Slapeloze nachten en compleet in de war…

18-04-2024 14:18 55 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemiddag iedereen..

Er is mij iets overkomen wat ik echt van me af moet schrijven en waar ik over moet praten. Helaas heb ik in mijn directe omgeving niemand om hierover te praten, zonder te maken te krijgen met vooroordelen :(

Ik heb al bijna 3 jaar een relatie. Mijn relatie is geweldig. Mijn vriend is geweldig. Hij is lief, zorgzaam, hij luistert naar me als ik er even doorheen zit en het lukt hem ook altijd om mij dan weer op te vrolijken. Als ik niet samen met hem ben, mis ik hem ontzettend en ik zou hem voor geen goud willen verlaten.. Hij is de ware voor mij.

Maar… sinds een aantal weken komt er een man dagelijks langs op mijn werk, en vanaf het eerste moment dat ik hem zag voelde ik vlinders en begon ik een beetje te blozen als hij langsliep en groette… Ik weet echt helemaal niets van deze man. Ik weet alleen dat hij qua uiterlijk helemaal mijn type is, en dat er een gigantische aantrekkingskracht is tussen ons. Ik heb ook het gevoel alsof ik hem ken, maar dat is onmogelijk. Er is gewoon ‘iets’. De situatie maakt me in de war, en hierover voel ik mij ontzettend schuldig tegenover mijn vriend! Ik houd namelijk gigantisch veel van hem.

Ik pieker er continu over, ik lig er ‘s nachts zelfs wakker van… Ik voel me bijna een verliefde puber als ik deze man zie/tegenkom. Ik weet dat hij over een tijdje niet meer zo vaak langs zou komen, omdat zijn project eindigt bij ons in de buurt. Ik zal hem daarna hoogstwaarschijnlijk nooit meer zien.

Moet ik het maar laten? En erop vertrouwen dat als ik hem straks inderdaad niet meer zie, dit gevoel vanzelf over gaat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik probeer deze crush uit mijn gedachten te zetten, helaas wat makkelijker gezegd dan gedaan.
Waar een wil is, is een weg meid...
Alle reacties Link kopieren Quote
Aimeex schreef:
18-04-2024 15:48


en hij kwam naar me toe om te vragen ‘wat er met mijn mooie gezichtje’ was gebeurd…
Iew, wat een afknapper, zo'n opmerking
(*zoekt kotssmiley*)
Alle reacties Link kopieren Quote
Je komt op mij erg naïef over. Hij lijkt door te hebben dat je gemakkelijk te bespelen bent.
Probeer hem wat meer te ontwijken en reageer vooral niet als een verlegen puber. Je hebt een hartstikke leuke man thuis!
Iets meer zelfverzekerdheid uitstralen TO. Het is niet oké dat je collega's ook al over je praten.
Rooss4.0 schreef:
18-04-2024 22:24
Dat zeg ik, je maakt er een heel verhaal van.
Het is goed hoor Rooss, ik begrijp je dat je je punt wilt maken.
Zelf trek je geen conclusie/maak je er een verhaal van door hem als mogelijke player weg te zetten en te vermelden dat het klinkt als een gezellige crush.
Dat mag jij vinden aan de hand van TO haar verhaal, net als dat ik het stukje wat betreft collega's minder fijn over vind komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
lila01 schreef:
19-04-2024 00:13
Iew, wat een afknapper, zo'n opmerking
(*zoekt kotssmiley*)
Ja, ik hou daar ook niet van: je mooie gezichtje. Brrr…. Als werkt die interesse en begrip tonen wel vaak.

TO: als je een fijne relatie hebt moet je hier gewoon helemaal niets mee doen (en ook niet willen). En ik zou mijn houding op werk, een professionele setting, ook aanpassen.

Ik heb het ook een keer gehad tijdens mijn huwelijk en niets mee gedaan: ging uiteindelijk vanzelf over.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven