negeren

06-02-2016 09:53 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden..hoop dat goed gaat met jullie.

Ik date iemand een tijdje.

Het valt op dat hij bij elke erge discussie, gewoon compleet negeert
Tsjah als iemand mij op whats app constant zou dreigen met "Het heeft geen zin meer om verder te gaan." of "have a nice life"



dan zou ik ook niet meer reageren.



wat verwacht je als je zulke dingen zegt?
quote:nina12 schreef op 06 februari 2016 @ 10:19:

Tja viva_fiona. Ik begrijp wat je bedoeltLuister naar je gevoel, is mijn advies.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ja..
Alle reacties Link kopieren
Have nice life is een afsluiter. Het betekent 'heb verder een leuk leven zonder mij'.

Dus negeren lijkt me daarna een logisch vevolg.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina12 schreef op 06 februari 2016 @ 10:15:

Wel deels aan whatsapp...emotie bestaat er niet. Tja discussies die draaien om miscommunicatie, om de domme dingen als ik eraan denk. In echt komt het nooit voor.

Mr ik vind het mobiel negeren zo kinderachtig, terwijl je alles moet uitpraten..



Of is dat teveel gevraagd, als ik zeg.. Have a nice life Ik vind het eigenlijk niet zo raar dat hij jou negeert als jij zegt "have a nice life". Het ligt een beetje aan de context natuurlijk, maar als iemand tegen mij in een boze discussie zegt "have a nice life" dan vat ik dat op als een passief agressieve "rot op". Dus dan is het niet zo gek als je vervolgens niks hoort.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina12 schreef op 06 februari 2016 @ 10:28:

[...]





Ja..blijkbaar dat iem meer uitleg geeft..dat iem laat zien dat hij niet wegloopt



De 'ik doe net of ik het uitmaak en dan moet je laten zien dat je voor me wil vechten' strategie.

Heel erg puberaal en totaal niet constructief of respectvol.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
[img]null[/img]quote:Broedkippetje schreef op 06 februari 2016 @ 10:29:

Have nice life is een afsluiter. Het betekent 'heb verder een leuk leven zonder mij'.

Dus negeren lijkt me daarna een logisch vevolg.



Ik ben zo raar dat ik het als test zie

Alle reacties Link kopieren
quote:Broedkippetje schreef op 06 februari 2016 @ 10:30:

[...]





De 'ik doe net of ik het uitmaak en dan moet je laten zien dat je voor me wil vechten' strategie.

Heel erg puberaal en totaal niet constructief of respectvol.Spijker op zijn kop waarschijnlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:nina12 schreef op 06 februari 2016 @ 10:27:

[...]





:-)

Ik bedoel eerder..

Als ik zeg na een discussie 'have nice life'.. Is het dan normaal als iem dagenlang mij negeert?

Verwacht ik teveel?



Misschien ligt het aan mij hoor, maar als iemand "have a nice life" tegen mij zegt dan komt het voor mij over alsof diegene klaar is met mij en mij niet meer wil spreken. Dus misschien negeert ie je niet eens, maar interpreteert hij dat als een "laat me met rust".



Overigens snap ik ook totaal niet waarom je dit soort dingen zou zeggen tegen een jongen waarmee je date en die je leuk vind. Dan zou ik ook klaar met jou zijn.



Ben je toevallig 12? Want die leeftijd komt wel overeen met jouw gedrag.
quote:nina12 schreef op 06 februari 2016 @ 10:30:

[img]null[/img]

[...]





Ik ben zo raar dat ik het als test zie





Alsjeblieft zeg, grow up. Gelukkig heb je zelf die facepalm er al bij gezet, want je bent inderdaad erg raar bezig.



Dus jullie hebben discussie. Jij wordt boos en zegt: "have a nice life", waarop hij niet meer reageert, en dan verwijt jij hem dat hij je negeert....?!



Yeah, right..
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbs schreef op 06 februari 2016 @ 10:38:

[...]





Alsjeblieft zeg, grow up. Gelukkig heb je zelf die facepalm er al bij gezet, want je bent inderdaad erg raar bezig.



Dus jullie hebben discussie. Jij wordt boos en zegt: "have a nice life", waarop hij niet meer reageert, en dan verwijt jij hem dat hij je negeert....?!



Yeah, right..
Hoe oud ben je?

Want dat zijn inderdaad puberale strategieen en rare testjes.
Bij elke erge discussie..



hebben jullie de hele tijd erge discussies? Lijkt me ook niet gezellig
Alle reacties Link kopieren
quote:nina12 schreef op 06 februari 2016 @ 10:41:

[...]





De discussie gaat ergens over.maar idd, ik trek wel snel de laatste lijn..en vind het raar als iemand er niet is. Ik weet het nu. Mr dat iemand altijd in negeermodus gaat is ook niet normaal



Dus hij moet na jouw verwensing gewoon nog met je praten? Bij mij kon je de boom in, voor altijd.

Ik snap niet dat hij dit van je pikt, dit kleutergedrag en dan ook nog beweren dat hij het verkeerd doet.



In principe is negeren geen fijne oplossing, in dit geval zijn goed recht. Want jij maakt het ernaar.
quote:Websurfer1974 schreef op 06 februari 2016 @ 10:24:

Sommige mensen MOET je ook gewoon negeren, anders heb je geen leven, zeker als ze de hele tijd willen discussiëren (= bekvechten) over van alles en nog wat, maar niet gewoon normaal kunnen genieten.



Kunnen ze net als TO maar amper hun uit hun woorden komen van de gebrekkigheid, maar doen ze wel alsof ze constant alles maar beter weten, zo één negeer ik ook en/of dumpen, ook een goed idee wel! Ja!! Zou ik ook doen. En ondertussen wel proberen om niet met je ogen te knipperen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een puberprobleempjes!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 06 februari 2016 @ 10:52:

Wat een puberprobleempjes! Schattig he
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 06 februari 2016 @ 10:53:

[...]



Schattig he Supervetmegaawsomeschattig!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Iemand negeren is een zwaktebod. En je wijst iemand ermee af.

Een onderwerp uit de weg gaan is vermijden. Maar daarmee wijs je het onderwerp af, niet de persoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina12 schreef op 06 februari 2016 @ 10:27:

[...]





:-)

Ik bedoel eerder..

Als ik zeg na een discussie 'have nice life'.. Is het dan normaal als iem dagenlang mij negeert? Nee, dat is voor mij niet normaal: Ik zou jou niet een paar dagen lang, maar voor de rest van mijn leven negeren. Dat is namelijk jouw boodschap. Jouw boodschap 'have nice life' komt voor mij neer op dat jij zegt "ik wil nooit meer met je te maken hebben".



Iemand heeft het 10-15 jaar geleden tegen me gezegd/gemaild, en dat was inderdaad de laatste communicatie die we ooit gehad hebben. Dat vond ik jammer, maar ik respecteerde daarmee haar boodschap.



Dus kijk uit met wat je zegt.
quote:Alixane schreef op 06 februari 2016 @ 10:56:

[...]



Supervetmegaawsomeschattig!
quote:Nicotientje schreef op 06 februari 2016 @ 10:57:

Iemand negeren is een zwaktebod. En je wijst iemand ermee af.

Een onderwerp uit de weg gaan is vermijden. Maar daarmee wijs je het onderwerp af, niet de persoon.



Als TO over elke wissewasje een discussie op gang brengt, kan ik me voorstellen dat haar vriend(je) zoiets heeft van ppffff whatever..



Het is dan wel de vraag of ze samen in de club van 106 (of was het 107?) gaan komen
quote:Corona67 schreef op 06 februari 2016 @ 11:03:

[...]





Als TO over elke wissewasje een discussie op gang brengt, kan ik me voorstellen dat haar vriend(je) zoiets heeft van ppffff whatever..



Het is dan wel de vraag of ze samen in de club van 106 (of was het 107?) gaan komen

Ja over het onderwerp , maar elkaar helemaal negeren......kan me niet voorstellen dat dat goed komt.

Ik zou snel pleitte zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven