BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik Erik weggejaagd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Dag Max, Hoi Erik.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ervaring met een elektrische vliegenmepper?
Alle reacties Link kopieren
quote:Netgear55 schreef op 26 oktober 2016 @ 22:24:

Hebben jullie ervaring met een elektrische vliegenmepper?



Alleen van toen ik dacht dat hij het niet deed, maar hij het toch wel deed maar dat bedoel je denk ik niet.



Wel zwaardere electro, dus vliegenmepper zou moeten kunnen. Moet je alleen niet die ene hebben met een veiligheidsraster aan beide kanten.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Als ik het hoor knetteren dan durf ik niet, haha.
Alle reacties Link kopieren
Ach jij bent geen vlieg en mijn vinger is er ook niet afgevallen toen. En het schrikdraad dat ik laatst per ongeluk aanraakte was erger



Maar als je niet durft, je hoeft het niet te doen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk Stitched!
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 26 oktober 2016 @ 22:34:

Ach jij bent geen vlieg en mijn vinger is er ook niet afgevallen toen. En het schrikdraad dat ik laatst per ongeluk aanraakte was erger



Maar als je niet durft, je hoeft het niet te doen

Haha.

Ga toch eens op onderzoek uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Netgear55 schreef op 26 oktober 2016 @ 22:24:

Hebben jullie ervaring met een elektrische vliegenmepper?Niet in kinky setting. Wel eens een nieuwe met nieuwe batterij op mn vinger gehouden. Week last van gehad... Auw auw auw... en ver van lekker... Doe mijn maar zonder elektra
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Weer even bijgelezen.

Nou Lolly Erik lijkt er inderdaad vandoor gegaan....



Stitched wat fijn dat je iemand gevonden hebt waar het mee klikt! Die tijdmachine is dan erg aanlokkelijk.



Netgear, electra ed trekt me niet zo. Nog nooit geprobeerd dus. Lijkt me eng en geen fijn gevoel geven....Niet dat het altijd fijn moet zijn



Hier nog druk aan het verhuizen en klussen. Dus tussen de bedrijven door lees ik wat bij en reageer ik evt!



Fijne dag iedereen.
aan het typen......


Iedereen oké? Het is zo stilletjes hier...



Netgear: ik heb ook geen ervaring met elektrische vliegenmeppers en/of andere elektra. Ja, een TENS voor pijnbestrijding maar da's net het tegenovergestelde natuurlijk. Blijf er zelf verder ook liever bij uit de buurt.
Frika, hoe gaat de verhuizing/verbouwing?
Alle reacties Link kopieren
quote:Stitched schreef op 31 oktober 2016 @ 19:15:



Netgear: ik heb ook geen ervaring met elektrische vliegenmeppers en/of andere elektra. Ja, een TENS voor pijnbestrijding maar da's net het tegenovergestelde natuurlijk. Blijf er zelf verder ook liever bij uit de buurt.Die ken ik ook. Zeer goede ervaring er mee op mijn tepels
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen ervaring met elektrische dingen.

Helaas verder ook niets te melden.

Ik mis hem en heb geen idee wanneer ik hem weer zie
Hier gaat het prima. Dit weekend eerste ontmoeting gehad met een potentiële speelpartner. En dat lijkt leuk, maar dat weet ik nog niet zeker, want het was een keurige ontmoeting in het openbaar, met alle kleren aan. Deze week zie ik hem weer, dan niet in het openbaar. Eens kijken hoe dat is
Alle reacties Link kopieren
Hier is het een beetje rustig. Zaterdagavond gaan we weer spelen.

De elektrische vliegenmepper heb ik klaar liggen, maar als ik jullie reakties lees twijfel ik nog om er wat mee te doen.

Wel leuk om weer wat van jullie te horen.

50 tinten grijs en Het verhaal van O kennen we natuurlijk allemaal.

Hebben jullie nog tips voor andere films?
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
quote:Netgear55 schreef op 01 november 2016 @ 07:49:

Hier is het een beetje rustig. Zaterdagavond gaan we weer spelen.

De elektrische vliegenmepper heb ik klaar liggen, maar als ik jullie reakties lees twijfel ik nog om er wat mee te doen.

Wel leuk om weer wat van jullie te horen.

50 tinten grijs en Het verhaal van O kennen we natuurlijk allemaal.

Hebben jullie nog tips voor andere films?

Ken ze beiden niet

Ik heb, als het enigszins mee zit, weer een date in het verschiet liggen.

Verder rust en kabbelt t wat aan. Al kan ik soms zoveel zin hebben
Alle reacties Link kopieren
Pff had ik net een heel stuk getypt druk ik op de verkeerde knop
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Leuk en spannend Fushi! :-)



Ik sluit me een beetje aan bij Moondream...mis hem en geen idee wanneer ik hem weer zie. Hij is niet stil maar ik ben ongeduldig denk ik.



Rare week voor de boeg verder. Afwijkende werktijden en extra lange werkweek. Dat zal er vast ook niet aan helpen.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
@Netgear: misschien The Secretary? Al was ik daar ook niet echt kapot van, ik vond het wel leuker dan Fifty shades. Fifty shades ben ik in slaap gevallen.
Alle reacties Link kopieren
Vond zelf de sm-rechter erg goed
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe poging.....



De verhuizing zit er gelukkig zo goed als op! Alleen nog kleine dingen om af te werken maar die zullen waarschijnlijk blijven liggen tot volgend jaar

De verhuizing heeft ons wel inzicht gegeven in ons! We hebben elkaar in een korte tijd goed leren kennen. Ik wist niet dat een verhuizing zoveel spanningen met zich mee kon brengen

Gelukkig is het nu allemaal aan het zakken en komen we in rustigere tijd.



Weinig gespeeld hier dus de afgelopen weken. We moeten even gaan kijken wanneer er weer gelegenheid is om te spelen. Over een kleine weer vertrekt hij weer naar het buitenland voor zijn werk. Ik heb geen idee hoe lang het dit keer weer gaat duren.

We zijn niet gaan samen wonen (misschien dat sommige dat dachten). Zijn prive was daar te gecompliceerd voor dus heb ik er voor gekozen om dat minstens nog een jaar uit te stellen. Er moet dus weer wat gepland gaan worden!

Ik had nu een vrije dag dus lekker aan het koken voor hem!



Spreek jullie later weer!
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
quote:subon schreef op 01 november 2016 @ 17:05:

Vond zelf de sm-rechter erg goedIs hier ook een film van?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 01 november 2016 @ 17:00:

@Netgear: misschien The Secretary? Al was ik daar ook niet echt kapot van, ik vond het wel leuker dan Fifty shades. Fifty shades ben ik in slaap gevallen.Oke, ik ga even zoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven