single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
En dat is erg belangrijk, dat scholen bezoeken. De sfeer van een school is ook zooo belangrijk, ook voor hem (juist voor hem).

Ik zie hem ook helemaal in een sportklas, dat is hem op het lijf geschreven vlgs mij! Die scholengemeenschap bij jullie in het dorp heeft dat niet? Dat is jammer..Maar het is zoals je zegt, gelukkig heb je nog wat tijd.

Vanmorgen weer een date gehad...hahaha, zo is mijn leven toch ineens een stukje spannender geworden. Daarbuiten hebben we heel veel chatcontact, pff, geen idee hoe en of dit zich zal ontwikkelen? Vooralsnog maar gewoon genieten van de momenten, zonder overal teveel bij stil te staan..
Niet te veel over nadenken ook Scarlet, want dan ga je misschien toch spijt krijgen van dingen. Hij is tenslotte getrouwd.....

Hier gaat alles verder zijn gangetje. Ik baal wel een beetje, want zoonlief zou vandaag een toets van aardrijkskunde inhalen die hij vorige week, toen oma werd geopereerd onvoldoende had gemaakt. Zowel hij als de meester is het vergeten vandaag. Nu heeft hij voor volgende week 3 toetsen. Hij moet flink aan de bak dus met leren.

Volgende week hebben we een feest van de oom van C die 60 wordt. Is thema rock en roll. Zoonlief zou bij zijn vader zijn, maar omdat zijn nichtje die zondag jarig is wil hij thuis blijven. En nu heb ik een probleem, want bij mijn ouders kan hij nu niet logeren. Ik heb mijn broertje gevraagd omdat we daar toch zondag heen gaan, maar dat ziet mijn schoonzus niet zitten, omdat mijn nichtje de dag daarna jarig is. Vandaag de ouders van zijn vriendje gevraagd, maar die gaan juist dat weekend weg.... Probleem dus. Hem mee nemen zie ik niet zitten, naar zijn vader ziet hij niet zitten, C dan maar alleen naar dat feest? Ook niet echt gezellig, maar ja .......
He wat vervelend Dolphine..Is hem meenemen echt geen optie?

Misschien als je dan wat korter met hem gaat en dan eerder naar huis? Ben je in elk geval nog geweest en C. kan dan nog blijven, als ie wil..Helemaal niet gaan is ook niet leuk.

Of kan hij misschien niet tóch naar zijn vader, maar dat je afspreekt dat hij dan zondagochtend weer opgehaald wordt, zodat ie ook naar de verjaardag van zijn nichtje kan? Ik hoop dat jullie er uit komen. Het zou ook een fijn verzetje zijn in de tijd. Wat balen zeg, dat het misgelopen is met die toets inhalen..maar als het goed is hoeft ie nu toch minder te leren voor die ene, die hij gisteren gehad zou hebben? Of was hij sowieso vergeten dat ie m zou hebben en heeft ie er ook nog niet voor geleerd? Dan is het wel flink balen ja..bah.

En S. is niet getrouwd hoor, hij woont samen...maar ja, dat is in mijn ogen eigenljk hetzelfde.
Nee Scarlet, meenemen is echt geen optie. Het feest is pas vanaf 21:00 uur en het is in Nieuwegein, dus we moeten met de auto. Maar hij gaat toch naar mijn ouders. We brengen hem 's avonds en 'S morgens red hij zich wel, hij is tenslotte al 12.

Zaterdagavond zijn we naar live38 xxl geweest in de ziggodome. Was erg leuk, met de Edwin evers band, di-rect, van velsen, miss monterial, Guus meeuwis, kengsiton. Erg gaaf. Was via de Lidl, 2e kaartje gratis. Helaas wel ziek geworden. Ik voelde me de hele dag al niet lekker, ben de avond op paracetamol doorgekomen. Maar sinds gisteren toch helaas de griep. Koorts en nu voornamelijk hoofdpijn. Lig op C te wachten, die gaat zo boodschappen doen en koken, hij zou eerder naar huis komen, maar is er nog niet.

Ik ben de hele dag nog niet van de bank af geweest, is dus echt niet oke. C moest ook zoonlief naar school helpen vanmorgen. Lang geleden dat ik echt de griep had zeg..../
O jee Dolphine, beterschap. Ik hoor het veel op, op kantoor ook, het heerst schijnbaar. Was vast heel gaaf, dat live38 xxl, Edwin Everband sowieso hartstikke goed.

Fijn dat de opvang voor je knul geregeld is. Is het komende zaterdag? Dan maar duimen en hopen dat je weer opgeknapt bent..Kijk je (voor zover mogelijk dan) voetbal? Ik kijk naar Resurrection, Nederland staat achter, pfff....
Het is aankomende zaterdag ja. Ik hoop ook dat ik genoeg opgeknapt ben dan. Het gaat wel ietsje beter en ik heb nog een paar dagen, dus ik heb goede hoop.

Morgen moet mijn moeder naar de oncoloog. Waarschijnlijk krijgt ze de uitslag van de biopt en het verdere behandelplan. Spannend weer.

Wat een blamage gisteren he, het voetbal. Te erg gewoon.
Spannend morgen, duimen..Voetbal is echt te erg ja! Hoe kan dit nou..Ik ben benieuwd of de KNVB stappen gaat ondernemen..dit komt zo niet goed, volgens mij..

fijn dat je iets opgeknapt bent..hopelijk inderdaad zaterdag voldoende opgeknapt om te kunnen feesten.
De uitslag van de biopt is zoals verwacht. Het is een hormoonafhankelijke tumor, dwz dat het een uitzaaiing van de borstkanker is. Maandag start ze met hormoontherapie. Daarnaast horen we maandag of ze nog bestraald moet worden.



Ik hoop ook dat ik voldoende opgeknapt ben het weekend. Want we hebben ook onverwacht kaarten voor hardwell vrijdagavond. In hotel 538, is een klant van C en ze gaven per avond 2 vrijkaarten aan partners. En hij heeft dus voor hardwell. Gaaf..... En zoonlief is zo jaloers. Het is maar een klein concert. We moeten er om 18:30 zijn en om 21:30 is het afgelopen. Maar wel zo gaaf.... Zoonlief kan logeren bij de neef van C. Die hebben een zoon van 9, maar hij heeft er veel zin in, al wad hij liever mee gegaan.
En nu afwachten op de therapie zijn werk goed doet..spannende tijden komen eraan. En het zou natuurlijk ook fijn zijn wanneer ze niet bestraald zou hoeven worden, maar dat is dus nog even afwachten.

Wat gaaaf, kaarten voor Hardwell!! Het is echt te hopen dat je opgeknapt bent, want die kans krijg je natuurlijk niet weer.

Ik kan me voorstellen dat je knul jaloers is, haha, ik ben het ook!

Superleuk.

Ik heb nu 2 dagen vrij, wat een zaligheid zeg..Ik was er zo aan toe. Nog steeds zo'n gekkenhuis op het werk. Gelukkig heb ik minder last van sinds er wat spanning in mijn leven is, whoehaha! Maar gisteren al lekker alles in het huishouden gedaan wat moest, dus vandaag kan ik lekker relaxen, met boek, tablet, tv..het is regenachtig hier, dus heerlijk knus.

Vanmorgen heel eventjes S. gezien. Omdat ik vrij ben kon ons rendez vous niet doorgaan, ook kwam zijn broer werken in de zaak. Dus kwam ie alleen even na het werk een kusje halen (en brengen, natuurlijk...). Helaas is mijn knul ook uitgebreid aan het vakantievieren en deed pas vanmorgen vroeg het licht uit, dus dat was even zoenen in het portiek. Whaa, wat een pubers. En zo voelt het ook. :D
Shit, verkeerde knopje en mijn hele stuk is weg. Toch te kleine knopjes zo'n iPhone, je zit er zo naast😃

Ik ben vandaag nog thuis, ben wel een beetje aan het werk, maar doe geen huisbezoeken. Ik merk dat ik nog wordt terug gefloten als ik te veel doe, dan moet ik weer even gaan liggen. Maar ja vanavond naar hardwell, dus maar goed krachten sparen vandaag. Ik heb van zoonlief een opdracht. Hij wil een handtekening op zijn pet. Ik ga mijn best doen......

Jij lekker een paar dagen vrij, Heerlijk. Hier is het volgende week vakantie. Ik heb maandag en vrijdag vrij genomen. Met mijn vaste vrije dag erbij hoef ik dus maar 2 dagen te werken. Die ben ik inmiddels wel aan het volplannen.

Mijn moeder kreeg gisteren bericht dat ze toch opnieuw bestraald gaat worden. Ook is ze al gestart met haar hormoonpillen. 1 december wordt duidelijk of ze aanslaan.

Nou ja alles beter dan chemo.......



Hey, ff wat anders. Zou jij vrijdag 14 november vrij kunnen krijgen om met mij mee te gaan naar de Margriet winterfair? Ik ga daar elk jaar met mijn moeder heen, maar voor haar zit dat er nu niet in. We hebben al kaarten. Het lijkt me leuk om samen te gaan. Het is in de jaarbeurs trouwens.
Lijkt me hartstikke gezellig Dolphine! Moet geen probleem zijn lijkt mij, om vrij te krijgen..ga het gelijk proberen te regelen volgende week. Leuk!

Rustig aan doen maar vandaag, dan kun je vanavond in elk geval genieten. Fijn dat je zover opgeknapt bent dat je gaan kunt.

Toch bestralen dus..nou ja, het is zoals je zegt, beter dan chemo.

ja natuurlijk, bij jullie pas volgende week herfstvakantie. En jij dan ook lekker wat vrij, heerlijk he.

Boodschappen hier lekker al binnen, was gedraaid, was opgevouwen. Nu lekker weer wat luieren, wat een straf...
Ik heb de foto's gezien, wat zag het er gaaf uit, het was vast ook super? Bij RTL late night waren Sunnery james en Rian Marciano, ook zo gaaf (en wat is het toch een superlekker ding zeg, die Sunnery..), ik heb ze toen hier ook live gezien, krijg helemaal zin in een feestje als ik dat zie! Het blijft toch echt muziek waarop je gewoon niet stil kunt blijven zitten he...

Heb je het vol kunnen houden en hoe voel je je nu?

Het wordt lekker weer he, vandaag en morgen? Lekkerrr! En dan slaat de herfst ook genadeloos toe, zag ik..12, 13 graden en wind en regen..brrr. Maar eerst nog even genieten!

Pff, ik moest het grofvuil laten ophalen, dat kan pas 30 oktober zeg..oude kastjes etc. Denk ik dat ik vast wat in de schuur probeer te zetten (die ook bomvol staat, pfff). Waarom heeft een mens toch zoveel troep?
Oh super Scarlet dat je het leuk vind om mee te gaan. Wordt gezellig! Hoop dat je vrij kan krijgen.

Hardwell was echt zo gaaf..... Dannick in het voorprogramma ook. En het was top geregeld. Klein zaaltje met een paar 100 man. Daarnaast kregen we munten bij binnenkomst. Allebei een zakje, we hadden er gewoon te veel aan.

Het was een super avond. Ik heb het volgehouden. Was ook strikt om half 10 afgelopen. We waren dus niet zo gek laat thuis. Mijn knul had vanmorgen al weer vroeg een bekerwedstrijd. 8:15 verzamelen.

Hij heeft het zo naar zijn zin gehad met logeren, hij zit er nu weer. ?

Helaas voor hem kon ik geen handtekening scoren, hij werd helemaal afgeschermd.



Voetbal vanmorgen ging boven verwachting.

Hij stond links achter, maar dat ging goed. Ze hebben met 9-0 gewonnen. En hij heeft zelfs 2x gescoord.

Toppertje
Wauw wat super weer van je ventje zeg!

Klinkt echt heel gaaf, dat concert. En fijn dat het op zo'n mooi tijdstip afgelopen was, dat kwam jou nu wel heel goed uit.

En dan vanavond gewoon even niks?

Wat fijn, dat het logeren zo goed gegaan is..haha, heb je er zo maar nog een adresje bij :D
Ja wel, vanavond is dat rock en roll feestje?. En morgenmiddag verjaardag van mijn nichtje. Druk weekend dus.....
o shit zeg, was ik toch in de veronderstelling dat dat rock en roll feestje volgende week was...

Hoe wás het? En heb je dát dan ook goed kunnen volhouden?

En vandaag nog de verjaardag van je nichtje..pfff, meid, wat een drukke agenda..

Ondanks dat de temperatuur volgens mij prima is, is hier wel heel veel wind zeg..jammer, dat verpest het een beetje om lekker buiten te zitten. Nou ja, dan maar even braaf zijn en een paar rottige huishoudelijke klusjes opknappen..blehhh...
Het feest was gisteren erg gezellig. Het was in een bruine kroeg, is eigenlijk altijd leuk.

Verjaardag vanmiddag was ook leuk, wel erg druk met zooo veel kinderen, pfffff

Zelfs nog een poos buiten kunnen zitten.

Mijn moeder is ook even geweest, gaat goed met de revalidatie, dat ze dit kan. Al ligt ze nu ws de rest van de avond weer plat.

C ligt ook op bed, die begint nu dat hij zich niet lekker voelt.

Kreeg net een berichtje van mijn broer, hij is nu op vliegveld Bangkok. Morgenochtend haal ik hem op van Schiphol.
Ja, een feestje in de kroeg is altijd leuk!

Hier werd het helaas 's middags al erg slecht weer, dus niks buiten zitten. Wat goed zeg, dat je moeder ook even geweest is, fijn.

o jee..en nu heeft c. het waarschijnlijk te pakken? Dat kon ook niet uitblijven he..Ben jij nu weer helemaal opgeknapt?

Mijn knul heeft last van diarreee. Verder eigenlijk (nog?) niets, dus hopelijk blijft het daarbij. De systemen op het werk zijn een groot drama, echt niet normaal. Het schijnt dat er sinds afgelopen donderdag (maar toen ik natuurlijk vrij) al niet meer gewoon gewerkt kan worden, het is toch te gek voor woorden..
Nee dat schiet niet op nee, als je niet normaal kan werken. Ik ben weer opgeknapt. En dat is maar goed ook, want C heeft het nu te pakken en die ligt ook echt de hele dag op bed.

Ik ben vanmorgen met mijn knul naar Schiphol geweest. We hebben mijn broer opgehaald, die is 3 weken naar Thailand geweest.

Altijd leuk even naar Schiphol, ook voor mijn knul, veel te zien daar.

Vanmiddag naar de tandarts geweest, ze hebben nu links 3 oude vullingen vervangen door witte.

Op zich viel het mee, maar nu heb ik last. De verdoving is uitgewerkt.

Hoofdpijn etc nu.....

Maar ja, morgen is dat waarschijnlijk over.
Bleeh, wat een weer zeg! Gieten toen ik naar huis fietste. Met de wind vind ik het nog heel erg meevallen, maar dat schijnt nog te komen allemaal? Hoe is het met je gebit, geen last gekregen?

Is C. echt goed ziek nu? Och, die mannen ook he...;) hahaha.

Lange dag voor mij morgen, ik moet tot 17.00 uur.

Nou ja, kan ik hopelijk ook flink wat werk verzetten, want dat is nog steeds hard nodig..
C is vandaag voor het eerst weer uit bed. Verder heeft hij zich een paar dagen terug getrokken omdat hij rust wilde. Ik heb hem af en toe naar beneden bonjourd, moet toch af en toe de boel luchten, stinkhol anders, bah. Vandaag ook het beddengoed afgehaald, dus hij moest er wel uit.

Nieuwe ontwikkelingen op werkgebied: maandag wordt ik tussen 11 en 13 uur gebeld over de boventalligheid. Duimen dus voor me....

Ik heb ook mijn cv en motivatie opgestuurd naar mijn leidinggevende, voor de pilot intensieve 24uurs behandeling thuis. Spannende dagen dus weer.

Mijn moeder moest vandaag voor een intake naar de radioloog. Ze gaat 6 bestralingen krijgen in de periode van 29 okt tot 5 november. Nu hopen dat dit samen met de hormoontherapie voldoende aanslaat, zodat ze niet aan de chemo hoeft. Het blijft spannend hier op alle gebieden.
Oeee wat spannend voor je Dolphine..maandag tussen 11 en 13.00..bah, lekker ruim eigenlijk. Ik ga zeker duimen voor je..

De bestraling is al snel, dat is eigenlijk wel fijn. Des te sneller is het dan ook achter de rug. Ook heel erg spannend voor jullie.

Ik ben kapot. Gewerkt tot 17.00, aansluitend boodschappen. Hartstikke druk natuurlijk maar het rare is dat ondanks dat het zo vreselijk druk is, de dag omkroop. Bah. En nu zo gaar als ik weet niet wat...
He Dolphine, rustigjes hier..druk?

Ik zag de foto's van de Ajax kids dag, dat was zeker wel weer gaaf! Mijn knul had gisteren een LAN party en toernooi op school. Laptop mee en vanaf 9.00 vrijdagochtend tot 9.00 vanochtend gamen. whaa, waar ze zin in hebben! Maar hij vindt dat natuurlijk het gaafste wat er is. Ligt nu voor pampus in bed, haha. Helemaal happy, want zijn groepje heeft dat toernooi gewonnen.

Ik was dus de hele dag en nacht alleen...Dat schiep (schepte?) mogelijkheden! Dus S. is hier gisteren vanaf 14.00 tot 's avonds 23.00 uur geweest. Het was geweldig..samen koken (nou ja, ik koken en hij zorgen voor de drankjes, maar wel gezellig in de keuken samen) en de rest natuurlijk..

Pfff, het is superleuk en moeilijk tegelijk.Echt geen toekomst, hij is daar gelijk heel eerlijk in geweest gisteren, wil me geen hoop geven. Maar het geeft me zo'n goed gevoel en hij is zo lief en leuk en op de momenten dat we samen zijn is ie er ook echt voor mij. Heel veel gepraat ook, over van álles, zo makkelijk praten met hem.

Zolang ik er nog van geniet kap ik dit niet af, maar wanneer het te moeilijk gaat worden zal dat toch echt moeten. Die verrekte gevoelens gaan toch meespelen he..jammer eigenlijk.
Lijkt me ook een moeilijke situatie waar je inzit. Je weet dat je eigenlijk altijd op de 2e plaats staat. Daar moet je mee om kunnen/ willen gaan als je voor deze man kiest.

Vanmorgen weer vroeg uit de veren voor voetbal. 3-1 gewonnen. Meneertje scoorde 2 van de 3 doelpunten, maar was wel laatste man vandaag. Dat deed hij trouwens prima. Had ik niet verwacht.

Verder ben ik druk, net de ramen gezeemd bij mijn ouders. Natuurlijk een beetje mantelzorg.

Ik hobbel door de andere onzekerheden maar een beetje heen voor mijn gevoel. Merk wel dat ik ' s avonds gesloopt ben, zo moe....

Het zal allemaal wel met elkaar te maken hebben denk ik.
En weer even wennen aan de wintertijd..

Haha, jouw knul doet het gewoon goed op elke positie! Dat is toch een droom voor elke coach! Geweldig weer!

Tuurlijk vreet het energie, je onrust over je moeders gezondheid, je eigen onzekere situatie, bah. plus dat de daarbij natuurlijk ook drukker bent, doordat je toch ook bij je ouders gaat helpen.

Echt rot meid. Hopelijk na morgen in elk geval meer rust over je werk, hoe dan ook zul je weten waar je aan toe bent. Maar we hopen natuurlijk ook goed nieuws!

Ik heb niet het idee dat ik kies voor deze man. Meer het idee dat ik nu kies voor deze situatie. Ondertussen leef ik wel gewoon mijn leventje natuurlijk en hoop dat ik daar alsnog mr Rigth ergens tegenkom..

Hmm, moet de klok op de magnetron nog verzetten, eerst maar es het boekje opzoeken..geen idee het hoet :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven