Minder van Tinder 5/ Kleppen over Happn

21-09-2016 00:19 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier deel 5 van al onze (online) date-avonturen.



Deel hier je successen en je frustraties.



Link naar het vorige topic: Minder van Tinder 4 / kleppen over happn
Alle reacties Link kopieren
Wow, klinkt heel goed Asp! hou ons op de hoogte!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
ASP dat klinkt heel leuk!



Leuk om allemaal positieve verhalen te horen.
Alle reacties Link kopieren
On topic over het contact met de consultant tot nu toe: hij appt wel iedere dag wel, redelijk belangstellend, maar niet uitgebreid.



Bellen lukt de hele week niet, hij had maandag geprobeerd, maar ik was sporten.

Rest van de week lukt ook niet, hij kan eigenlijk alleen tussen werk en eten bellen en dat is NL net het tijdstip dat ik 's avonds dingen aan het doen ben (sporten, bij vriendinnen etc). 's ochtends ben ik al aan het werk voordat hij op staat en na het eten met collega's slaap ik al. Dat gaat dus niet heel lekker, want ik heb geen zin om iets te laten voor een telefoongesprek van 5 tot 10 minuten. Dat gaat dus minder. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet denken op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
Missmadame, ik zou me er niet te druk om maken. Het komt vanzelf wel, en zo niet dan merk je dat snel genoeg.



Ik heb als het goed is zaterdag een date. Sinds gister beetje mee aan het kletsen. Hij vroeg me net of ik hou van lang appen of dat ik liever gewoon gezellig afspreek. Wel goed dat hij dat vraagt, die mannen weten het soms ook niet meer. Ene vrouw wil weken appen en de ander juist niet.

Minpuntje is wel dat hij nog een kinderwens heeft, en ik niet want heb er al twee.

Maar dat zien we dan wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Omg..heb hem even slim gegoogeld en gevonden. Hij is een bodybuilder
Alle reacties Link kopieren
Ha, fijn Broodroostertje, dat je na de teleurstelling van die vorige man weer lekker aan de boemel ben. En Asp ook: heerlijk toch, daten, aandacht, de hele nacht wakker Dat neemt niemand je af en is een goede compensatie voor al die kut-mometen in het datingtraject die er ook zijn. Hier zijn dan weer de gesettelde mensen jaloers op: het spannende en lekkere van het nieuwe.

Pindakaasmonster: oprotten met die kritici aan de kantlijn. De mannen op tinder worden niet met een garantiecertificaat en gebruiksaanwijzing geleverd. En waarom zou een chirurg niet op Tinder zitten. De meeste mensen willen gewoon een zo groot mogelijke keuze hebben en Tinder heeft een geinig swipe-spelletje waar je nachtdiensten mee kunt doden.



Ik voel me ook goed. 't Is toch ook wel weer leuk, opeens spontaan en verrassend een date, in het gesprek merken dat hij best een beetje gecharmeerd is en zelf ook wel een sprankel voelen en diezelfde avond nog als een puber vet staan zoenen voor mijn deur.



Voelde me daarnet opeens helemaal Da Bomb. Maar, ik heb van het daten van Mick Jagger geleerd, dat ik dat fijne gevoel plus mijn ego dat roept om nog meer bevestiging, niet moet verwarren met verliefdheid en allerlei verwachtingen. Ik kan er ook zomaar ineens zelf genoeg van hebben, so why worry.



Ik noem deze nieuwe man Steve Jobs. Dat past wel een beetje bij hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:broodroostertje schreef op 19 oktober 2016 @ 14:50:

Omg..heb hem even slim gegoogeld en gevonden. Hij is een bodybuilder Pas op he: als ze aan de anabolen en steroiden zitten, worden ze vaak impotent. Dat wil je niet
quote:missmadame schreef op 19 oktober 2016 @ 13:57:

On topic over het contact met de consultant tot nu toe: hij appt wel iedere dag wel, redelijk belangstellend, maar niet uitgebreid.



Bellen lukt de hele week niet, hij had maandag geprobeerd, maar ik was sporten.

Rest van de week lukt ook niet, hij kan eigenlijk alleen tussen werk en eten bellen en dat is NL net het tijdstip dat ik 's avonds dingen aan het doen ben (sporten, bij vriendinnen etc). 's ochtends ben ik al aan het werk voordat hij op staat en na het eten met collega's slaap ik al. Dat gaat dus niet heel lekker, want ik heb geen zin om iets te laten voor een telefoongesprek van 5 tot 10 minuten. Dat gaat dus minder. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet denken op dit moment.



Sorry hoor, fervent meelezer hier.

Die man doet moeite voor jou maar jij hebt geen zín om er iets voor te laten?

Dan denk ik dat je gewoon moet stoppen met zeuren èn met hem daten.

Je verwacht dat hij allerlei familiefeesten af zegt maar zelf laat je werkelijk helemaal niets vallen.
Alle reacties Link kopieren
@knuffelheks, nee ik ga geen activiteiten afzeggen, omdat hij misschien belt. En ik verwacht niet (meer) dat hij iets afzegt, dat moet hij zelf weten, vond het alleen jammer. Temeer omdat niet duidelijk is of ze 's avonds nog echt iets gaan doen.



Hij kan ook een kwartier eerder opstaan, of zijn hardlooprondje 's ochtends skippen (daardoor heeft hij geen tijd voordat ik ga werken) of wat minder lang met collega's in de kroeg hangen 's avonds, lunchpauze kan ook niet want dan is hij met collega's. Hij heeft ongeveer een range van 1/2 uur tot 1 uur per dag waarin hij wil/kan bellen, lijkt mij niet perse dat ik dan iets moet gaan skippen als ik dan al iets gepland heb staan.
Dus hij moet iets skippen, maar jij niet?
quote:missmadame schreef op 19 oktober 2016 @ 16:32:

@knuffelheks, nee ik ga geen activiteiten afzeggen, omdat hij misschien belt. En ik verwacht niet (meer) dat hij iets afzegt, dat moet hij zelf weten, vond het alleen jammer. Temeer omdat niet duidelijk is of ze 's avonds nog echt iets gaan doen.



Hij kan ook een kwartier eerder opstaan, of zijn hardlooprondje 's ochtends skippen (daardoor heeft hij geen tijd voordat ik ga werken) of wat minder lang met collega's in de kroeg hangen 's avonds, lunchpauze kan ook niet want dan is hij met collega's. Hij heeft ongeveer een range van 1/2 uur tot 1 uur per dag waarin hij wil/kan bellen, lijkt mij niet perse dat ik dan iets moet gaan skippen als ik dan al iets gepland heb staan.Maar jij kan toch net zo goed je vriendinnenavond of workout inkorten?! Mijn god zeg, ik wil echt niet vervelend overkomen maar hier kan ik mijzelf totaal niet in vinden. Misschien moeten jullie maar stoppen met daten als het allemaal zoveel moeite kost.
quote:frisiandutchie schreef op 19 oktober 2016 @ 16:36:

[...]





Maar jij kan toch net zo goed je vriendinnenavond of workout inkorten?! Mijn god zeg, ik wil echt niet vervelend overkomen maar hier kan ik mijzelf totaal niet in vinden. Misschien moeten jullie maar stoppen met daten als het allemaal zoveel moeite kost.Amen. Je ben vast een schat miss m maar je komt over als een verwende diva
Asp klinkt als een super date geniet ervan!
Ik wilde het ook al schrijven, gelijk toen ik het bericht zag, maar ik wilde niet gelijk wéér commentaar geven.

Maar ik vind dit ook echt een héle rare denkwijze... Zelf alle avonden (en weekenden) volgepland en niks kunnen inkorten of wat dan ook, maar van een ander wel van alles verwachten.

Super raar!!

Ik zou als ik HEM was ook lekker stoppen met daten.
Als ik een man erg leuk vind en hij zou mij even onder werktijd bellen omdat hij in het buitenland zat voor werk, dan nam ik ook gewoon op hoor .
quote:Knuffelheks schreef op 19 oktober 2016 @ 17:21:

Als ik een man erg leuk vind en hij zou mij even onder werktijd bellen omdat hij in het buitenland zat voor werk, dan nam ik ook gewoon op hoor .

Zo dan, echt wel! Ben zelfs een keer keihard naar huis gefietst zodat ik met mijn nieuwe liefde even vijf minuten kon skypen. Man wat was ik in love!



Zo'n liefde wil ik wel weer, dat was wederzijds zo heerlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 19 oktober 2016 @ 17:21:

Als ik een man erg leuk vind en hij zou mij even onder werktijd bellen omdat hij in het buitenland zat voor werk, dan nam ik ook gewoon op hoor .

En al helemáál als je een avond bij vriendinnen bent, die kunnen je echt wel even missen hoor!



Verder; leuk al die dates! Mijn match stelt voor zaterdag te daten. Even vragen of hij 's ochtends of 'smiddags wil en of ik naar zijn stad ga of dat hij hier komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 19 oktober 2016 @ 17:36:

[...]



Zo dan, echt wel! Ben zelfs een keer keihard naar huis gefietst zodat ik met mijn nieuwe liefde even vijf minuten kon skypen. Man wat was ik in love!



Zo'n liefde wil ik wel weer, dat was wederzijds zo heerlijk Jammer dat het uiteindelijk dan toch gestopt is, zo wederzijds verliefd.
quote:Eva- schreef op 19 oktober 2016 @ 17:36:

[...]



Zo dan, echt wel! Ben zelfs een keer keihard naar huis gefietst zodat ik met mijn nieuwe liefde even vijf minuten kon skypen. Man wat was ik in love!



Zo'n liefde wil ik wel weer, dat was wederzijds zo heerlijk Gaat ook echt wel weer gebeuren
quote:Titanic1913 schreef op 19 oktober 2016 @ 18:55:

[...]





Jammer dat het uiteindelijk dan toch gestopt is, zo wederzijds verliefd.Heel jammer ja.. We waren er beide ook echt nog niet klaar mee, maar soms haal je het slechtste in elkaar naar boven. Dan moet je gewoon stoppen.
Ik hoop het huurvrouwtje!
Pfff missmadame. Sorry hoor, jij hebt echt het empathisch vermogen van een flessendop. Waarom moet die man spitsroeden lopen om te bewijzen dat hij liefde voor je toont? Je kunt toch als je bij een vriendin bent even 10 minuten met hem bellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 19 oktober 2016 @ 19:34:

[...]



Heel jammer ja.. We waren er beide ook echt nog niet klaar mee, maar soms haal je het slechtste in elkaar naar boven. Dan moet je gewoon stoppen.



Vreemd eigenlijk, zo verliefd en dan niet in staat zijn dat onder controle te krijgen.

Zien jullie elkaar helemaal niet meer? Bijvoorbeeld op Facebook
Of zelf sport een keer overslaan (wat je wel normaal vindt als HIJ dat voor JOU doet). Je klinkt echt als een prinses.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 19 oktober 2016 @ 11:13:

[...]



Eva, dat vindt jij leuk. Ik niet, er zijn een paar eigenschappen waar ik echt niet tegenkan bij een persoon, dus test ik dat doelbewust (ik hoop op een leuke manier) uit bij een 4e of 5e date. Bijvoorbeeld of iemand heel traditioneel is en sterke overtuigingen heeft over bepaalde dingen.



Hier ook een meelezer. Ik kan het toch niet laten te reageren na het hele gesprek over het 'testen' van je date en dergelijke.

Er komt één vraag bij me op als ik dit zo lees. Waarom vráág je hem niet gewoon naar die eigenschappen/ overtuigingen?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven