Singles verzamelen! Voor alle (nutteloze) kletspraat

29-09-2016 10:49 685 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het minder van Tinder 5/Kleppen over Happn raakt vervuild door kletspraat vinden een aantal dames (wat ook wel een beetje zo is). Dus voor de dames en mannen die behoefte hebben aan gebabbel, gekletst of wat dan ook over daten, het single leven of weet ik wat is hier een nieuw topic.



Voel je welkom, ook als je niet bij het oude topic hebt geschreven!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga me er gezellig bijvoegen. Sinds gisteren vrijgezel na een relatie van 6.5 jaar. Dus nu op zoek naar een eigen ruimte om eens echt tijd voor mezelf te nemen en alles te verwerken. Daarna echt mezelf ontdekken en ondertussen genieten van jullie ervaringen
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 30 september 2016 @ 07:24:

Ik Benjij gefeliciteerd?



Daan, ik vraag me of het niet alleen lust is? Ik vind het leeftijdsverschil te groot op deze leeftijd, jullie zitten beetje in andere fases zou ik denken.



Ik ben het niet eens met pindakaas, mick. Herken wel een beetje wat je schrijft, maar dan anders. Soms denk was ik maar als man geboren, daar zouden mijn eigenschappen beter bijpassen, aangezien ik niet echt verzorgend ben, een schoonmaakster heb omdat ik echt niet kan poetsen, veel praktischer ingesteld van vriendinnen, alles wat eng is leuk vind en (zeer) ambitieus ben. Ben ik ook nog een grote nerd die gadgets helemaal leuk vind!



Gelukkig ben ik dan wel weer een meisje-meisje qua uiterlijk ;)



Mick bij iedereen past iemand, hoe oud ben jij trouwens? Ik ken nog een man van 33 die graag een relatie en kinderen wil, hij valt denk ik op jouw qua type,



Misschien ben ik gewoon een te pittige feminist. Want ook van wat jij beschrijft denk ik, ja prima toch! Ik bedoel, een man gaat je toch niet minder leuk vinden omdat je niet kan poetsen of omdat je van gadgets houdt? Dat heb ik in ieder geval nog nooit meegemaakt..

Of ben ik echt zo naief en zijn de meeste mannen gewoon ongeemancipeerde horken? Ligt het echt aan mijn omgeving dat ik daar niet mee geconfronteerd wordt?
Alle reacties Link kopieren
quote:pipi23 schreef op 30 september 2016 @ 10:10:

Ik ga me er gezellig bijvoegen. Sinds gisteren vrijgezel na een relatie van 6.5 jaar. Dus nu op zoek naar een eigen ruimte om eens echt tijd voor mezelf te nemen en alles te verwerken. Daarna echt mezelf ontdekken en ondertussen genieten van jullie ervaringen



Oh wat vervelend na zo'n lange tijd!

Sterkte en succes met het vinden van een huisje en het verwerken van dit alles.
quote:Bimzarellio schreef op 30 september 2016 @ 08:30:

...Tinder vrl maar weer aan de kant gegooid...laatste date was leuk, maar beklemt me...wil te veel...te snel...t aftastende is juist zo leuk...toch?...



Te snel en te veel kan inderdaad een afknapper zijn. In het begin is ook verlangen en een beetje onzekerheid nodig om gevoelens te doen groeien.



En verder voelt het voor mij een beetje nep als iemand meteen zo snel wil. Het gaat dan niet om mij, hij kent mij immers nog niet eens.



Heb je het nog een kans gegeven?

Je zou het ook kunnen bespreken en dan kijken of hij gas terug kan nemen om elkaar beter te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Mee eens!
Mot met to
Ik sluit me aan bij Biebje!



Hier net een Tindermatch met huisgenoot van Tinderscharrel die het afgelopen week heeft afgekapt. Swipe altijd iedereen die ik ken naar rechts, eigenlijk, dus vandaar. Ongemakkelijk gesprek waar hij een biertje wilde doen in hun huis. Deed het nogal lacherig af, verwachtte niet dat hij het meende. Uiteindelijk toch maar gezegd dat ik niet zo'n zin had om oude Tinderscharrel te zien. Voel me nu toch weer een beetje klote, herinneringen!!!




Had je gevoelens voor hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:mats schreef op 30 september 2016 @ 08:13:

[...]





Typisch is dat inderdaad.

Ik ken ook al een aantal jaar een ontzettend aantrekkelijke en intelligente vrouw en zij zou ook wel meer van mij willen.

Zij heeft een warme persoonlijkheid en is ontzettend lief, is geïnteresseerd ( iets wat ik persoonlijk erg belangrijk vind, interesse in elkaar ) en ze heeft een dochter, ik heb geen kinderenn.

Het is een vrouwelijke vrouw, aandacht voor detail en zo kan ik nog wel door blijven gaan.

Geen idee wat het is, het plaatje klopt maar ik heb er geen gevoel bij en kan dat ergens best jammer vinden.

Zij is iets ouder dan mij ( ik ben 38 ) en ik hou het contact zo beperkt mogelijk, simpelweg omdat ik het vervelend vind om haar te moeten vertellen dat ik geen gevoelens voor haar heb voor het geval ze weer eens een balletje op gooit.

Ik gun haar oprecht echt de aller-liefste kerel ter wereld, ik ben het niet.

Van de andere kant is het andersom naar mij ook gebeurd.



En dat daten, nu 5 jaar single en de eerste jaren na mijn relatie geen gebrek aan dates maar nu lijkt het wel of ik het daten "verleerd" ben ofzo.Klote is dat hè. Ik ken er ook een die precies bij me past, maar idd geen gevoel en eentje die totaal niet bij me past, dat weet ik al lang, en je raadt het al....
Speeeeeeeeeeeellllll, ouwe reus, leef je nog??

(Dit is ex Phoebe/a la mevrouw naam-wispelturigje )
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag meeschrijven. Ben overigens ook nieuw op 't forum.

Ik ben nu een jaar vrijgezel.. de wondere wereld van Tinder ingedoken en wat dates gehad.. werd uiteindelijk niks. Nu swipe ik uit verveling, wanneer het reclame op tv is bijvoorbeeld. Merk wel dat ik ontzettend kritisch word ???? Van een spelfout in z'n beschrijving word ik al kriebelig..
quote:CoffeeCat schreef op 30 september 2016 @ 23:29:

Ik wil ook graag meeschrijven. Ben overigens ook nieuw op 't forum.

Ik ben nu een jaar vrijgezel.. de wondere wereld van Tinder ingedoken en wat dates gehad.. werd uiteindelijk niks. Nu swipe ik uit verveling, wanneer het reclame op tv is bijvoorbeeld. Merk wel dat ik ontzettend kritisch word ???? Van een spelfout in z'n beschrijving word ik al kriebelig..Leg die lat maar snel lager dan. Ik ben al blij wanneer t woord single (desnoods fout gespeld) in de beschrijving voor komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 30 september 2016 @ 23:12:

Speeeeeeeeeeeellllll, ouwe reus, leef je nog??

(Dit is ex Phoebe/a la mevrouw naam-wispelturigje )



Ahh, ik wist wel dat jij het was! Ik had alleen buffey in mijn hoofd niet phoebe, zal wel aan de tv serie liggen.



Ik denk ik steek mijn hoofd eens ff buiten mijn hol (dat klinkt erg raar trouwens) om eens te kijken hoe het met de wereld staat. Ik lees altijd de date topics, maar ik date niet, dus ik denk; dan reageer ik hier maar es.



Hoe issie met jou??? Phoebes praatcorner is volgens mij niet meer in het land der levenden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 01 oktober 2016 @ 07:07:

[...]



Leg die lat maar snel lager dan. Ik ben al blij wanneer t woord single (desnoods fout gespeld) in de beschrijving voor komt.Ben gelukkig nog niemand tegengekomen die eigenlijk geen single bleek te zijn.. jij dus wel?
quote:CoffeeCat schreef op 01 oktober 2016 @ 10:11:

[...]





Ben gelukkig nog niemand tegengekomen die eigenlijk geen single bleek te zijn.. jij dus wel?

Jaaaaa. Erg grappig want iemand anders op dit forum had m ook gehad.

Ach, t was eigenlijk best een leuke man en ik was ook niet echt verliefd. Maar dat liegen hè.....

Hij appt me nog wel eens.

Verder staan er op Tinder best veel mannen ( en vrouwen ook denk ik) die aangeven gebonden te zijn. Dat vind ik dan wel eerlijk. Wel raar vind ik dat er zo veel mannen met hun partner op de foto staan.
Alle reacties Link kopieren
Godsgeklaagd is het. Zelfs trouwfoto's!

Of foto's met een bimbo zoals Kim Holland.
Mot met to
Ik wil jullie dit bericht niet onthouden. Ik had geen antwoord gegeven op Facebook Messenger.

' Nou zo mooi rijp ben je nou ook weer niet, ik heb veel mooiere gezien en gehad, succes verder!'
Alle reacties Link kopieren
Och op zij pikkie getrapt. Begint weer goed, je weekend
Mot met to
quote:Waterman26 schreef op 01 oktober 2016 @ 11:01:

Ik wil jullie dit bericht niet onthouden. Ik had geen antwoord gegeven op Facebook Messenger.

' Nou zo mooi rijp ben je nou ook weer niet, ik heb veel mooiere gezien en gehad, succes verder!'
quote:Waterman26 schreef op 01 oktober 2016 @ 11:01:

Ik wil jullie dit bericht niet onthouden. Ik had geen antwoord gegeven op Facebook Messenger.

' Nou zo mooi rijp ben je nou ook weer niet, ik heb veel mooiere gezien en gehad, succes verder!'Dit is niet de date van vanavond toch?
quote:biebje schreef op 01 oktober 2016 @ 11:18:

[...]





Dit is niet de date van vanavond toch?

Nee. Dat zou wel heel geestig zijn

Nee, een Tinder contact dat 15 jaar jonger is dan ik en aldoor wilde chatten op die fb Messenger. Die gebruik ik nooit dus hij wachtte al drie weken op antwoord. Dit zure tekstje stond er ook al een tijd. Ik moest zo lachen.
Oh gelukkig.
quote:biebje schreef op 30 september 2016 @ 21:21:





Had je gevoelens voor hem?Ja, helaas wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 01 oktober 2016 @ 10:21:

[...]



Jaaaaa. Erg grappig want iemand anders op dit forum had m ook gehad.

Ach, t was eigenlijk best een leuke man en ik was ook niet echt verliefd. Maar dat liegen hè.....

Hij appt me nog wel eens.

Verder staan er op Tinder best veel mannen ( en vrouwen ook denk ik) die aangeven gebonden te zijn. Dat vind ik dan wel eerlijk. Wel raar vind ik dat er zo veel mannen met hun partner op de foto staan.Dat liegen inderdaad.. wel sneu voor z'n partner! Ik ben wel eens wat gebonden mannen tegengekomen die samen met hun vriendin op zoek waren naar een "derde partner"
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 01 oktober 2016 @ 11:01:

Ik wil jullie dit bericht niet onthouden. Ik had geen antwoord gegeven op Facebook Messenger.

' Nou zo mooi rijp ben je nou ook weer niet, ik heb veel mooiere gezien en gehad, succes verder!'



Nou, ook bedankt... Er zitten echt rare exemplaren tussen de mannen....

Veel plezier vanavond op je date.
Een gebonden man die klaagde dat zijn laatste vriendin vreemdging.

Tis soms wel grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven