Baas verleiden

15-05-2017 10:48 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk sinds een paar jaar als secretaresse op een eenmanskantoor, we zijn dus met z'n tweeën. Sinds een poosje voel ik mij seksueel erg tot hem aangetrokken en fantaseer ik erop los. Er is nog nooit iets gebeurd tussen ons. Ik ben er laatst achter gekomen dat hij via een datingsite op zoek is naar een avontuurtje. Ik heb toen een anoniem account aangemaakt en hij hapte toe. We hebben toen een poosje erg opwindende chatgesprekken gevoerd. Hij heeft nooit geweten dat dat met mij was!!!

Ik wil absoluut geen relatie met hem, alleen seks of eens een keertje onder zijn bureau kruipen '-). Ik heb geen idee of hij daarop in zou gaan. Hebben jullie tips hoe ik heel subtiel kan laten merken dat ik wel een uitgebreider takenpakket zou willen haha?
Alle reacties Link kopieren
leuk fantasietje, erg slecht idee om uit te voeren
Alle reacties Link kopieren
:byee:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Wat je schrijft klinkt als een goedkoop verhaaltje uit een erotisch blad.
In ieder geval is het een erg slecht idee om seks te combineren met werk en gezagsverhoudingen.
Meestal willen mensen dat eerst zelf ervaren om daarna pas de adviezen over te nemen die anderen je vooraf gaven.
Dus: sterkte gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Als je niet gehecht ben aan je baan vooral doen.
Ja hoor, meisje. Gewoon doen, haske verstandig. :bye:
Alle reacties Link kopieren
Zou wel een condoom gebruiken.
Volgens mij vraagt ze niet of ze het wel of niet moet doen..

Subtiel? Je kan hem bekennen dat jij degene bent met wie hij geyl chat. Wel kans dat hij even moet denken welke..
Alle reacties Link kopieren
Eerst zorgen dat je een nieuwe baan hebt voordat je op deze manier definitief je aanstelling bij jouw oude baan beëindigd.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren