als je 1 standje mocht kiezen!!

20-03-2012 20:49 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand vroeg laatst aan mij, als ik maar 1 standje mocht kiezen, om seks te hebben, welke ik dan zou kiezen.



Ikzelf zou de traditionele Misionaris kiezen, aangezien het een lekker standje is en er ook oogkontakt aanwezig is.



Ben benieuwd welke het voor jullie is en waarom.
quote:noppies schreef op 20 maart 2012 @ 22:57:

[...]





Cult heeft ook per ongeluk Girl On Top getypt!!Oh, kak, daar gaat mijn eervolle vermelding
Alle reacties Link kopieren
Zij bovenop.
Alle reacties Link kopieren
Standje solo. Mag dat ook? Al zal ik daar geen standbeeld of trofee aan overhouden...
Alle reacties Link kopieren
Wij wisselen lekker af.. De 2 favorieten bij ons zijn; missionaris en 'girl on top'..
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij het merendeel van de dames: Doggy!
Alle reacties Link kopieren
Doggy , nuff said.
Alle reacties Link kopieren
quote:gerardno1 schreef op 20 maart 2012 @ 22:55:

dus ik als topiccreator, zit zwaar in de minderheid, missionaris is voor mij (ik heb al een lang relatie ) het lekkerst en heeft het meeste actie-reactie gehalteIk zou ook voor de missionaris gaan. Ik houd van variëren, maar binnen de missionaris is ook nog voldoende variatie mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Verbazingwekkend! De hoeveelheid doggy's hier! Zelf kies ik het liefst voor missionaris. Die trofee wordt steeds meer uit beeld geslagen ben ik bang
Alle reacties Link kopieren
Zij bovenop is toch niet maar 1 standje. Aangezien ze allerlei kanten op kan zitten, op haar hurken kan zitten of op de knieën, of op hem kan liggen. Benen tussen die van hem of juist er overheen.

Beetje valsspelen om daarvoor te kiezen vind ik. Of zie ik het verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Doggy, absoluut omdat je dat ruw of lief kn doen, je kan toch zoenen en strelen. Je kan doggy liggend doen of on all 4's, buiten, binnen

Etc.
Alle reacties Link kopieren
London Bridge! Google it



En nu serieus: doggy & girl on top.
Alle reacties Link kopieren
quote:foreverfriends schreef op 21 maart 2012 @ 08:44:

Zij bovenop is toch niet maar 1 standje. Aangezien ze allerlei kanten op kan zitten, op haar hurken kan zitten of op de knieën, of op hem kan liggen. Benen tussen die van hem of juist er overheen.

Beetje valsspelen om daarvoor te kiezen vind ik. Of zie ik het verkeerd?Dat is toch met elk standje zo?
Alle reacties Link kopieren
Ik wou zeggen, doggie op je knieeen, doggy op je buik, doggy lepeltje lepeltje, doggy rechtop zittend.....
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh your my star!
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
quote:mind_game schreef op 21 maart 2012 @ 08:52:

Ohhhh your my star! you're
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind ik dus ook allemaal andere standjes inderdaad

Doggy is voor mij vrouw op haar handen en knieën en man er achter. Die andere dingen die ster noemt vind ik andere standjes waarbij er van achter gepenetreerd wordt.

Anders gaan standjes toch ook overlappen. Dan kan iets zowel doggy als girl on top genoemd worden.

Maargoed, kiezen wordt wel makkelijker met jullie zienswijze natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Zit wat in hoor Foreverfriends.. Maar als je nog maar een ding 'mag' voor de rest van je leven mag je best een beetje cheaten vind ik
Alle reacties Link kopieren
ikkuh boven, for sure...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ok, dan 1 standje voor allen: erin.
Alle reacties Link kopieren
quote:foreverfriends schreef op 21 maart 2012 @ 08:44:

Zij bovenop is toch niet maar 1 standje. Aangezien ze allerlei kanten op kan zitten, op haar hurken kan zitten of op de knieën, of op hem kan liggen. Benen tussen die van hem of juist er overheen.

Beetje valsspelen om daarvoor te kiezen vind ik. Of zie ik het verkeerd?

In mijn geval bedoel ik: zij op haar knieën, gezicht naar mij toe, op mij rijdend.



Doggy is een goede tweede.
quote:missy_acy schreef op 21 maart 2012 @ 17:18:

Ok, dan 1 standje voor allen: erin.



Waarin?



Doggy! (omdat er zoveel mogelijkheden zijn!)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet kiezen en ik hoef niet te kiezen
Staand (van achter) onder de douche! Het kost wat kracht maar ooohhhh wat een heerlijk standje.
quote:jahoe1968 schreef op 21 maart 2012 @ 17:54:

Ik wil niet kiezen en ik hoef niet te kiezen Dit is het enige goede antwoord..!! waarom hier antwoorden als we toch alles doen wat we lekker vinden ?
Alle reacties Link kopieren
dat zeg ik femm... ik heb gewoon geen favo standje, ik hou van afwisseling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven