Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.



Ik keur vreemdgaan af.



Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?



Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Alle reacties Link kopieren
Waar blijft de bekentenis? Crap, nieuwgierigheid is een narrig euvel!
quote:amand1969 schreef op 15 maart 2012 @ 19:20:

Ik moet iets bekennen.God wat ben jij goed.
quote:amand1969 schreef op 15 maart 2012 @ 19:20:

Ik moet iets bekennen.Vol verwachting klopt mijn hart...
Alle reacties Link kopieren
Oh help, niet weer zo'n mysterie. Pimpelmeesje, wil jij dan, als je toch uit de meeleesmodus bent, voor mij waarnemen?
quote:mclean72 schreef op 15 maart 2012 @ 21:39:

[...]





Vol verwachting klopt mijn hart...Waarom heb ik nou het gevoel dat ik me laat kennen?
Kijk, het is niet dat ik het niet wil of dat ik alle tips, aanwijzingen en werkwijzen die jullie lieverds me allemaal aandragen niet op prijs stel.



Integendeel.



Het voelt echt als een warme douche dat velen van jullie zo meedenken, actief en passief.
Maar..????
Het maakt echt dat ik me steeds meer bevrijd van dat rare keurslijf dat ik mezelf aangemeten had aangaande wat acceptabel is qua leeftijd van de vrouwen die ik zou willen.
:roffel:
Dit topic begon als een tongue-in-cheek vraag over hoe ik de natte droom van menig volwassen kerel zou kunnen verwezenlijken.

Jullie vragen en observaties dwongen me mijn gevoel te volgen; sommigen van jullie hadden het meteen al in de gaten; ik zoek helemaal niet specifiek naar dat jonge blaadje.



Ik ben gewoon knetterverliefd op Iris.
Alle reacties Link kopieren
Duh, dat is toch geen nieuws. Jonguh! Maar evengoed
quote:Caviahaar schreef op 15 maart 2012 @ 22:50:

Duh, dat is toch geen nieuws. Jonguh! Maar evengoed Je plaste zowat in je broek van opwinding, geef het maar toe!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik had een wedje met mezelf over hoe lang je het precies voor je zou kunnen houden Nou, zolang dus....
Alle reacties Link kopieren
Sweet dreams, ouwe ;)
quote:Caviahaar schreef op 15 maart 2012 @ 22:54:

Nee, ik had een wedje met mezelf over hoe lang je het precies voor je zou kunnen houden Nou, zolang dus.... wat een lekker wijf ben je toch ook hè
quote:mclean72 schreef op 15 maart 2012 @ 21:51:

[...]

Waarom heb ik nou het gevoel dat ik me laat kennen?Zoveel commitment moet je een warm plekje in de hemel opleveren. Kan niet anders
.
quote:noppies schreef op 15 maart 2012 @ 23:02:

Dat is alles? Dat wist toch iedereen allang?

Dûhuh?
Hebben jullie nu verkering?
quote:_lupine_ schreef op 15 maart 2012 @ 23:05:

Hebben jullie nu verkering?Tis dat?
Alle reacties Link kopieren
Heeft amand al een jonge blom?
quote:amand1969 schreef op 15 maart 2012 @ 23:08:

[...]



Tis dat?Neuken handjes vasthouden en kusjes geven met een naampje.
Ja
quote:amand1969 schreef op 15 maart 2012 @ 23:11:

JaWeet Iris dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft Iris ermee te maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven