verliefd op mijn moeders neef(je)

18-04-2014 14:02 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo



ik zit met een dilemma.

zoals de titel al zegt ik ben verliefd op het neefje van mijn moeder, mijn achteroom dus. Ik vroeg mij af wat de buitenwereld ervan zou vinden als dit uit zou komen?
quote:kiki1987 schreef op zaterdag 19 april 2014 00:13 Nee oke geen machtsmisbruik maar dan nog.. Ik zou echt niet op mijn familie leden verliefd kunnen worden ik vind het meer vies. Mijn ding is het iig niet.



Evyblissy: Onze ouders zijn 10 jaar voordat wij geboren waren gescheiden..Dan is het ook mijn bijna stiefbroer niet. Ik vind het vies....?
Alle reacties Link kopieren
Laat je niet beïnvloeden. Verliefd is verliefd. En gelukkig wederzijds. Is toch prachtig?

Kan ook anders: op mijn 16e was ik heel verliefd op mijn neef en hij op mij, maar hij moest en zou priester worden, werd naar het groot seminarie in Rolduc gestuurd. Zijn ouders waren daar heel trots op. Hij stond onder zware druk. Wij zijn gaan corresponderen en ontwikkelden een fantastisch plan om iedereen te slim af te zijn. Trouwen in Gretna Green, daar hadden we wel eens van gehoord. We zouden naar Rotterdam, en daar wel verder zien hoe we er kwamen met de een of andere boot. We hadden ons allebei zuur gespaard... Nou, we hebben het geweten hoor. Want hij, grote ezel, had mijn brieven op zijn kamer laten liggen en we zijn door onze vaders ‘onderschept’ in Rotterdam. En vooral ik kreeg de schuld van zijn ouders, hoe ik het in mijn geraffineerde hoofd kon halen een jongen die het ‘heilige priesterambt’ zou gaan bekleden te verleiden. Mijn ouders waren wel boos op mij, maar hadden er tenminste ook begrip voor. Families jarenlang in onmin. De ironie wil dat hij toch geen priester is geworden, maar jurist. Na het gebeuren was ik een tijd heel verdrietig en overstuur maar mijn verstandige vader wees me er subtiel op dat mijn neef zich niet heftig genoeg had verzet.... het jaar erna was ik op een ander verliefd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven