Minder van Tinder 5/ Kleppen over Happn

21-09-2016 00:19 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier deel 5 van al onze (online) date-avonturen.



Deel hier je successen en je frustraties.



Link naar het vorige topic: Minder van Tinder 4 / kleppen over happn
Deze update klinkt lekker zeg. En na twee uur t huis weer voor jezelf. Is hij ook van Tinder trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh herkenning!



De man die wil weten of je echt een vrouw bent (want veel mannen doen alsof ze vrouw zijn of ze zijn homo ) gaat vervolgens vragen om je Skype. Op de skype gaat meneer vervolgens uitleggen dat hij een enorm grote leuter heeft en feesten en partijen doet.



Ik verzin het niet
Veel plezier met Mick, Hiltje! quote:Corona74 schreef op 29 september 2016 @ 03:16:

De man die wil weten of je echt een vrouw bent (want veel mannen doen alsof ze vrouw zijn of ze zijn homo ) gaat vervolgens vragen om je Skype. Op de skype gaat meneer vervolgens uitleggen dat hij een enorm grote leuter heeft en feesten en partijen doet.



Ik verzin het niet



Ik geloof je meteen, heb dit soort types ook wel eens. Die vallen bij mij in de categorie weirdo's dus die flikker ik er meteen uit.

Bovendien is dat van die gays een broodje aap dus die gasten zijn ook nog homofobe weirdo's.
Nou ja, Jenette dacht van de week ook even dat ik een man ben
Alle reacties Link kopieren
quote:Jenette schreef op 28 september 2016 @ 21:56:

Ok..een kerel die vraagt of ik echt ben want sommige mannen doen zich voor als vrouwen.

Grappig want ik heb eerder met hem gechat en dit is exact wat hij toen ook zei!

Wat voor reden zou die man hebben?



En dan eentje die niet erg aardig is. Het is weer raak hoor.Die heb ik ook 2 x als match gehad, toen zei hij hetzelfde. Bij vriendin van me ook. Is nepprofiel, die vent spoort niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er sterk over te denken om 3e date met mediterrane man af te zeggen. We zouden elkaar morgen zien. Ik heb al eerder tegen hem gezegd dat ik niet afspreek als ik met de kinderen thuis ben. Gisteravond vroeg hij alweer of hij niet 10 minuutjes langs kon komen, dan konden we buiten even knuffelen. Omdat hij me zo graag wil zien. Heb gezegd dat ik dat niet doe. Toen stuurde hij, toen ik al lag te slapen, een foto van zichzelf in bed met ontbloot bovenlichaam. Rest wel netjes bedekt gelukkig.

En nu twijfel ik, ik weet niet of ik het nu nog leuk vind. Zal ik er nog een 3e date aan wagen, met het idee van wie weet hoe het uitpakt? Ach, eigenlijk weet ik het al. Het zaadje van twijfel is al gezaaid in mijn hoofd en eigenlijk kruip ik morgenochtend liever even bij mijn sv in bed. Die zeurt tenminste niet en stuurt geen zogenaamde sexy foto's.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als iemand die alleen voor de sex gaat. Luister naar je twijfel..dat is er niet voor niets.



Hiltje, geniet!
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Corona, jij ook al dus? Ik heb hem toen en nu weer direct ontmatcht want ik twijfelde al of zijn foto's echt waren.
Mot met to
quote:broodroostertje schreef op 29 september 2016 @ 07:06:

Ik zit er sterk over te denken om 3e date met mediterrane man af te zeggen. We zouden elkaar morgen zien. Ik heb al eerder tegen hem gezegd dat ik niet afspreek als ik met de kinderen thuis ben. Gisteravond vroeg hij alweer of hij niet 10 minuutjes langs kon komen, dan konden we buiten even knuffelen. Omdat hij me zo graag wil zien. Heb gezegd dat ik dat niet doe. Toen stuurde hij, toen ik al lag te slapen, een foto van zichzelf in bed met ontbloot bovenlichaam. Rest wel netjes bedekt gelukkig.

En nu twijfel ik, ik weet niet of ik het nu nog leuk vind. Zal ik er nog een 3e date aan wagen, met het idee van wie weet hoe het uitpakt? Ach, eigenlijk weet ik het al. Het zaadje van twijfel is al gezaaid in mijn hoofd en eigenlijk kruip ik morgenochtend liever even bij mijn sv in bed. Die zeurt tenminste niet en stuurt geen zogenaamde sexy foto's.



Lijkt me duidelijk, toch? Luister naar je gevoel, je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen. Zelfs "geen zin" zonder verder aantoonbare reden is genoeg om het contact af te kappen.



Ik lees bij jou alleen maar drama van die man. Gun jezelf wat leukers.
Trouwens iemand die je amper kent en die vraagt of je langs wilt komen "om te knuffelen" -> jakkes!
Alle reacties Link kopieren
@broodroostertje ik zou de date ook lekker kippen.
Wat zijn die mannen toch dom, zo doorzichtig. Zou er ook mee kappen broodroostertje.

Mijn date kwam gisteravond ook terug op de proppen en wil vanavond afspreken maar ik ga daar ook niet op in. Te veel drama op te korte tijd en nog 2 lijntjes lopen...



Fijne dag vandaag iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanavond een date via tinder! Heb al met hem gebeld. Hebben jullie ook dat je niet te enthousiast wilt zijn voor een date? Zodat als het tegenvalt het niet erg is? In het verleden was ik soms heel enthousiast en toen was het niks. Dus was benieuwd met welke gemoedstoestand jullie erin gaan!
Totaal zonder verwachtingen, zoals ik iets zou gaan drinken met een vriendin.
quote:Treezebees schreef op 29 september 2016 @ 07:57:

Totaal zonder verwachtingen, zoals ik iets zou gaan drinken met een vriendin.Dat is een briljante vergelijking. Hier idem.
Alle reacties Link kopieren
Hiltje dat klinkt wel echt als een goede deal
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Als update: de consultant heeft alweer vrolijk geappt. Hij appt iedere dag braaf een paar keer. Zou die niet doen als ie mij niet leuk vond toch? Ik heb voor mezelf een soort deadline gesteld: ik ga begin november op reis, voordat ik ga wil ik graag weten of het exclusief en een beetje serieus is, dan hebben we ongeveer 3 maanden gedated.
Goedemorgen

Broodrooster, ik krijg de indruk dat die mediterrane lover ook nooit eens een avond kan afspreken. Steeds tien minuten of een pauze. OK, hij heeft kinderen en jij ook. Maar toch?

Nap, heb ik ook altijd. Ik heb ook de neiging om als ik iemand leuk ga vinden, allemaal negatieve dingen alvast over hem te bedenken. Om voor mezelf alvast de teleurstelling kleiner te maken als t niets wordt.

Nog bijna een uur met de chemicus geappt gisteren. Leuke man met humor, komt lekker relaxed over. Hij woont zo in de buurt, we gaan een keer daten. Zal me een zorg zijn wanneer.

Ik heb Tinder op mijn oude telefoon laten staan die op WiFi nog werkt. Dat geeft een rust joh.
Oh en leuk detail over chemicus. We hadden het over appen en ik zei: Sexting doe ik niet aan hoor. Toen moest hij googlen wat dat betekende. Aaaaaaaaaaaah
quote:missmadame schreef op 29 september 2016 @ 08:02:

Als update: de consultant heeft alweer vrolijk geappt. Hij appt iedere dag braaf een paar keer. Zou die niet doen als ie mij niet leuk vond toch? Ik heb voor mezelf een soort deadline gesteld: ik ga begin november op reis, voordat ik ga wil ik graag weten of het exclusief en een beetje serieus is, dan hebben we ongeveer 3 maanden gedated.



pfff, adem even uit. Het is geen project waarvoor je een deadline moet halen he?



ik lees nergens wat jij nou zo leuk vind aan de consultant, behalve dan dat hij appt. Ben je verliefd?
Alle reacties Link kopieren
Appt je nieuwe foon lekker Waterman?

Leuk van de chemicus, hij is iig een man van niveau lijkt me en hij date geen meerdere vrouwen tegelijk. Focus ligt dus bij jou.





Miss, dat lijkt mij ook, positief dat hij dagelijks contact zoekt! Leuk.



Mannen die snel snel langs willen komen om te knuffelen houd ik af. Dan weet je al genoeg.

Die had ik een paar en alleen als mijn nood hoog is, zeg ik ja
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 29 september 2016 @ 08:06:

Oh en leuk detail over chemicus. We hadden het over appen en ik zei: Sexting doe ik niet aan hoor. Toen moest hij googlen wat dat betekende. Aaaaaaaaaaaah



Duidelijke kwestie! Zolanghij niet wereldvreemd is is het goed. Heeft hij langere relaties gehad?

Wat mij tegenstond aan vage vogel was dat hij met 45 amper lange relaties heeft gehad. En dat hij een vrouw leerde kennen via RP en zij meteen zwanger raakte.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een superleuk detail van de chemicus. Hou wel een beetje van dat naieve.



@froufou, ik vind hem wel degelijk leuk, word iedere keer blij als ik hem zie. En verliefdheid is bij iedereen anders he? Ik ben nogal rationeel ingesteld zeker in vergelijking met de meeste vrouwen, dat zeggen vriendinnen altijd. Ik ben niet zo van hele gevoelsepistels schrijven, het voelt goed, ik word blij van deze kerel, moet daar een specifieke reden voor zijn? Nou, dezelfde humor, gedeelde interesse, fysieke klik, ongeveer dezelfde intelligente en normen/waarden vind ik hele goede uitgangspunten.



Ik vind het een beetje aanvallend klinken, zo zal ik niet proberen op te nemen. Na 3 maanden mag ik toch wel weten of het serieus zou kunnen worden? Anders steek ik liever mijn tijd en energie in een kerel die mij wel de moeite waard vindt op de langere termijn.
Alle reacties Link kopieren
Goede Morgen Dames!



Broodroostertje ik kom ook uit Brabant. Mijn straal is 35km dus we komen waarschijnlijk dezelfde mannen tegen!



Hiltje heeerlijk dat! Geniet ervan!



Update van mijn date met de M&M man gister avond... Hij was lang genoeg, en leuk en aardig. Ik zie wel een 2de zitten, maar hij heeft gister avond geen appje gestuurd dat het leuk was ofzo dus ik denk niet dat hij hetzelfde voelt. Dan maar weer swipen!
Alle reacties Link kopieren
Femme, welke leeftijd zoek je? Leuke kerels in Brabant (en dan met name Den Bosch of Breda) mogen als het niks word met de consultant richting mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven