Adressen betrouwbare massage met "happy end"

23-03-2016 11:25 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het leuk vinden om aan mijn partner een erotisch massage te laten geven met "happy end". Ik wil niet dat hij naar een hoer gaat, maar zou het leuk vinden om hem een bon te geven voor zo een massage. Heeft iemand tips? Ervaringen? Betrouwbare adressen? We wonen in de buurt van Utrecht.
Jee, wat een reacties! Ik heb zoiets wel eens van mijn vrouw cadeau gekregen, waarbij zij zelf door een tweede masseuse onder handen werd genomen in dezelfde ruimte. Ik zou willen dat ik het adres nog wist, het was in de buurt van Apeldoorn kan ik me herinneren... massagesalonapeldoorn?
Alle reacties Link kopieren
oh echt? dan moet ik hier eens rond kijken...
Trahit sua quemque voluptas
Knutsel zelf een bon inelkaar en geef zelf die massage met happy enig.

Laat hem naar een andere locatie komen en leg een blinddoek klaar. Laat hem niet merken dat jij het zelf ben!
Happy enig??????
Alle reacties Link kopieren
http://www.purenature.nl/



Stonden ook op de Kamasutrabeurs.
quote:Honeymoonquiz schreef op 23 maart 2016 @ 12:42:

Leuk, een bon voor een gratis verwenbehandeling door een seksslavin/slachtoffer van mensenhandel. Wie wil dat nou niet. Niet zo bekrompen hoor, dames!Precies, dit is iets wat een moderne vrouw voor haar man moet overhebben!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt willem1959 en photonic
Ik zou op zoek gaan naar een wiskunde-leraar/lerares: die kunnen niet alleen aftrekken maar zelfs vermenigvuldigen, mét bewijs!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-05-2016 23:41
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En daar meld je je speciaal voor aan? Ik heb je gestaft, spammerT.
Alle reacties Link kopieren
De salon moet betrouwbaar zijn?

De "happy end" moet in het pakket zitten, daar moet je op kunnen vertrouwen.....



Wat is het punt?



Ieder zijn smaak hoor, maar ik zou het (als man) helemaal niet leuk vinden als ik (zonder het er ooit over gehad te hebben met partner) ineens zo'n bon zou krijgen...Zou me ongemakkelijk voelen en het meteen op marktplaats zetten....
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie allemaal het niet willen. TO wil dit wel, dus hou op met dat gezeik.



TO, heb zelf nog nooit zoiets gegeven, dus ik zou niet weten hoe of wat. Maar op Google is vast wel iets te vinden, waar je zelf langs kan gaan om te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Stomme reacties hier, zeg. O jee als je afwijkt van de norm.

TO, een vriend van me heeft het ook ooit gedaan, kijk eens op Sexjobs punt nl

Vind het juist lief.. Apart en knap dat je dat voor je vriend wilt doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven