hem veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom gun jij jezelf zo'n idioot in je leven??
Alle reacties Link kopieren
Belgen....
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:snoezie_x3 schreef op 01 februari 2015 @ 10:07:

[...]





Ik hoop niet dat hij verandert, want nu wil ik hem niet meer, zelfs niet meer in bed. Het enige wat ik gewoon echt wil is dat hij eens wat volwassener gaat worden. We hadden die gesprekken erg lang geleden over gevoelens (met erg lang bedoel ik dan ook bijna twee jaar geleden). Ik voel niks meer voor die persoon, ik hoop enkel dat ik hem tolereren wanneer hij in dezelfde vriendengroep weggaat (wanneer ik erbij ben).



Hij moet van jou volwassenere worden dus je wilt hem veranderen in iemand die wat volwassener is, eerst wilde hem veranderen omdat je een relatie wilde en nu wil je hem veranderen omdat jij hem niet goed genoeg vindt voor jouw vriendenkring en gezelschap. Misschien had je dit beter kunnen bedenken voordat je een seksuele relatie aanging met iemand uit je vriendenkring.

Ik zou je aanraden om er niet zo veel energie in te steken. Het klinkt alsof hij het erg grappig vind dat het jou zoveel doet en dat je er zoveel energie insteekt. Zodra je daarmee ophoudt wordt het voor hem een stuk minder leuk om jou te plagen waar andere vrienden bij zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mano82 schreef op 01 februari 2015 @ 10:22:

Wat een rare jongen en idd kinderachtige handelingen hoe oud is hij?Bijna 25.. Eigenlijk oud genoeg om dergelijke handelingen niet te doen. Hij had een ex met een kind..
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 01 februari 2015 @ 10:38:

[...]





Hij moet van jou volwassenere worden dus je wilt hem veranderen in iemand die wat volwassener is, eerst wilde hem veranderen omdat je een relatie wilde en nu wil je hem veranderen omdat jij hem niet goed genoeg vindt voor jouw vriendenkring en gezelschap. Misschien had je dit beter kunnen bedenken voordat je een seksuele relatie aanging met iemand uit je vriendenkring.

Ik zou je aanraden om er niet zo veel energie in te steken. Het klinkt alsof hij het erg grappig vind dat het jou zoveel doet en dat je er zoveel energie insteekt. Zodra je daarmee ophoudt wordt het voor hem een stuk minder leuk om jou te plagen waar andere vrienden bij zijn.Door mij leerde hij die mensen kennen maar inderdaad kappen ermee
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
Dus jij hebt je seksvriend voorgesteld aan je vrienden....niet meer doen. Beetje dom. Hij geen seks, jij geen vrienden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dus hij vertoont enorm zielig, gefrustreerd gedrag en niemand zegt er wat van? Leuk stel.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 01 februari 2015 @ 10:46:

Dus jij hebt je seksvriend voorgesteld aan je vrienden....niet meer doen. Beetje dom. Hij geen seks, jij geen vrienden.Ik dacht dat hij volwassen genoeg zou zijn om zaken gescheiden te houden.. Heb al andere seksvrienden gehad, nooit problemen gehad in tegendeel. Enkel lijkt het bij hem niet te lukken om zaken te verwerken en te aanvaarden.
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mezelf meer af wat jij met zo'n vent wil.

Heb je ook nog een stukje eigenwaarde ergens ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Wat een drama maak jij om die knul. Jij, ja.

Als je je schouders ophaalt, je omdraait en wat leuks gaat doen, verdwijnt alle drama als sneeuw voor de zon.
Alle reacties Link kopieren
Laat hem toch lekker gaan.

Op zo'n vriend zit toch niemand te wachten?



Je ergert je ook nog erg aan hem.

Ik snap niet dat je die vraag nog moet stellen.

Duidelijk toch dat je met hem moet kappen.
Alle reacties Link kopieren
Het lukt jou niet om zaken te verwerken en te aanvaarden. Het lukt jou niet om te aanvaarden dat je een (sorry ik mag niet meer schelden) zoutedropdoos van een vent in je leven hebt toegelaten en dat hij niet gaat veranderen in een goed willende vriendschappelijke goedzak. Ik vrees dat je moet accepteren dat er een vervelend iemand onderdeel is van je vriendenkring.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 01 februari 2015 @ 12:10:

Het lukt jou niet om zaken te verwerken en te aanvaarden. Het lukt jou niet om te aanvaarden dat je een (sorry ik mag niet meer schelden) zoutedropdoos van een vent in je leven hebt toegelaten en dat hij niet gaat veranderen in een goed willende vriendschappelijke goedzak. Ik vrees dat je moet accepteren dat er een vervelend iemand onderdeel is van je vriendenkring.Ik ben niet degene die kinderlijk zit te wezen integendeel. Ik heb psychische hulp gekregen, hij niet. Dus ik mag zeggen dat ik mij vooral erger, maar dat ik het nog meer moet loslaten. Hij zei dat hij hrt niet kon verkroppen of verwerken tegen zijn beste vriend, dus ik denk dat je gewoon een punt hebt.
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
quote:snoezie_x3 schreef op 01 februari 2015 @ 10:44:

[...]





Bijna 25.. Eigenlijk oud genoeg om dergelijke handelingen niet te doen. Hij had een ex met een kind..Had? Waar is die ex nu dan? Is ze weer zijn vriendin, is ze dood?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste reactie:'talk to the hand, cause I ain't listening'. (Met dito attitude).
Alle reacties Link kopieren
quote:snoezie_x3 schreef op 01 februari 2015 @ 10:10:

[...]





Het afnemen van mijn handgel, de handgel op zijn handen smeren en doen alsof hij iemand aftrekt, mijn sjaal nemen en pijpbewegingen maken. Mijn lipstick nemen en doen alsof hij klaarkomt, dat is gewoon te kinderlijk voor woorden. Om maar te zwijgen dat iedereen het zowat kreeg die avond van zijn gedrag.



En niemand die hem buiten de deur zette?



(Ik snap nog steeds niet hoe dat zit met de lipstick maar alé)
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Oh loepje, jij bent het
Je bent zelf een theepot
Dat van die lipstick nemen en dan nep klaarkomen snap ik ook niet, leg eens uit?
Alle reacties Link kopieren
En die sjaal en pijpen, dan krijg je toch wol in je mond?
Je bent zelf een theepot
Ben toch echt benieuwd naar de handgel (?) en lipstick verhalen.. leg eens uit wat dat is?
quote:SuzanneSuus schreef op 01 februari 2015 @ 12:34:

En die sjaal en pijpen, dan krijg je toch wol in je mond?Ow deze is ook mooi inderdaad..
Ik snap er geen klote van.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon alles blokkeren van dot heerschap

Hoe moeilijk kan het zijn zeg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 01 februari 2015 @ 12:30:

[...]





En niemand die hem buiten de deur zette?



(Ik snap nog steeds niet hoe dat zit met de lipstick maar alé)De lipstick diende voor meneer als dildo. Iedereen probeerde hem te negeren. Aangezien de persoon waarvoor het feest diende belangrijker was dan die kinderlijke persoon
leef je leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven