Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.



Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.



Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?



Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dit 'm niet meer gaat worden to, ze zal voor jou waarschijnlijk altijd het meisje met de remsporen blijven, ben ik bang.
quote:slempie schreef op 11 januari 2012 @ 15:27:

Is het niet zo dat er altijd remsporen achter kunnen blijven, ook als je goed afveegt?

(wat een gezellig onderwerp!)Je veegt tot er niks meer op het papiertje zit. En dan effe met een vochtig doekje erlangs. Klaar.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, ik heb destijds ook gesnuffeld, ik dacht, dit kan niet waar zijn?!?! Ik wist niet dat er mensen waren die niet schoon op zichzelf waren. In totale shock had ik meer bewijs nodig haha.

Ik snap je wel hoor TO.
Alle reacties Link kopieren
quote:duistercontinent schreef op 11 januari 2012 @ 15:26:

Een beetje heer, had het slipje weggegooid en het niet op het forum gezet. En er nooit meer over gesproken.
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:27:

@Wat ook meespeelt (nu zal ik alsnog wel alle dames over me heenkrijgen), is dat ik altijd best wel een geidealiseerd beeld heb van vrouwen, ze als een soort lieve, schone, onschuldige engeltjes zie.



.
Alle reacties Link kopieren
quote:slempie schreef op 11 januari 2012 @ 15:27:

Is het niet zo dat er altijd remsporen achter kunnen blijven, ook als je goed afveegt?

(wat een gezellig onderwerp!)Nee, dat is NIET zo, leve vochtig toiletpapier
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:18:

[...]

Om eerlijk te zijn heb ik even geroken, en ja... het was van ontlsasting.



Ohhhh, erg dit, hahaha....



Je hebt om 100% zeker te zijn alleen geroken en er niet eens even aan gelikt??



Ik zou tijdens de afdaling naar Befcontreien voor altijd in mijn broek schijten dat ik wat proef of ruik als iemand een Veeghandicap lijkt te hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:dunschiller schreef op 11 januari 2012 @ 15:30:

[...]





Je hebt om 100% zeker te zijn alleen geroken en er niet eens even aan gelikt??



gatverdegatver gafferdamme!!
Alle reacties Link kopieren
quote:slempie schreef op 11 januari 2012 @ 15:27:

Is het niet zo dat er altijd remsporen achter kunnen blijven, ook als je goed afveegt?

(wat een gezellig onderwerp!)Als uitzondering en dan een beetje misschien... (hoewel ik het nooit heb) maar niet zodanig als TO haar remspoor beschrijft.
quote:x_philly_x schreef op 11 januari 2012 @ 15:26:

Ik zit ook vol verbazing te lezen, ik heb dat echt nooit, snap niet dat mensen dat normaal vinden??Het is in ieder geval niet abnormaal. Ik veeg mijn kont altijd goed af, heb thuis van die vochtige doekjes en heb deze zelfs in mijn tas zitten voor als ik ergens anders ben. Maar ik kan niet beweren, dat ik nooit eens een spoor in mijn onderbroek heb gehad. Soms heb je gewoon hardnekkige plakpoep, excusez le mot. Dan helpt alleen de douche echt goed, en wij zijn nou eenmaal niet in het land van de bidets.
vindt iedereen dit normaal? Ik vind het ook walgelijk TO, gelijk heb je dat je afknapt. Maargoed, zo ben ik.
@ Nastic ik ben 48, de dagen dat de tena lady er aan komt, maar gelukkig is het nog lang niet zover.
quote:Nastik schreef op 11 januari 2012 @ 15:30:

Befcontreien......We hebben er weer een nieuw Viva woord bij
quote:duistercontinent schreef op 11 januari 2012 @ 15:32:

@ Nastic ik ben 48, de dagen dat de tena lady er aan komt, maar gelukkig is het nog lang niet zover.
Dames, wat is erger, een remspoor in slipje of als je ziet dat je date een ouderwetse herenonderbroek aan heeft? Was laatst een dame die een topic opende dat haar date een ouderwetse herenonderbroek aan had.
quote:Nastik schreef op 11 januari 2012 @ 15:30:

Ik zou tijdens de afdaling naar Befcontreien voor altijd in mijn broek schijten dat ik wat proef of ruik als iemand een Veeghandicap lijkt te hebben. Had je zelf gedacht dat je die zin ooit zou typen?
Alle reacties Link kopieren
de OP is eigenlijk best wel een goed afweermiddel voor aanhoudende mannen die je na een one nightstand eigenlijk niet meer ziet zitten voor langer "gebruik".

Eventjes een slipje met remsporen laten slingeren en voilá.....
Alle reacties Link kopieren
quote:redband schreef op 11 januari 2012 @ 15:33:

Dames, wat is erger, een remspoor in slipje of als je ziet dat je date een ouderwetse herenonderbroek aan heeft? Was laatst een dame die een topic opende dat haar date een ouderwetse herenonderbroek aan had.rs want een andere onderbroek is zo gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie haar dit weekend weer, ga gewoon proberen om me erover heen te zetten.



We kennen elkaar te lang en vinden elkaar te leuk om het hierdoor te laten verpesten.



Als ze nog naar haar splipje vraagt, dan geef ik het gewoon terug (ongewassen). Dat vind ik minder pijnlijk (ook voor haar) dan er zo vroeg in de relatie al een gesprek over te beginnen. Dat is gevoelsmatig te zwaar. Maar als ze er zelf van schrikt, zou ik dat eerlijk gezegd niet erg vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort op vakantie. Nou schijnt het in de befcontreien goed toeven te zijn. Iemand daar ervaring mee?
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:27:

@Yvaatje: ik vind haar sowieso heel leuk als persoon en ik vond haar ook altijd geweldig qua aantrekking.Maar op het laatste punt merk ik dat het echt minder is gewoorden door dit voorval.



Wat ook meespeelt (nu zal ik alsnog wel alle dames over me heenkrijgen), is dat ik altijd best wel een geidealiseerd beeld heb van vrouwen, ze als een soort lieve, schone, onschuldige engeltjes zie.



Ik probeer dat te veranderen bij mezelf, realistischer te worden, en mezelf voor te houden dat ook vrouwen geil kunnen zijn, naar de wc gaan, etc. Maar misschien dat zo'n voorval als dit bij mij harder aankomt dan bij sommige andere mannen.Goed dat je dit van jezelf weet, want anders zullen vrouwen altijd een afknapper voor je zijn. We hebben haren op de plekken waar jij ze ook hebt, we plassen, we poepen, we ruiken niet geweldig als we menstrueren, we zweten, we stinken ook naar knoflook als het in ons eten zat, we hebben ook ochtend adem en boeren laten we ook. Als we naar bed gaan leggen we onze vleugeltjes op het nachtkastje, dan heb je in de gaten; vrouwen zijn toch mensen en geen etherische wezens
Alle reacties Link kopieren
Nee niet ongewassen teruggeven!!! Het is minder gênant als je het even voor haar wast.
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:35:

Ik zie haar dit weekend weer, ga gewoon proberen om me erover heen te zetten.



We kennen elkaar te lang en vinden elkaar te leuk om het hierdoor te laten verpesten.



Als ze nog naar haar splipje vraagt, dan geef ik het gewoon terug (ongewassen). Dat vind ik minder pijnlijk (ook voor haar) dan er zo vroeg in de relatie al een gesprek over te beginnen. Dat is gevoelsmatig te zwaar. Maar als ze er zelf van schrikt, zou ik dat eerlijk gezegd niet erg vinden.Geef haar gewoon een leuk nieuw slipje als kadootje, met de woorden de ander was niet echt bruikbaar meer.
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 15:35:

Ik zie haar dit weekend weer, ga gewoon proberen om me erover heen te zetten.



We kennen elkaar te lang en vinden elkaar te leuk om het hierdoor te laten verpesten.



Als ze nog naar haar splipje vraagt, dan geef ik het gewoon terug (ongewassen). Dat vind ik minder pijnlijk (ook voor haar) dan er zo vroeg in de relatie al een gesprek over te beginnen. Dat is gevoelsmatig te zwaar. Maar als ze er zelf van schrikt, zou ik dat eerlijk gezegd niet erg vinden.Gooi hem in de was joh, doe niet zo moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven