Onsuccesvolle Tinder dates en ander leed.

30-09-2016 22:37 3014 berichten
Hier geen verslagen over de lieve appjes na de eerste date. Hier geen jaloers makende beschrijvingen van de stomende seks met je Tinder vriendje die diezelfde avond al exclusief met je wil zijn. Woorden als 'exclusief' en 'uitspreken' zijn hier überhaupt verboden. Dat spui je maar ergens anders. Ook het woord relatie is hier taboe, die wil namelijk niemand met ons.

In dit afvoerputje van het dating leven is alleen aandacht voor de ellende van het niet gematched worden. De appjes die wij nooit ontvangen en de matches die nooit iets zeggen, daar gaat het hier over.

Lekker klagen alsjeblieft!

Oh, en alsjeblieft geen mensen die ons met kritische vragen willen laten reflecteren op ons eigen gedrag. Rot op!
Alle reacties Link kopieren
ruimdenkend geeft 2 woonplaatsen op, dus ik vroeg of ze niet samenwoonden.

kreeg ik als antwoord; ,, In de praktijk wel, moeten alleen nog even 1 huis verkopen,,.



ik doe nog steeds of ik heel serieus ben...:)
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 24 oktober 2016 @ 18:05:

[...]



Bij mijn volgende functioneringsgesprek. En Waterman, welke doelen heb je opgenomen in je persoonlijk ontwikkelingsplan?

Een beurse doos.Hahahahaha! misschien moeten we dit ook in onze tinder bio's zetten. of roepen we dan vervelende foto's en mannen op ons af?
Alle reacties Link kopieren




Ik ga stuk hier.. ijs op de beurse doos. Helpt dat echt? Toch maar een zak erwten gaan kopen dan.
Alle reacties Link kopieren
Lekker bezig allemaal!



En nu opdonderen naar een blij Tinder-topic Nee hoor grapje, ontzettend fijn voor jullie! Wie weet!
quote:valentinamaria schreef op 24 oktober 2016 @ 18:18:

ruimdenkend geeft 2 woonplaatsen op, dus ik vroeg of ze niet samenwoonden.

kreeg ik als antwoord; ,, In de praktijk wel, moeten alleen nog even 1 huis verkopen,,.



ik doe nog steeds of ik heel serieus ben...:)

Als ze zo ruimdenkend zijn, lenen ze vast een van de huizen wel uit aan jou en je vriendinnen van de beurse dozen club.

Is de term bischierig al gevallen? Dan moet je wegwezen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 24 oktober 2016 @ 18:46:

Lekker bezig allemaal!



En nu opdonderen naar een blij Tinder-topic Nee hoor grapje, ontzettend fijn voor jullie! Wie weet!Misschien heb ik het gemist omdat ik pas (veel) later ben gaan meeschrijven, amar ben jij ook nog aan het tinderen of staat dat een beetje op een laag pitje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Clara30 schreef op 24 oktober 2016 @ 18:50:

[...]





Misschien heb ik het gemist omdat ik pas (veel) later ben gaan meeschrijven, amar ben jij ook nog aan het tinderen of staat dat een beetje op een laag pitje?



Laag pitje, ik heb er niet meer zo'n zin in. Ben momenteel ook erg druk met grote veranderingen in mijn leven, dus ook geen tijd en plaats in mijn hoofd voor een man, eigenlijk.



Wel met één man aan het appen, maar die schrijft ontzettend gek haha. Hij werd hier al vergeleken met Arnon Grunberg Dus daar allicht nog een date mee ergens volgende week, maar verwacht er niet zoveel van!



Jij nog dates op de planning?
quote:Piratesse schreef op 24 oktober 2016 @ 18:18:

Hé ho ho, ik ben hier nog wel ff hoor. Sex is 1 onderdeel van de heilige drie-eenheid: liefde, brein en lichaam. We zijn nu bij lichaam. Rest is nog te vinden :D.

En als je die heilige drie-eenheid nou door 3 mannen laat invullen? Voilá klaar!

Wel bewerkelijk misschien ....
quote:Keukenkast schreef op 24 oktober 2016 @ 18:37:





Ik ga stuk hier.. ijs op de beurse doos. Helpt dat echt? Toch maar een zak erwten gaan kopen dan.Hahaha, ik moest echt iets proberen. Dus icepackje in handdoekje en als een soort maandverband geïnstalleerd. Kan het iedereen aanbevelen
quote:Liberty97 schreef op 24 oktober 2016 @ 18:46:

Lekker bezig allemaal!



En nu opdonderen naar een blij Tinder-topic Nee hoor grapje, ontzettend fijn voor jullie! Wie weet!Dank je! Ik las over je oplichter-dateman. Wat een eikel(s). Heb je goed op gereageerd. Kreeg je nog antwoord of nieuwe pogingen tot contact?
Weeeeehhhh! De leukste Tindermatch wil niet daten want ik woon te ver weg. Tssss.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mawieke schreef op 24 oktober 2016 @ 19:06:

[...]



Hahaha, ik moest echt iets proberen. Dus icepackje in handdoekje en als een soort maandverband geïnstalleerd. Kan het iedereen aanbevelen Verkeerde quote
Alle reacties Link kopieren
quote:Mawieke schreef op 24 oktober 2016 @ 19:07:

[...]



Dank je! Ik las over je oplichter-dateman. Wat een eikel(s). Heb je goed op gereageerd. Kreeg je nog antwoord of nieuwe pogingen tot contact?Nee, ik ben direct geblokkeerd
quote:Mawieke schreef op 24 oktober 2016 @ 19:03:

[...]



En als je die heilige drie-eenheid nou door 3 mannen laat invullen? Voilá klaar!

Wel bewerkelijk misschien ....



Nou, dat is dus ook t plan .

Nog 2 te vinden dus.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, bij mij is de heilige drie eenheid altijd koffie, cola en paracetamol. Seks, lichaam en geest is dan toch beter. *noteert*
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 24 oktober 2016 @ 18:57:

[...]



Wel met één man aan het appen, maar die schrijft ontzettend gek haha. Hij werd hier al vergeleken met Arnon Grunberg Dus daar allicht nog een date mee ergens volgende week, maar verwacht er niet zoveel van!



Jij nog dates op de planning?Spannend! Lijkt ie ook op Grunberg of dat dan weer niet? Ik heb a.s. woensdag een date met 'mijn' praatpaal. We zijn al drie weken dagelijks aan het appen. ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 24 oktober 2016 @ 19:14:

[...]





Nou, dat is dus ook t plan .

Nog 2 te vinden dus.Hahahhaa Piratesse, laat je ook wat voor ons over? Ik settle voor alleen het lichaam hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 24 oktober 2016 @ 19:11:

Weeeeehhhh! De leukste Tindermatch wil niet daten want ik woon te ver weg. Tssss.Nahh da's ook raar, waarom is hij dan een match met je geworden! Dan moet hij z'n instellingen veranderen. Next!
quote:pollewop75 schreef op 24 oktober 2016 @ 19:15:

Hmm, bij mij is de heilige drie eenheid altijd koffie, cola en paracetamol. Seks, lichaam en geest is dan toch beter. *noteert*Oooo, maar weet je, heilige drie eenheid is volledig context afhankelijk. Vandaag is het pizza, sigaretten en pepernoten. Heel gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 24 oktober 2016 @ 19:24:

[...]



Oooo, maar weet je, heilige drie eenheid is volledig context afhankelijk. Vandaag is het pizza, sigaretten en pepernoten. Heel gek.Oeh sigaretten..ben sinds een paar dagen gestopt, maar ik heb het zwaar! Geen sigaretten, geen pratende matches en al helemaal geen beurse doos
Alle reacties Link kopieren
quote:broodroostertje schreef op 24 oktober 2016 @ 19:29:

[...]





Oeh sigaretten..ben sinds een paar dagen gestopt, maar ik heb het zwaar! Geen sigaretten, geen pratende matches en al helemaal geen beurse doos Oef.. je hebt gewonnen. Jij hebt het officieel het zwaarst nu
Alle reacties Link kopieren
quote:[broodroostertje schreef op 24 oktober 2016 @ 19:29[/message]:[/b]

[...]





Oeh sigaretten..ben sinds een paar dagen gestopt, maar ik heb het zwaar! Geen sigaretten, geen pratende matches en al helemaal geen beurse doos





joh, like nou gewoon iedereen die voorbijkomt buiten je km gebied.

ik heb daardoor nu 18 matches van wie er 7 wat zeggen, dit had ik eerder moeten weten.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 24 oktober 2016 @ 19:31:

[...]





joh, like nou gewoon iedereen die voorbijkomt buiten je km gebied.

ik heb daardoor nu 18 matches van wie er 7 wat zeggen, dit had ik eerder moeten weten.Iedereen? Ook de hele lelijke?
Alle reacties Link kopieren
quote:[Keukenkast schreef op 24 oktober 2016 @ 19:32[/message]:

[...]





Iedereen? Ook de hele lelijke?de hele lelijke heb ik niet gedaan, kan altijd nog.
wij slapen nooit.
Ha! Heb de verre Tindermeneer overgehaald dat ik toch heus leuk genoeg ben. Zowaar grappig gesprek. Ha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven