Mijn vriend heeft een ander

17-10-2016 00:42 386 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een ander en ik kan even nergens uithuilen.

Ik ben nog steeds stapelverliefd en helemaal gek op hem en ik dacht hij ook op mij. Zijn pas 2 jaar samen maar we mijmerden over de toekomst, samen oud worden. Dat wilde ik echt met hem, ik voelde me zo verbonden.



Ik ben jarenlang alleen geweest voor ik hem leerde kennen, heb langzaam leren vertrouwen en hem na een jaar rustig in ons leven toegelaten (ik heb een dochter van 11) en nu ben ik echt even kapot.

Ik zit te janken achter m'n laptop.

De laatste weken was hij niet meer dagelijks bij ons, hij had het druk met z'n theorie voor zijn rijbewijs c zei hij.

En nu opeens zie ik het, gewoon op Facebook..

Zijn collega die hem al vaker appte en waarover hij me vertelde dat ze hem lastig viel..

Ze staat samen met hem op haar profielfoto, openbaar ('met m'n mannetje, love u schattie')

Ik snap er niks van. Geen reactie van hem, hij zal het nog wel niet gezien hebben..?

Wanneer had hij het me willen vertellen en hoe lang speelt dit al???



Ik wil hem bellen, ik wil schelden omdat hij oneerlijk is geweest, omdat ik hem niet kwijt wil.

Ik voel een brok in m'n keel en een knoop in m'n maag.

Heb m'n twijfels de laatste weken weggestopt maar nu toch

Wil bij iemand uithuilen maar dochter ligt hier op bed en zal morgen op een normale manier de dag moeten zien door te komen, maar bah, ik voel me zo verward.

Ik wil hem niet verliezen, ik voel me afgewezen, heb nog niks gedaan, hem niet gebeld of ge-appt.

Wat moet ik? Hoe vertel ik het m'n dochter? Ik wil niet laten merken dat ik verdrietig ben maar ik kan er morgen niet omheen, ze zal het meteen door hebben.
Wat een naar verhaal To! Wat een rotmanier om er zo achter te moeten komen!



Als ik jou was zou ik het hele verhaal willen weten. Hoe lang en wanneer etc. Maar misschien is het beter om nu je conclusie te trekken (het is een vreemdgaande eikel) en zonder pardon zijn spullen bij hem op te stoep te dumpen.



Ik wens jou en je dochter heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vandaag en de komende tijd
Alle reacties Link kopieren
Ach, wat een vreselijke manier om hier achter te komen.

Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 17 oktober 2016 @ 01:52:

Dit bericht doet me goed, gek genoeg. Ik wil hem een zielige droeftoeter vinden en hem niet meer willen. Wat laf en kinderachtig dat het op deze manier moest





[...]







Heel goed en heel veel sterkte!

Ik zou trouwens het facebookbericht liken. Het is een tikkeltje sarcastische manier om te laten weten dat je het gezien hebt en je conclusies hebt getrokken.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Die tas met zooi op zijn stoep zetten in de regen als hij werken is en zijn nummer blokkeren.



Hij heeft toch geen sleutel hè? Anders sloten laten vervangen dan hoef je hem niet meer te zien als jij je sleutel terug komt vragen.



Verder genieten van je kind met een grote doos chocolade en een mooie film (die je dochter leuk vind en waar jij dan niet naar hoeft te kijken perse als je nadenkt). Laat ze het uitzoeken verder! Jij komt hier wel overheen echt waar!
Wat een ongelooflijke takke manier om jullie relatie te verbreken. Ik vind die van Oudebaas leuk, de foto liken, hij bekijkt het maar en die tas kun je ook bij hem in de tuin gooien.
Alle reacties Link kopieren
Wat een klootviool!



Heel naar voor je dat je er zo achter moest komen...

Ik heb zo het idee dat je niets meer van hem gaat horen.



Sterkte, meissie
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
ik zou zijn tas met spullen in een doos mikken en laten afleveren op zijn werk tav haar, zonder afzender





Sterkte to
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 17 oktober 2016 @ 08:21:

[...]





Ik zou trouwens het facebookbericht liken. Het is een tikkeltje sarcastische manier om te laten weten dat je het gezien hebt en je conclusies hebt getrokken.Ja die is leuk, en stijlvol
O verschrikkelijk zeg dat hij jullie relatie niet even fatsoenlijk af kan ronden. Wat een nare streek ook van die andere vrouw. Weet zij wel van jou af? Anders begrijp ik best dat ze zoiets op FB plaatst, als zij denkt dat zij de enige is.
Ervaring met jouw situatie, TO.



Ik zou geen contact opnemen en je verlies/verdriet verwerken. Wat je te horen krijgt zullen waarschijnlijk leugens zijn of het wordt zo omgedraait dat jij met een rotgevoel blijft zitten.



De eer aan jezelf houden en sterkte.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 17 oktober 2016 @ 03:27:





Je verdient een lieve man die jou niet negeert, bedriegt of liegt. Stoer wijffie dat je hem eruit zet!Ik sluit mij hier graag bij aan. Sterkte TO
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
In zo'n geval zou ik hem een duidelijke uitspraak laten doen. Dat doet één moment hevige pijn maar daarna kan je door met je leven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Sterkte to
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte! Bah, wat een ellende. Snel zijn spullen de deur uit en lief zijn voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem al bereikt trouwens?
Alle reacties Link kopieren
quote:clowntjemeteenrodeneusje schreef op 17 oktober 2016 @ 08:52:

ik zou zijn tas met spullen in een doos mikken en laten afleveren op zijn werk tav haar, zonder afzender





Sterkte to



+1



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 17 oktober 2016 @ 08:21:

[...]





Ik zou trouwens het facebookbericht liken. Het is een tikkeltje sarcastische manier om te laten weten dat je het gezien hebt en je conclusies hebt getrokken.Ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:clowntjemeteenrodeneusje schreef op 17 oktober 2016 @ 08:52:

ik zou zijn tas met spullen in een doos mikken en laten afleveren op zijn werk tav haar, zonder afzender





Sterkte to Ik ook, maar dan gewoon naar hem sturen. En ik zou een foto van al zijn ingepakte spullen plaatsen onder de foto van haar die ik geliked had, met iets van "hier heb je de rest van het afval dat er bij hoort". Waarschijnlijk zou ik er later spijt van krijgen want "ik wil er boven staan" en het is heel erg niet-classy, maar ik zou het denk ik toch niet kunnen laten. En daarna natuurlijk beiden blokken en verwijderen en tot nooit meer ziens.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotzak die kerel, echt een misselijke vent, en nu….. hij negeert je gewoon. Ik zou hem niet meer opbellen, als je hem te spreken krijgt, dan krijg je toch alleen maar leugens, hij moet jou op een gegeven moment bellen als hij zijn spullen terug wilt, zet die maar lekker buiten.



Like dat FB bericht en hou verder de eer aan jezelf, de waarheid zal je volgens mij nooit te weten komen van deze onbetrouwbare man.
Alle reacties Link kopieren
He bah! Hier draait mijn maag van om. Eindelijk weer iemand in je leven toelaten en dan je zo behandelen. Ik wil die man zo hard slaan. Vraag me af wat die collega er van weet... Die is dan ook meteen een heks.
Alle reacties Link kopieren
Als je echt het idee hebt dat hij je bewust negeert, dan zou ik mijn conclusies trekken. Hem overal blokkeren en uithuilen.

Je verdient beter.
Alle reacties Link kopieren
Awh wat kut voor je!!



Wraakacties zijn leuk om te verzinnen, maar ik zou ze zelf niet uitvoeren.



Jouw stilte zal enger zijn dan welke actie dan ook.

En die energie wil je er gewoon niet meer in stoppen.
Alle reacties Link kopieren
dit soort mannen zorgt ervoor dat je nooit meer iemand gelooft, in en in triest dat soort figuren



veel sterkte Chanella, je verdient zoveel meer
Lorem Ipsum
Jee Chanelle, vrouw toch ! Wat een nare manier om achter zulk hufterig gedrag te komen. Heel veel sterkte gewenst! Ik zou het bericht ook liken als ik jou was. Heb je al wat gehoord?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven