Zit ik verkeerd of doet hij kinderachtig??

11-03-2013 16:21 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!



Ik lees al een tijdje mee, maar nu toch even een account aangemaakt omdat ik met een vraag zit.... Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven?



Heb 5 jaar een relatie. We wonen nu anderhalf jaar samen. Gaat verder erg leuk. Alleen mijn vriend moet veel in het weekend werken. Soms wel jammer, maar ben er nu wel aan gewend...



Alleen ik hou er wel van om dat regelmatig een keer weg te gaan op visite, of dat een vriendin bij mij komt...

Gistermiddag ook visite gehad. En daarna 's avonds met een andere vriendin nog naar de plaatselijke kroeg gegaan tot 12 uur... Wel een mooie borrel op, maar niets verkeerd gedaan en niet misdragen etc. Normaal gesproken komen mijn vriend en ik altijd samen in die kroeg. 1 keer per week ofzo....



Alleen nu ging mijn vriend later naar bed dan mij. En is op de logeerkamer gaan liggen.... En vandaag heb ik hem een aantal berichtjes gestuurd... Gewoon heel normaal. Maar krijg dus helemaal geen reactie! En dat vind ik zo vervelend!!!!!



Mijn vriend gaat ook af en toe zonder mij een avondje weg.



Maar nu vraag ik mij dus af, had ik niet zonder hem naar de kroeg moeten gaan omdat hij aan het werk was?????

Weet nu even niet of ik verkeerd zat, of dat het kinderachtig van hem is.......



Hoe denk jij er over???

Alvast bedankt!
Mind games. Trap hier toch niet in joh.
Alle reacties Link kopieren
Oja heel irritant... En vooral geen schuldgevoel hebben, daaaaag. Ben ook heel erg nieuwsgierig geworden naar de reden. Laat t even weten!
Alle reacties Link kopieren
Wacht gewoon rustig af, het valt vast mee....



En als hij in echt uit boosheid jouw opzettelijk negeert dan is hij kinderachtig bezig
En dan kom je vanavond thuis ..zit er een ander slot op de deur.
Alle reacties Link kopieren
Boos omdat jij een avondje uit gaat? Really?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Haha Biebeliee, dat zou wat zijn!

Maar heb hem net 2x geprobeerd te bellen, maar krijg dus gelijk voicemail... Alleen heb hem whats app berichtjes gestuurd. En duurde even maar kreeg er uiteindelijk wel 2 vinkjes bij. Dus die zijn dan wel aangekomen. En heb ook 1 gewoon smsje gestuurd, dus die zal sowieso wel aankomen.

Maar inderdaad, als hij mij opzettelijk negeert nu dan zou ik dat erg flauw vinden! Bah!
Alle reacties Link kopieren
Nou heb net reactie gekregen... Redelijk kortaf en een heel algemeen berichtje...:-( Dus heb net gestuurd waarom hij niet eerder even heeft gereageerd. Dus ben benieuwd wat ie daar op terug stuurt... Pff wat irritant zeg.
Je trapt er echt volledig in zeg, want zodadelijk zegt hij dat je hem heb overvoerd met je berichtjes en maakt hij van zijn achterlijke gedrag jouw achterlijke gedrag.



Kappen dus met achter hem aan lopen om contact te krijgen. Dit is zijn probleem, niet het jouwe.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef Iris gelijk en hiermee maak je jezelf alleen maar gek!
Precies ze zit zich op te fokken en zichzelf een schuldgevoel aan te praten omdat hij zijn macht wil uitoefenen en niet uit kan staan dat ze alleen is weggeweest.



Zeer kinderachtige mind games.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Iris! Lekker laten gaan.. Niet op reageren. Vreselijk zo'n kerel! Hopelijk verloopt je avond nog stressloos, ik zou me ook niet fijn voelen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ja hij geeft nu ook geen antwoord op mijn sms omdat ie ligt te slapen. En hij moet straks werken. Dus als ik thuis kom is hij al weg. Dus ik zie hem niet eerder dan morgen...

Maar jullie hebben gelijk, ik moet me niet zo gek laten maken door hem! Dan is ie maar even chagarijnig als ie het niet leuk vindt dat ik naar de kroeg geweest ben.

Ik kan hier nu namelijk ook niks mee. Dus hoop dat ik me er overheen kan zetten.
Alle reacties Link kopieren
Zie nu net op whats app dat ie mijn laatste berichtje WEL gelezen heeft met de vraag waarom ik de hele dag niets heb gehoord...

Maar hij vindt het dus blijkbaar niet nodig om daar even op te reageren en gaat eerst lekker een paar uutjes slapen. Kan ik me boos over maken!

Maar goed, ik stuur nu helemaal niks meer! Hij bekijkt het maar! Grrrr!
Alle reacties Link kopieren
Goedzo!! En vanavond dan weer 'jullie' kroeg in gaan en zuipen tot een uur of 12... ;)

Grapje hè! :P
Alle reacties Link kopieren
quote:julia123456789 schreef op 11 maart 2013 @ 18:49:

Zie nu net op whats app dat ie mijn laatste berichtje WEL gelezen heeft met de vraag waarom ik de hele dag niets heb gehoord...

Maar hij vindt het dus blijkbaar niet nodig om daar even op te reageren en gaat eerst lekker een paar uutjes slapen. Kan ik me boos over maken!

Maar goed, ik stuur nu helemaal niks meer! Hij bekijkt het maar! Grrrr!



Als ik zo'n bericht zou krijgen zou ik mijn wenkbrauwen optrekken, maar er ook niet op reageren. Dat kan wel als jullie elkaar weer face-to-face zien. Tenzij er een afspraak is gemaakt dat je elke dag via what's app contact onderhoud samen ook al woon je samen.



Hebben jullie zo'n afspraak?



Wat er nu gebeurt is dat jij je van je meest onzekere kant laat zien, allerlei aannames doet en hem gaat claimen. De reden dat hij niet reageert is misschien verbazing van zijn kant uit om het misverstand dat nu ontstaat, en hoewel hij nu dus heel kinderachtig overkomt als we het vanuit jouw kant bekijken kan hij ook de meest volwassene blijken te zijn door dit gesprek niet via een telefoon te laten plaatsvinden.
3x is scheepsrecht zeggen stuurlui die wachten tot ze kapitein van het schip zijn
Alle reacties Link kopieren
Als hij een misverstand ziet ontstaan, wat is dan de moeite om even als je gaat pissen een appje te sturen naar je vriendin?



Mwah, ik neig meer naar wat Iris denkt. Zij claimt hem niet, hij doet idioot als zij een avondje uit is geweest.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
@publicdiary, ik begrijp jouw reactie wel. Maar het is bij ons inderdaad zo dat we elkaar elke dag appen! Altijd wel even een paar berichtjes per dag.... Dus het is raar als dat dan ineens een dag niet gebeurt in ons geval.

En omdat ik hem morgenavond dus pas weer spreek, vind ik dat hij via de telefoon best even aan kan geven dat ie boos of chagarijnig of wat dan ook is! Toch?

Helemaal als ik hem er naar vraag vind ik...
Alle reacties Link kopieren
Ja Bellatrix, ik heb dus ook wel het idee dat dat het is. Maar goed, dat weet ik dus niet zeker omdat hij mij dat niet stuurt...! En dat vind ik juist zo vervelend!
Hij heeft je precies waar hij je wil hebben, dus adem in, adem uit.
Alle reacties Link kopieren
Bella, dat is een logische gedachtengang, maar we weten niet hoe het tussen hun eerder is gegaan bij ruzies.

En nu weten we niet eens of er ruzie is.
3x is scheepsrecht zeggen stuurlui die wachten tot ze kapitein van het schip zijn
Doet hij vaker zo?
Alle reacties Link kopieren
zelf áls er iets is dat hij boos is op jou, dan los je dat zo niet op. Maar..... jij kunt niets daar aan veranderen. Jij kunt alleen jouw aandeel bijsturen, niet de zijne.



Dus niet meer aandringen en laat hem in zijn sopje gaar koken. Hou de eer aan jezelf. Hij wíl niet praten, maar vindt het maar wat fijn dat jij je zo druk maakt. Geef hem daar zijn zin niet in, want als je een probleem met iemand hebt, ga je zo niet met iemand om. En je moet hem dus niet belonen voor die slechte gedrag door daar aandacht aan te schenken.



En al is hij nu wel of niet kwaad, jullie hebben momenteel zo weinig contact, dat het niet vreemd is (is het sowieso al niet) dat jij je contacten dan elders zoekt bij vriendinnen of zo. Ik zie daar niets verkeerds in.



Misschien is jouw vriend wel een beetje gefrustreerd door zijn werktijden. En reageert hij dat af op jou.
Ik heb me ook een keertje gek laten maken door dergelijke mind games (expres niet de telefoon opnemen) en toen leek het net alsof ik een labiele stalker was omdat ik contact bleef zoeken, maar dat was helemaal niet zo, want hij was kinderachtig en onbeleefd door expres niet te reageren.
Heel erg hinderlijk dit, idd doet hij vaker zo?
Alle reacties Link kopieren
Nou gelukkig hebben we niet zo vaak gezeur. Maar inderdaad, als er wat is dan moet ik dat vaak helemaal uit hem trekken en doet ie dus wel eens vaker zo... En dan is er dus vaak ook wat. Want wat is nou de moeite om even een berichtje te sturen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven