Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
Fijn hoor MissP! Ja het valt wel mee. Vandaag appt ie dan weer veel . Hij zoekt zelf alleen weinig contact, maar appt altijd wel meteen terug.



Treeze, ik schrik ervan! Jeetje wat een eikel. Volgende keer toch maar op je instinct vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn date heeft weer afgezegd. Koleregriep zeg, dat zijn 4 afgezegde dates achter elkaar. Door ziekte, kinderen en werk dingen. Ik betrek het niet op mezelf hoor. Maar wat een gedoe is het ook. Dan maar weer gewoon mensen normaal ontmoeten
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Balen Boebezoebe. Vooral als het al de vierde keer is, kan me voorstellen dat je het dan een gedoe vind.
Alle reacties Link kopieren
Balen boeze! 4x keer is ook wel erg veel.
Alle reacties Link kopieren
Twee keer bij twee verschillende luitjes. Ik vind dat ik er altijd best realistisch insta, maar de lol is er wel even af. Ga ik vanavond gewoon iets anders leuks doen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Zou ik ook zeker doen. Het is wat met die mannen
Ik ben uitgenodigd voor kerst! Lief hè, ik vond het wel een stap in de goede richting. Ik kan niet, want ben dan zelf al met mijn familie maar dat maakt niet uit. Het gebaar is leuk!
@boezeboebe

wat balen zeg. En de 4x nog wel, pffff. Dat schiet zo niet op! Goed dat je gewoon iets leuks gaat doen.

@frisian

Wat leuk voor je! Ook al kun je niet, hij laat daar toch mee zien dat hij het serieus met je voorheeft. Fijne bevestiging lijkt mij.

@Treeze

Jammer zeg. Hopelijk voel je je niet al te rot
Alle reacties Link kopieren
@frisian wat leuk! Hoe lang zijn jullie nog aan het daten?
Miss, iets langer dan een maandje nu!
Das best snel dan!
Alle reacties Link kopieren
Gaaf hoor! Icter heeft nog niks gevraagd
hoe lang ben je met hem samen, miss?
Alle reacties Link kopieren
7 weken, ook te kort eigenlijk. Ik hoef niet mee naar familie, maar 1 dag samen zou leuk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet hij zich al in een enorme spagaat werken of zo (ik wel met mijn gescheiden ouders), dus komt hij er niet eens op. Je kan ook zelf iets voorstellen om te doen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Boeze, voor zover ik weet niet. Zou het slecht vinden als hij er niet aan denkt.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo? Voor sommigen is kerst niet een big deal, of juist een stressfactor of iets wat ze met saaiheid associeren.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon niet teveel invullen voor een ander en vragen of hij nog iets samen wil doen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik vind 7 weken best kort, 4 weken trouwens ook. Het is toch de hele schoonfamilie die je in 1 keer gaat ontmoeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik stel het ook nog wel voor, volgend weekend.
Alle reacties Link kopieren
Miss word wakker



Leuk vervolg Greenbean! alle spanning zullen nu vast wel weg zijn!



Ik lees leuke ontwikkelingen, op Boebe na met de pech dat dates afmelden.... zie het maar zo, het duurt even maar de kwaliteit zal er naar zijn



Frisian, heb je ook niet 1 uurtje tijd? leuk hoor, moet jou nu toch genoeg bevestiging geven.



Gisteren mezelf eens overgehaald om na een week weer eens op Tinder te gaan, zowaar een match en ook nog eens direct met elkaar gekletst!

Héél gezellig, dicht bij mijn woonplaats enz, vertelde ze later op de avond dat ze toch wel heel erg vast zit aan een scharrel en het gesprekje was om haar ego op te vijzelen.

Dat was dus weer de broze poging om te Tinderen.
Alle reacties Link kopieren
Mats balen!



Wat bedoel je?
@mats

wat een desillusie weer. Flauw ook, dat mensen dat doen.



Inderdaad is die "spanning" nu weg, maar de seksuele aantrekkingskracht tussen ons is enorm. Gisteren ging het er op momenten best heftig aan toe, maar hij wilde niet te snel gaan en daarom bleef een deel van de kleren aan Ik had me voorgenomen het voortouw te nemen en heb dat ook gedaan en dat heeft ook gewerkt want ik heb gekregen wat ik wilde maar ik vraag me nu af of ik de dingen niet te veel heb overhaast. Nu ik weet dat hij rustig aan wil doen ga ik het dus ook niet meer pushen. Ik weet nu dat het bij hem geen verlegenheid is dus ik hoef me daar geen zorgen over te maken.

Hij zegt wel grote dingen trouwens. Dat hij zich verheugt op een leven met mij en dat hij bij mij het gevoel heeft thuis te zijn gekomen. Het voelt bij mij net zo, maar ik denk dat ik nog wel wat terughoudender ben. Ik heb hem dus gezegd dat het wederzijds is, maar dat we elkaar pas zo kort kennen en dat het lastig te voorspellen is hoe de dingen gaan lopen. En daar gaf hij me gelijk in, waarop hij zei dat het in ieder geval zijn intentie is om er iets moois van te gaan maken. En dat was uiteraard ook wederzijds. En dat als het niets zou worden dat hij dan ieder geval een mooie herinnering had. Zo lief!



Eigenlijk heb ik het gevoel dat dit helemaal goed zit, maar zodra je dat uitspreekt maakt dat je ook extra kwetsbaar dus dat vind ik best spannend. Ik ben in ieder geval vreselijk verliefd en hoop dat het de komende tijd zo fijn blijft tussen ons
dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 07 december 2016 @ 20:17:

Mats balen!



Wat bedoel je?



Dat je het licht lijkt te zien, initiatief neemt door die direct vraag te stellen.. iets waar je 'm zo voor schijt ( uit onzekerheid? ).

Als ik je zo eens lees dan merk ik een vrouw die iemand heel erg leuk vind, graag moeite wil doen om hem te zien en vice versa.

Ik las een paar dagen geleden ook al over de kerst, gewoon vragen!

Ik neem aan dat jullie inmiddels zo veel met elkaar gesproken en gedeeld hebben, dat zo'n vraag toch absoluut niet vreemd hoeft te zijn.



Flikker op met die beren, geniet er gewoon van en ga voor wat je hebben wilt

Ik hoop echt voor je dat jullie met de kerst iig een moment samen mogen hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven