BDSM, voor de liefhebbers - deel II

30-10-2010 00:08 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen.



Voor mensen die wel het waarom willen weten, maar het hóe niet op hun netvlies willen hebben staan en om die reden liever wegblijven uit dit specifiekere topic is het topic Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies misschien een fijnere plek. Mensen met ervaring zullen ook daar proberen je vragen te beantwoorden.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Wandering Spirits



Dè site bij uitstek voor de beginnende en ontdekkende sub. Je vindt hier onder andere theorie, afbeeldingen, een sublijst en er is een chat.



Ter leeringh:



BDSM info Albany Power Exchange

Angelfire



Ter vermaeck:



www.bdsm-jongeren.net



www.bdsm-35.nl



www.collarme.com



En last but not least, de vakbond der BDSMerts Den VSSM



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Meer dan in andere topics wordt het hier dus op prijs gesteld als je jezelf even summier voorstelt.



Met dank aan Sprankelend voor de OP.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh...



Misschien ben ik ook wel te negatief.



Welkom Ondernemendevrouw!
quote:glyce schreef op 26 februari 2015 @ 15:41:

Ohhh...



Misschien ben ik ook wel te negatief.



Welkom Ondernemendevrouw!



Echt niet! Ik vroeg me ook al af van welke hengelsportvereniging ze was.

En over die neger. Uit z'n verband getrokken of niet, ik begrijp FruitAppel daarin toch wel.
Soms is het goed om het uit het verband te trekken
quote:FruitAppel schreef op 26 februari 2015 @ 09:40:

Doet 1 van jullie mee aan de viva erotische verhalen wedstrijd? Je kunt een bon winnen van een 50 shades webshop Mijn 50 shades trekt Viva niet.
quote:glyce schreef op 26 februari 2015 @ 15:34:

Die kwam toch alleen maar melden dat ze zo graag vrouwelijke subjes helpt? (Nog nooit een grotere hengel-post gezien dan die)
Wat was jullie mooiste speelmoment?



Ik trap af.



De mijne was in een club. Terwijl er een paar mensen toekeken en wat zaten te kletsen knoopte mijn D me op in touwtjes. Vervolgens begon hij me te zwepen, op zijn dooie gemak. Hij voerde het tempo op. de intensiteit op. Ik raakte elk besef van tijd kwijt. Na verloop van tijd deed ik mijn ogen open en zag ik een zaal vol mensen, doodstil. Ik hing daar nog, anderhalf uur verder.



Het was zo'n intense ervaring, de kijkende mensen, mijn eigen wereld, het samenspel met mijn D.de pijn, de zwaarte van de bondage. Alles klopte op dat moment
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat een heftig verhaal Istar! En dat zeg ik met respect.



Wat me direct weer doet beseffen dat ik in de war ben. Daarom mijn berichtje. Lees al een tijdje mee en heb al wat gepost een tijdje geleden.



Het verward me. Ik voel me aangetrokken door de bdsm wereld, vind het interessant en het houdt me (meer dan ik verwachtte) bezig. Maar ik weet niet zo goed wat precies de fascinatie is. Ik weet dat ik 'kinky' dingen lekker vind tijdens seks. Ik ben heel nieuwsgierig naar ervaren van pijn (jouw verhalen Istar vind ik angstaanjagend maar tegelijkertijd voel ik opwinding als ik ze lees) en ik vind heel fijn om hard aangepakt te worden in bed (vasthouden/binden, keel/mond dichthouden, haar trekken/slaan).



Mijn verwarring zit hem vooral in het 'sub' zijn. Ik vind het heel erg moeilijk te 'luisteren'. Opdrachten uitvoeren vind ik ook helemaal niet leuk, word er opstandig van en ik irriteer me eraan. Ik begrijp nu meer dat het juist de bedoeling is uit je comfortzone gehaald te worden. Ik ben er wel heel nieuwsgierig naar maar twijfel of ik daar wel 'geschikt' voor ben. Omdat die opstandige gevoelens zo overheersen. Toch denk ik (voel ik) dat het voor mij (controlfreak) iets heel moois zou kunnen zijn.



Ik zou ook graag een 'echte Dom' ontmoeten die mij wil begeleiden. Maar ik kan pas echt genieten van iets doen voor iemand als ik degene vertrouw en ik het ook echt wil doen omdat ik diegene wil pleasen. Als ik iemand niet (goed) ken gun ik hem dat niet ofzo (klinkt beetje gek nu ik het opschrijf maar dat is wel het gevoel). Aan de andere kant wil ik graag die overgave voelen en ondergaan. Maar ik heb wel dat stukje vertrouwen nodig. Het is voor mijn gevoel dan ook meer dan alleen seks/geilheid/bevredigen van een behoefte.



Ik hink steeds tussen 'Neeeee toch niks voor mij' en 'Ooooh ik wil het zo graag weten/voelen/ervaren'



Does this make sense at all??
-
Alle reacties Link kopieren
@MissW41 er is niet één vorm van bdsm. bdsm kan prima zonder opdrachten en binnen je comfortzone.

Ik word er wel juist graag uitgehaald. Gedwongen dingen te doen die ik moeilijk en dood eng vind, maar dat is mijn vorm, niet de enige en zeker niet de enige juiste. Met de juiste persoon vind je vanzelf jouw vorm, wat bij jullie past en vertrouwen lijkt me daarbij altijd cruciaal. Ik speel enkel met mensen die ik vertrouw, zelfs bij los spel.



@Istar_ speel jij vaak op feesten en voelt dat voor jou anders? Ik vind zelf altijd dat het vaak een andere sfeer en dynamiek aan een spel geeft. Een totaal andere ervaring dan als het intiem met zijn tweeën is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik speel al een tijdje niet meer

Maar speel idd graag op feesten. Ik vind het leuk om bekeken te worden



Het spel is totaal anders, maar juist de intimiteit binnen zo'n groep vind ik mooi.
Alle reacties Link kopieren
herkenbaar. ik hou er ook van bekeken te worden... beetje aandachtsgeil al vergeet je vaak ook weer dat mensen kijken. Al is het ook heel leuk, als er mee gespeeld word, dat je word bekeken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties Istar en lollypopje.



De kracht zit hem, vind ik, juist in de comfortzone vergroten. De ander zo fijn te laten voelen dat hij/zij die ene stap extra durft te zetten, een grens durft te verleggen, iets doet waarvan hij/zij dacht dat hij het nooit zou doen. Een D. die dat kan, die is mijn onderdanigheid waard.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat ging mis, wilde je quoten..



Maar dat stukje vind ik dus precies aansluiten bij het gevoel dat ik er ook bij heb. Ben in de war gebracht door twee contacten die zich 'Dom' noemden en waarbij ik grenzen aangaf die niet geaccepteerd werden. En daarna werd ik 'afgewezen'. Wat me deed twijfelen aan of het nou lag aan mijn onwetendheid en onervarenheid. Ook omdat ik het hier wel eens las, dat het een onderdeel is, dacht ik dat het toch iets is wat erbij hoorde ofzo. Maar inderdaad, het moet (voor mij dan) juist comfortabel voelen om grenzen te verleggen. Kwestie van de voor mij juiste wederpartij tegenkomen dus.
Jouw grenzen zijn altijd heilig en jij hebt net zoveel inspraak in hoe de relatie er uit ziet als hij. Een D die dat niet accepteert is geen goede D.
Alle reacties Link kopieren
Je werd afgewezen omdat zij jouw grenzen niet wisten te respecteren? Ongelooflijk.

MissW, niet alleen je grenzen zijn heilig, jij bent heilig. In de aftastfase mag hij zijn best doen jou zoveel vertrouwen te schenken, jou zo goed leren kennen dat hij een mooi beeld van je krijgt en naadloos gaat aansluiten bij jouw wensen. Dan heb ik het nog niet eens over grenzen. Jij mag in eerste instantie compleet centraal staan in zijn aandacht, hij mag laten zien dat hij jou waard is. En niet andersom!

Twijfel niet aan jezelf, houd voet bij stuk, hij mag blij zijn dat hij jouw vertrouwen krijgt. Als iemand dat niet weet te waarderen is hij in elk geval niet jouw Dom. Wellicht past hij bij een andere sub wél naadloos.
...
Alle reacties Link kopieren
Juist! dank je



Ik vraag me af, hoe zijn jullie aan je D' gekomen. Of hoe is zo'n soort relatie ontstaan?

Vanuit een bestaande relatie (vriend/vriendin). Of via een club of feest? Of via internet?



En hoe bouw je zoiets op? Waar begin je?



(echte nitwit vragen, ik weet het..)
Scharrel, internet, vriendenkring, V+
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook precies zoals ik het voel Rooss, dank je. Het voelde gewoon niet goed en dan ben ik wel redelijk overtuigd van dat het ook inderdaad niet goed is. Maar toch twijfel ik dan aan of ik wel echte 'sub gevoelens' heb of dat ik het misschien helemaal niet in deze wereld moet zoeken. Terwijl er wel die fascinatie is.



Gelukkig lees ik hier wel hele fijne verhalen.
Alle reacties Link kopieren
Via internet op munches (nilla borrels voor kinksters) beland, via daar vrienden leren kennen en zo weer Dominanten en los speelcontact.



Mijn ervaring is trouwens dat als je nieuw bent, je op Internet vaak niet de Dominanten moet hebben die als eerste op je afkomen. Het gaat niet altijd op, maar een deel van hen vind jou echt alleen interessant omdat jr nieuw en kneedbaar bent.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 februari 2015 @ 22:33:

Je werd afgewezen omdat zij jouw grenzen niet wisten te respecteren? Ongelooflijk.

MissW, niet alleen je grenzen zijn heilig, jij bent heilig. In de aftastfase mag hij zijn best doen jou zoveel vertrouwen te schenken, jou zo goed leren kennen dat hij een mooi beeld van je krijgt en naadloos gaat aansluiten bij jouw wensen. Dan heb ik het nog niet eens over grenzen. Jij mag in eerste instantie compleet centraal staan in zijn aandacht, hij mag laten zien dat hij jou waard is. En niet andersom!

Twijfel niet aan jezelf, houd voet bij stuk, hij mag blij zijn dat hij jouw vertrouwen krijgt. Als iemand dat niet weet te waarderen is hij in elk geval niet jouw Dom. Wellicht past hij bij een andere sub wél naadloos.Mooi gezegd.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een soort scharrel. Tijdje geleden wat mee gerommeld, seks was goed, vastbinden, teasen, blinddoeken. Hij heeft wel iets met de kinky wereld maar geen actieve bdsm-er (heb ik gevraagd). Sinds kort is hij weer vrijgezel en hebben we weer contact, nog geen seks weer gehad. Heb hem over mijn bdsm gevoelens verteld en hij wil dat wel gaan ontdekken. Ik vertrouw hem wel, ken hem redelijk goed en er is ook een vriendschappelijke klik. Geen verliefdheid. Ik zou met hem wel een paar stappen verder willen gaan. Richting pijn ervaring. Hebben jullie ideeën om te beginnen? Met wat huis-, tuin- en keukenspullen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn advies: ga samen een dagje winkelen. Gewoon naar de ikea, action, xenos. En probeer je open te stellen voor de multifunctionaliteit van de producten. Ik garandeer je dat je heel veel lol samen zult hebben en nooit meer normaal een winkel in kunt



Dingen waar naar kunt kijken zijn spatels, mattenkloppers, knijpers, uienkam... eigenlijk heel erg veel
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 26 februari 2015 @ 23:03:

Mijn advies: ga samen een dagje winkelen. Gewoon naar de ikea, action, xenos. En probeer je open te stellen voor de multifunctionaliteit van de producten. Ik garandeer je dat je heel veel lol samen zult hebben en nooit meer normaal een winkel in kunt



Dingen waar naar kunt kijken zijn spatels, mattenkloppers, knijpers, uienkam... eigenlijk heel erg veel



Hee, wat een leuk idee! Zeker ook om het samen te doen

En dan gewoon maar wat uitproberen?



Uienkam?
Alle reacties Link kopieren
Niet in Ikea bedoel ik (het uitproberen) :p



Alhoewel..
Radeerwieltje! (fournituren zaak)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven