Ruzie over seks

25-06-2016 13:19 2170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn bijna 9 jaar samen. We hebben een goede relatie. We hebben in al die jaren nog nooit echt ruzie gehad, we praten onze problemen meestal goed uit. Vorig weekend hebben we echter schreeuwende ruzie gehad over een erg intiem onderwerp. We hebben al langer problemen in bed, zowel de kwaliteit als kwantiteit is de laatste jaren erg achteruit gegaan. We doen beiden nog weinig moeite voor elkaar in bed.



Vorig weekend hadden we al een tijdlang niet gevreeën met elkaar, hij had zin in een vluggertje, ik vond dat hij best wat meer moeite mocht doen. Hij heeft mij afgewezen met dat woorden dat het niet moet als ik altijd zo moeilijk doe. De ruzie escaleerde snel en er zijn verwijten langs beide kanten gevallen. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat ik erg egoïstisch ben in bed, dat ik gewoon op mijn rug lig en afwacht wat hij doet en dat het niet eerlijk is van mij om te verwachten dat hij mij altijd opwindt (dat kan ik volgens hem zelf) en ‘afmaak’. Ik was zo gekwetst dat ik terug heb gezegd dat hij mij toch niet kan bevredigen omdat zijn penis te klein is (hij heeft hier veel complexen over, en ik wist dat ik hem hiermee ging kwetsen). Het was een ontzettend kinderachtige opmerking, die helemaal niet waar is, ik was zo kwaad dat ik hem wilde kwetsen. Ik schaam mij hier ook voor. Ik heb direct mijn excuses aangeboden, hij wilde er niet naar luisteren en negeert mij al een hele week. Ik weet dat ik te ver ben gegaan, maar ik wil niet dat ik door het stof moet terwijl hij ook heel wat gemene dingen heeft gezegd en dat het gesprek nu alleen hierover kan gaan.



Ik weet niet wat ik wil met dit topic. Ik heb niemand waarmee ik het kan bespreken. Ik weet niet hoe we beiden van het gekwetste gevoel af kunnen raken en hoe we verder moeten gaan. Weet iemand raad?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinopak schreef op 25 juni 2016 @ 16:15:

Als ik je man was had ik lekker de kinderen naar opa en oma gestuurd voor een weekendje.

Lekker hapjes en drankjes gehaald. Alles picobello voor elkaar gemaakt. Zelf lekker naar de kapper, zonnebank, sauna, ontspannen massage bij de thai enzo. Gewoon super relaxed en op en top verzorgd en geregeld voor een vurig weekendje.



Vervolgens lekker naar huis, drie snollen uitnodigen en een grote gangbang ervan maken zonder jou. Hoppa een groot feest.

Grote glimlach en lekker 3 anderen bevredigen met mijn kleine piemeltje DIKKE DOEI ! ! ! O ja en als je klaar bent met het op je rug liggen als een dooie zeester. Zet dan even de vuilniszak buiten.Wahahahahahaha !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je oogst wat je zaait toch
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinopak schreef op 25 juni 2016 @ 16:15:

Als ik je man was had ik lekker de kinderen naar opa en oma gestuurd voor een weekendje.

Lekker hapjes en drankjes gehaald. Alles picobello voor elkaar gemaakt. Zelf lekker naar de kapper, zonnebank, sauna, ontspannen massage bij de thai enzo. Gewoon super relaxed en op en top verzorgd en geregeld voor een vurig weekendje.



Vervolgens lekker naar huis, drie snollen uitnodigen en een grote gangbang ervan maken zonder jou. Hoppa een groot feest.

Grote glimlach en lekker 3 anderen bevredigen met mijn kleine piemeltje DIKKE DOEI ! ! ! O ja en als je klaar bent met het op je rug liggen als een dooie zeester. Zet dan even de vuilniszak buiten.
quote:Lovestar schreef op 25 juni 2016 @ 16:13:

[...]



Waarom wil je dat hij iets terug doet/geeft, op iets wat jij moet goed moet maken door iets wat jij gezegd?

Spijker op z'n kop. Voor iets wat aan jou is om te fiksen mag je geen acceptatie en al zeker geen wederdienst eisen. Een heel andere situatie dan het onderliggende probleem waarin wel wederkerigheid hoort te zijn.



Het aloude cliché. Jij kunt wel sorry zeggen na het schoppen, maar de schenen blijven nog dagen blauw.
quote:retrostar schreef op 25 juni 2016 @ 16:03:

[...]



Ach ja, soms doet iemand je heel erg pijn met zijn gedrag en dan ga je er vol in omdat je even de macht wil hebben om hem te raken. Zo ontstaan ook buiten je huwelijk de ergste ruzies, bijvoorbeeld burenruzies. Het is niet slim maar iedereen is weleens kokend kwaad geweest. Met mij maak je ook niet snel iets goed, maar dat komt dan meer omdat ik de persoon in kwestie niet meer vertrouw, niet vanwege het waarheidsgehalte van zijn mening.Gelukkig ken ik dit alleen van tv.
quote:Lovestar schreef op 25 juni 2016 @ 16:04:

[...]





Dan heb je een slechte relatie (grapje) Dat kan wel kloppen, ik heb namelijk geen relatie
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 25 juni 2016 @ 16:16:

[...]



Omdat hij zich als een hork gedraagt: even klaar liggen was goed genoeg. Tja dan hoef ik niet te weten waarom hij dat zo genoeg vindt, want ik vind het egocentrisch wangedrag van hem.



Misschien heeft hij al wel 20x hiervoor geprobeerd om goede, voor beide fijne seks te hebben en houdt TO de boot telkens af met een smoes of heeft geen zin. Dan is op een gegeven moment even liggen wel genoeg ja.

Ben je dan een hork?
quote:iris1969 schreef op 25 juni 2016 @ 16:16:

[...]



Omdat hij zich als een hork gedraagt: even klaar liggen was goed genoeg. Tja dan hoef ik niet te weten waarom hij dat zo genoeg vindt, want ik vind het egocentrisch wangedrag van hem.Je neemt dus aan voor waarheid dat een man die snakt naar meer activiteit van zijn bedpartner werkelijk aan haar vraagt om even te gaan liggen. Een nieuwtje wat na 300 reacties in dit topic er pas uit komt. Right.
quote:Pinopak schreef op 25 juni 2016 @ 16:15:

Als ik je man was had ik lekker de kinderen naar opa en oma gestuurd voor een weekendje.

Lekker hapjes en drankjes gehaald. Alles picobello voor elkaar gemaakt. Zelf lekker naar de kapper, zonnebank, sauna, ontspannen massage bij de thai enzo. Gewoon super relaxed en op en top verzorgd en geregeld voor een vurig weekendje.



Vervolgens lekker naar huis, drie snollen uitnodigen en een grote gangbang ervan maken zonder jou. Hoppa een groot feest.

Grote glimlach en lekker 3 anderen bevredigen met mijn kleine piemeltje DIKKE DOEI ! ! ! O ja en als je klaar bent met het op je rug liggen als een dooie zeester. Zet dan even de vuilniszak buiten.Dus jij wilt een sperma opvangbakje als vrouw? Want je verwijt haar dat ze boos werd omdat ze even klaar moest gaan liggen van hem. Of mag hij alles en ook nog langer boos blijven om die opmerking?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kokoro schreef op 25 juni 2016 @ 16:20:

[...]



Je neemt dus aan voor waarheid dat een man die snakt naar meer activiteit van zijn bedpartner werkelijk aan haar vraagt om even te gaan liggen. Een nieuwtje wat na 300 reacties in dit topic er pas uit komt. Right.Als je een vrouw hebt die nooit moeite doet, nooit wil en met rare verzoeken komt (serieus, douchen terwijl de kinderen slapen, in de ochtend?) dan kan ik me best voorstellen dat je daar genoegen mee neemt.
quote:Fargo_ schreef op 25 juni 2016 @ 16:07:

[...]





Ik heb het verhaal niet veranderd, het verhaal wordt hier zo gedraaid zodat het in mijn man zijn kraam past. Hij wilde klaarkomen en ik moest mij beschikbaar stellen, ik weet niet hoe platter ik het kan zeggen.

Ik weet niet hoe ik door het stof moet. Ik zal beginnen met mijn excuses nogmaals aan te bieden. Achter een blowjob kan hij fluiten.



Anders laten we het verhaal zitten voor wat het is, want ik denk dat de forummers hier de problemen in je relatie toch wel al gezien hebben.



Overigens kaart je wel iets aan wat ik steeds meer bij je beproef.

Jij hebt het gevoel dat wij het verhaal zo draaien dat het in het straatje van man past. Dat is eigenlijk best lullig onaardig omdat forummers ook heus wel tussen de regels kunnen lezen en een voorstellen kunnen maken dat het wellicht anders gelopen is irl. Waarom trek je het zo aan dat je je aan het verdedigen ben? Wat jij gedaan hebt, is gewoon echt heel erg naar. Incasseer dat. En bedenk dan samen met ons hoe je het goed kan maken met je man.



Iemand zei het eerder al....Jij wilt dat het gaat op jouw manier, waarom eigenlijk?



En in het geval dat je man gekwetst heb zoals jij dat gedaan heb, zou ie van mij blowjobs op request voor het leven krijgen.

Maar jij wilt er niet eens 1 geven.....Waarom niet? Waarom hou je je poot zo stijf?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kokoro schreef op 25 juni 2016 @ 16:20:

[...]



Je neemt dus aan voor waarheid dat een man die snakt naar meer activiteit van zijn bedpartner werkelijk aan haar vraagt om even te gaan liggen. Een nieuwtje wat na 300 reacties in dit topic er pas uit komt. Right.



En dan mis ik ook nog hoe die man aan heeft gegeven dat hij wilde dat ze even trok of zoog.

Eerst was het zoenen en aaien, geloof ik, dat trok al bij naar twee keer wrijven over haar rug....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 25 juni 2016 @ 16:03:

De man van TO vond het ook goed als ze even in de juiste positie ging liggen. Hoeveel van jullie doet dat en wie wordt er boos?



Ik heb al eerder aangegeven dat ik in het geval van 'man wil even snel' en het is lang geleden (niet als we eergisteren nog seks hadden hoor) wel handwerk wil verrichten. Dat was in TO's geval ook mans eerste optie, zo zegt ze. Maar dat wilde ze (ook al) niet.

Eigenlijk wil TO het alleen op háár voorwaarden op haar manier en dan het liefst door hem uitgevoerd. Ik kan me voorstellen dat dat na 9 jaar gaat wringen bij zo'n man.
Later is nu
quote:iris1969 schreef op 25 juni 2016 @ 16:20:

[...]



Dus jij wilt een sperma opvangbakje als vrouw? Want je verwijt haar dat ze boos werd omdat ze even klaar moest gaan liggen van hem. Of mag hij alles en ook nog langer boos blijven om die opmerking?



Lijkt me ook wat overdreven dat hij alles zou mogen na die opmerking.



Ik betwijfel of deze relatie ooit nog echt goed komt.
quote:Kokoro schreef op 25 juni 2016 @ 16:20:

[...]



Je neemt dus aan voor waarheid dat een man die snakt naar meer activiteit van zijn bedpartner werkelijk aan haar vraagt om even te gaan liggen. Een nieuwtje wat na 300 reacties in dit topic er pas uit komt. Right.Ik neem het forum zoals het komt, niet iedere TO komt gelijk met alles en sommigen liegen.
Iris kom op zeg. Je ziet toch dat Pinopak gewoon eventjes provoceert. Daarom lachen we er om. Niemand die werkelijk vindt dat de man van TO nu thuis 3 snollen vrouwen mag neuken. Behalve Pinopak dan .
quote:Pinopak schreef op 25 juni 2016 @ 16:15:

Als ik je man was had ik lekker de kinderen naar opa en oma gestuurd voor een weekendje.

Lekker hapjes en drankjes gehaald. Alles picobello voor elkaar gemaakt. Zelf lekker naar de kapper, zonnebank, sauna, ontspannen massage bij de thai enzo. Gewoon super relaxed en op en top verzorgd en geregeld voor een vurig weekendje.



Vervolgens lekker naar huis, drie snollen uitnodigen en een grote gangbang ervan maken zonder jou. Hoppa een groot feest.

Grote glimlach en lekker 3 anderen bevredigen met mijn kleine piemeltje DIKKE DOEI ! ! ! O ja en als je klaar bent met het op je rug liggen als een dooie zeester. Zet dan even de vuilniszak buiten.

Ik wil hier niet over lachen
quote:Dreamer schreef op 25 juni 2016 @ 16:22:

[...]





Ik heb al eerder aangegeven dat ik in het geval van 'man wil even snel' en het is lang geleden (niet als we eergisteren nog seks hadden hoor) wel handwerk wil verrichten. Dat was in TO's geval ook mans eerste optie, zo zegt ze. Maar dat wilde ze (ook al) niet.

Eigenlijk wil TO het alleen op háár voorwaarden op haar manier en dan het liefst door hem uitgevoerd. Ik kan me voorstellen dat dat na 9 jaar gaat wringen bij zo'n man.En dan die je je mond open en praat je over je frustraties.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juni 2016 @ 16:22:

[...]





En dan mis ik ook nog hoe die man aan heeft gegeven dat hij wilde dat ze even trok of zoog.

Eerst was het zoenen en aaien, geloof ik, dat trok al bij naar twee keer wrijven over haar rug....Juist, maar het verhaal is niet veranderd hoor! Eg nie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 25 juni 2016 @ 16:23:

[...]







Ik wil hier niet over lachen Ik heb Pinopak zojuist voorgedragen op Naarpraat omdat dit verreweg de leukste post sinds tijden is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kokoro schreef op 25 juni 2016 @ 16:05:

Ik wil eerst wel eens van TO horen hoe het nu echt ging. Het verhaal is 3x aangepast wanneer de reacties haar niet zingen en telkens om de horkerigheid van haar man een stukje op te krikken. Ik geloof het niet 1 2 3 en ben verbaasd over het feit dat jij dat wel zo makkelijk doet.



Ik zal het dan nogmaals in detail vertellen.

Het is zaterdagvoormiddag, de kinderen slapen nog. Ik ben al langer wakker maar lig nog in bed, hij wordt wakker. Ik lig met zijn rug naar hem toe. Hij komt tegen mij liggen en legt zijn arm op mijn buik en kust mij in mijn nek. Ik draai mij om en kus hem terug. Hij gaat met zijn handen onder mijn T-shirt tweemaal over mijn rug. Hij zegt in mijn oor "ik heb zin". Ik kus hem terug en begin hem te strelen (hij heeft zijn hand al vanonder mijn tshirt gehaald. Hij doet zijn onderbroek uit. Ik zeg: "niet zo snel, kom je niet mee? We kunnen samen douchen." Hij zegt: "ik heb daar echt geen zin in. Ik wil klaarkomen. Straks worden de kinderen wakker." Ik zeg: we hebben toch nog tijd, het weekend begint nog maar. Ik heb liever nog wat opwarming." Hij doet zijn onderbroek, die half op zijn benen hing terug aan en zegt "Als je het weer zo gecompliceerd gaat maken, dan moet het al niet meer." Ik zeg iets in de trant van: "maar als de kinderen wakker worden, dan kunnen we het toch vanavond afmaken?", hij antwoordt "ja dat zeg je nu, maar er zal wel weer iets zijn waardoor het niet doorgaat." We beginnen ruzie te maken. Hij verwijt mij dat het enkel maar kan op mijn voorwaarden (is helemaal niet waar, 9/10 keer zijn het vluggertjes, vandaar dat ik het patroon zo goed ken). Ik zeg dat hij ook wat moeite kan doen om het leuk te maken voor mij. Hij zegt dat hij alleen maar moeite moet doen en dat ik maar afwacht. Dat ik egoïstisch ben. Dat alles van hem uit moet komen. Dat ik maar op mijn rug lig te wachten tot het over is. Dit alles duurt zo'n vijf minuten. Dan zegt hij iets van "je kan toch ook wel eens zelf zin krijgen". Ik voel mij gekwetst en ik zeg "waarom zou ik moeite doen om zin te krijgen, ik heb er toch niets aan, want je piemel is te klein." Hij is zichtbar gekwetst, weet niet wat te zeggen, doet zijn pyjama aan en gaat koffie zetten. Ik loop achter hem, biedt mijn excuses aan, hij zegt niets, loopt naar de badkamer en doet de deur op slot.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 25 juni 2016 @ 16:24:



[...]



En dan die je je mond open en praat je over je frustraties.



Volgens mij deed hij dat.

Waarop ze hem keihard aanpakte.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 25 juni 2016 @ 16:07:

[...]



Geen idee, het was zijn opmerking.mijn man zou nooit genoegen nemen met 'ga maar liggen, dan kom ik ff'. Ik ken ook weinig mannen, die zo zijn. Maar TO geeft zelf aan dat seks bij hen is, dat ze wel gaat liggen en hij z'n ding doet. Zelf is ze niet echt actief. Die man weet niet beter, kennelijk. En ja.. nu draai ik het weer in zijn voordeel, natuurlijk. Hand in eigen boezem kan vervelend zijn, als je een topic opent.
Later is nu
quote:Kokoro schreef op 25 juni 2016 @ 16:23:

Iris kom op zeg. Je ziet toch dat Pinopak gewoon eventjes provoceert. Daarom lachen we er om. Niemand die werkelijk vindt dat de man van TO nu thuis 3 snollen vrouwen mag neuken. Behalve Pinopak dan .Tuurlijk zag ik dat, maar ik zag ook een man die alles bij de vrouw neerlegt en zo ken ik nog wel wat meer mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 25 juni 2016 @ 16:22:

[...]





Eigenlijk wil TO het alleen op háár voorwaarden op haar manier en dan het liefst door hem uitgevoerd..Ik denk dat dit de kern is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven