Rollercoaster van emoties

30-07-2016 21:32 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja daar was hij dan... mijn hart ging sneller kloppen als hij op mijn werk langskwam. Na een paar keer toch maar even Facebook doorzoeken naar hem. En ja hoor daar was hij maar helaas had al een relatie. Af en toe toch nog maar even blijven gluren en opeens ja hoor t was over tussen hun. Mijn hart maakte een sprongetje ???? verder niks mee gedaan tot afgelopen januari. Wie kwam ik tegen op een datingsite.... juist hij. Al snel raakte we aan de praat en ook al snel was de eerste date gemaakt. Voelde als thuiskomen. Na een lange tijd single ging mijn hart weer open. Wat een leuke tijd hadden we samen. Rozen een ring en ik werd op handen gedragen. Hij ging opzoek naar een huisje en aangezien we geen 18 meer zijn was daar de vraag kom je bij me wonen? Eerst ging hij nog op vakantie naar Suriname en daarna kreeg hij de sleutel. En toen ging het mis. Samen een huis opknappen mijn familie die overal geholpen heeft. Maar toen t bijna klaar was kwam het aantrekken en afstoten en een dame die haar best deed om te laten merken dat ze hem erg leuk vind. Zus van zijn vrienden en voor die tijd deed hij nogal veel met hun. Hij maakte het uit op een dag huilend maar goed dit wad zijn keuze. Dag erna was hij er weer dit wilde hij toch ook niet. De sex werd daarna fantastisch hij appte veel en deed zijn best. Maar helaas was van korte duur. Zo lief en warm als hij was veranderde hij in hard en koud. Op een dag kon ik mijn spullen gaan halen en de sleutel neerleggen zonder dat het hem wat deed. Appte nog wel maar het was niet meer fijn. Tot op een dag ik een SMS kreeg het werkt niet meer tussen ons en ik wil dat je me met rust laat. Weken erna kom ik erachter dat hij met die vrouw heeft die al liep te stoken. Heel raar heeft ze mij geblokkeerd op Facebook zonder dat ze me kent. Hopen dat ze heel gelukkig worden in het huis wat ik heb ingericht met hem. Waar spullen staan die ik gekocht heb en samen naar mijn kaarsen kijken 's avonds. Maar ja de pijn die ik voel wil niet weg en ik weet dat hij me tranen niet waard is. Maar dit was echte liefde voor mij
Alle reacties Link kopieren
Ook als je niet bevriend bent met bepaalde persoon, kan je die op fb blokkeren.

Er zijn mensen die zelfs commentaar leveren op de banner bovenaan je fb. Dat kan je nl niet anders dan openbaar zetten. Wil je dat iemand niets van je ziet. .. inderdaad blokkeren. Of het nuttig is...? Maar het kan wel. Bij instellingen en blokkeren de naam intypen.



Verder veel sterkte voor TO.
Alle reacties Link kopieren
dat klinkt goed, kan die persoon dan niets meer van je lezen ? Ook niet op pagina's van anderen ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 31 juli 2016 @ 10:25:

dat klinkt goed, kan die persoon dan niets meer van je lezen ? Ook niet op pagina's van anderen ?



Die persoon kan niets meer lezen van je.. ook niet bij anderen. Zelfs niet dat wat je openbaar plaatst.

Maaaaar... Let op.

Als je bvb Bea Klavier blokkeert en zij maakt met een ander mailadres een profiel Bea Piano aan. Dan ziet die wel je openbare berichten. Mensen zijn erg goed in omzeilen. Helaas..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven