Alleen slaapkamerseks?

25-10-2014 21:57 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn sekspartner wil eigenlijk alleen maar seks in de slaapkamer, in bed. Ik vind seks hebben op andere plekken in huis juist opwindend. Zijn er meer mensen die dat vinden?
Alle reacties Link kopieren
Hier thuis wordt er niet gesext (zie af en toe mijn aandeel in het topic Laag libido partner). Met sexvriend sex ik altijd buiten. Superplekje in het bos gevonden waar we zeer regelmatig bijzonder veel plezier hebben. Vanmiddag nog . Speciaal een dik kleed voor aangeschaft. We zijn blij dat het niet meer vriest. De kleren kunnen weer uit! Vandaag wel m'n vestje los aangehouden, voor een warme rug. Natuurlijk is iedereen blij dat er weer lenteweer aankomt, maar ik ben extra blij! Voor m'n werk overnacht ik af en toe in een hotel (tijdens een training) en dan komt vriendlief me 's-avonds een paar uurtjes vergezellen op m'n kamer. Wat een luxe!
Geef mij maar gewoon het bed.

We hebben af en toe een uitspatting in de woonkamer, maar achteraf is dat altijd veel gedoe en weinig genot.
In het verleden hebben we het wel op leuke plekjes gedaan (in het bos, op de tafel, op de wasmachine, in de auto) maar nu we een kind hebben is het voornamelijk in het bed en op de bank. Even gezellig hoor. :-)
Alle reacties Link kopieren
X
Open your eyes & live your dream

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven