Weeeeer goede vrieden...

29-05-2016 20:57 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een half jaar geleden leerde ik een leuke vent kennen. Vanaf de eerste keer dat we elkaar zagen was het een super klik. Al snel mee naar zn ouders en vrienden en veel bij elkaar. Ook fysiek is de klik echt fantastisch. Nu de maar....hij nam weinig initiatief al die maanden, nooit echt op date geweest of iets buiten de deur gedaan samen. Wel veel schik thuis en altijd gezellig, maar verder dus geen dingen als etentje, film, etc.

Gesprek over gehad en nu blijkt dat hij dus teveel aan zn hoofd heeft voor een vaste relatie. Daar is ie nog niet aan toe en bovendien wil hij als zijn huis verkocht is naar het buitenland.

Intussen wil hij ook niets anders dan mij. Ziet hij ons dus eigenlijk als hele goede vrienden met exclusieve benefits en dat wil hij graag zo houden.



Ik heb ook geen verliefde gevoelens meer voor hem dus wil t best voortzetten zoals het nu is, maar ergens baal ik als een stekker. Mijn vorige relatie is nl precies zo gegaan. We gingen door na een aantal maanden zoals het was, dus met exclusieve benefits. Totdat hij iemand anders tegen kwam (dat was ook de afspraak). Hij is nu mijn beste vriend en zijn vriendin vind dat ok dus ben best heel blij dat ik hem ooit heb leren kennen maargoed

In mijn huidige situatie speelt het zoeken naar een relatie dus niet, maar zal het eindigen als hij vertrekt naar het buitenland. Met deze zal de vriendschap ook goed blijven maar ik baal zo dat het weeeeeeer blijft hangen op hele goede vriendschap. En in beide gevallen door alles eromheen, mijn kind, mijn lastige ex, mijn kat, zijn eigen sores...want ik ben heel leuk en tof en bla, daar ligt het nooit aan..........weeeeer goed genoeg voor goede vrienden met exclusieve seks (ja echt)



zucht. Ik geloof er niet meer in..relaties

Ik moest het even kwijt. Baal gewoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 29 mei 2016 @ 22:16:

Eigenlijk best slim van je, Elle. Zo filter je wel de eikels er meteen uit ook. Dat je zegt dat je wilt trouwen en dat alleen mannen die dat ook willen, mogen reageren.Ik had nog meer foefjes, maar dit was ereen van.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 29 mei 2016 @ 22:14:

[...]





Nouja zeg, wat is dit nou weer voor onzin. Spreek voor je vriend, maar niet voor mij a.u.b..O ja. Jij die kinderen op de wereld hebt gezet, om ruzie te kunnen maken over de alimentatie. Gaat heen, en vermenigvuldigt u niet! Want dat kost centjes.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Sap, ik had er zelf een , die zei, ik wil best trouwen, maar ben niet monogaam.

Hahaha....wel grappig was hij!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 29 mei 2016 @ 22:18:

[...]



Ik had nog meer foefjes, maar dit was ereen van.Ik vind hem geweldig. Mannen die alleen maar voor een wip gaan, krijg je op die manier hoogstwaarschijnlijk niets mee te maken, lijkt mij. Die mannen, lijken mij zo vermoeiend. Godzijdank, hoef ik niet te daten zeg. Jij nu ook niet meer. Leuk voor je dat het goed gaat!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Elle je bent weer goed op dreef. Ik hoef eigenlijk alleen maar "eens" te zeggen .



Zet hoog in en "verkoop" jezelf ook als bijzonder, want als je gelijk met FwB meegaat, terwijl je eigenlijk een relatie wilt zal je niet snel meer krijgen. Hij zal daar dan niet mee zitten, maar jij zit achteraf met de brokken.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 29 mei 2016 @ 22:19:

Sap, ik had er zelf een , die zei, ik wil best trouwen, maar ben niet monogaam.

Hahaha....wel grappig was hij! Nou ja! Een open huwelijk maar wel in de kerk trouwen graag.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 29 mei 2016 @ 22:22:

[...]





Ik vind hem geweldig. Mannen die alleen maar voor een wip gaan, krijg je op die manier hoogstwaarschijnlijk niets mee te maken, lijkt mij. Die mannen, lijken mij zo vermoeiend. Godzijdank, hoef ik niet te daten zeg. Jij nu ook niet meer. Leuk voor je dat het goed gaat!

Niet bij mij, ja wip ze wel, maar wip ze rechtstreeks het kanaal in.

Wip wip wap..plons.

Doei.

.

Haha, toch lachen?...wil jij niet?..fijn!..op naar de volgende!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Er zijn zeker mannen met een hechtingsstoornis en dat is heel naar voor hen, maar meestal is deze "stoornis" als sneeuw voor de zon vertrokken als ze een vrouw treffen die ze wel leuk vinden en die met minder geen genoegen neemt. Wat dat betreft kunnen veel mannen echt enorm zielig doen en helaas trappen veel vrouwen daar nog in ook.
Zeg eens Elle, ik wil absoluut niet trouwen, maar wil natuurlijk wel het kaft van het koren scheiden, want een FwB is niets voor mij. Wat wordt dan mijn lokkertje voor de juiste man?
Dan niet, Sappie. Zelf weten.
Ik snap het geloof ik niet. Het is eigenlijk niet een man waar je verliefde gevoelens voor hebt en hij blijkbaar niet voor jou en toch ben je klaar met relaties ineens en gaat het aaaaaaaltijd zo?

Of snap ik het echt niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 29 mei 2016 @ 22:28:

Zeg eens Elle, ik wil absoluut niet trouwen, maar wil natuurlijk wel het kaft van het koren scheiden, want een FwB is niets voor mij. Wat wordt dan mijn lokkertje voor de juiste man?

Kies in eerste instantie een man uit, die,lelijker is dan jou, op foto wel te verstaan.

Praat er gewoon mee, stel minstens drie eisen, die jij belangrijk vind, online, zorg dat hij je gaat vragen, gedraag je zoveel, liefst wat in wat overdreven vorm, je beste eigenschap..bv jij kunt heel goed praten, en bent niet verlegen.

Drink koffie, en vertrek na 20 minuten, houd de eerste date kort!,,,.daarna gaat hij je gelijk appen, natuurlijk, want hij wil je weer zien.

Fijn, denk je dan, maar euhh..".ik ga alleen voor iets vast,vaste relatie"..en wacht dan af.wat zijn reactie is.

Niets verder meer zeggen, blijf stil!..heel belangrijk.

Aan zijn reactie kun je hem "meten."

.

Staat het antwoord je niet aan?mooi, gauw doordaten, staat het je wel aan...

Nou, dan gaan we nog maar eens ruiken.

Ruiken he?..geen neuken dus.

.

Alleen bij de juiste gevoelsmatige antwoorden, reageer je, als ."...goed".

De rest negeer je?..waarom?, je hebt wel iets beters te doen, dan je tijd te verdoen, met onzin aan mannen met onzin antwoorden.

Straal dat flink door in je houding!..heel flink, waarom zeg ik heul flink..omdat wij vrouwen veel te lief zijn

Standvastig zijn, en je eraan vasthouden.

.

Alleen bij goed gedrag word hij beloond, en bij slecht gedrag, negeer je hem.

Dan kijk ik nog wel even verder...denk je dan, denken he?..niets zeggen.

Voel je mijn woorden ongeveer aan?

Hoop ik. Want anders blijf ik maar schrijven...
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Met alleen maar seks is toch niets mis? Maar, en daar zit hem de angel, dan moet je ook niet meer verwachten dan dat. Dus: eerlijk zijn over wat je wilt en wat je voelt. Tegenover een ander en tegenover jezelf. En je kat
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg er een beetje jeuk van. Mannen zijn gewoon volwaardige mensen hoor. Die hoef je niet te straffen, te belonen en er ook geen spelletjes mee te spelen. Je zegt gewoon wat je wilt en als hij dat ook wil, dan kom je ergens. Al het gedoe eromheen is onzin.
Hallo?!
Helemaal eensch met Doortje!
( al maakt die kat mij dan weer echt niks uit )
Alle reacties Link kopieren
Waarom verspil je tijd met een vriend die het handig vindt om te neuken, als je eigenlijk die andere niet wil mislopen, die ook een relatie wil, zonder beperkende voorwaarden?
quote:elle5460 schreef op 29 mei 2016 @ 22:38:

[...]



Kies in eerste instantie een man uit, die,lelijker is dan jou, op foto wel te verstaan.

Praat er gewoon mee, stel minstens drie eisen, die jij belangrijk vind, online, zorg dat hij je gaat vragen, gedraag je zoveel, liefst wat in wat overdreven vorm, je beste eigenschap..bv jij kunt heel goed praten, en bent niet verlegen.

Drink koffie, en vertrek na 20 minuten, houd de eerste date kort!,,,.daarna gaat hij je gelijk appen, natuurlijk, want hij wil je weer zien.

Fijn, denk je dan, maar euhh..".ik ga alleen voor iets vast,vaste relatie"..en wacht dan af.wat zijn reactie is.

Niets verder meer zeggen, blijf stil!..heel belangrijk.

Aan zijn reactie kun je hem "meten."

.

Staat het antwoord je niet aan?mooi, gauw doordaten, staat het je wel aan...

Nou, dan gaan we nog maar eens ruiken.

Ruiken he?..geen neuken dus.

.

Alleen bij de juiste gevoelsmatige antwoorden, reageer je, als ."...goed".

De rest negeer je?..waarom?, je hebt wel iets beters te doen, dan je tijd te verdoen, met onzin aan mannen met onzin antwoorden.

Straal dat flink door in je houding!..heel flink, waarom zeg ik heul flink..omdat wij vrouwen veel te lief zijn

Standvastig zijn, en je eraan vasthouden.

.

Alleen bij goed gedrag word hij beloond, en bij slecht gedrag, negeer je hem.

Dan kijk ik nog wel even verder...denk je dan, denken he?..niets zeggen.

Voel je mijn woorden ongeveer aan?

Hoop ik. Want anders blijf ik maar schrijven...

Jazeker, je bent helder als glas. Dit is echter al appeltje eitje voor mij. Het wordt pas lastig als ik hem echt leuk vind. Dan komt de pleaser in mij naar boven. Bleh



En ik ga dit keer voor een mooie man, dus lelijker dan ik gaat um echt niet worden .
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 29 mei 2016 @ 22:43:

Ik krijg er een beetje jeuk van. Mannen zijn gewoon volwaardige mensen hoor. Die hoef je niet te straffen, te belonen en er ook geen spelletjes mee te spelen. Je zegt gewoon wat je wilt en als hij dat ook wil, dan kom je ergens. Al het gedoe eromheen is onzin.

Gaf ik dit de naam spelletje.?

Haha, oh jee beste doortje, dat doe ik nog anders hoor, ...maar goed, lange verhaal kort, ik wil , wat ik hebben wil.

En niets minder, niets voor minder.

Helaas niets.

.

Ik vind mijn leven , zo alleen, ook nog best leuk hoor.

Wie zoekt , zal vinden.

.

Alleen in mijn positie, niet altijd meer alleen maar klavertjes vier.

Ook onkruid.

Maar wel een trouwjurk, met ring...tot in het oneindige.

Dat wel.

.

Dat is wie ik ben, en wie ik wenst te zijn.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 29 mei 2016 @ 22:48:

[...]



Jazeker, je bent helder als glas. Dit is echter al appeltje eitje voor mij. Het wordt pas lastig als ik hem echt leuk vind. Dan komt de pleaser in mij naar boven. Bleh



En ik ga dit keer voor een mooie man, dus lelijker dan ik gaat um echt niet worden .

Mooie mannen heb je niet voor jezelf, Iris.

Doe maar niet.

.

Hij moet jou pleasen, jij niet hem.

Andersom dus, en ram het erin!,
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
En wederom gaat dit topic over Elle......
quote:elle5460 schreef op 29 mei 2016 @ 22:52:

[...]



Mooie mannen heb je niet voor jezelf, Iris.

Doe maar niet.

.

Hij moet jou pleasen, jij niet hem.

Andersom dus, en ram het erin!,

Zo mooi hoeft nu ook weer niet hoor. Maar lelijk



En hij moet mij pleasen, eens. Makkelijker gezegd dan gedaan.
quote:Nicotientje schreef op 29 mei 2016 @ 22:55:

En wederom gaat dit topic over Elle......

Doe er dan wat aan Nicotientje. Betreed zelf eens het podium. Het staat voor iedereen klaar hoor!



Dus zeg eens: verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden?

Ik weet eigenlijk helemaal niets over jou, dus brandt los
Dit podium was van Kkaat, die had nl behoefte aan een podium.
quote:Nicotientje schreef op 29 mei 2016 @ 23:01:

Dit podium was van Kkaat, die had nl behoefte aan een podium.

Die mag ook haar podium pakken, maar dat doet ze niet.



Dus brandt los. Ik ben benieuwd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven