Niet te geloven - nét getrouwd, zwanger en hij gaat vreemd!

26-06-2009 23:22 1359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, en nu overkomt het ondenkbare mij dus. Expres langer gewacht met zwanger worden (ben 34) omdat ik graag een stabiele gezinssituatie wilde. Nog geen maand geleden getrouwd en nu kom ik er dus net achter dat mijn kersverse man al een half jaar een relatie/neukertje erbij heeft!



Van de ene op de andere dag ziet mijn toekomst er totaal anders uit. Van een knus gezinnetje naar een alleenstaande moeder...



Volgens mij is hij vannacht bij haar (hij ging stappen met een vriend) en morgen zal ik hem dus hiermee confronteren. Het moeilijkste zal zijn om me aan mijn standpunt van de scheiding te houden, ik weet dat hij met puppy ogen om vergeving zal vragen, danwel ontkennen...



Wish me luck...
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat een forumverhaal. Het is net een boek... met zelfs een update na vijf jaar.

Het beste Olivia!
Alle reacties Link kopieren
wat erg voor je ik zou hem ook meteen bellen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma92 schreef op 09 juli 2016 @ 22:20:

wat erg voor je ik zou hem ook meteen bellen!!Huh??
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma92 schreef op 09 juli 2016 @ 22:20:

wat erg voor je ik zou hem ook meteen bellen!!
wie heeft dit gedaan!!!??
Alle reacties Link kopieren
hallo anoniem 2769164 dit geldt zeker weten niet voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
hallo anoniem 2769164 dit geldt zeker weten niet voor iedereen.
quote:ria49 schreef op 03 september 2016 @ 06:28:

hallo anoniem 2769164 dit geldt zeker weten niet voor iedereen.Teringjantje zeg. Een topic van 7 jaar oud bijna 1400 reacties en dan zo'n nietszegende reactie op een anoniem 2769164 die we zelf mogen terug zoeken op 1 van de 56 pagina's ofzo????
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma92 schreef op 09 juli 2016 @ 22:20:

wat erg voor je ik zou hem ook meteen bellen!!Je mag er wel van uit gaan dat dat 7 jaar geleden al gebeurd is.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven