Baas verleiden

15-05-2017 10:48 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk sinds een paar jaar als secretaresse op een eenmanskantoor, we zijn dus met z'n tweeën. Sinds een poosje voel ik mij seksueel erg tot hem aangetrokken en fantaseer ik erop los. Er is nog nooit iets gebeurd tussen ons. Ik ben er laatst achter gekomen dat hij via een datingsite op zoek is naar een avontuurtje. Ik heb toen een anoniem account aangemaakt en hij hapte toe. We hebben toen een poosje erg opwindende chatgesprekken gevoerd. Hij heeft nooit geweten dat dat met mij was!!!

Ik wil absoluut geen relatie met hem, alleen seks of eens een keertje onder zijn bureau kruipen '-). Ik heb geen idee of hij daarop in zou gaan. Hebben jullie tips hoe ik heel subtiel kan laten merken dat ik wel een uitgebreider takenpakket zou willen haha?
Alle reacties Link kopieren
leuk fantasietje, erg slecht idee om uit te voeren
Alle reacties Link kopieren
:byee:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Wat je schrijft klinkt als een goedkoop verhaaltje uit een erotisch blad.
In ieder geval is het een erg slecht idee om seks te combineren met werk en gezagsverhoudingen.
Meestal willen mensen dat eerst zelf ervaren om daarna pas de adviezen over te nemen die anderen je vooraf gaven.
Dus: sterkte gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Als je niet gehecht ben aan je baan vooral doen.
Ja hoor, meisje. Gewoon doen, haske verstandig. :bye:
Alle reacties Link kopieren
Zou wel een condoom gebruiken.
Volgens mij vraagt ze niet of ze het wel of niet moet doen..

Subtiel? Je kan hem bekennen dat jij degene bent met wie hij geyl chat. Wel kans dat hij even moet denken welke..
Alle reacties Link kopieren
Eerst zorgen dat je een nieuwe baan hebt voordat je op deze manier definitief je aanstelling bij jouw oude baan beëindigd.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Eerst zorgen dat je een nieuwe baan hebt voordat je op deze manier definitief je aanstelling bij jouw oude baan beëindigd.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Vermits de man al bezig is met datingsites en geile chats zal de subtiele aanpak waarschijnlijk weinig effect ressorteren.
Ga eens op zijn schoot zitten als je een ietwat broeierige sfeer gecreëerd hebt, wie weet wat er volgt ;-))
Trouwens, misschien dankt jouw directeur zijn bediende niét af na kantoorseks. Niet geschoten is altijd mis :hihi:
Alle reacties Link kopieren
snooziegirl schreef:
15-05-2017 13:14
Vermits de man al bezig is met datingsites en geile chats zal de subtiele aanpak waarschijnlijk weinig effect ressorteren.
Ga eens op zijn schoot zitten als je een ietwat broeierige sfeer gecreëerd hebt, wie weet wat er volgt ;-))
Trouwens, misschien dankt jouw directeur zijn bediende niét af na kantoorseks. Niet geschoten is altijd mis :hihi:
De vraag is juist hoe ik die broeierige sfeer creëer ;-)
Alle reacties Link kopieren
Charlie 3131 schreef:
15-05-2017 13:27
De vraag is juist hoe ik die broeierige sfeer creëer ;-)
Zomerjurkje en veel laten vallen en weer oprapen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
De buk en spreid taktiek. :idee:
Een keer onder zijn bureau kruipen ?

Want ? Hij heeft zijn pen laten vallen of zo ???
Alle reacties Link kopieren
aatjuhh123 schreef:
15-05-2017 14:20
Een keer onder zijn bureau kruipen ?

Want ? Hij heeft zijn pen laten vallen of zo ???
:hihi:
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Diepe decolletee, daar kijken bazen naar en koffie op zijn bureau zetten.
En TO, vandaag al succes gehad?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook vragen hoe je promotie kunt krijgen :devil:
Dat is andere thee!
Alle reacties Link kopieren
snooziegirl schreef:
16-05-2017 09:34
En TO, vandaag al succes gehad?
Of hij heeft echt geen interesse of hij is homo....
Ik had gisteren een erg diep uitgesneden truitje aan, dat maar weinig aan de fantasie overliet. Ik heb hem niet één keer zien kijken. Misschien werkte het averechts....
Charlie 3131 schreef:
16-05-2017 09:56
Of hij heeft echt geen interesse of hij is homo....
Ik had gisteren een erg diep uitgesneden truitje aan, dat maar weinig aan de fantasie overliet. Ik heb hem niet één keer zien kijken. Misschien werkte het averechts....
Hoe rijm je dat met die zogenaamd geile chats? :huh:
Is de man trouwens getrouwd?
Alle reacties Link kopieren
snooziegirl schreef:
16-05-2017 11:11
Hoe rijm je dat met die zogenaamd geile chats? :huh:
Hij wist niet dat dat met mij was. Ik ontdekte dat hij een op chatsite zat via zijn computer en heb toen ook een account aangemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je zijn type niet? Ik zou het ook niet kunnen met de eerste de beste die langskomt alleen omdat ik zin in sex heb.
Alle reacties Link kopieren
Charlie 3131 schreef:
16-05-2017 09:56
Of hij heeft echt geen interesse of hij is homo....
Ik had gisteren een erg diep uitgesneden truitje aan, dat maar weinig aan de fantasie overliet. Ik heb hem niet één keer zien kijken. Misschien werkte het averechts....
Hij keek toen jij niet keek waarschijnlijk. Misschien wil de man het gewoon professioneel houden.
Is hij getrouwd?
Geile chats kunnen leuk zijn maar het wil niet zeggen dat hij de onderwerpen uit de chat meteen wil uitvoeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven