Loeren

10-02-2016 00:13 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb, as we speak, ruzie met mijn vriend omdat hij naar een andere vrouw keek toen we samen over straat liepen.

Nu geloof ik heus niet dat hij nooit naar andere vrouwen kijkt, maar doe het gewoon niet als ik naast je loop. Hij zegt dat ik me niet aan moet stellen, maar ik voel me voor het blok gezet.



Kijken jullie mannen naar andere vrouwen waar jullie bij zijn, en zo ja, worden jullie daar boos over?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 10 februari 2016 @ 20:34:

Als je dik bent, ben je dik. Als je dom bent, ben je dom. Als je labiel bent, ben je labiel. Acceptatie is de sleutel. Dan heb je een veel fijner leven, en de mensen om je heen ook, in plaats van van ze te verwachten op eieren te lopen.Ik ben het totaal niet met je eens. Dus als je een vrouw ziet die knapper is dan je eigen vriendin, MOET je dat persé vermelden, want je vriendin moet maar accepteren dat ze minder knap is? Wat zou jij ervan vinden als jouw vriendin op straat een man ziet lopen, en tegen jou zegt dat ze daar graag seks mee zou willen, als ze single zou zijn? Accepteer jij dan ook dat je minder aantrekkelijk bent? Kwetst het je niet? Kan ik me echt niet voorstellen.
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Wat ben jij een onzeker type TO. Ben je bang dat hij wat beters kan krijgen en jij hem niet kan houden? Dan moet je het nu uitmaken, want dit gaat je relatie toch de das wel om doen, dit gedrag.



Mijn man en ik grappen over en weer over anderen. Hij belt dat hij eerder thuis komt, om mij te waarschuwen om Mtumba er eerder uit te zetten. Als hi jonverwacht eerder thuis komt, klapper ik boven met de deuren en doe net of ik al broek ophijsend beneden kom na een avontuurtje.

Man fietst soms opeens heel hard achter een wielrenster aan terwijl ik naast hem fiets. Of doet opzichtig zijn trouwring af voor hij gaat zwemmen.



Dat is humor, omdat de basis goed is. We vertrouwen elkaar en weten dat als de ander toch een scheve schaats rijdt, het huwelijk voorbij is.
quote:enisa22 schreef op 10 februari 2016 @ 20:45:

[...]





Ik ben het totaal niet met je eens. Dus als je een vrouw ziet die knapper is dan je eigen vriendin, MOET je dat persé vermelden, want je vriendin moet maar accepteren dat ze minder knap is? Wat zou jij ervan vinden als jouw vriendin op straat een man ziet lopen, en tegen jou zegt dat ze daar graag seks mee zou willen, als ze single zou zijn? Accepteer jij dan ook dat je minder aantrekkelijk bent? Kwetst het je niet? Kan ik me echt niet voorstellen.

Ik zou het vuurtje zelfs opstoken door haar aan te moedigen er nú werk van te maken.



Echt. Onzekerheid over uiterlijk kan ik echt helemaal niets mee.



En ja, ieders vriendin (of moeder of tante of buurvrouw of zus) zou moeten accepteren dat er (heel) veel mensen knapper zijn dan zij zelf. Je weet toch wie en wat je bent?



Het enige dat ik (heel misschien) lullig zou vinden, is de specifieke melding dat iemand anders knapper of slimmer of whatever beter is dan ik. Ik ben niet achterlijk en weet wat en wie ik ben. Zoiets op die manier vermelden is doelbewust iemand op z'n plek zetten en dat is meestal nergens voor nodig.
Ik zie t probleem niet.

Al vind ik kwijlen altijd een beetje een afknapper, dat dan weer wel.
Ik vind overdreven gekwijld ook niks.

Maar ik snap niet waarom andere vrouwen niet mooi gevonden mogen worden.



Mag hij toch vinden?
Alle reacties Link kopieren
Wij melden het ook aan elkaar als we iemand zien die er goed uitziet. Ik kan vaak begrijpen waarom hij kijkt en andersom. We hebben genoeg aan elkaar en mijn houding is sowieso van dat als hij echt iemand leuker zou vinden omdat enzovoort en al helemaal om uiterlijk dan moet hij dat fijn doen.



En nu eind dertig sta ik hier ook wel anders is dan toen ik nog jonger was en veel onzekerder. Maar als ik nu dan terugkijk denk jeetje wat een gezwam om niets in sommige relaties.



Mijn moeder zei altijd: Je mag buiten best honger krijgen maar als je maar thuis komt eten en dat dan niet met een vies gezicht doet.
I love you,because you join on my weirdness
Alle reacties Link kopieren
Serieus?!



Mijn vriend mag kijken wat hij wil, dat interesseert mij echt niks. Ik zeg altijd maar zo; 'hij mag honger krijgen bij de buren, zo lang hij maar thuis komt om te eten'....😁
Niet mokken, maar knokken!
quote:Sapsorrow schreef op 10 februari 2016 @ 01:28:

[...]





De indruk wekken dat je met een vrouw die voorbij loopt, best een beschuitje zou willen eten. Dat mag je dan wel denken, vrouwen willen dat niet weten. En als je zo aandachtig naar een vrouw kijkt, besluipt een vrouw die gedachte dus wel, wat ze onprettig vindt. Dus door dat loeren, breng je een vrouw op vervelende gedachtes en dus emoties. Het is niet zo dat het niet mag maar het is wel ongewenst/onprettig, vanwege de rits aan gedachtes en emoties die vrouwen niet willen ondergaan. Is dat een antwoord waar je wat mee kunt? Moeten doen ze in Rusland, zeggen we hier. Of China.Is het niet andersom, de gedachten en emoties achter de rits?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven