Behoefte aan goeie sex

19-08-2016 18:59 350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn nu zo'n 17 jaar samen en hebben 2 kids van 9 en 7.

Mijn probleem is dat hij me nog nooit heeft laten klaarkomen. Ik kan mezelf wel klarr krijgen, geen probleem. Het ergste vind ik dat hij zijn best er ook niet voor doet, dat het hem totaal niet boeit. Nu ik wat ouder word merk ik dat ik heel erg verlang naar iemand die mijn genot net zo belangrijk vind.

Ik heb het ook letterlijk tegen hem gezegt maar het lijkt niet aan te komen.

Nu ben ik zo ver heen dat ik er serieus over na denk om het dan maar 1x met iemand anders te ervaren.... enorme twijfel!!
Alle reacties Link kopieren
quote:shalimara schreef op 23 augustus 2016 @ 09:44:

[...]





Genesis!!Het zal me wel erg veel moeite kosten om deze actie aan het begin te weerstaan, hoe groot de kans op een riskant vervolg ook mag zijn.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
quote:Sarah1980x schreef op 23 augustus 2016 @ 09:47:

[...]





Sarah, geef je vriend precies dat voorbeeld!

Er is toch niets fijner dan geliefden die elkaar aanbidden?
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat ik dit topic een beetje laat tegen kwam, maar ga toch even mij grieven spuwen.



Ik heb niet alle reacties ingelezen, waarvan de meeste...



Volgens mij, zit het ook niet lekker tussen jouw oren, want wie gaat er nou, na 17 jaar pas klagen, en dan ook nog op een forum, dat jij nog nooit door jouw man bent klaargestoomd. Waarbij ik mij afvraag, is het gras daar beneden wel gemaaid, en besproeid, zodat het aantrekkelijk en fris en fruitig is?



Ik denk eerder dat jullie beide een aantal van deze cursussen moeten gaan volgen:

- sociale vaardigheden

- communicatieve vaardigheden

- leren omgaan met het andere geslacht.



Wanneer jullie beide deze cursussen hebt gevolgd, dan zal er een andere wereld voor jullie beiden open gaan.



Om het buiten de deur te gaan zoeken, daar lost jij niks mee op. Wees eerst maar in staat, om jouw, of jullie relatie / sex problemen op te lossen,vooralleer jij verdere stappen gaat ondernemen.



In veel relaties communiceren mensen veel te weinig, alsof er een grote koeieslot door of tussen de lippen hangt.
Alle reacties Link kopieren
Jan, waarom zou ze niet fris zijn daar beneden? Haar man neukt graag anaal en dat doe je toch ook alleen bij goede hygiëne. Of als het hem niet uitmaakt als hij als een beest is. TO is erg veel en snel geil lijkt het. Misschien dat ze het allebei als beesten doen, zonder te praten. Dat is wat nu belangrijk is, dat de boodschap overkomt bij die man. En daarna wat hij er mee doet. Kan ook zijn dat hij niet van gezeik houdt en alleen wil neuken, ballen legen en afdrogen en vrouw ziet als neukpop
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jullie beter mee kunnen doen aan sex academy ofzo, je weet wel dat programma
Alle reacties Link kopieren
quote:31oceanview schreef op 24 augustus 2016 @ 08:36:

Jan, waarom zou ze niet fris zijn daar beneden? Haar man neukt graag anaal en dat doe je toch ook alleen bij goede hygiëne. Of als het hem niet uitmaakt als hij als een beest is. TO is erg veel en snel geil lijkt het. Misschien dat ze het allebei als beesten doen, zonder te praten. Dat is wat nu belangrijk is, dat de boodschap overkomt bij die man. En daarna wat hij er mee doet. Kan ook zijn dat hij niet van gezeik houdt en alleen wil neuken, ballen legen en afdrogen en vrouw ziet als neukpop
Alle reacties Link kopieren
quote:31oceanview schreef op 24 augustus 2016 @ 08:36:

Jan, waarom zou ze niet fris zijn daar beneden? Haar man neukt graag anaal en dat doe je toch ook alleen bij goede hygiëne. Of als het hem niet uitmaakt als hij als een beest is. TO is erg veel en snel geil lijkt het. Misschien dat ze het allebei als beesten doen, zonder te praten. Dat is wat nu belangrijk is, dat de boodschap overkomt bij die man. En daarna wat hij er mee doet. Kan ook zijn dat hij niet van gezeik houdt en alleen wil neuken, ballen legen en afdrogen en vrouw ziet als neukpop



Anaal of vaginaal, dat zijn twee verschillende werelden. Het gaat haar om, waarom hij haar in 17 jaar tijd, haar niet heeft laten genieten, tot zij haar uiterste toppunt heeft bereikt.

En nu, na 17 jaar begint te klagen.

Zij had veel eerder aan de bel, bij hem moeten trekken. Het blijkt dus, dat zij het niet duidelijk genoeg naar hem toe heeft communiceert. Of hij moet wel heel erg hardleers zijn, en haar alleen maar misbruikt, als een opvangdoos, zowel aan de voordeur als de achterdeur.



Dit gaat niet goed tussen die twee. Het zal mij niet verbazen, wanneer het vandaag of morgen escaleert. Dan heb je twee huikende dansende poppetjes.



Zij zegt, dat zij van hem houd, en om kinderen, als een gezin bij elkaar te blijven, vindt ik een slecht argument.



Hoevel relaties gaan er wel niet kapot, omdat een van de partners slecht presteert, op allerlei vlakken? Ik wil hen niet te kost hebben.



Door vreemd gaan, los je het ook niet op.

Zij moet die kloothommel eens goed de dingen gaan vertellen, dat zij veel te veel te kort komt, en wanneer het niet veranderd, dat hij zijn koffer(s) kan gaan inpakken.

Zij probeert enigszins alles uit de kast te halen, maar waarschijnlijk niet heel hardhandig genoeg.



Zij kan ook eens een keiharde standpunt aannemen, eerst zij haar genot, dan hij. Maar blijkbaar heeft zij een hele erge zwak voor hem, en alles maar accepteert, zonder te denken in haar belang.



Het moet toch wel erg frustrerend zijn, voor een vrouw, die jaren niet heeft kunnen genieten. Ik wil niet weten, hoe haar humeur overdag is, dat zal wel schrijnend zijn.



Praten in hun relatie, blijft in mijn ogen, een grote taboe. Zowel op het gebied van de samenleving, als op het gebied van intimiteit.
Alle reacties Link kopieren
quote:31oceanview schreef op 24 augustus 2016 @ 08:36:

Jan, waarom zou ze niet fris zijn daar beneden? Haar man neukt graag anaal en dat doe je toch ook alleen bij goede hygiëne. Of als het hem niet uitmaakt als hij als een beest is. TO is erg veel en snel geil lijkt het. Misschien dat ze het allebei als beesten doen, zonder te praten. Dat is wat nu belangrijk is, dat de boodschap overkomt bij die man. En daarna wat hij er mee doet. Kan ook zijn dat hij niet van gezeik houdt en alleen wil neuken, ballen legen en afdrogen en vrouw ziet als neukpop



Wel of niet fris, dat wil ik van hun niet weten.

Het is wel heel duidelijk, dat er tussen die twee, geen enige respect voor elkaar aanwezig is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jan-Klepzeiker schreef op 24 augustus 2016 @ 12:54:

[...]



Zij zegt, dat zij van hem houd, en om kinderen, als een gezin bij elkaar te blijven, vindt ik een slecht argument.

Ik niet.

Ik vind het streven om je gezin heel te houden een fantastisch argument, zouden meer mensen moeten doen.



En ik denk niet dat TO 17 jaar lang slechte seks heeft gepikt, ik denk dat het pas recent een issue is geworden, zij wil meer en haar man heeft geen idee en het lijkt hem ook niet echt te boeien. Of hij weet niet hoe, dat kan ook nog.
...
Alle reacties Link kopieren
Wanneer hij niet weet hoe hij nieuwe uitdaging(en) moet aangaan, dan zitten zijn hersens wel op de verkeerde plek.

Elke normale man, kan het verlangen van een vrouw invullen, waarom hij niet.



Zij moet gewoon heel duidelijk naar hem zijn, zoals (ik) eerder heb geschreven. Anders geen genot voor hem. Dan maar eens kijken, hoe hij gaat piepen, als een geile dekhengst, die zijn zaad niet kwijt kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jan-Klepzeiker schreef op 24 augustus 2016 @ 14:16:

Wanneer hij niet weet hoe hij nieuwe uitdaging(en) moet aangaan, dan zitten zijn hersens wel op de verkeerde plek.

Elke normale man, kan het verlangen van een vrouw invullen, waarom hij niet

.

Wat een kul.

Als je 17 jaar op dezelfde manier sekst kun je niet even een knop omzetten en zeker niet als er slecht gecommuniceerd wordt, daar waren we het allemaal wel over eens geloof ik.

Je komt er niet met "zij moet gewoon" of "hij moet gewoon".

Lang niet elke man kan een vrouw fijn bevredigen, misschien jij ook wel niet maar houdt jouw partner ook keurig haar mond.
...
quote:Jan-Klepzeiker schreef op 24 augustus 2016 @ 14:16:

Wanneer hij niet weet hoe hij nieuwe uitdaging(en) moet aangaan, dan zitten zijn hersens wel op de verkeerde plek.

Elke normale man, kan het verlangen van een vrouw invullen, waarom hij niet.



Zij moet gewoon heel duidelijk naar hem zijn, zoals (ik) eerder heb geschreven. Anders geen genot voor hem. Dan maar eens kijken, hoe hij gaat piepen, als een geile dekhengst, die zijn zaad niet kwijt kan.Ik heb voor mijn huidige relatie in een relatie gezeten waarbij ik ook een aantal keer heb proberen aan te geven dat iets miste, een beetje variatie, speeltjes... maar hij wilde er niet over praten. Hij was een stukje preutser dan ik. Dus soms zit het er gewoon niet in, of durft het er niet uit te komen. En na 17 jaar denken dat je het goed doet, erachter komen dat het beter kan... tja dat kan ook even een klap in het gezicht wezen natuurlijk. Zoals al veel mensen zeggen.. praten, praten, praten, en veel geduld, mss dat het dan geleidelijk wat beter gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 24 augustus 2016 @ 14:32:

[...]



Wat een kul.

Als je 17 jaar op dezelfde manier sekst kun je niet even een knop omzetten en zeker niet als er slecht gecommuniceerd wordt, daar waren we het allemaal wel over eens geloof ik.

Je komt er niet met "zij moet gewoon" of "hij moet gewoon".

Lang niet elke man kan een vrouw fijn bevredigen, misschien jij ook wel niet maar houdt jouw partner ook keurig haar mond.



En zelfs al kun je een vrouw bevredigen, dan kun je nog niet elke vrouw bevredigen.

Ik durf best te zeggen dat het meestal wel erg fijn was/is tussen de lakens, maar een 100% trackrecord als orgasmatron durf ik niet te claimen. Maar daar wil ik liever niet over praten :P
Wat fijn dat alles steeds goed komt
quote:GV72 schreef op 24 augustus 2016 @ 15:22:

[...]





Ik durf best te zeggen dat het meestal wel erg fijn was/is tussen de lakens, maar een 100% trackrecord als orgasmatron durf ik niet te claimen. Maar daar wil ik liever niet over praten :Pgelukkig vragen we er ook niet naar.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik wil het wel weten eigenlijk!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 24 augustus 2016 @ 15:48:

[...]





gelukkig vragen we er ook niet naar.



Dit is precies het soort assertiviteit van moderne vrouwen, waar veel mannen moeite mee hebben.

Dan praat je een keer mee, dan doe je je best, dan neem je de ander serieus, dan probeer je niet zo "stoer" te zijn. hup, daar komt het fileermes al :P
Wat fijn dat alles steeds goed komt
quote:GV72 schreef op 24 augustus 2016 @ 15:56:

[...]





Dit is precies het soort assertiviteit van moderne vrouwen, waar veel mannen moeite mee hebben.

Dan praat je een keer mee, dan doe je je best, dan neem je de ander serieus, dan probeer je niet zo "stoer" te zijn. hup, daar komt het fileermes al :Phet was maar een grapje hoor, schat
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 24 augustus 2016 @ 16:46:

[...]





het was maar een grapje hoor, schat

Hééééjjj, ik had een :P achter mijn zin gezet hè liefje!

En ik ga daar niet meer reageren, maar 1.000 excuses voor de 76-16 miscalculatie. Dat zal de leeftijd wel zijn. x
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
Hey sarah.



Ik denk dat wij 100% in dezelfde situatie zitten.

Zelf neem ik ook wel eens een speeltje mee, maar elke keer legt ze het in de schuif voor later...



Na 14 jaar heb ik het laten varen en ga ik af en toe een keertje gezellig stappen in een clubje.

Ik heb er verder geen problemen mee omdat als ik het niet zou doen, het sowieso zou uitdraaien op een scheiding.



gr,

Jean
Alle reacties Link kopieren
Tsja lastig, spice up your sexlife is niet 1.2.3 gedaan. Praten is het beste maar als dat tot niets leid dan zit je te kijken. Wellicht is stoppen met sex een optie. Je zou dan in plaats van sex met hem jezelf voor hem klaar kunnen maken. Laat hem maar zien hoe graag je komt en hoe belangrijk het is. Vreemdgaan is de laatste optie. En wellicht wel iets om mee te praten. Als de sex zo onprettig is dat een ander dan een afweging is. Leuk is anders maar ja dat is de hele situatie.
Respect en respect.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met hem geprobeerd te praten. En dat vinden we allebei lastig, maar toch wel redelijk gegaan. Maar vervolgens verandert er niet veel. Hij voelt het gewoon niet aan. Vorig weekend nog gezegt dat ik meer nodig heb omdat ik het anders echt niet ga redden. Hoop dat het aan gekomen is. Anders ga ik echt nadenken over stoppen. Ik mis de aandacht en passie te veel nu.
Alle reacties Link kopieren
Bijna mijn situatie ... maar dan andersom. Vind het zelf ook raar dat het gebrek aan passie en bevrediging na jaren ineens een onoverkoombaar issue word.
Alle reacties Link kopieren
Geef je hem tijdens de seks tips?



Of pak je z'n hand weleens en doe je het even voor? Zeg je weleens; zullen we zometeen DAT standje uitproberen?



Ik ben zelf heel open, partner was dat niet maar inmiddels is hij het van mij gewend en begint nu dus zelf voorstellen te doen.

Maar als ik na 5 x in het begin niet was klaargekomen, dan had hij al een stoomcursus gehad van me.



Je moet misshien wat egoistischer worden in je seksleven en eruit halen voor jezelf wat je nodig hebt. Door tijdens de seks te communiceren.
Alle reacties Link kopieren
Het is zo moeilijk want de scheidslijn tussen zeggen wat je fijn vind en anders mag en kan? kan als een moker binnenkomen bij iemand. Het is niet zo dat het slecht hoeft te zijn maar die vernieuwing kan eng zijn. Moet je tegen kunnen en mee om kunnen gaan. Maar goed, niemand heeft gezegd dat het leven makkelijk zou zijn. een relatie krijgen is 1, maar een relatie vurig houden en vasthouden is 2, dat vergt nu eenmaal een hoop.
Respect en respect.
Alle reacties Link kopieren
Tja.....17 jaar de zaken aankijken en of dat lang is of niet....nooit te laat om dingen proberen te veranderen. Probleem is mijn inziens echter dat sexen een vaardigheid is net als bijvoorbeeld autorijden, tennissen of piano spelen...realistisch beschouwd zijn er procentueel gesproken weinig mensen goed in. En natuurlijk kun je je partner aanwijzigen geven maar als het er niet inzit komt het er ook niet uit. En hoe ga je daar dan mee om...??
Een vreedzame multiculturele samenleving is een utopie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven