Schoonmoeder contact met ex van partner

24-08-2013 22:36 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Vandaag kwam ik erachter dat mijn schoonmoeder nog contact heeft met de ex vriendin van mijn partner. Zij zijn al jaren geleden uit elkaar gegaan. Mijn schoonmoeder heeft het nooit met mij over haar gehad. Ik ben inmiddels al jaren samen met mijn vriend en heb kinderen met hem. Schoonmoeder ( familie) en ik hebben een hele goede band, en beschouw ze echt als mijn familie. Nu ik vandaag ontdekte dat er nog contact is met de ex van mijn vriend voel ik me in mijn rug gestoken door hen. Schoonmoeder ontkent dat ze elkaar zien, en zegt dat ze alleen op facebook contact hebben, maar dat was niet af te leiden uit het bericht op Facebook. De hamvraag?? Stel ik mij aan? Aan de ene kant snap ik dat ik het contact niet kan verbieden, maar aan de andere kant vind ik het niet kunnen.Vooral omdat het achter mijn rug om is gegaan. Ik ben gewoon benieuwd naar de mening van anderen, en hoor graag hoe jullie hiermee om zouden gaan.

Wil namelijk kijken of ik redelijk ben.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het niet mijn partner is die contact heeft met haar, dus daar gaat het mij ook niet om. Ik voel me niet bedreigd door haar, waar sommige van jullie van uitgaan. Het gaat mij er juist om dat ik me in de rug gestoken voel door mijn schoonfamilie.



Ik zei zelf al in mijn bericht dat ik weet dat ik ze het contact niet kan verbieden. Maar het voelt zoals Calvijn1 zei, een beetje stiekem inderdaad. Ik vind het gewoon niet leuk dat ik er zo achter moest komen.
dit gaat toch helemaal nergens over?
Alle reacties Link kopieren
phhf, ik zit zelden of facebook, bespaart me, zo te lezen, veel gedoe.



dat je echt op je schoonmoeders facebook neust en haar dan gaat vragen hoe dat zit.

wat hysterisch.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwana schreef op 24 augustus 2013 @ 22:59:

Ik weet dat het niet mijn partner is die contact heeft met haar, dus daar gaat het mij ook niet om. Ik voel me niet bedreigd door haar, waar sommige van jullie van uitgaan. Het gaat mij er juist om dat ik me in de rug gestoken voel door mijn schoonfamilie.



Ik zei zelf al in mijn bericht dat ik weet dat ik ze het contact niet kan verbieden. Maar het voelt zoals Calvijn1 zei, een beetje stiekem inderdaad. Ik vind het gewoon niet leuk dat ik er zo achter moest komen.Misschien weet schoonmoeder wel hoe je zult reageren als ze gewoon over de ontmoetingen met die vrouw vertelt. Ze zal het niet voor niets "stiekem" doen lijkt me.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Je stelt je vreselijk aan! Sinds wanneer is een schoonmoeder verantwoording schuldig aan een schoondochter wanneer en met wie zij wel of niet contact heeft?
*do not underestimate the power of stupidity*
quote:kiwana schreef op 24 augustus 2013 @ 22:59:

Ik weet dat het niet mijn partner is die contact heeft met haar, dus daar gaat het mij ook niet om. Ik voel me niet bedreigd door haar, waar sommige van jullie van uitgaan. Het gaat mij er juist om dat ik me in de rug gestoken voel door mijn schoonfamilie.



Ik zei zelf al in mijn bericht dat ik weet dat ik ze het contact niet kan verbieden. Maar het voelt zoals Calvijn1 zei, een beetje stiekem inderdaad. Ik vind het gewoon niet leuk dat ik er zo achter moest komen.Kan verbieden? Je zou het wel willen ofzo?

Vraag je schoonmoe eens waarom het een geheim was.
Waarom voel je je in je rug gestoken dan? Die ex heeft jou toch niets misdaan?
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze echt de intentie gehad om stiekem te doen? Of is het zo onbelangrijk voor haar dat ze er gewoon niet bij stil heeft gestaan dat het kennelijk zo'n big deal voor jou is?
Alle reacties Link kopieren
Als je dat contact KON verbieden zou je het wellicht doen.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vind je niet redelijk. Jij hebt er geen last van en het zijn jouw zaken niet... dikke punt

(maar das mijn mening)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
fijn zo,n schoondochter die jou ff op het matje roept vanwege een facebook bericht.
wij slapen nooit.
Maar waar maak je je precies druk om dan?! Een lullig bericht op Facebook.
Ik zou me overigens meer zorgen maken over een schoonmoeder die anti-ex is eigenlijk. Dan heeft blijkbaar m'n partner een erg rare keuze gemaakt destijds.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik begrijp dat je ernaar gevraagd hebt? Bij schoonmoeder? Aangezien je aangeeft dat schoonma zegt dat ze alleen via fb contact hebben. Dus ze moest nog verantwoording afleggen ook?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:pokkewijf schreef op 24 augustus 2013 @ 23:05:

Nee, ik vind je niet redelijk. Jij hebt er geen last van en het zijn jouw zaken niet... dikke punt

(maar das mijn mening)Pokkewijf, een forum is er toch juist om je mening te zeggen ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:guillaumette schreef op 24 augustus 2013 @ 22:55:

Hoe ga je dit "probleem" nu oplossen ?

Ga je zeggen tegen schoonma dat ze geen contact meer MAG hebben met die ex of laat je dat je partner doen ?Mijn partner hoeft helemaal niks te doen. Want zoals ik al zei staat mijn partner hier eigenlijk buiten. Ik ben geen labiele kip, en kan zelf goed mijn ''problemen" oplossen.Nee ik ga niet tegen mijn schoonmoeder zeggen dat ze geen contact meer mag hebben. Ze is oud en wijs genoeg om te bepalen met wie ze omgaat. Vond het alleen fijn als ik het eerder wist, en er niet zo achter hoefde te komen
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwana schreef op 24 augustus 2013 @ 23:07:

[...]





Vond het alleen fijn als ik het eerder wist, en er niet zo achter hoefde te komenDaar kun je toch met haar over praten ? Dan kan ze uitleggen waarom ze zo gehandeld heeft.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:guillaumette schreef op 24 augustus 2013 @ 23:07:

[...]



Pokkewijf, een forum is er toch juist om je mening te zeggen ? klopt, dit waren mijn 50 centen...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Moet je schoonmoeder je ook melden dat ze met de melkboer contract heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwana schreef op 24 augustus 2013 @ 22:36:Vandaag kwam ik erachter dat mijn schoonmoeder nog contact heeft met de ex vriendin van mijn partner. Zij zijn al jaren geleden uit elkaar gegaan. Mijn schoonmoeder heeft het nooit met mij over haar gehad. Nu ik vandaag ontdekte dat er nog contact is met de ex van mijn vriend voel ik me in mijn rug gestoken door hen. .Vooral omdat het achter mijn rug om is gegaan.Oooooooh, je schoonmoeder gaat vreemd! Is ze wéér vergeten om toestemming aan je te vragen?
Waarom moet je schoonmoeder jou op de hoogte brengen van haar contacten? En nogmaals, waarom voel je je zo aangevallen, die ex heeft jou toch niets misdaan?
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 augustus 2013 @ 22:59:

dit gaat toch helemaal nergens over?Nou, noem dat maar niks, een schoonmoeder die een TO in de rug steekt. Ik noem het een drama.
En wie moet al de bloederige zooi weer opruimen? Ja hoor, Lady-Voldemort de schoonmaakster. Nee Meds, ik vind echt dat je hier te licht over denkt. Sorry.
Alle reacties Link kopieren
quote:guillaumette schreef op 24 augustus 2013 @ 23:07:

[...]



Pokkewijf, een forum is er toch juist om je mening te zeggen ?



Thanx meid. Ja, dat dacht ik dus ook.

Ik vroeg om meningen inderdaad, maar sommige hier reageren echt alsof ik een kind van 12 ben. En ja ik snap het wel, mijn 'probleem' gaat om iets lulligs misschien. En er zijn ergere dingen. En ja ik moet me misschien niet aanstellen. Maar het was even mijn EMOTIE die ik met jullie deelde. En ja die kunnen misschien soms onredelijk zijn.
Bom in je eend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven