uiteten

19-09-2016 11:54 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch weer even jullie meningen nodig.



Afgelopen weekend was er een feest in het dorp. En de laatste 10 minuten heb ik gepraat met een vriend van mijn vrienden. Ik kende hem niet en hij mij ook niet.

Vandaag appte hij mij of ik zin heb om een hapje te gaan eten ergens om verder te praten.



Maar zoals sommige misschien wel weten....ben ik nog zo bezig met de scheiding en mijn ex. En vind ik het daarnaast ook heel eng om met iemand zo een op een te praten. Ik voel me heel ongemakkelijk, ben bang om iets stoms te zeggen of dat er niets te zeggen valt.



Ik ken hem ook niet verder. Moet ik het wel doen om zo ook los te komen van mijn ex en nieuwe mensen te leren kennen? Moet ik het niet doen omdat ik op het moment geen relatie wil.



Wat moet ik hem laten weten? Gaat het te ver als ik aangeef dat het me wel gezellig lijkt maar ik op het moment niet toe ben om 'iets' te beginnen maar er wel voor open sta om nieuwe mensen te leren kennen?



Ik heb geen flauw idee.
Alle reacties Link kopieren
hou je maar vast aan mij hunniebunnie.
very metal
Alle reacties Link kopieren
een man vraagt een onbekende vrouw niet mee uit eten om zijn vriendenkring uit te breiden.
very metal
Waarom stel je niet voor om ergens rond borreltijd wat te gaan drinken? Dat is een stuk minder beladen dan meteen een heel diner. Als het leuk is kan je soepel doorschuiven naar een etentje en als het niet leuk is kan je beide zonder gezichtsverlies naar huis.



Nadenken over "wat als we een relatie krijgen" zou ik in dit stadium niet doen.
quote:-KING- schreef op 19 september 2016 @ 14:33:

hou je maar vast aan mij hunniebunnie.Mag ik beide handen gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Ok, zijn precieze woorden waren dat hij graag een keer met mij ergens wat wil gaan eten om elkaar beter te leren kennen.



Date of niet......ik vind het gewoon eng. Maar ik denk wel dat ik het gewoon moet doen. Ik weet nu al dat iedereen gaat vragen of of ik hem leuk vind. Maar dat kun je toch ook niet zeggen na 1 ontmoeting van 10 minuten?



Maar omdat hij wel een soort van bij de vrienden hoort van mijn (relatief nieuwe) vrienden wil ik daar geen problemen mee krijgen. Snappen jullie wat ik bedoel?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 19 september 2016 @ 14:42:

[...]





Mag ik beide handen gebruiken?wat ga je allemaal vastpakken?
very metal
quote:-KING- schreef op 19 september 2016 @ 14:52:

[...]



wat ga je allemaal vastpakken?
Alle reacties Link kopieren
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:1981Bloem schreef op 19 september 2016 @ 14:48:

Ok, zijn precieze woorden waren dat hij graag een keer met mij ergens wat wil gaan eten om elkaar beter te leren kennen.



Date of niet......ik vind het gewoon eng. Maar ik denk wel dat ik het gewoon moet doen. Ik weet nu al dat iedereen gaat vragen of of ik hem leuk vind. Maar dat kun je toch ook niet zeggen na 1 ontmoeting van 10 minuten?



Maar omdat hij wel een soort van bij de vrienden hoort van mijn (relatief nieuwe) vrienden wil ik daar geen problemen mee krijgen. Snappen jullie wat ik bedoel?



bloem, wat een gedoe weer



"maar, maar, maar..."



kijk, het HOEFT niet hé?

als je happy op jezelf bent en geen behoefte aan contact, dan doe je het niet.



maar je klaagt dat je niet vaak leuke dingen kan doen met andere mensen, dat je eenzaam bent...

dan is dit toch net een kans?



doe een tegenvoorstel voor een borrel, zoals hier al gesuggereerd, en zie wat het wordt.



is er nu NIKS in jou dat blij wordt van het feit dat een man je uitvraagt?
Alle reacties Link kopieren
Jawel ik vind het leuk dat iemand met mij wil afspreken. Dat vind ik echt. Het klopt inderdaad dat ik het zelf weer negatief maak. Door te denken dat er roddels komen, door te denken dat ik niets te melden heb.....



Ok....ik moet dit gewoon doen. Dit is wel een stap voor mij (het lijkt misschien voor een ander echt onnozel) maar anders blijf ik alleen op de bank zitten en dat wil ik ook niet.



Ik ga hem gewoon terug appen.....



Volgende probleem: Wat ga ik terug sturen?



Hahaha nee hoor grapje! Ik stuur dat het me leuk lijkt om een keer wat af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:1981Bloem schreef op 19 september 2016 @ 15:27:





Volgende probleem: Wat ga ik terug sturen?





grapjas, ik was er ingetuind, mijn ogen begonnen al te rollen



ik zou persoonlijk gaan voor de borrel.

misschien is het nog mooi genoeg om een terrasje te doen, altijd leuk.



ben blij dat je het wat positiever inziet, het is ook wel een compliment he
Alle reacties Link kopieren
Een borrel weet ik niet. Misschien een lunch.....kan ook.



Ik ga nog even nadenken.
Alle reacties Link kopieren
quote:1981Bloem schreef op 19 september 2016 @ 15:27:



Ok....ik moet dit gewoon doen. Dit is wel een stap voor mij (het lijkt misschien voor een ander echt onnozel) maar anders blijf ik alleen op de bank zitten en dat wil ik ook niet.

Alle reacties Link kopieren




Is toch niet zo makkelijk om iets terug te sturen hahaha.



Ik hou het maar simpel....niet te veel nadenken toch?

Ik heb ervan gemaakt dat ik het ook erg gezellig vond afgelopen zaterdag en dat het me leuk lijkt om ergens een hapje te gaan eten!
Alle reacties Link kopieren
quote:eva-luna schreef op 19 september 2016 @ 14:26:

[...]





Dat is het gemakkelijke van een etentje. Er is altijd wel iets te zeggen over het eren, waar je eet, de mensen.

Precies. En anders kun je het nog over Donald Trump gaan hebben. Scheelt ook een toetje.



Maar ff serieus... Ik zou het gewoon doen. Niet voor een relatie, maar gewoon om iemand te leren kennen. Misschien blijft het er bij, of je gaat nog een paar keer iets doen, of je belandt in bed met elkaar.. Kwaad zal het niet kunnen allemaal.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
precies, je weet niet hoe het loopt. misschien krijg je die dikke staaf al in je schede geschoven terwijl de slagroom van het toetje nog om je mond zit.
very metal
Alle reacties Link kopieren
bloem, waarom zouden mensen zich wat afvragen of erover roddelen. Hoorde je ook 'verhalen' toen ex vrij kort na zijn vertrek ging boemelen/relatie kreeg?

En koester die nieuwe vrienden(groep). Echt fijn voor je. En trouwens he, koesteren betekent niet je continu afvragen of ze uit medelijden met je omgaan of waarom ze dingen willen doen/af willen spreken. Ik heb wel een idee hoor. Ze vinden je gewoon een leuke vrouw!
Alle reacties Link kopieren
Los van je persoonlijke situatie, waarom zou je uit eten gaan met iemand die je niet kent? Of je nou in een scheiding zit of niet, maakt voor mij niet uit. Stel dat ik op een feestje ben en een totaal onbekend iemand vraagt me opeens voor een etentje, zou ik dat ook raar vinden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Oh, meisje toch... Ga gewoon gezellig uit eten. Leer hem iets beter kennen en geniet van een gezellige avond!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 19 september 2016 @ 17:53:

Los van je persoonlijke situatie, waarom zou je uit eten gaan met iemand die je niet kent? Of je nou in een scheiding zit of niet, maakt voor mij niet uit. Stel dat ik op een feestje ben en een totaal onbekend iemand vraagt me opeens voor een etentje, zou ik dat ook raar vinden.Iedere bekende is ooit een onbekende geweest
Alle reacties Link kopieren
quote:1981Bloem schreef op 19 september 2016 @ 15:53:





Is toch niet zo makkelijk om iets terug te sturen hahaha.



Ik hou het maar simpel....niet te veel nadenken toch?

Ik heb ervan gemaakt dat ik het ook erg gezellig vond afgelopen zaterdag en dat het me leuk lijkt om ergens een hapje te gaan eten!



Gewoon; wat een verrassing om een berichtje van je te krijgen. Het lijkt me gezellig om een keertje af te spreken, wat stel je voor?



Of ik weet wel een leuk restaurantje (dan hou je de controle, en eventueel iets vlak bij huis)



Niet te moeilijk doen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 19 september 2016 @ 18:46:

[...]



Iedere bekende is ooit een onbekende geweestKlopt. Maar dan wacht ik dus wel tot hij/zij iets meer "bekend" is alvorens er een eetafspraak mee te maken. Echt niet dat ik met iemand die ik 5 minuten op een verjaardagsfeestje heb getroffen, meteen inviteer voor een etentje buiten de deur, of omgekeerd.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Nu ga ik weer meteen twijfelen als iemand ook twijfelt



Maar goed, ik heb al geappt dus het is toch te laat



Hij is dus een bekende of vriend van mijn vrienden, dat is minder onbekend dan echt onbekend vind ik eigenlijk.



Maar goed, ik ga gewoon eten en dan zie ik wel. Ik moet toch ook nieuwe mensen leren kennen en het zelf gezellig en leuk maken met mensen.



En er wordt wel geroddeld, over mijn ex ook ja. Ik heb daar zelf echt een hekel aan! Als ik geen kinderen zou hebben dan was ik ook vertrokken uit dit dorp.



Maar ik moet ook leren om me minder daarvan aan te trekken en gewoon mijn leven te leven.
Alle reacties Link kopieren
zeg ik wel.....maar ondertussen......
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt raar... Ik lees je strubbelingen met het opnieuw inrichten van je leven en ik heb bewondering voor je. Het is duidelijk niet makkelijk, maar ik snap het.



Zelf bezig met scheiding en ik vind het moeilijk.. Situatie is wel heel anders..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven