Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 14 januari 2017 @ 10:18:

[...]



Heb eens tegen huidige date gezegd dat ik appen met hem leuk vind en zijn humor wel kan smaken. Nu probeert hij op alles met humor te antwoorden en zo geforceerd dat het niet eens meer grappig is. Begint me serieus te irriteren, ik haal mijn lopende contacten weer vanonder het stof...Ahw, ja ik snap dat wel. Ik snap dat hij het probeert, maar ook dat het je gaan irriteren...
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 14 januari 2017 @ 09:55:

[...]





Mijn ervaring is dat mannen die leuk kunnen app'en in het echt heel sociaal onhandig kunnen zijn. En mannen die botte horken zijn via de app juist enorm spontaan en sociaal kunnen zijn in het echt. Kortom het is belangrijk om niet teveel verwachtingen te hebben op basis van appgesprekken. Ik bepaald of ik met iemand wil daten of niet op basis van de gegevens die hij mij heeft gegevens tijdens het gesprek (zoals z'n lengte ) en of iemand er een beetje leuk uitziet op de foto's.



Urenlang chatten doe ik absoluut niet meer. Te vaak meegemaakt dat mannen puur met je chatten voor de gezelligheid (ofzo, ik snap het ook niet), maar de boot afhouden als het gaat om een date. Heel veel uurtjes aan verspild.

Wat jij schrijft kan ik enkel beamen. (het bericht an sich)

Alleen hoop ik dat je ze dan niet meteen afschrijft en man per man bekijkt. (vetgedrukte).
Alle reacties Link kopieren
quote:JonasV91 schreef op 14 januari 2017 @ 10:36:

[...]



Wat jij schrijft kan ik enkel beamen. (het bericht an sich)

Alleen hoop ik dat je ze dan niet meteen afschrijft en man per man bekijkt. (vetgedrukte).



Nee mannen die leuk kunnen schrijven gaan bij mij direct op de nee-stapel

geintje natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 14 januari 2017 @ 11:25:

[...]





Nee mannen die leuk kunnen schrijven gaan bij mij direct op de nee-stapel

geintje natuurlijk

Ik zou je een link kunnen doorsturen met enkele zelfgeschreven artikels.

Alleen heb je geen PM.

Of ik kan hem hier delen maar dat zou 1) off-topic zijn en 2) niet mogen volgens de regels(?).
Alle reacties Link kopieren
@boebe & mawieke: zo herkenbaar jullie posts op de vorige pagina.



Sommige vriendinnen vinden het dapper of stoer dat ik telkens maar weer op dates blijf gaan. 'jij date in een jaar vaker dan ik in m'n hele leven' Misschien zullen sommigen ook denken dat het sneu voor me is dat het meestal op niks uitloopt, maar ik vind het daten an sich ook echt geen ramp. Ik vind mezelf ook leuk gezelschap, kan met iedereen een praatje maken en ik geniet echt van de verschillende mensen die je leert kennen, hun verhalen en de sfeer. Je leert inderdaad jezelf goed kennen, je positieve kanten en soms ook je minder charmante karaktertrekken ;)



Tot zover deze dating psychologie. Morgen weer een date met kanshebber. Zin om hem weer te zien!
quote:Treezebees schreef op 14 januari 2017 @ 10:22:

[...]



Huidige date zei ook dat ik het hem moet zeggen als hij iets doet of zegt wat ik niet leuk vind. .Ai, dat klinkt niet erg aantrekkelijk. Zo te lezen loop je niet warm voor deze man. Tijd om verder te kijken!
Alle reacties Link kopieren
Daten is ook leuk, mensen trekken er vaak veelste zwaar aan. Je zou het gewoon moeten zien als een gezellige avond en leuke mensen leren kennen. Je leert zoveel over jezelf en over je wensen..



Ik had vanochtend Tinder weer op mijn telefoon gezet (deze week telefoon opnieuw geinstalleerd, dus Tinder account verwijderd) heb ik net een match die vertelt dat ie al aan het daten is.. Vraag ik waarom hij dan nog actief op Tinder is en mij liked, komt er een lulverhaal dat ie me al veel eerder had geliked.. Bullshit alarm
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteravond voor het eerst Tinder geïnstalleerd nadat ik nogal onverwacht aan de kant gezet werd door mijn ex. Ik gok dat het nog wel een tijd gaat duren voordat ik erover heen ben, maar hopelijk kan Tinder me wat afleiding bieden. En nee, niet in de vorm van one night stands ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:ScorpioXX schreef op 14 januari 2017 @ 15:20:

Daten is ook leuk, mensen trekken er vaak veelste zwaar aan. Je zou het gewoon moeten zien als een gezellige avond en leuke mensen leren kennen. Je leert zoveel over jezelf en over je wensen..



Ik had vanochtend Tinder weer op mijn telefoon gezet (deze week telefoon opnieuw geinstalleerd, dus Tinder account verwijderd) heb ik net een match die vertelt dat ie al aan het daten is.. Vraag ik waarom hij dan nog actief op Tinder is en mij liked, komt er een lulverhaal dat ie me al veel eerder had geliked.. Bullshit alarm Dat is heel normaal hoor voor de meesten. Om gewoon verder te kijken terwijl je al date. Ben ik ook net achter gekomen bij mijn date. Dacht eindelijk een leuke vent aan de haak te hebben geslagen.... : $
Alle reacties Link kopieren
quote:ananassje schreef op 14 januari 2017 @ 16:48:

[...]





Dat is heel normaal hoor voor de meesten. Om gewoon verder te kijken terwijl je al date. Ben ik ook net achter gekomen bij mijn date. Dacht eindelijk een leuke vent aan de haak te hebben geslagen.... : $



huh? Nu je weet dat hij met andere vrouwen date is het geen leuke vent meer?



Ik date eigenlijk altijd met meerdere mensen tegelijk. Ik zou niet weten waarom niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:ScorpioXX schreef op 14 januari 2017 @ 15:20:

Daten is ook leuk, mensen trekken er vaak veelste zwaar aan. Je zou het gewoon moeten zien als een gezellige avond en leuke mensen leren kennen. Je leert zoveel over jezelf en over je wensen..



Ik had vanochtend Tinder weer op mijn telefoon gezet (deze week telefoon opnieuw geinstalleerd, dus Tinder account verwijderd) heb ik net een match die vertelt dat ie al aan het daten is.. Vraag ik waarom hij dan nog actief op Tinder is en mij liked, komt er een lulverhaal dat ie me al veel eerder had geliked.. Bullshit alarm Dat excuus van hem slaat nergens op natuurlijk. Klinkt als just not that into you verpakt in een 'er is al iemand anders'.
quote:Jempo schreef op 14 januari 2017 @ 09:55:

[...]





Mijn ervaring is dat mannen die leuk kunnen app'en in het echt heel sociaal onhandig kunnen zijn. En mannen die botte horken zijn via de app juist enorm spontaan en sociaal kunnen zijn in het echt. Kortom het is belangrijk om niet teveel verwachtingen te hebben op basis van appgesprekken. Ik bepaald of ik met iemand wil daten of niet op basis van de gegevens die hij mij heeft gegevens tijdens het gesprek (zoals z'n lengte ) en of iemand er een beetje leuk uitziet op de foto's.



Urenlang chatten doe ik absoluut niet meer. Te vaak meegemaakt dat mannen puur met je chatten voor de gezelligheid (ofzo, ik snap het ook niet), maar de boot afhouden als het gaat om een date. Heel veel uurtjes aan verspild.



Daar wil ik dus proberen door heen te kijken Heb zelf ook het idee dat het niet altijd dit het gevoel hoeft te zijn.



Ik ben geloof ik niet zo gewend om snel over te gaan tot koffie/drankje. Drempel!
quote:Noor226 schreef op 14 januari 2017 @ 14:51:

@boebe & mawieke: zo herkenbaar jullie posts op de vorige pagina.



Sommige vriendinnen vinden het dapper of stoer dat ik telkens maar weer op dates blijf gaan. 'jij date in een jaar vaker dan ik in m'n hele leven' Misschien zullen sommigen ook denken dat het sneu voor me is dat het meestal op niks uitloopt, maar ik vind het daten an sich ook echt geen ramp. Ik vind mezelf ook leuk gezelschap, kan met iedereen een praatje maken en ik geniet echt van de verschillende mensen die je leert kennen, hun verhalen en de sfeer. Je leert inderdaad jezelf goed kennen, je positieve kanten en soms ook je minder charmante karaktertrekken ;)



Tot zover deze dating psychologie. Morgen weer een date met kanshebber. Zin om hem weer te zien!Leuk! Wil je er wat meer over vertellen? Zoals zijn lengte
quote:madeloontjepower schreef op 14 januari 2017 @ 16:19:

Ik heb gisteravond voor het eerst Tinder geïnstalleerd nadat ik nogal onverwacht aan de kant gezet werd door mijn ex. Ik gok dat het nog wel een tijd gaat duren voordat ik erover heen ben, maar hopelijk kan Tinder me wat afleiding bieden. En nee, niet in de vorm van one night stands ;)



Jeetje wat rot



En hopelijk biedt Tinder de afleiding die je zoekt
Alle reacties Link kopieren
Haha, lengte is zeer oke. Grote brede man waar ik me als bovengemiddeld lange vrouw bijna klein naast voel.

Het klikt goed, hij daagt me uit qua gespreksonderwerpen, ik voel me erg op m'n gemak in zijn gezelschap en ik. Knelpunt is dat hij nog niet zo lang op de datingmarkt is (na lange relatie). Dus wellicht is het niet meer dan een rebound voor hem. Ik hoop het niet, maar we gaan het zien. Laat ik niet op de zaken vooruit lopen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 14 januari 2017 @ 17:39:

[...]





Leuk! Wil je er wat meer over vertellen? Zoals zijn lengte Deze houden we erin of niet
quote:Jempo schreef op 14 januari 2017 @ 19:04:

[...]





Deze houden we erin of niet





Het is blijkbaar een dingetje.



Ik ben 1.67. Ik zou niet zo snel afknappen op lengte. Het gaat om het algehele uiterlijke plaatje. Maar langer dan ik zou wel fijn zijn
quote:Noor226 schreef op 14 januari 2017 @ 18:02:

Haha, lengte is zeer oke. Grote brede man waar ik me als bovengemiddeld lange vrouw bijna klein naast voel.

Het klikt goed, hij daagt me uit qua gespreksonderwerpen, ik voel me erg op m'n gemak in zijn gezelschap en ik. Knelpunt is dat hij nog niet zo lang op de datingmarkt is (na lange relatie). Dus wellicht is het niet meer dan een rebound voor hem. Ik hoop het niet, maar we gaan het zien. Laat ik niet op de zaken vooruit lopen



Klinkt goehoed!!!!



Rebound kan, maar meer kan ook. Inderdaad maar zien en een leuke date gaan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 14 januari 2017 @ 17:24:

[...]





huh? Nu je weet dat hij met andere vrouwen date is het geen leuke vent meer?



Ik date eigenlijk altijd met meerdere mensen tegelijk. Ik zou niet weten waarom niet.Omdat we al 6 dates hebben gehad en al vanaf date 3 seks hebben gehad. Ik had ingeschat dat hij wel serieus was met mij. Na 4 dates is hij verder gaan kijken. Dat deed wel een beetje zeer, want begon verliefd te worden op hem. Nu aangegeven dat ik alleen met elkaar wil daten, maar dat wil hij niet.
quote:madeloontjepower schreef op 14 januari 2017 @ 16:19:

Ik heb gisteravond voor het eerst Tinder geïnstalleerd nadat ik nogal onverwacht aan de kant gezet werd door mijn ex. Ik gok dat het nog wel een tijd gaat duren voordat ik erover heen ben, maar hopelijk kan Tinder me wat afleiding bieden. En nee, niet in de vorm van one night stands ;) sterkte. En zoek ook afleiding met vrienden en vriendinnen, leuke dingen gaan doen, praten.
quote:ananassje schreef op 14 januari 2017 @ 20:23:

[...]





Omdat we al 6 dates hebben gehad en al vanaf date 3 seks hebben gehad. Ik had ingeschat dat hij wel serieus was met mij. Na 4 dates is hij verder gaan kijken. Dat deed wel een beetje zeer, want begon verliefd te worden op hem. Nu aangegeven dat ik alleen met elkaar wil daten, maar dat wil hij niet.Oh oef, dat zou ik ook pijnlijk vinden. Hoe weet je dat hij na 4 dates verder is gaan kijken, dus na jullie seks? Vertelde hij dat doodleuk? Klinkt wel erg hard. Geeft toch wel aan dat je op een bepaald moment moet gaan bespreken of je exclusief wilt zijn. Lastig allemaal hoor. Ik kom niet verder dan een 2e date of ONS, meestal 1 date trouwens, dus ik ken dit traject niet eens!
Alle reacties Link kopieren
quote:ananassje schreef op 14 januari 2017 @ 20:23:

[...]





Omdat we al 6 dates hebben gehad en al vanaf date 3 seks hebben gehad. Ik had ingeschat dat hij wel serieus was met mij. Na 4 dates is hij verder gaan kijken. Dat deed wel een beetje zeer, want begon verliefd te worden op hem. Nu aangegeven dat ik alleen met elkaar wil daten, maar dat wil hij niet.Ah, dat is jammer ja. Helaas pindakaas. Als je dat niet zit zitten dan er een einde aan maken.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Mawieke schreef op 14 januari 2017 @ 20:52:

[...]



Oh oef, dat zou ik ook pijnlijk vinden. Hoe weet je dat hij na 4 dates verder is gaan kijken, dus na jullie seks? Vertelde hij dat doodleuk? Klinkt wel erg hard. Geeft toch wel aan dat je op een bepaald moment moet gaan bespreken of je exclusief wilt zijn. Lastig allemaal hoor. Ik kom niet verder dan een 2e date of ONS, meestal 1 date trouwens, dus ik ken dit traject niet eens!http://www.ns.nl/reisplanner/#/
quote:ananassje schreef op 14 januari 2017 @ 20:23:

[...]





Omdat we al 6 dates hebben gehad en al vanaf date 3 seks hebben gehad. Ik had ingeschat dat hij wel serieus was met mij. Na 4 dates is hij verder gaan kijken. Dat deed wel een beetje zeer, want begon verliefd te worden op hem. Nu aangegeven dat ik alleen met elkaar wil daten, maar dat wil hij niet.



Oei en auw......Het is duidelijk hoe hij erin staat.



Als ik jou was, dan zou ik mijn eigen weg gaan. Anders gewoon te kwetsend
quote:JonasV91 schreef op 14 januari 2017 @ 21:01:

[...]



http://www.ns.nl/reisplanner/#/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven