Minder van Tinder 5/ Kleppen over Happn

21-09-2016 00:19 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier deel 5 van al onze (online) date-avonturen.



Deel hier je successen en je frustraties.



Link naar het vorige topic: Minder van Tinder 4 / kleppen over happn
Alle reacties Link kopieren
Ik zie altijd wie mij superlikes geeft maar het zijn altijd de types die ik snel wegklik.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ineens matches van toen ik geswipet heb denk ik. Twee engelstaligen en eigenlijk heb ik daar geen zin in, want dan moet ik gaan nadenken over hoe iets te zeggen. Wel leuke mannen.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 21 september 2016 @ 01:20:

Ik kan meteen dit nieuwe topic binnenlopen met leuk nieuws. Ik was happn ineens spuugzat, had meteen weer een paar matches toen ik het afgelopen week weer had opengegooid maar men begint geen gesprek en reageert ook niet als ik begin.

Toen uit verveling tinder er maar weer op, bleek ik dus al die tijd een spookaccount te hebben gehad. Meteen 5 matches...

Ben nu in een heel erg leuk gesprek met een politicus geraakt! Zelden zo'n leuk en relatief inhoudelijk gesprek op een app als tinder gevoerd. Hoewel ik er eigenlijk niet zoveel zin in had zou ik met hem wel op date gaan denk ik, heb zo een gevoel dat dat al wel in de lucht hangt.

Wat leuk! Happn werkt hier ook niet, erg saai. Wel veel leukere mannen qua uiterlijk, maarja...



Romantisch Broodrooster! Wel jammer dat jullie rooster qua kinderen niet synchroon loopt.



Ik zit nog steeds te dubben over of ik zal afspreken met mijn match. Gister vroeg hij wanneer ik kan, ik zei dat ik dat vandaag zou laten weten, dus ik moet knopen door gaan hakken.
Hahaha, bij mij zijn degene die mij superlikes geven ab-so-luut niet mijn types Trouwens nog nooit een superlike gegeven.



Morgen mijn date in mijn stad, heb nog niet precies een tijd en plek gehoord maar zal later vanavond wel even informeren. Ik heb er al iets meer zin in dan een paar dagen geleden, maar ben nog niet laaiend enthousiast.

Volgende week een date met iemand die meer dan 100 km bij me vandaan komt, ik zoek ze wel weer uit XD Ik heb iets meer zin om deze te zien, omdat we leuker app-gesprek hebben, maar dat zegt natuurlijk vrij weinig. Hij is jonger dan ik, zal wel zien hoe het gaat, gezien ik had gezworen niet meer met jongere mannen te daten.



Toevallig ook weer gesprek met iemand die ik jaaaaren geleden een paar maanden gedate had toen ik in het buitenland was. Hij ging toen in China wonen en ik ging weer terug naar NL en sindsdien was het contact verbroken. Stiekem ook wel weer leuk om weer wat van hem te horen, ook al zijn de gevoelens al heel lang voorbij.
quote:biebje schreef op 21 september 2016 @ 17:29:

Ik kwam laatst "in het echt" iemand tegen. Een keer afgesproken en toen ging hij zoveel bellen en liefdesverklaringen appen dat ik het afgekapt heb. Kwam heel obsessief over, hij gedroeg zich ook jaloers.



Iemand zoiets ook eens meegemaakt?

Al een paar keer let tinderdates
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed broodroostertje.:)



Miepje, have fun vanavond!

Ik ben net thuis van mijn werk, ga snel even eten en me optutten en dan ga ik ook naar mijn date! Kwam er alleen gisteren pas achter dat hij maar 4 cm groter is dan ik (en ik ben niet zo lang). Dat wordt dus een sneakerdate...;)
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier meiden!



Mijn match woont in buitenland. .pff.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:Asphyxiated schreef op 21 september 2016 @ 17:48:

Hahaha, bij mij zijn degene die mij superlikes geven ab-so-luut niet mijn types Trouwens nog nooit een superlike gegeven.



Morgen mijn date in mijn stad, heb nog niet precies een tijd en plek gehoord maar zal later vanavond wel even informeren. Ik heb er al iets meer zin in dan een paar dagen geleden, maar ben nog niet laaiend enthousiast.

Volgende week een date met iemand die meer dan 100 km bij me vandaan komt, ik zoek ze wel weer uit XD Ik heb iets meer zin om deze te zien, omdat we leuker app-gesprek hebben, maar dat zegt natuurlijk vrij weinig. Hij is jonger dan ik, zal wel zien hoe het gaat, gezien ik had gezworen niet meer met jongere mannen te daten.



Toevallig ook weer gesprek met iemand die ik jaaaaren geleden een paar maanden gedate had toen ik in het buitenland was. Hij ging toen in China wonen en ik ging weer terug naar NL en sindsdien was het contact verbroken. Stiekem ook wel weer leuk om weer wat van hem te horen, ook al zijn de gevoelens al heel lang voorbij.Zeker leuk! Je weet nooit hoe de bal kan rollen.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocopinda schreef op 21 september 2016 @ 17:41:

[...]



Wat leuk! Happn werkt hier ook niet, erg saai. Wel veel leukere mannen qua uiterlijk, maarja...



Romantisch Broodrooster! Wel jammer dat jullie rooster qua kinderen niet synchroon loopt.



Ik zit nog steeds te dubben over of ik zal afspreken met mijn match. Gister vroeg hij wanneer ik kan, ik zei dat ik dat vandaag zou laten weten, dus ik moet knopen door gaan hakken.Als je niks leukers hebt, gewoon doen. Niks te verliezen.
Mot met to
Oh waar dan Jenette?



Alle daters heel veel plezier vanavond. Ik verwacht (nee hoop) heerlijke succesverhalen.
Alle reacties Link kopieren
Wales. Komt binnenkort weer naar NL. Hij zei dat hij tinderplus heeft? Betaalde functie??

Wat kan iemand dan?
Mot met to
https://www.hoewerkttinde ... inder/wat-is-tinder-plus/
Kan je helemaal vooraan in de app bekijken, veel mogelijkheden zoals laatste naar links geswiped profiel terughalen, locatie veranderen, bepalen dat alleen wie jij liked je kan zien...
Alle reacties Link kopieren
quote:lola304 schreef op 21 september 2016 @ 18:39:

Oh waar dan Jenette?



Alle daters heel veel plezier vanavond. Ik verwacht (nee hoop) heerlijke succesverhalen.Ik zal mijn best voor jullie doen!;)
quote:Jenette schreef op 21 september 2016 @ 18:48:

Wales. Komt binnenkort weer naar NL. Hij zei dat hij tinderplus heeft? Betaalde functie??

Wat kan iemand dan?Wees wel alert, de meeste scammers hebben tinder plus.
Alle reacties Link kopieren
Wat is een scammer?
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er sowieso niks mee doen want geen trek in iemand die in buitenland woont.
Mot met to
Die scammers waren onder andere gisteravond bij het programma opgelicht!
quote:Knuffelheks schreef op 21 september 2016 @ 19:01:

[...]





Wees wel alert, de meeste scammers hebben tinder plus.En de meeste scammers wonen ook in het buitenland ;)
Alle reacties Link kopieren
Thanx!
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Maar ook uit de UK? Of veelal Nigeria etc?
Mot met to
quote:Jenette schreef op 21 september 2016 @ 19:08:

Wat is een scammer?Vaak van die Nigeriaanse oplichtersbendes die foto's van anderen gebruiken en zich voordoen als single man met goede baan. Uiteindelijk proberen ze vrouwen in te pakken en daarna met zielige verhalen te zorgen dat deze vrouwen geld naar ze overmaken.
quote:Jenette schreef op 21 september 2016 @ 19:14:

Maar ook uit de UK? Of veelal Nigeria etc?Uit Nigeria, maar meestal zeggen ze niet dat ze daar vandaan komen (te verdacht) en hebben ze ook profielfoto's van andere mannen (blank, met vaak een goede baan).
Alle reacties Link kopieren
Gaat nooit lukken bij mij maar ik ga geen energie stoppen in iemand wie toch geen potentie heeft.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 21 september 2016 @ 19:16:

[...]



o

Uit Nigeria, maar meestal zeggen ze niet dat ze daar vandaan komen (te verdacht) en hebben ze ook profielfoto's van andere mannen (blank, met vaak een goede baan).Juist. Ik neem aan dat een Brit zijn Engels goed beheerst dus daar ben ik alert op.
Mot met to

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven