Singles unite, eerste editie 2023 deel 1

24-01-2023 12:18 2761 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen 🥳
Alle reacties Link kopieren Quote
Buster schreef:
20-05-2024 14:03
Waarom zet je hem zo onder druk om seks te hebben todoki? Zou voor mij best wel een afknapper zijn eigenlijk.
Nouja dit. Hij heeft toch aangegeven dat hij nog niet zo ervaren is op dat gebied, misschien vindt hij het toch spannender dan hij dacht of wil hij het rustig opbouwen. Als jij daar niet op wil wachten/die tijd niet wil nemen zijn jullie wellicht gewoon geen match.
Alle reacties Link kopieren Quote
Buster schreef:
20-05-2024 14:03
Waarom zet je hem zo onder druk om seks te hebben todoki? Zou voor mij best wel een afknapper zijn eigenlijk.
Voorafgaand aan de vorige dates is hij juist degene die dat via de app aangeeft. En hij gaf daarbij ook aan dat ik het initiatief mocht nemen omdat hij daarin niet ervaren is.

Als we een eventuele volgende date bijvoorbeeld gaan wandelen of lunchen is dat voor mij ook goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Buster schreef:
20-05-2024 14:03
Waarom zet je hem zo onder druk om seks te hebben todoki? Zou voor mij best wel een afknapper zijn eigenlijk.

Volgens mij zet ze hem nergens onder druk.

Hij zegt geil te zijn tijdens app gesprekken. Bij ontmoetingen trekt hij zich terug.
Ze vraagt hem waarom en hij geeft aan dat hij geen ervaring heeft.
Ze spreken weer af en hij geeft aan verder te willen en te blijven slapen en vervolgens "komt er iets tussen" .

Ik zie daar geen druk. Ik zie wel teleurstelling.
Niks mis mee als je iets nog niet wil of aandurft maar wees er eerlijk in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry, het kwam even zo over alsof er bij jou geen interesse meer zou zijn als jullie niet snel seks zouden gaan hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet het ff niet meer. Ik vertelde dus laatst over die “ saaie” man, Maar volgens mij is hij echt saai, :-? De appjes komen niet veel verder dan goedemorgen lekker geslapen…bla bla bla…dat riedeltje. Af en toe een appje tussendoor en s,avonds het zelfde…lekker slapen …. Of het gaat over het weer :sarcastic: krijg er gewoon geen diepgang in. Nu weet ik dat is lastig via de app maar omg over het weer! Als we samen zijn is het op zich best gezellig, voel mij op mijn gemak bij hem maar heb het idee dat er wat ontbreekt. Maar wat?

We hebben ook nog geen nieuwe date gepland Hij zal er voor as weekend wel op aansturen omdat ik dan kindloos ben. Maar wel mijn werkweekend. Ik weet ook echt nog niet wat ik ga doen. Ik vind hem leuk maar voel nog geen vlinders. Moet ook zeggen, hang tegen mijn ongesteldheid aan en op de een of andere manier heb ik die dagen gewoon een antipathie tegen mannen. Wil eigelijk ook geen man laten schieten omdat mijn horrormonen weer weelderig tieren. (6)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
21-05-2024 12:04
Ik weet het ff niet meer. Ik vertelde dus laatst over die “ saaie” man, Maar volgens mij is hij echt saai, :-? De appjes komen niet veel verder dan goedemorgen lekker geslapen…bla bla bla…dat riedeltje. Af en toe een appje tussendoor en s,avonds het zelfde…lekker slapen …. Of het gaat over het weer :sarcastic: krijg er gewoon geen diepgang in. Nu weet ik dat is lastig via de app maar omg over het weer! Als we samen zijn is het op zich best gezellig, voel mij op mijn gemak bij hem maar heb het idee dat er wat ontbreekt. Maar wat?

We hebben ook nog geen nieuwe date gepland Hij zal er voor as weekend wel op aansturen omdat ik dan kindloos ben. Maar wel mijn werkweekend. Ik weet ook echt nog niet wat ik ga doen. Ik vind hem leuk maar voel nog geen vlinders. Moet ook zeggen, hang tegen mijn ongesteldheid aan en op de een of andere manier heb ik die dagen gewoon een antipathie tegen mannen. Wil eigelijk ook geen man laten schieten omdat mijn horrormonen weer weelderig tieren. (6)
Volgens mij heeft dit weinig met je hormonen te maken, maar meer met een klik die er gewoon niet is. En dat kan natuurlijk. Want wat vind je dan leuk aan hem? Ik heb je voorgaande berichten hierover niet gevolgd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als jij denkt dat je hormonen hier een rol in spelen dan geef het langer de kans. Wat heb je te verliezen, buiten wat vrije uren?
Probeer bij hem te vinden naar datgene wat je nu mist. Als blijkt dat hij jou niet kan geven waar jij naar op zoek bent, kun je nog altijd besluiten om het af te blazen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kan nog een week wachten, en kijken hoe je je na je ongesteldheid voelt, maar ik denk dat het hem gewoon niet is.

Ik heb ook een keer met zo'n man gedate, het was gewoon saai. Hij was wel heel aantrekkelijk, dat hield me er even bij :A: en ik hoopte inderdaad dat er meer in zat wat er nog niet uitkwam, maar op een gegeven moment heb ik het afgekapt. Dit was wie hij was, en dat is prima, maar dan is het geen match voor mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa, ik zit in exact zo'n situatie :hihi: Deze man is gewoon zo saai dat hij níks met mijn gevoel doet. Er zit geen randje spanning, mysterie of humor aan. Klinkt bij jou een beetje hetzelfde.

Weet overigens ook nog niet hoe ik het ga afkappen, want we zijn juist net weer aan het 'tweede kans-daten'. Maar god, zo saai.

En ik zoek - dacht ik - best een saaie man :facepalm: Maar blijkbaar toch net een gradatie eronder.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom houden jullie je in godsnaam bezig met saaie mannen? @LaFolie en je weet niet hoe je het gaat afkappen? Gewoon door te zeggen dat je het niet voelt en denkt dat er geen match is. Meer hoef je er niet over kwijt

Schrijf op wat belangrijk voor jou is, waaronder humor. Als dát er al niet eens is, waarom dan doorgaan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, dat voelt dus wat lullig. Ik had reden A gegeven om het daten eerder af te kappen. Dat heeft hij veranderd toen we opnieuw zijn gaan daten, en nu merk ik dat het dus niet alleen reden A was. Dat is kut om te moeten zeggen omdat hij dus wel heel graag wil en zijn gedrag daar dus ook op aan heeft gepast.

En ik wil graag een stabiele, veilige man, dus ik dacht dat saai wel oké was. :lol: Ik ben zelf ook een beetje saai. Maar op een ander level saai dus, blijkbaar.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Grappig, kennelijk vind ik zo'n saaie man prima. Onze appjes zijn ook vaak de goedemorgens, slaap lekker en tussendoor over werk, weer en andere bezigheden. En dat we elkaar graag weer zien. Echte gesprekken voeren we als we elkaar zien. Maar ook dan kunnen we rustig op de bank hangen, een spelletje doen of een serie kijken zonder diepgang. We leren elkaar gewoon heel langzaam steeds beter kennen, zonder druk of haast. En het gewone (huiselijke) gedrag zegt ook veel.
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFolie schreef:
22-05-2024 13:17
Ja, dat voelt dus wat lullig. Ik had reden A gegeven om het daten eerder af te kappen. Dat heeft hij veranderd toen we opnieuw zijn gaan daten, en nu merk ik dat het dus niet alleen reden A was. Dat is kut om te moeten zeggen omdat hij dus wel heel graag wil en zijn gedrag daar dus ook op aan heeft gepast.

En ik wil graag een stabiele, veilige man, dus ik dacht dat saai wel oké was. :lol: Ik ben zelf ook een beetje saai. Maar op een ander level saai dus, blijkbaar.
Ja dit herken ik. Ik heb 2 foute huwelijken gehad en ben eigelijk nu op “zoek” naar een idd zoals jij beschrijft een veilige relatie. Maar tussen veilig en saai zit natuurlijk een wereld van verschil. Ik heb in het begin van mijn Tinder gebeuren de eerste date met deze man gehad (ong 6 dates gehad toen) toen heb ik het afgekapt. Omdat ik het toch niet helemaal voelde. Toch is hij op de een of andere manier altijd in mijn gedachte gebleven. Als een soort stabiele factor. Uiteindelijk toch weer gaan kletsen op whats app. Toch weer afgesproken en dat was leuk. Maar niet heul spannend of zo. Ons appco tact is ook niet heel spannend. Maar hoef ik zie hem zondag weer ff dus dan maar zien hoe het loopt. Mocht ik dan nog het gevoel hebben van “hij is saai” dan is het misschien toch niet mijn match.
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFolie schreef:
22-05-2024 13:17
Ja, dat voelt dus wat lullig. Ik had reden A gegeven om het daten eerder af te kappen. Dat heeft hij veranderd toen we opnieuw zijn gaan daten, en nu merk ik dat het dus niet alleen reden A was. Dat is kut om te moeten zeggen omdat hij dus wel heel graag wil en zijn gedrag daar dus ook op aan heeft gepast.

En ik wil graag een stabiele, veilige man, dus ik dacht dat saai wel oké was. :lol: Ik ben zelf ook een beetje saai. Maar op een ander level saai dus, blijkbaar.
Lullig? En doorgaan met daten terwijl je die man eigenlijk niks vindt vind je niet lullig?

Een stabiele, veilige man is niet per se saai. Veilig is niet per se saai. Veilig = veilig. En stabiele, veilige mannen hebben ook gewoon humor.

Zoals jij deze man omschrijft = het saai saai. Zeker als je er niet eens mee kunt lachen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kitty30plus schreef:
22-05-2024 16:17
Lullig? En doorgaan met daten terwijl je die man eigenlijk niks vindt vind je niet lullig?

Een stabiele, veilige man is niet per se saai. Veilig is niet per se saai. Veilig = veilig. En stabiele, veilige mannen hebben ook gewoon humor.

Zoals jij deze man omschrijft = het saai saai. Zeker als je er niet eens mee kunt lachen.

Haha ja eens hoor, maar dat verschil is er niet altijd direct uit te filteren als je begint met daten :P
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
22-05-2024 15:50
Ja dit herken ik. Ik heb 2 foute huwelijken gehad en ben eigelijk nu op “zoek” naar een idd zoals jij beschrijft een veilige relatie. Maar tussen veilig en saai zit natuurlijk een wereld van verschil. Ik heb in het begin van mijn Tinder gebeuren de eerste date met deze man gehad (ong 6 dates gehad toen) toen heb ik het afgekapt. Omdat ik het toch niet helemaal voelde. Toch is hij op de een of andere manier altijd in mijn gedachte gebleven. Als een soort stabiele factor. Uiteindelijk toch weer gaan kletsen op whats app. Toch weer afgesproken en dat was leuk. Maar niet heul spannend of zo. Ons appco tact is ook niet heel spannend. Maar hoef ik zie hem zondag weer ff dus dan maar zien hoe het loopt. Mocht ik dan nog het gevoel hebben van “hij is saai” dan is het misschien toch niet mijn match.

Ja, herkenbaar. Ik denk voor ons beiden dat dit toch echt niet onze matches zijn :$ Hoe langer ik hem niet zie hoe meer ik denk "misschien toch wel", maar als we elkaar zien komt de ergernis zo ongeveer uit m'n oren. Die van jou klinkt overigens wel iets 'leuker'!

Weet trouwens niet hoe het bij jou is, maar ik voel ook echt totaal geen aantrekkingskracht. Al voel ik dat sowieso zelden. Maar nu echt bijna afkeer, ik wil ook helemaal geen seks met hem en eigenlijk niet eens zoenen :$
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFolie schreef:
22-05-2024 17:09
Ja, herkenbaar. Ik denk voor ons beiden dat dit toch echt niet onze matches zijn :$ Hoe langer ik hem niet zie hoe meer ik denk "misschien toch wel", maar als we elkaar zien komt de ergernis zo ongeveer uit m'n oren. Die van jou klinkt overigens wel iets 'leuker'!

Weet trouwens niet hoe het bij jou is, maar ik voel ook echt totaal geen aantrekkingskracht. Al voel ik dat sowieso zelden. Maar nu echt bijna afkeer, ik wil ook helemaal geen seks met hem en eigenlijk niet eens zoenen :$
Aub afkappen die hap! Dit is gewoon sneu voor alle partijen om ermee door te gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFolie schreef:
22-05-2024 17:09
Ja, herkenbaar. Ik denk voor ons beiden dat dit toch echt niet onze matches zijn :$ Hoe langer ik hem niet zie hoe meer ik denk "misschien toch wel", maar als we elkaar zien komt de ergernis zo ongeveer uit m'n oren. Die van jou klinkt overigens wel iets 'leuker'!

Weet trouwens niet hoe het bij jou is, maar ik voel ook echt totaal geen aantrekkingskracht. Al voel ik dat sowieso zelden. Maar nu echt bijna afkeer, ik wil ook helemaal geen seks met hem en eigenlijk niet eens zoenen :$

Ik heb nu drie dates met hem gehad. Wel geknuffeld en gezoend maar voelde idd nog niet de behoefte tot meer. Hij heeft wel humor, dat vind ik echt wel belangrijk bij een man. Voel mij op mijn gemak bij hem. Wat ik dus echt wel fijn vind. Misschien komt het diepere gevoel nog? Ik denk dat ik nooit weer zo ECHT vreselijk verliefd kan worden. Teveel meegemaakt en ooit wel hotteldebotel geweest maar ben toen zo enorm gekwetst. Dus ik denk sws dat ik dat echte heftige gevoel nooit weer zal toelaten. En deze man voelt wel veilig in de zin dat ik het idee heb dat hij mij nooit zo diep zal kwetsen. Ik wacht as zondags af…kijken wat dan mijn gevoel erbij is.
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFolie schreef:
22-05-2024 17:09
Ja, herkenbaar. Ik denk voor ons beiden dat dit toch echt niet onze matches zijn :$ Hoe langer ik hem niet zie hoe meer ik denk "misschien toch wel", maar als we elkaar zien komt de ergernis zo ongeveer uit m'n oren. Die van jou klinkt overigens wel iets 'leuker'!

Weet trouwens niet hoe het bij jou is, maar ik voel ook echt totaal geen aantrekkingskracht. Al voel ik dat sowieso zelden. Maar nu echt bijna afkeer, ik wil ook helemaal geen seks met hem en eigenlijk niet eens zoenen :$
Wat erg.

Verlos die man en jezelf uit het lijden want waarom hier nog mee doorgaan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
22-05-2024 19:52
Wat erg.

Verlos die man en jezelf uit het lijden want waarom hier nog mee doorgaan?

In de goede hoop dat het doodbloedt (we gaan elkaar nu sowieso 2 weken niet zien want druk) en ik dus geen vervelend gesprek hoef te voeren :moon: Deze stevige realisatie kwam pas afgelopen weekend hoor, door rustaagh.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFolie schreef:
22-05-2024 20:03
In de goede hoop dat het doodbloedt (we gaan elkaar nu sowieso 2 weken niet zien want druk) en ik dus geen vervelend gesprek hoef te voeren :moon: Deze stevige realisatie kwam pas afgelopen weekend hoor, door rustaagh.
Snap ik.

Succes.
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFolie schreef:
22-05-2024 13:17
Ja, dat voelt dus wat lullig. Ik had reden A gegeven om het daten eerder af te kappen. Dat heeft hij veranderd toen we opnieuw zijn gaan daten, en nu merk ik dat het dus niet alleen reden A was. Dat is kut om te moeten zeggen omdat hij dus wel heel graag wil en zijn gedrag daar dus ook op aan heeft gepast.

En ik wil graag een stabiele, veilige man, dus ik dacht dat saai wel oké was. :lol: Ik ben zelf ook een beetje saai. Maar op een ander level saai dus, blijkbaar.
Stabiel en veilig is niet het equivalent van saai.
Maar nou ben ik wel benieuwd op welke manier deze man dan saai is? Betekent het niet gewoon dat je geen aantrekkingskracht voelt en dus eigenlijk niet echt nieuwsgierig bent naar hem (waardoor hij automatisch saai wordt)?
Alle reacties Link kopieren Quote
Daveotion schreef:
22-05-2024 20:37
Stabiel en veilig is niet het equivalent van saai.
Maar nou ben ik wel benieuwd op welke manier deze man dan saai is? Betekent het niet gewoon dat je geen aantrekkingskracht voelt en dus eigenlijk niet echt nieuwsgierig bent naar hem (waardoor hij automatisch saai wordt)?

Nou ik ben zelf ook best saai zou ik zeggen. Hou niet van wild avontuur, reizen, spontane dingen etc. Maar deze man is sáái saai.

Doet eigenlijk niks anders dan werken en af en toe fitnessen, maar is daar ook niet gepassioneerd of zelfs maar enthousiast over. Houdt niet van koken of lekker eten, drinkt als avondeten vaak maaltijdshakes zodat het geen moeite kost. Zijn huis is kaal, wit-grijs-zwart met nul persoonlijkheid of decoratie, een paar lelijke onsamenhangende meubels. De wijk waarin hij woont is zielloos, in een eveneens zielloos appartementencomplex. Hij heeft geen humor. Hij praat niet over gevoelens, emoties, sowieso behoorlijk moeizame gesprekken. Ik dráág de gesprekken. Hij maakt geen beslissingen, gaat volledig mee in wat ik wil (waar we afspreken, welke chips, welke wijn etc.). Maakt geen romantische 'moves', flirt niet. Kan geen sfeer maken in gesprek, muziek of omgeving. Draagt saaie, lelijke kleding en schoenen. Heeft nauwelijks kruiden/specerijen in de keuken staan. Weinig (of geen?) vrienden in Nederland. Luistert alleen technomuziek (maar gebruikt geen drugs). Leest alleen "Sapiens" "De meeste mensen deugen" en "Effective science communication" wat allemaal op zich prima is, maar zo voorspelbaar en weinig verrassend. Praat zo zacht en onduidelijk (en niet Nederlands) dat horecapersoneel hem vaak niet verstaat.
Oh, drinkt het liefst zoete witte wijn, wat dan als enige wél verrassend is maar tegelijk ook net goor.

:clown:
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom ben je in godsnaam ooit met hem op date,gegaan of nog erger, na date 1 nog vaker op date?

Ik begrijp hier helemaal niks van merk in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
22-05-2024 22:16
Waarom ben je in godsnaam ooit met hem op date,gegaan of nog erger, na date 1 nog vaker op date?

Ik begrijp hier helemaal niks van merk in.

"Misschien wat verlegen, komt vast wel los"
"Oh fijn, hij wil ook rustig aan"
"Ik kom er vast nog wel achter waar zijn ogen van gaan sprankelen"
"Misschien wel een goed idee zo'n rustige Duitser, na al die mentaal kapotte malloten"
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven