Mijn man heeft me erg vals bedrogen.

14-04-2014 14:06 79 berichten
Hallo dames.



Ik weet niet waar ik moet beginnen, ik voel me op dit moment echt heel erg emotioneel van mijn stuk gebracht.

Ik ben er achter dat mijn man mij op een laffe manier heeft bedrogen aangaande een wederzijdse afspraak die na jaren van soebatten tot stand is gekomen.

Afgelopen week kwam ik wat vroeger thuis dan normaal van mijn werk en hoorde geluid op de slaapkamer.

Ik ben toen stilletjes naar boven gegaan en trof mijn man aan met mijn beste vriendin tussen de lakens beiden naakt naast elkaar met een sigaret.



Ik ben hierdoor heel erg van mijn stuk gebracht aangezien we een half jaar geleden elkaar plechtig hadden beloofd hiermee te stoppen! Ik heb er ook van mijn kant alles aan gedaan en heb echt geprobeerd geen sigaret meer aan te raken.

Mijn man ogenschijnlijk ook niet maar naar wat ik nu weet is dat dus gewoon pure bullshit!!

Het ergste is nog wel dat ie me een paar maanden geleden heel grof voor schut heeft gezet op een feestje van vrienden door mij openlijk heel erg uit te foeteren terwijl ik buiten een sigaret stond te roken.

Ik schaamde mij hiervoor zo erg en heb alles gedaan het weer goed te maken.



Nu is die herinnering extra wrang omdat ik de mooie mijnheer nu zelf heeft betrapt en hij het er in mijn afwezigheid dus nog naar hartenlust van neemt!

Dit terwijl ik mijzelf erg schuldig voelde over mijn enkele misstap waarvoor ik de grond in werd geboord!

Ik ben ook erg kwaad op mijn beste vriendin die dit kennelijk ook allang wist en er in haar aanwezigheid ook niets van gezegd heeft en ook geenszins aan mij heeft gedacht, erg hypocriet!
Whahaha ik ga helemaal stuk hierzo! Heel erg mooi verhaal!
Alle reacties Link kopieren
Koop een e-sigaret voor hem.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Oh jij weer, waarschijnlijk is dit verhaal ook weer uit je duim gezogen. Groeten!
Alle reacties Link kopieren
Uhm ik snap het geloof ik niet helemaal.... Het probleem is dus dat ie weer rookt? En dat ie naakt in je bed ligt met je beste vriendin dat heeft er niks mee te maken?
Hij is best leuk
Alle reacties Link kopieren
naar een afkickkliniek met die man.

of champix geven, schijnt goed te werken.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Whahaha
Tragisch.
Ik zou lekker samen met zijn beste vriend een sigaretje gaan roken, eens kijken of hij dat zo leuk vindt! Is ie helemaal gek geworden
Mijn man bedriegt me altijd heel oprecht en dapper. Ik zou er ook zoeen nemen.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahahahahhahaahhah.
Alle reacties Link kopieren
Mijn grootste probleem zou eerder zijn dat ie naakt in bed ligt met mijn beste vriendin, dan dat hij een sigaret rookt.



Had je er niet een geloofwaardiger verhaal van kunnen maken?
Oh en ik zou dan ook mooi m'n kleren uit doen tijdens het roken, wel handig want dan trekt die putlucht niet zo in je kleding
Alle reacties Link kopieren
die lucht zit wel in je beddengoed.

als ex roker is dat niet makkelijk.
wij slapen nooit.
quote:boerderijgeit028 schreef op maandag 14 april 2014 14:09 Oh jij weer, waarschijnlijk is dit verhaal ook weer uit je duim gezogen. Groeten!Joh, zou je denken??
Alle reacties Link kopieren
Maar rook je het niet dan, als je thuiskwam. Dat je dacht 'ik ruik sigaretten'? Of zei hij dan dat er iemand langsgeweest was, die rookte.



Vervelend hoor
Later is nu
Ach joh, wees blij dat ie niet drinkt ...
Ik vind dat je wel erg hard bent in je oordeel, misschien hield hij die sigaret alleen maar even vast
Alle reacties Link kopieren
Allereerst een dikke knuffel voor jou.



Hebben jullie kinderen?
quote:Pantax schreef op 14 april 2014 @ 14:11:

Mijn man bedriegt me altijd heel oprecht en dapper. Ik zou er ook zoeen nemen.



Stuur maar door hoor die man ik ben dol op kerels die zo dapper zijn om je oprecht te bedriegen..

Woont jouw man ook in het Noorweegse Brussel?
quote:moni1973 schreef op 14 april 2014 @ 14:20:

Allereerst een dikke knuffel voor jou.



Hebben jullie kinderen?Ja, maar die roken gelukkig niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:vaneeuwijk schreef op 14 april 2014 @ 14:21:

[...]



Ja, maar die roken gelukkig niet.Godzijdank. Rookte hij wel toen jij zwanger was?
Alle reacties Link kopieren
haha, eindelijk eens om je kunnen lachen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven