whatsappen met een ander

29-11-2015 02:22 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste iedereen.



Mijn vriend werd lastig gevallen door een meisje dat hem leuk vond. Op een gegeven moment is hij daar op in gegaan. Ik ben hierop boos geworden en het is inmiddels uitgepraat, maargoed. Hij wil nu wel een ander nummer. Gelukkig hebben wij beiden prepaid kaarten zodat dat geen echt probleem is, echter moet hij dus wel maandag gewoon werken. Ik ben bereid opnieuw te beginnen, maar al zou ik hem vertrouwen, haar doe ik dat niet. En ik weet vrijwel zeker dat zij gewoon weer begint met whatsappen.



Morgen ga ik dus een simkaart halen. Maar, hoe weet ik nou zeker dat haar nummer niet meer in zijn telefoon voorkomt ? Ik wil uiteraard zien dat hij het contact verwijderd, maar het vertrouwen is toch wel geschaad. Voor het zelfde geld staat het alsnog ergens in die telefoon en begint hij zelf weer. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?



En ja, mijn eerste reactie was ook dat het over was, er is ook gezoend namelijk, maar we zijn inmiddels zo lang bij elkaar en hebben zoveel samen meegemaakt dat we hier wel overheen moeten kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
En als hij die lul dan zo mooi volgt.. Heeft hij dan alleen met de vijand gezoend?? Want persoonlijk zou ik daar ook geen zak meer van geloven!
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 29 november 2015 @ 09:33:

Als hij echt gek op haar is past hij zijn gedrag heus wel aan zodra zij op haar strepen gaat staan.

Mocht hij dat niet doen dan is zij hem inderdaad beter kwijt dan rijk, zonde van haar tijd dan imo.

Klopt,...dat is fijn he?, als een man zo gek op je is, dat hij dit niet zal doen.

Maar de meeste mannen, veel althans ,worden wat minder gek op hun vrouw, vriendin...en ja hoor, dan gaat Het rat weer draaien.

En ik zou het uitmaken, in dit geval, zodanig ruzie maken...dat ik hem de voordeur laat zien.

Onbewust hoor, want ook ik kan maar wat slecht loslaten, maar goed...deze relatie is ook kapot, en niet door haar, maar door zijn gedrag.

Wat maakt nu toch dat deze man met een ander whatsappt, kust?...en mischien zelfs al mee heeft geneukt?...denk ik dan hoor, want tja, als er al word gekust, dan gaat dat vrij snel over , in andere dingen.

Lijkt me.

Door zijn gedrag he highlander?...niet door haar.

En zo gaan er veel relatie,s stuk, bloeden dood, zijn en bestaan er niet meer...is dat nu niet erg?

Dat is toch erg?

.

Mijn kanaal ligt zo,n beetje vol.

En ik voel me niet meer fijn hierbij...shit.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Het is haar schuld! Had ze hem maar beter moeten behandelen. Eigen schuld, dikke bult dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagarcon schreef op 29 november 2015 @ 09:44:

Het is haar schuld! Had ze hem maar beter moeten behandelen. Eigen schuld, dikke bult dus.Op de gemoedstoestand van vrouwen in spelen?..zo zo, jij bent ook een rat he?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Elle, zoals ik het zie houd haar goedpraatgedrag zijn stiekeme gedrag in stand en omgekeerd.

Zodra ze allebei erkennen dat er een probleem met drugs is kunnen ze dat samen aanpakken.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 29 november 2015 @ 09:47:

Elle, zoals ik het zie houd haar goedpraatgedrag zijn stiekeme gedrag in stand en omgekeerd.

Zodra ze allebei erkennen dat er een probleem met drugs is kunnen ze dat samen aanpakken.

Euhh ja...mijn ex ging ook vreemd, maar die was niet aan de drugs.

Dus ja...naar mijn idee speelt dat geen rol, maar kan hoor...kan.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Als je vreemd gaat en ze komt er achter, dan moet proberen haar de schuld te geven. Dan heb je achteraf zelf minder last van schuldgevoelens.
Alle reacties Link kopieren
Elle, in jouw geval niet nee, in het geval van dit topic wel.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Je gaat er vanuit dat je vriend weer contact met haar op gaat nemen. Waar zit dat vertrouwen dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagarcon schreef op 29 november 2015 @ 09:54:

Als je vreemd gaat en ze komt er achter, dan moet proberen haar de schuld te geven. Dan heb je achteraf zelf minder last van schuldgevoelens.

Heb jij een nu een geweten?...

.

Dat is het antwoord!...mannen hebben geen geweten!

Zou het dat zijn?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Je moet het uitmaken, je hebt gewoon een ordinaire vreemdganger te pakken, wil je hem een zender omdoen zodat je hem 24 uur per dag kunt volgen?

Er zullen altijd van die types zijn in de buurt van vreemdgangers ze trekken elkaar aan maar hij is zelf schuldig hoor niet zij, dat is gewoon zo'n typ dat haar kans pakt in een zwakke relatie.

Verzin geen smoesjes voor hem, tis gewoon een lul en jij moet de realiteit onder ogen zien.
God wat een lul van een vent. En hij zit gebakken met zo'n vrouw die alles recht lult wat krom is. Getver.



Ik zou trouwens misschien ook wel openstaan voor een open relatie of een trio, ik zeg iig niet bij voorbaat nee. Alleen heeft dat mijns inziens niets te maken met vreemdgaan. Je merkt zelf al heel terecht op dat het niet gaat om de sex, maar om het stiekeme. Wat je vriend heeft gedaan is respectloos en heeft je vertrouwen geschonden, en hij geeft jou nog de schuld ook!

Dat is fundamenteel anders en daar zit het verschil met de open relatie en daarom is je man een lul eersteklas.



Hij is respectloos naar jou toe, hij is niet te vertrouwen, hij is genadeloos als het op jouw gevoelens aankomt, hij denkt alleen maar aan zichzelf, is totaal egoïstisch, hij is te laf om je te zeggen dat het niet goed gaat/dat hij een ander leuk vindt, sterker nog, hij geeft jóú de schuld én hij is aan de drugs....



Echt wat een lot uit de loterij.



Je hebt gelijk, de sex is het probleem niet. Hij is het probleem. 't Is geen lekker ding dat dingen voor elkaar krijgt, 't is een zak.
Volgens mij heb je een nr nodig om WA te installeren, maar maakt het daarna niet uit welke sim er in zit. Zo kun (of kon) je ook WA op een Android tablet installeren. Dus ik denk dat nieuwe sim weinig uitmaakt.
Heel naar om te lezen dat je jezelf de schuld geeft. En bizarre excuses bedenkt voor ZIJN gedrag.. Jij las een keer liever een boek dan dat je sex had, dus logisch dat hij dan vreemdgaat?! Jij moet liever voor hem zijn.. Brrrr. Ik lees en hoor het vaker, dat "lief moeten zijn". Een vrouw moet helemaal niet lief zijn! Natuurlijk hoor je je partner goed te behandelen, en hij jou. En als het goed is ga je zo gezellig mogelijk met elkaar om en tuurlijk, ben je lief voor ELKAAR.. Maar kan dat altijd? Ben je altijd lief leuk en aardig? Tuurlijk niet. Je bent een mens. Hopelijk met je eigen mening, gedachten en gevoelens en hopelijk uit je die ook en kom je voor jezelf op.



Stop met het vinden van excuses. Stop met pogingen om op te lossen wat hij moet oplossen. Stop met praten over een trio want zolang er geen 100% wederzijds vertrouwen is, is alleen al denken aan een trio wanhopig ipv spannend.. Niet dat ik jou als persoon wanhopig vind! Alleen deze mindset wel een beetje.



Veel succes. Sta op je strepen!
Alle reacties Link kopieren
Vaag verhaal. En ik krijg het idee, als ik je berichten zo lees, dat je heel onzeker bent. Maar dat probeert te verbloemen door hem te verdedigen. Want je begrijpt hem maar al te goed.. maar wel even een andere simkaart kopen. Wat hij niet eens zelf doet.



Grenzen stellen. Want voor je het weet kan je weer een nieuwe kopen!
Alle reacties Link kopieren
Je whats app heeft een code. Zo gauw je die installeerd op een nieuw toestel/ nieuw nummer worden al je oude contacten er weer op gezet.

daarbij kan hijhet nummer aan een andere nam koppelen ( bv werkcollega of zo). Een tel. Nr kan uiteraard (raar maar waar) opgeschreven worden.

wel kun je bij instellingen nummers blokkeren.

maar of dit helpt? Als iemand echt iets wil vind hij die weg wel.

stel hem eens voor (fictief) om beide een open relatie te hebben? Kijken wat hij ervan vind als jij magdoen wat je wilt.... en als hij direct zonder tegen sputteren akoord gaat weet je dat hij nog iets heeft lopen....
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Zoek het nummer van die dame nu even op en schrijf het op, dan kan je dit altijd weer controleren op de nieuwe SIM.



Overigens, ik weet niet waar jij woont maar hier kan je op zondag echt wel een nieuwe SIM-kaart krijgen en op heel erg veel in Nederland.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een relatie met je vriend. Hij is de kneus in dit verhaal, omdat hij erop inging.



Hij mag nu dus ook je vertrouwen terugwinnen. Als hij weer met haar appt, zou ik toch ernstig over je relatie nadenken. Hij toont zo weinig respect naar je.
Alle reacties Link kopieren
Als een man vreemd gaat, dan komt dat meestal door de vrouw met wie hij een relatie heeft. Zij kan en of wil simpelweg niet meer voldoen aan zijn behoeften.
Geen vertrouwen, geen relatie.

Niet zo heul complicated. Alle whatsappsloeries in de wereld kun je daar de schuld niet van geven. Dit was een actie van je vriend, en aan jou of je daar mee verder wilt of niet.

Ik denk dat je daar mee gewoon mee verder gaat dus zie de waarde van je topic niet zo.



Al heb je misschien wel wat aan de whats app info die hier gegeven is. Conclusie, andere sim maakt weinig uit.
quote:vivagarcon schreef op 29 november 2015 @ 11:40:

Als een man vreemd gaat, dan komt dat meestal door de vrouw met wie hij een relatie heeft. Zij kan en of wil simpelweg niet meer voldoen aan zijn behoeften.Schatje ben je toch
Alle reacties Link kopieren
Dank je. Jij weet dat ik gelijk heb!
quote:vivagarcon schreef op 29 november 2015 @ 12:02:

Dank je. Jij weet dat ik gelijk heb!
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagarcon schreef op 29 november 2015 @ 11:40:

Als een man vreemd gaat, dan komt dat meestal door de vrouw met wie hij een relatie heeft. Zij kan en of wil simpelweg niet meer voldoen aan zijn behoeften.😂 Wie is deze ontzettende kneus?
Alle reacties Link kopieren
Kneus? Dat bedoel ik nou! Oh oh oh oh, wat een attitude.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven