Trouwen in 2015 deel 2

28-09-2014 20:06 1231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oorspronkelijke OP door Matroesjka:



Het 'Trouwen in 2013/2014' topic is een beetje ingekakt. De meesten zijn ondertussen getrouwd of schrijven weinig.



Zijn er nog dames (of heren natuurlijk) die volgend jaar gaan trouwen en daar over willen kletsen, tips uitwisselen etc?



Hier schrijven we dus verder over trouwen in 2015! Tips, tricks en vooral gezelligheid.

Dit keer mét tabel



NicknameLeeftijdTrouwdatumBudgetBijzonderhedenRubra286 maart< ¤ 10.000-Marels2815 mei< ¤ 5000-Wiewatwaarenhoe2822 mei¤ 8500-Matroesjka_257 augustus¤ 6000-miss_musica2629 augustus¤ 12.000-Chantilly212527 november¤ 10.000-O.L.L.A3323 december 2016¤ 5.500woont in buitenland
668, the neighbour of the Beast
Nou, het lijkt zowaar alsof we eruit zijn wat betreft de dagindeling!



Begin van de middag burgerlijk huwelijk

Daarna koffie en thee bij schoonouders thuis (of niet, misschien een beetje nutteloos onderdeel?)

Halverwege de middag (rond 4) een vroeg dinerbuffet

Rond 6 uur de kerkdienst

Daarna uitloop met receptie

Daarna feest op een andere locatie



Overdag (t/m diner) is alleen voor naaste familie, getuigen enzo. Vanaf kerk is voor de avondgasten en kerk + receptie ook voor bijv. mensen die we kennen van de kerk en mensen die wat minder dichtbij staan. Feest is op een andere locatie om te voorkomen dat mensen die voor de receptie komen blijven hangen. Bij het feest zorgen we dat er nog broodjes zijn omdat het diner zo vroeg is. Taart aansnijden gebeurt als eerste op de feestlocatie.



Wat denken jullie? Klinkt dat een beetje ok?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat erg gevaarlijk om het wachtwoord hier open en bloot neer te zetten.



Beter via PB aan de vaste schrijfsters doorgeven!
668, the neighbour of the Beast
Ik denk dat dat wel meevalt hoor, Marels. Ik zie het in meer topics en heb nog niet gezien dat er misbruikt van gemaakt werd.
Alle reacties Link kopieren
Dan ben ik paranoia
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, jeetje het schiet niet op met die vivaforum.

Volgens mij ligt het een beetje op zijn kont. Ik heb al zovaal proberen in te loggen maar kwam er niet in.

Of ik kon geen berichten schrijven.

We hebben afgelopen weekend de high tea gehad met onze Babs.

Dit was heel bijzonder en erg leuk. En natuurlijk hebben we heerlijk gegeten.

Onze babs hebben we ooit eens via een beurs gevonden.

via inclusief de 3 bekende letters ervoor en dan jullieceremonie. ergens in nederland



Ach je kunt er ook nl achter plakken. blijkbaar zit zij op meer plaatsen dan alleen moerdijk.

Oh ja we hebben het ook nog over Dirk Zeelenberg gehad, kennen jullie die? Die schijnt ook huwelijken te doen ja voor een leuke prijs van 2500 euro.

Daar hebben we niet echt over na hoeven denken dat was ruim boven ons budget.



Ik ben benieuwd hoe iedereen met zijn/ haar voorbereidingen zijn.

Dus aub viva laat ons weer eens met zijn allen bij kletsen.



Succes allemaal
We hebben een ander topic geopend Rivemi! Kom daar meekletsen



Even op deze link klikken, dan zie je waar we allemaal uithangen ;)



Nieuw topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven