single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
ooo en nu is het alweer voorbij. Heb je het leuk gehad gisteren? Ik in elk geval een superleuke avond gehad. Ronny Ruysdaal was een feestje. Lekker druk in de tent, erg gezellig. Daarna weer een paar kroegen af geweest waar we veel bekenden tegenkwamen en een leuk feestje gevierd hebben. Rond 1.00 thuis. Bwehh, vond het niet leuk toen ik vanmorgen vroeg moest opstaan! Behoorlijk gedronken ook, de muntjes moesten op, hahaha, maar ik heb het gered vandaag. Nu languit op de bank met de voetjes omhoog. Heerlijk! O leuk ja, Andre Hazes jr! Maar het was toch een beetje jammer van het weer. Heb een vrolijk zonnetje toch wel gemist. Gisteren zijn we ook later de stad in gegaan omdat het met bakken uit de lucht kwam.

Mijn collega, jeweetwel, van het bevolkingsonderzoek, wordt morgen al geopereerd. Hopelijk is het wat ze denken en vinden ze niet nog iets anders of meer. Vroeg naar bed vandaag....hahaha
Heb je de carnaval overleefd!

Jij moest vandaag ook weer werken toch?

Ik heb het erg gezellig gehad gisterenavond. Alleen heel jammer dat André Hazes maar 3 nummers heeft gezongen en toen is gegaan, omdat er een paar sukkels waren die het nodig vonden om met bier en flugel flesjes te gooien. Zo asociaal. En jammer dat een paar malloten het dan voor de rest verpesten.

Ik gaf hem trouwens geen ongelijk dat hij opstapte.

Vandaag met Mn knul voor zn nieuwe id kaart geweest, kon mooi in zn vakantie. Ophalen wordt lastig, want volgende week zit hij weer op school en het gemeentehuis is alleen 's ochtends open.

Pleegzoon is vandaag jarig. Hij was dus het hele weekend bij die mensen in huis waar hij de laatste maand gewoond heeft. We zijn even langs geweest om hem te feliciteren.

Maar ik snap wel waarom hij het daar zo naar zn zin heeft. Hij wordt nergens mee achter zn broek aan gezeten. Meneer gaat dus al 3 maanden niet naar school, heeft geen geld en het is alleen maar lang leve de lol. Zo gaat het bij ons ook wel goed, als we hem zn gang laten gaan,

Hij heeft ook zo'n nonchalante houding en zit maar een beetje stom te lachen, echt vreselijk.
Wat zonde zeg, dat het optreden zo verpest werd. Waarom doen sommigen toch zo idioot..O wat irritant zeg, die houding van je pleegzoon. Misschien weet hij zich ook geen houding te geven en doet hij zo omdat ie het moeilijk vindt? Hij woont nu toch op begeleid kamers of zoiets? Ik weet niet hoe zoiets werkt eigenlijk, maar hij kan dus gewoon zijn gang gaan? Vreemd toch eigenlijk?

Jammer eigenlijk he, dat carnaval weer voorbij is..hahaha. Ik mis dan altijd weer even het sfeertje, van jong en oud door elkaar, dat iedereen gewoon lief en aardig is, met elkaar feesten, ongeacht of je iemand kent of niet. Geen moeilijk gedoe. Heerlijk! Maar..over 2 weken naar Heel Holland zingt Hazes, da's ook een soort carnaval. En ja, ik moest gisteren ook weer werken. brrrr, viel niet mee! Heb maar een paar uurtjes slaap gehad en had behoorlijk last van een tuut in de oren. Gelukkig ging het vandaag een stuk beter.

Vanavond is L. langs geweest en heeft het hele verhaal verteld. Nou, toch netjes van m. Maar het blijkt dat zijn andere ex, van zijn andere kinderen, de boel behoorlijk aan het verzieken is en de kinderen tegen hem opstookt en dat vindt hij vreselijk. Ook heeft zij zijn nieuwe vriendin gebeld en haar de huid volgescholden, heeft andere mensen haar laten bellen etc. Pfff, gestoord gedrag. Het kan best zijn dat hij het niet netjes heeft gespeeld allemaal, maar ze waren uit elkaar. Nou ja, hij is ergens nu wel bang dat deze relatie niet stand zal houden, omdat er te veel gedoe is en zij heeft aangegeven dat het te veel is. Vind ik dan ook wel weer sneu! Maar ben blij dat ik er niets mee te maken heb. Hij vertelde dat hij ook eerder kortstondige relaties heeft gehad en dat zij dan hetzelfde flikte. Daar is ie mooi klaar mee.

Wat ben ik dan toch een schatje! hahahaha
Fijn dat het vandaag beter ging met werken. Ik was gelukkig vandaag nog vrij, ga morgen weer beginnen.

Vanmorgen weer voor het eerst na de operatie gaan sporten. Vanavond na het eten een uur met de hond gewandeld, lekker actief geweest dus.

Pleegzoon is gewoon een nonchalant iemand, altijd al geweest. En super eigenwijs ook nog een keer. Hij heeft geen zin om naar school te gaan, dus dan gaat hij niet.

Kamer training hoort wel met begeleiding te zijn ja, maar ja als je je daar aan onttrekt....

Gewoon doodzonde die jongen zo te zien, want dat gaat niet goed komen natuurlijk als niemand hem achter zn broek aan zit, en als dat te veel gebeurt loopt hij weg.

Nou ja, ik ben benieuwd wat het moet worden met hem.

Pfff wat een gedoe weer met L zeg. Ik heb het al vaker gezegd maar volgens mij moet je blij zijn dat je van hem af bent.
Pfff ja, dan ben ik ook hoor (dat ik van hem af ben). Wat een gecompliceerd gedoe zeg. Wat fijn, dat je weer kunt sporten. En geen last gekregen daarna? Vanmorgen voor de zoveelste in de regen naar het werk en dan die pokkewind er nog bij..Het is wel raak de laatste tijd zeg. Gelukkig bijna weekend! Met ook nog lekker schaatsen om te kijken. Ik merk dat ik toch wel wat moet bijtanken (niks gewend he..), dus dat komt goed uit. Natuurlijk ook wel wat in huis doen, maar verder geen plannen. Zonde dan eigenlijk toch he, dat je het zo mis ziet gaat met pleegzoon. Zo jammer dat die jongen zich niet laat helpen. Kunnen jullie het los laten of hebben jullie er toch nog wel last van? Last in de zin van dat je er eigenlijk wel meer aan zou willen kunnen doen?
Ik merk dat C het makkelijk los kan laten. Ik heb er toch meer moeite mee. Maar ja, hij kwam ook al 11 jaar bij mij over de vloer. Daarnaast kan ik het niet uitstaan dat dat andere gezin nu netwerk pleeggezin voor hem worden, terwijl ze niks voor hem doen in de belangrijke zaken. Ik baal daar van, maar moet het loslaten.

Ik heb wel spierpijn van het sporten, maar ja, dat is ook niet zo gek hè.

Morgen en zaterdag ga ik weer.

Zaterdagmiddag ook nog een verjaardag, zoon van Mn vriendin is 10 geworden.

Ik hoop ook nog een beetje schaatsen te kunnen kijken.
Bah, ik voel me niet helemaal oké. Ben ineens erg verkouden. Loopneus, beetje keelpijn. Je kent het wel, niet ziek genoeg om je ziek te melden, maar ook niet fit. Heb er ook hoofdpijn van.

Wel vandaag gesport, gewerkt, boodschappen gedaan en huishouden gedaan. Met veel tegenzin dat wel...,

Die collega die ik een beetje help met voedingsadviezen is al 3,5 kilo kwijt. Goed hoor!

Ik kruip lekker onder een dekentje op de bank, want heb het ook al de hele dag zo koud.
He bah zeg, niet ziek worden hoor! Ga je wel naar de verjaardag vandaag? Ik heb gisteren ook al veel gedaan, bedden verschoond, paar wassen gedraaid (helaas nog niet klaar), woonkamer gesopt. Heb net highlights in mijn haar gedaan, moet nu inwerken en straks uitwassen, nog een paar wassen en dan vind het qua huishouden wel ok. Mijn knul heeft weer wat receptjes gevonden die hij vandaag wil proberen, dus we gaan aan het kokkerellen straks. Wat goed zeg, die collega van je! En van jou, want het werkt! Veel al!

Mijn vriendin kwam met het idee om naar de ladies night van één of andere nieuwe Nederlandse film te gaan, geen idee hoe ie heet, maar met Chantal Janzen. We hebben net een nieuwe bioscoop, nog niet geweest, dus extra leuk. Over 2 weken pas hoor, maar dan wel alles achter elkaar. Hoe maf is dat weer. Woensdag die film, vrijdag Hazes en zaterdag Waylon. Nou ja, maakt niet uit natuurlijk, hahaha. De personeelsverenging heeft al aangekondigd in september weer een stedentrip te gaan doen. Ben benieuwd. Ze zijn al naar Londen geweest, Brussel, Maastricht. Wij hebben sinds vorige week een Deen supermarkt hier in de stad. Ik ken het niet. Die schijnen verse sushi te verkopen en helemaal niet duur. Die moeten we natuurlijk een x proberen. Nou Dolphientje, ik hoop dat het meevalt en dat je je vandaag wat beter voelt. Bij ons op het werk ook heel veel verkouden mensen, ik kom er nog steeds goed vanaf.
Tja ik voel me niet fit, maar het zet ook niet door, dus ik hobbel maar een beetje door. Vanmorgen eerst naar de voetbal met mijn knul, daarna zelf gesport en vanmiddag even naar die verjaardag.

Ook nog gekookt (nasie met bloemkoolrijst).

Ik ben het wel zat nu hoor.

Haha dat is altijd zo hè, de ene week heb je niks en de volgende week ben je elke avond de hort op.

De verleiding heet die film of niet?
Het verlangen, zag ik net (de film). Helaas gaat de ladies night niet door. Was al uitverkocht. Alleen nog plaatsen voor de luxe ladies night, maar een kaartje daarvoor kost 20,50, beetje te gek vinden wij. Dus gaan we maar "gewoon" een xtje, de week erna ofzo.

Balen dat je niet fit bent. Kun je vandaag wel een beetje kalm aan doen? Ik heb weer een stapel strijk liggen, blehhhh. De laatste was zit nu in de machine, ook nog een stapel om te vouwen. Nou ja, het voordeel daarvan is dat je dat allemaal bij de tv kunt doen, straks weer schaatsen erop. Het kokkerel experiment viel een beetje tegen. Op zich erg lekker, was soort sushi maar met varkensvlees ipv met vis, alleen de marinade die ervoor gemaakt moest worden was veel en veel te heet. Jammer. Misschien een ander x weer maken met minder spicy marinade. We hebben het wel gegeten hoor, maar echt genieten was het niet. Gelukkig was de mon chou taart wel goed gelukt.

In de Allerhande zag ik net tagliatelle met zalm en spinazie. Krijg daar gelijk ontzettend veel zin in. Misschien morgen...
Vandaag gaat het gelukkig een stuk beter. Nog wel een snotneus, maar gelukkig geen hoofdpijn meer.

Lekker rustig aan gedaan, schaatsen en voetbal gekeken. Natuurlijk wel druk met de was, the never ending story.

Ben ook een nieuw recept aan het uitproberen, staat nu in de oven voor 20 min. Kabeljauw met tomaat, prei en mozzarella. Ruikt in ieder geval al goed, dus ik ben zeer benieuwd.
Dat was vast erg lekker, denk ik, die kabeljauw? Fijn dat je je weer beter voelt. Ik heb vandaag inderdaad die tagliatelle gemaakt, lekker hoor. Mijn knul heeft afgelopen donderdag bij de training zo'n enorme spierpijn opgelopen, hij is er nog niet vanaf. Ipv normaal trainen gingen ze binnen allerlei oefeningen doen, maar behoorlijk zwaar. Hij kan nu nog niet zijn armen hoger dan borsthoogte heffen en een push up is onmogelijk. Hopelijk wordt dat snel beter, want zondag is de 1e oefenwedstrijd van het seizoen. Woensdag heeft hij zijn reken examen. Dat heeft hij vervroegd aangevraagd, hoort eigenlijk aan het eind, maar hij hoopt er gewoon snel vanaf te zijn, zodat hij daar niet meer naar om hoeft te kijken. Moet daarvoor naar Deventer. Wat een toppers weer he, die Sven en Ireen. Maar ook leuk om te zien dat zo'n knul als Patrick Roest het dan zo supergoed doet op zijn 1e wk. Hoopvol voor de toekomst. Sven blijft natuurlijk niet eeuwig schaatsen, hahaha. Maar of er nog iemand opstaat die zo goed en constant is als hij..?
Het was zeker lekker, die kabeljauw, alleen niet genoeg voor C. Zoonlief en ik hadden er genoeg aan maar C niet.

Vandaag lekker gewokte spinazie met geitenkaas, gedroogde tomaatjes en pijnboom pitten op, was ook heerlijk.

Ook wezen sporten vanavond. Ben blij dat ik het weer kan oppakken.

Mijn knul krijgt vanaf morgen Steunles wiskunde op school. Hij is er niet blij mee, maar hij moet er van mij naar toe tot hij zn onvoldoende voor wiskunde heeft weggewerkt.

Pfff als ik maandag een volledige dag werk zoals vandaag hebben we toch echt een probleem hier thuis. Mijn knul moet op tijd eten vanwege de training, dus ik ren me de tandjes. Had overleg tot half 5, snel naar huis om te koken, hond uit laten, etc. Wat een gehaast. En de komende maandagen is het raak met trainingen in de middag dus een structurele oplossing zou fijn zijn. Ik rij tussen de middag ook al heen en weer om de hond uit te laten. Heb het C al voorgelegd, ben benieuwd wat hij kan betekenen.

Morgenochtend weer naar het ziekenhuis. Start onderzoeken stollingsprobleem. Mn moeder gaat mee, die moet nl bloed geven omdat ze volgende week weer een afspraak bij de oncoloog heeft.
Houd het dan gvd nooit op hier..... ben net gebeld door Mn moeder en ze hebben bij het bevolkingsonderzoek iets in haar nog bestaande borst gevonden. Morgen om 9 uur moet ze al in het ziekenhuis zijn voor verder onderzoek, het hoeft niks te zijn, maar...... en dat met een half jaar chemo in dr lijf. Hoe is het mogelijk.

Ik heb vanmorgen ook de hele ochtend in het ziekenhuis doorgebracht. Eerst uitgebreid vragen beantwoord, daarna 12 buisjes bloed afgenomen. Over 2 weken terug voor de uitslag.
He nee toch Dolphine! Het houdt echt niet bij jullie zeg. Wat een onrust weer. Ik hoop toch zo dat het niets ernstigs blijkt te zijn bij je moeder.

Ben ook benieuwd wat er bij jou uit het onderzoek zal komen. Brrr, vrijdag ben ik aan de beurt voor het bevolkingsonderzoek. Ik zie er echt tegenop. Niet zo zeer tegen het onderzoek, maar de tijd daarna, de uitslag. Ik hoor momenteel echt zulke nare verhalen om me heen, niet normaal. Wat een gestress zeg, op zo'n maandag. Ben benieuwd of C. nog iets constructiefs bedenkt. Je zou toch denken dat het mogelijk moet zijn om iets van jou over te nemen. Goed hoor, steunles wiskunde. Hahaha, ik herinner me dat ik dat ook ooit heb gehad op de middelbare school..heeft mij helaas niet geholpen. Ik snapte er echt de ballen van. Het was erg druk vandaag op kantoor. Pff, nu wel moe.

Spannend morgen, hopelijk valt het mee voor je moeder.
De uitslag was niet helemaal goed. Er zitten kalkspatjes in haar borst, dat duit er op dat er dus iets zit. Ze wilden een echo maken vandaag, dat hebben ze niet gedaan vanwege de belasting van Mn moeder ( net een half jaar chemo achter de rug). Volgende week heeft ze toch al een afspraak met haar oncoloog, die wordt hierover ingelicht, dan gaan ze de verdere behandeling bespreken. Nu zijn er alleen foto's van de borst gemaakt waarop die spatjes te zien zijn. Maar welke vorm oid is dus nog niet duidelijk. Ik ga volgende week ook mee voor de uitslag. Pfff

Verder was het maar k*t weer vandaag hè. Moest er helaas een paar keer door, voor de boodschappen, hond uitlaten, en met zoonlief naar het gemeentehuis om zijn nieuwe ID kaart op te halen. Die moest vernieuwd worden.

Lekker al boodschappen ook voor het weekend in huis. Dat is fijn

C kwam vandaag wel heel lief thuis met een pot voorjaarsbloeiers en een doosje bonbons, dat doet hij dan weer wel
He wat naar, toch iets gevonden. Je vraagt je toch haast af hoeveel onrust en angst een mens kan hebben he..Erg spannend weer.

Het was gisteren zeker pokkeweer. Ik moest er ook doorheen, naar huis natuurlijk en ook boodschappen doen. Bah. Maar morgen schijnt het mooi lenteweer te worden..? Eerst zien, dan geloven. Mijn knul had gisteren zijn rekenexamen. Hij vond het wel meevallen. Nu helaas 3 weken wachten op de uitslag. Lief van C., heeft dan toch wel in de gaten dat ie je wat extra aandacht moet geven, op wat voor manier dan ook. Morgen heb ik het bevolkingsonderzoek. Brrr, ik zie er erg tegenop. Die collega van mij, die al geopereerd is, daarbij blijkt het toch iets ernstiger dan gedacht en zal zij behalve bestraling ook nog chemo of immuuntherapie nodig hebben. En dat terwijl ze zo positief en optimistisch waren van tevoren. Ze blijkt een wat zeldzamere tumor te hebben, een zgn her2 tumor. Ik heb er net een stukje over gelezen, pfff, ingewikkeld verhaal. Het zou wel behandelbaar moeten zijn. Maar ja, dit soort verhalen helpen natuurlijk niet mee. En dan die rottijd voor je de uitslag krijgt..

Jij de weekendboodschappen al lekker binnen. Ik helaas nog niet. Morgen samen met mijn knul maar even doen. Het was de afgelopen week erg druk op kantoor, pff, ik zal blij zijn als het weekend is!
Ik heb morgen 2 afspraken, waarvan de laatste om 4 uur nog. Vanmiddag had ik de hele middag een zorgconferentie over de samenwerking tussen speciaal onderwijs en zorg aan kinderen die dreigen thuis te komen zitten.

Vandaar dat ik de boodschappen maar vast gedaan heb.

3 weken wachten op de uitslag is wel lang ja. Maar goed hij heeft het achter de rug in ieder geval.

Ik snap dat je tegen dat bevolkingsonderzoek op ziet, nou ja, de uitslag daarvan dan. Vooral met al die negatieve verhalen die je hoort. Daar staat tegenover dat het bij de grote meerderheid natuurlijk gewoon goed is, alleen hoor je dat nooit.

Ik heb gisteren nog kaartjes voor Holland zingt Hazes kunnen scoren. Veldplaatsen met korting. We gaan volgende week vrijdag. Leuk, heb ik zin in. Ik had al gekeken voor kaarten maar vond het echt veel te duur, nu bijna voor de helft via actie van de dag.

Wanneer ga jij ook al weer?
Hoe was het vandaag? Wanneer krijg je de uitslag?

Mijn collega gaat maandagochtend onder het mes. Ook snel al weer.

Heerlijk weekend, heerlijk weer. Net na het eten C en de hond meegekregen voor een flinke wandeling. Zowel voor de hond als voor ons goed, al heb ik vanmorgen ook nog een uur gesport.

Morgenochtend weer vroeg op. Zoonlief moet om 9 uur uit. Kwart voor 8 vertrekken.

Zijn vriendin (waar hij niks mee heeft zegt hij). Slaapt hier vanavond. Pfff dat vind ik ook wel weer een ding hoor, eerst maar eens een goed gesprek met hem gehad hierover. Maar ja je moet ze ook een beetje vertrouwen geven hè. Het is voor de gezelligheid en er gebeurt echt niks.... en zij mag het van haar ouders. Tja daar moet ik dan maar op vertrouwen.
Het onderzoek zelf viel me 100% mee. Al sta je er natuurlijk niet echt flatteus bij in vreemde houdingen, maar het deed geen pijn.

Tja en nu afwachten. Ik probeer het maar weer los te laten nu. Hé, wij gaan ook vrijdag naar Hazes! Geloof ik. hahaha. de 17e, is dat vrijdag? Zou toch een giller zijn als we elkaar nog zien! Ook op het veld. Maar gaaf zeg, dat je nog kaartjes hebt kunnen krijgen.

Oe zeg, dat is zeker wel een dingetje, dat vriendinnetje van je knul is blijven slapen. Pfoe..Maar is het echt een gewoon vriendinnetje of denk je toch dat het wel zijn verkering is? Hoe is het gegaan? Lastig hoor, zoiets. Wanneer het echt samen slapen zou zijn (sex) en je zou dat van te voren een beetje kunnen inschatten of dat zo is, zou ik het niet toestaan denk ik. Daarvoor vind ik ze dan echt nog te jong. Tuurlijk zullen ze het dan toch wel doen, wanneer de kans zich voordoet, maar ik zou dan niet het signaal willen afgeven dat ik dat ok vind.

Maar ik denk dat je dat wel een beetje kunt inschatten, of niet? Wanneer ze gewoon als ze samen zijn al de hele dag aan elkaar zitten en heel aanhalig zijn is dat natuurlijk ook wel een signaal. Maar wanneer het gewoon een logeerpartijtje is zoals wanneer een vriendje blijft slapen (whoehahaha, ervan uitgaan natuurlijk dat ie geen homo is...lol). Pfoe, dingen waar je je als ouder toch mee te dealen hebt he.

Heerlijke he, weekend! Met ook nog goed weer, dus lekker de was naar buiten. Momenteel zijn de World Baseball classics aan de gang, het wereldkampioenschap waar Nederland ook aan mee doet. Heb tijdelijk Fox sport genomen, die zend alle wedstrijden uit. Mooie wedstrijden gezien al en bijkomend meevallertje is dat we nu ook alle voetbalwedstrijden kunnen zien. Morgen heeft mijn knul zijn eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Nu officieel alleen bij Heren 1. Ze hebben nog niet eens posities bepaald, ben benieuwd of hij weer op het eerste honk staat. Ze wilden hem ook op andere posities proberen, oefenwedstrijd is natuurlijk DE gelegenheid voor zoiets. Naar Soest moet ie geloof ik. Vannacht om 00.00 uur is er wel een mooie honkbalwedstrijd, willen we wel een stukje van kijken. Jammer, die onmogelijke tijden. Gisteren een mooie docu gekeken op Netflix, Trophy kids, over ouders die hun kids pushen om de beste te worden in een sport. Echt vreselijk om te zien. Er was 1 jongen, die speelde American football, die was grotendeels opgevoed door alleen zijn moeder. Later woonde hij bij zijn vader, want die vond dat hij teveel een moederskindje werd etc. Zooo sneu! Echt een aanrader om te kijken.
Grappig, wij gaan ook de 17e naar Hazes. Wie weet.

Ik heb er wel een heel goed gesprek met Mn knul over kunnen hebben, dat ze geen verkering hebben, dat hij echt nog geen sex heeft gehad en daar eerlijk gezegd ook nog niet echt aan moet denken. Ze zijn allebei 14. Ik heb het uiteindelijk toegestaan en het was heel gezellig. Ze hebben film gekeken en gingen redelijk op tijd slapen. Vanochtend vroeg op, 6:30 voor de voetbal. Hij was vlot zijn bed uit en klaar vanmorgen.

Wedstrijd helaas verloren met 2-1, wel gescoord. Zijn vader was er zo waar ook.

Nu is hij op de fiets naar Leersum (ander dorp hier in de buurt). Hebben een feestje met een aantal klasgenoten. Ik heb hem ook geld meegegeven om wat te eten. Want wij gaan vanmiddag op bezoek en zij vroegen of we mee naar de Griek gaan vanavond.
Gezellig! Lekker gegeten? Mooi dat het goed gegaan is met de logeerpartij. Mijn knul heeft helemaal geen zin in de wedstrijd, helemaal niet omdat Nederland straks om 11.00 speelt tegen Japan en hij die wedstrijd heel graag had willen zien en ze hebben ook nog eens geen pitchers vandaag. Hij ziet dus al gebeuren dat ze ingemaakt gaan worden terwijl het team waar ze tegen spelen nog een klasse lager speelt ook. haha, ik zal blij zijn als hij straks even weg, loopt hier een potje chagerijnig te wezen zeg. Ik ga die wedstrijd dus wel lekker kijken. Is wel veel gezelliger samen, door die idiote tijden hebben we nog geen wedstrijd kunnen zien samen. Of ik zit op mijn werk of het is s nachts. Die van gisteren is uiteindelijk ook niets geworden, de wedstrijd ervoor liep gigantisch uit. Strijken en was opvouwen op het programma, verder eigenlijk niets. Volgende week begint een uitzendkracht bij ons, die ook voor een deel door mij ingewerkt zal moeten worden. Ik ben benieuwd of er op tijd een pc en toegang tot de systemen geregeld is. Dat is altijd zo'n drama bij ons, niet te geloven.

Ik heb gezegd dat het ik niet doe als dat niet geregeld is. Want dan zou ze op mijn codes moeten werken, waardoor ik zelf niets kan doen. Belachelijk natuurlijk. En dan kan ik eindelijk gaan beginnen met mijn periode van 1 dag minder werken. Wat heb ik daar zin in zeg! Al ben ik benieuwd wat ik aantref als ik dan dinsdags kom..
Heerlijk gegeten, maar niet bij de Griek. We zijn bij een soort huiskamer restaurant geweest, heel knus en gezellig, maar 6 tafeltjes, maar super lekker gegeten.

Vanmiddag eerst met de hond naar het bos geweest, daarna met Mn broer op stap naar Ajax, was gezellig.

Zoonlief is gisteren geblesseerd geraakt, heeft een bult op zijn wreef. Morgen even door de fysio naar laten kijken en hopen dat het meevalt.

Hoe ging de wedstrijd van jouw knul? Viel het hem uiteindelijk mee.

Dat zou heel fijn zijn zeg, als je die dag minder kan gaan werken. Ik snap dat je daar naar uit kijkt.

Ik kreeg afgelopen week mijn nieuwe arbeidscontract in de bus. Zag er goed uit. Per 1 april ga ik in dienst onder dezelfde voorwaarden. Mijn in diensttreding gaat volgens het contract in op 15 maart 1999. Ik mag ook nog 2x32 vakantie uren meenemen.
En, wat zei de fysio van de voet van je knul? Zoals die van mij al vreesde hebben ze gisteren verloren. Hij heeft op 3 verschillende posities gespeeld en hij heeft besloten, ook omdat ze hem gevraagd hebben, om toch ook voor de positie van pitcher te gaan. Dat betekent dan wel extra pitcher training, op woensdag is dat. Bij de aspiranten is hij ook even pitcher geweest, maar hij heeft er nooit training voor gehad.

Misschien wordt het wel niets hoor, maar hij gaat het in elk geval proberen. Fijn dat je je nieuwe contract hebt en ook heel fijn dat het er goed uit ziet. Lekker weer is het he. Eindelijk een beetje lente.
Mijn knul kan pas morgen bij de fysio terecht. Voorlopig wordt de pijn alleen maar erger ipv minder. Heb hem voor nu maar even een paar krukken gegeven, zodat hij het op school niet te veel belast. Wel balen niet voetballen natuurlijk.

Maar even rust houden lijkt me voor nu wel verstandig.

Ik miste wel de zon vandaag. Temperatuur was best oké, maar hier was het erg bewolkt.

Ik heb vanavond ook lekker getraind. Het gaat echt beter, dat is fijn.

Zal morgen wel spierpijn hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven