Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
quote:Stormkraft schreef op 10 december 2016 @ 16:18:

[...]





Wat een rare conclusie. Dat zegt meer over jou. Wie weet is geeenbean wel echt helemaal supergeweldig en is hij zo swept off his feet dat hij het niet kan helpen....

zeker als greenbean altijd benauwd voelt, dat zegt dan ook wel wat over haar.

Maar duidelijk grenzen moeten stellen lijkt me ook niet zo heel leuk. Denk dat hij haar leuker vindt dan zij hem.



Ik ben de laatste die zal beweren dat ik supergeweldig ben, maar duidelijk is wel dat hij tot over zijn oren verliefd op me is en dat ik inderdaad denk dat hij het niet kan helpen. En ik heb ook misschien de verkeerde signalen afgegeven. Ik schreef gisteren dat ik hem miste en hij interpreteerde dat wellicht als dat ik het leuk zou vinden als hij toch langs zou komen.



En omdat het in real life gewoon zo leuk is tussen ons ben ik nog niet van plan dit op te geven. Het is ook echt niet zo dat hij de hele dag aandacht vraagt via whatsapp oid. Hij stuurt me op een dag misschien 2 berichtjes en soms wat meer als we bezig zijn iets af te spreken. Daar zit het hem dus ook niet in.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 07 december 2016 @ 22:10:

Haha mats

Je hebt helemaal gelijk hoor. Het is beter dat hij nog enigszins op de rem trapt aangezien dit allemaal nog veel te pril is. En verder zien we wel. Ik moet zelf ook leren om geduld te hebben en niet ergens direct een etiket op te plakken. Hm, was dit niet al besproken hier, wanneer je gaat spreken van een relatie/vriend/vriendin?Dit quote ik niet on lullig te doen greenbean, maar een paar dagen geleden (3?) vond je nog dat hij op de rem trapte. Dus ik zou me niet teveel aantrekken van die roos.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 10 december 2016 @ 18:30:





Nu ik dit opschrijf zijn het toch wel veel dingen :( Maar ik wil eigenlijk een manier vinden om ermee om te gaan. Het probleem is namelijk ook: de dingen waar ik me aan stoor zijn vooral dingen die gebeuren als we elkaar niet zien. Het googlelen, me toevoegen op facebook/google, met een collega over me praten, etc.. Als we elkaar zien is het eigenlijk hartstikke leuk en gezellig en de seks is fantastisch. Ik had ook echt een goed gevoel toen hij hier donderdagavond vertrok en we vervolgens afspraken elkaar zondag weer te zien.



Ik snap wat je bedoeld, het is niet alleen zichtbaar gedrag maar ook onderbuik gevoel, zo'n gevoel dat vaak NIET bedriegt .

Soms luisteren we er te weinig naar.
Alle reacties Link kopieren
Hier een berichtje van K. Of ik nog wat te doen heb vandaag en of ik zin heb in een drankje. Net nu ik hem had ontmatcht op Tinder, hahaha
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Misschien moet ik zelf ook wat duidelijker zijn.
Als iemand me stuurt dat hij me mist neem ik aan dat die op dat moment samen zou willen zijn. Mocht dat uitkomen zou ik ook reageren met: spring in je auto en kom af!
Ja, is ook zo. Op de 1 of andere manier schrijf ik dat omdat ik hem wil laten weten dat ik hem aan hem denk en hem graag weer wil zien. Dat hij dan meteen de fiets wil pakken, daar denk ik dan niet zo over na. Zeker omdat we hadden afgesproken elkaar niet te zien om eindelijk weer eens goed te kunnen slapen. Dat was vooral voor hem belangrijk omdat hij een nogal druk leven heeft.
Alle reacties Link kopieren
Maar drie dagen geleden postte je nog dat hij op de rem trapte door nog niet naar je als 'zijn vriendin' te verwijzen? Ik neem aan dat het dan met het obsessieve wel meevalt.



Geen problemen maken als ze er niet zijn.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ja dat klopt, om de 1 of andere reden zei hij toen dat hij "alleen" nog maar verliefd is en dat ik misschien zijn vriendin word. Die uitspraak kan ik dus ook totaal niet rijmen met zijn gedrag.
Date en ik gingen net een rondje hardlopen en toen vroeg hij naar gisteren, hoe ik het had gevonden dat hij voor mij een roos had achtergelaten. Ik heb hem toen maar eerlijk verteld dat ik het nogal overweldigend vond en dat het ook wat benauwend voelde, gezien de duur van onze "relatie". En hij reageerde totaal begripvol. Hij begreep wat ik bedoelde, refereerde naar het feit dat ik net als een kat (ik ben gek op katten ) mijn eigen ruimte nodig heb en dat katten het niet fijn vinden opgesloten te worden.

Ik heb ook aangegeven dat ik me soms snel benauwd voel in relaties en dat het belangrijk voor me is mijn eigen ruimte te hebben als we elkaar niet zien. Hij had ook al aangevoeld dat ik gisteren wat afstandelijk reageerde via de whatsapp en vroeg zich af wat daar de reden voor was.

Hoe dan ook: het is allemaal uitgesproken en ik ben zo blij met hoe hij reageerde. Hij had ook beledigd kunnen zijn, of zich aangevallen gevoeld kunnen hebben. Maar niets van dat alles. Hij wil me gewoon de ruimte geven die ik nodig heb en zal een beetje pas op de plaats maken..



Ik kan mezelf soms ook helemaal gek maken met mijn gedachten, die gaan soms een eigen leven leiden. Gek word ik daarvan :( Ik vind het ook heel erg lastig om mensen te vertrouwen. Om hem te vertrouwen. Maar ik voelde vandaag heel sterk dat ik hem kan vertrouwen maar belangrijker nog: dat het zo belangrijk is dit soort dingen uit te spreken. Ik wilde het er niet over hebben omdat ik de dingen niet te moeilijk wil maken, maar toen begon hij er zelf over en toen dacht ik dat ik beter maar eerlijk kon zijn.

Dat heeft zich geloond!

Vanavond zie ik hem weer en ik kijk daar enorm naar uit.
Alle reacties Link kopieren
yeah..goed Greenbean!.Al die gedachtes ook..phoe..zooo herkenbaar..gek word je er van
Precies. Ik denk ook dat ik er hier ook niet meer over ga schrijven. Ik kan het gewoon beter met hem bespreken. Is ook veel eerlijker tegenover hem.

Overigens stuurde ik hem net een kort berichtje, waar hij dus helemaal niet op heeft gereageerd. Hij houdt zich aan zijn woord Al hoefde dit nou ook weer niet haha.
Alle reacties Link kopieren
Zo daar ben ik weer, we af en toe meegelezen maar moet nog even verder bijlezen geloof ik is hier een hoop gebeurt ;)

Ik heb nu 2 dates gehad met een leuke man ( niet super wauw gevoel) maar was vooral erg gezellig

Aankomende zaterdag hebben we weer afgesproken dus date 3 is in zicht! Maar dat app'en is wat traag vooral in de weekenden dat hij zijn zoontje heeft.....vanmorgen een goede morgen bericht en nog niks terug ontvangen grrrrrr , wordt er zo onzeker van! of stel ik mij aan??
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme16 schreef op 11 december 2016 @ 16:03:

Zo daar ben ik weer, we af en toe meegelezen maar moet nog even verder bijlezen geloof ik is hier een hoop gebeurt ;)

Ik heb nu 2 dates gehad met een leuke man ( niet super wauw gevoel) maar was vooral erg gezellig

Aankomende zaterdag hebben we weer afgesproken dus date 3 is in zicht! Maar dat app'en is wat traag vooral in de weekenden dat hij zijn zoontje heeft.....vanmorgen een goede morgen bericht en nog niks terug ontvangen grrrrrr , wordt er zo onzeker van! of stel ik mij aan??



Logisch toch.

Kind gaat voor app
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kinderen gaan altijd voor maar een klein berichtje zoals, goede morgen kan toch wel even?
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme16 schreef op 11 december 2016 @ 16:43:

Tuurlijk kinderen gaan altijd voor maar een klein berichtje zoals, goede morgen kan toch wel even?Daar heb je gelijk in.
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen hebben gewoon niks met appen. Ik zou me eerder richten op hoe leuk de dates zijn dan het appen. Maak het appen niet te belangrijk. Zonde om jezelf druk te maken om iets waarvan je niet weet hoe die ander het interpreteert.



Een boer bij BZV zei eens over sms-en:" Ik heb geen tijd de hele dag op die knopjes te drukken".



Ik vind zelf bellen veel leuker dan heen en weer getekst.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 10 december 2016 @ 16:18:

[...]

Wat een rare conclusie. Dat zegt meer over jou. Wie weet is geeenbean wel echt helemaal supergeweldig en is hij zo swept off his feet dat hij het niet kan helpen....

zeker als greenbean altijd benauwd voelt, dat zegt dan ook wel wat over haar.

Maar duidelijk grenzen moeten stellen lijkt me ook niet zo heel leuk. Denk dat hij haar leuker vindt dan zij hem.



Je hebt gelijk, ik had mijn oordeel te snel klaar. Sorry daarvoor.



Volgens mij als het zo snel al niet goed voelt, als het beklemmend gaat voelen, dan moet je het gewoon afkappen, gaat niet werken. Maar ik ben heus smoorverliefd geweest in mijn leven, maar nooit dat soort dingen gedaan. Dus als een man de verliefdheid op een andere manier beleefd zou ik dat geen match vinden. Kan alleen maar zeggen dat ik wat meer behoefte heb aan m'n eigen leven in privacy als ik iemand net leer kennen. Moet er niet aan denken dat hij me dan komt opzoeken op het werk.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 11 december 2016 @ 14:34:



Overigens stuurde ik hem net een kort berichtje, waar hij dus helemaal niet op heeft gereageerd. Hij houdt zich aan zijn woord Al hoefde dit nou ook weer niet haha.Klinkt alsof hij problemen heeft met doseren. Ofwel hij trapt op de rem, ofwel hij overstelpt je. Nu weer niet antwoorden, dat ziet hij dan schijnbaar als een stapje terug? Of laat hij je zo "voelen" dat jij hem hebt teruggefloten? Ik denk dat je onderbuikgevoel het bij het rechte eind heeft.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Had al zo'n gevoel dat de date te vroeg was, aangename 'gewone' man, normaal gezien zou ik hier enthousiast over zijn maar het contrast met 'ex' is zo groot...

We zien elkaar vandaag weer, ik wil hier zo snel mogelijk uitsluitsel over want date liet me toen ik thuis was al weten dat hij 'gek op me is'.
quote:Treezebees schreef op 12 december 2016 @ 09:54:

Had al zo'n gevoel dat de date te vroeg was, aangename 'gewone' man, normaal gezien zou ik hier enthousiast over zijn maar het contrast met 'ex' is zo groot...

We zien elkaar vandaag weer, ik wil hier zo snel mogelijk uitsluitsel over want date liet me toen ik thuis was al weten dat hij 'gek op me is'.



Jeetje Treez dat gaat snel bij hem! Heeft hij een flinke rugzak ofzo? (Ik word wel een beetje achterdochtig van na 1 date al gek op iemand zijn)

Hoe komt t dat jullie elkaar nu vandaag alweer zien? Was het zijn initiatief of het jouwe?

Anyway, veel plezier en houd ons op de hoogte! (En wie weet, kust hij wel veel lekkerder dan 'ex')
Greenbean goed dat je het besproken hebt, ben benieuwd hoe dit zich nu ontwikkelt. Hij moet het wel precies doen zoals jij het wilt, lijkt het. Geniet ervan dat hij zo gek op je is zou ik zeggen. Je klinkt alsof hij jou ook totaal niet koud laat namelijk!
Zijn initiatief, date duurde een halve dag (uitstap) en hij vond het afscheid nog te vroeg.

Flinke rugzak... nee denk het niet. Heeft alles netjes op orde.

Maar dat heb ik wel vaak, dat de 'gewone' mannen helemaal weg van me zijn op de eerste date.

Loop ik normaal gezien heel hard van weg, vind ik helemaal niet aantrekkelijk. Maar bedacht me al dat ik daardoor waarschijnlijk al veel geschikte mannen heb laten lopen?

Ik dacht om dit even aan te zien, vond zijn gezelschap wel aangenaam.

Op de duur weet ik het ook niet meer hoor...
Treez, bij mij lukt het ook niet met die 'gewone' mannen hoor. Na 1 dag verklaren om gek op je te zijn vind ik zo benauwend. Meestal komt er verder niet veel meer uit, wil gewone man zijn leven 'up spicen' met interessante vrouw, maar komt er niks interessants terug en wordt het eenrichtingsverkeer qua energie.



Greenbean, wat een achtbaan voor je joh, eerst te veel dan weinig. Lastig ding hoor, relaties...
Maar wat is 'gewoon' en hoezo zou jij zelf 'ongewoon' zijn?

Ik snap het denk ik ff niet.

En ja, prima mannen laten lopen dat herken ik, maargoed er moet wel een klik zijn en denk dat je die bij online daten soms te snel verwacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven