De spanning in mijn relatie is weg... Wat nu?

29-05-2016 14:56 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen!



Sinds bijna twee jaar heb ik een relatie met mijn hele lieve, leuke en zeker ook knappe vriendin. We doen dan ook veel dingen samen zoals uiteten gaan, een bioscoopje pakken, uitgaan of gewoon lekker samen op de bank zitten. Eigenlijk zijn we gewoon een heel gelukkig stel dus. Er is echter wel een ding waar ik zelf heel erg mee zit... ons seksleven.



Van het begin af aan had ik al wel het idee dat haar libido aanzienlijk lager is dan mijn libido, no problemo. Daarom besteed ik heel veel tijd aan voorspel zodat ik haar toch in de mood probeer te krijgen. Het is echter nooit echt genoeg lijkt het wel, en daar zit ik echt heel erg mee. Ik ben heel blij met haar, maar ik wil ook wel eens aan mijn trekken komen eerlijk gezegd.



Een voorbeeld van wat ik dan doe, is een appje sturen wanneer zij net op haar werk is, waarin ik zeg hoeveel zin ik in haar heb (nee ik stuur geen random dickpics). Vervolgens zorg ik er dan voor dat er 's avonds een romantische sfeer in haar huis is met kaarslichtjes, muziek en een lekkere zelfgekookte maaltijd. Afhankelijk van wat de planning is voor 's avonds maak ik of een move, of we gaan iets anders leuks doen (waar ik haar ook blijf herinneren dat ik heel veel zin heb). Eenmaal thuis zou ik dan het liefst al de kleren van haar lijf scheuren maar het is niet echt wederzijds. Om een onbekende reden moet ze persé eerst haar tanden poetsen, make-up verwijderen en haar pyjama outfit dragen, waarna ze in bed gaat liggen met haar telefoon om whatsapp te checken.



Nou, je kunt al raden dat de stemming voor mij al redelijk verpest is, of ben ik nu zo gek? Enfin, als ik dan toch weer een move maak dan leidt het eigenlijk altijd tot hetzelfde scenario waarbij zij klaarkomt (ik niet) en meteen klaar is met de, eigenlijk best wel hele slechte, seks.



Ik heb al vaker aangekaart dat de we misschien een wat vaker spontane seks moeten hebben, daar is helaas tot nu toe nog niks van terechtgekomen. Daarom heb ik haar afgelopen Valentijnsdag verrast met een Valentijnspakket van de Christine le Duc, waarin allerlei speeltjes zitten. Mijn gedachtegang was dat we op die manier misschien wel wat meer spanning in de relatie konden brengen, maar helaas is ook dat plannetje is niet helemaal gegaan zoals het moest gaan.



Dames, ik ben wanhopig! Ik vind mijn vriendin helemaal geweldig en ik heb alles voor haar over, maar mijn seksleven vind ik ook zeker iets belangrijks. Hebben jullie ideeën waarmee de relatie tussen mij en mijn vriendin spannender wordt? Ik bedank jullie alvast!
1 keer zo'n berichtje kan leuk zijn.

Elke week zo'n berichtjes ... wordt gewoon doodsaai.

Naast het feit dat ik gewoon aan 't werk ben en geen zin heb in die dingen.



Een aantal keer romantisch zijn en iemand verrassen ... oké.

Heel de tijd maar aansturen op ... echt niet. Mega-opdringerig en op de duur gewoon saai.



Ik snap je vriendin dus.
Alle reacties Link kopieren
Steeds haar er aan herinneren dat je seks wil.

Ik zou er ook droog van worden.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 29 mei 2016 @ 15:16:

Steeds haar er aan herinneren dat je seks wil.

Ik zou er ook droog van worden.En hem van mijn whatsapp verwijderen...
Ik weet niet hoe vaak zich dit voordoet ( als het een dagelijks dingetje is dan lijkt t me niks) maar ik zie geen bezwaar verder. Leuk toch juist?

Vriendin zou, als zij t niks vindt, toch ook kunnen zeggen, Hey kappen nou!. Lijkt me.

Verder is praten hierover waarschijnlijk de enige manier om erachter te komen hoe het zit.





Enne...als zij dit echt heul vervelend zou vinden, zou er wel meer spanning zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 29 mei 2016 @ 15:12:

Heb je haar uberhaupt wel eens verteld dat er wat weinig initiatief van haar kant komt en dat je het niet zo leuk vindt dat ze, gekleed in pyama, in bed gaat liggen appen?

Heb je haar wel eens gevraagd waarom ze seks leuk lijkt te vinden tot haar orgasme en er geen wederkerigheid aan te pas komt?



Praten jullie hier uberhaupt wel over?

Ze weet pas dat jij een probleem hebt als je er over praat he, ze kan het niet van je voorhoofd aflepelen.



Hey Roos,



Ik heb er al wel een paar keertjes met haar over gepraat en dat zijn dan natuurlijk nooit echt de leukste gesprekken. Het wordt alleen nooit duidelijk wat er nu echt scheelt helaas. Wat ik me nog kan herinneren was dat zij op stage ging naar Nieuw-Zeeland voor een half jaar, daarna ben ik samen met haar nog zo'n 2 maanden door het land heen gereisd. Op een gegeven moment kwam er dus precies zo'n gesprek waarbij ze plots in huilen uitbarstte. Ik vind het echt lastig om in te schatten wat er nu precies scheelt, maar ik wil haar in ieder geval niet ongelukkig maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 29 mei 2016 @ 15:16:

Steeds haar er aan herinneren dat je seks wil.

Ik zou er ook droog van worden.

In een fijne passievolle relatie zou ik dit helemaal niet erg vinden en als ik er zat van zou zijn zou ik hem een keer vragen of hij zijn rechterhand niet een poosje uit de kast kan halen.

Als je, als vrouw, al het libido van een amsterdams uitje hebt laat dit je alleen nog maar verder opdrogen.



Het is dieptriest eigenlijk. Van beide kanten.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 29 mei 2016 @ 15:16:

Hoe oud zijn jullie?Zij is 21, ik ben 23.
Ze komt heel egoïstisch op mij over en ik snap niet dat je dat aan laat leunen. Het kan wel zijn dat zij een lager libido heeft, maar om jou zo aan je lot over te laten vind ik een schandaal en ik snap niet dat je zo verknocht aan haar bent, zeker wetende dat dit alles in de loop der tijden alleen maar erger wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:vanDyk schreef op 29 mei 2016 @ 15:21:

[...]

Ik heb er al wel een paar keertjes met haar over gepraat en dat zijn dan natuurlijk nooit echt de leukste gesprekken.

Op een gegeven moment kwam er dus precies zo'n gesprek waarbij ze plots in huilen uitbarstte. Ik vind het echt lastig om in te schatten wat er nu precies scheelt, maar ik wil haar in ieder geval niet ongelukkig maken.

Gelukkig ben jij helemaal niet bij machte haar ongelukkig te maken en al helemaal niet door je goedbedoelde vraagstelling.

Zij heeft het recht op geluk, jij ook. Dus hup, opdrogen die dramaqueentranen en in gesprek. Kom op zeg, ze is geen 6 jarige kleuter toch?
...
Alle reacties Link kopieren
Sowieso eens goed gaan praten met elkaar, wat iedereen zegt.

Maar ik vind het wel vreemd dat alle dames hier spontaan 'opdrogen' hiervan. Alsof TO 24/7 ermee bezig is. Dat staat nergens. Ja, af en toe vind ik ook dat hij een beetje te ver gaat, maar daardoor heeft zij helemaal nooit geen zin? En als het dan zover is dan gaat ze meteen lekker slapen zodra zij klaar is en laat ze TO zo liggen? En dat ligt dan allemaal aan hem omdat hij 'zeurt'? Daar geloof ik echt helemaal niets van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 29 mei 2016 @ 15:21:

[...]



In een fijne passievolle relatie zou ik dit helemaal niet erg vinden en als ik er zat van zou zijn zou ik hem een keer vragen of hij zijn rechterhand niet een poosje uit de kast kan halen.

Als je, als vrouw, al het libido van een amsterdams uitje hebt laat dit je alleen nog maar verder opdrogen.



Het is dieptriest eigenlijk. Van beide kanten.Een uitje regelen en je moet elke 5 minuten horen dat ie je wil neuken. Ik zou al geen uitje willen onder de voorwaarde dat er seks moet komen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Ik denk dat ze gewoon geen zin in hém heeft.

Grote kans dat ze een keer iemand tegen komt waarbij de chemie door de kamer knettert en ze niets anders wil dan seks met die man.
quote:Moirai schreef op 29 mei 2016 @ 15:25:

[...]



Een uitje regelen en je moet elke 5 minuten horen dat ie je wil neuken. Ik zou al geen uitje willen onder de voorwaarde dat er seks moet komen.



Ik zou op de duur dus ook al niet meer meewillen.

Wetend dat meneer toch alleen maar de hele dag gaat zeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 29 mei 2016 @ 15:25:

[...]



Een uitje regelen en je moet elke 5 minuten horen dat ie je wil neuken. Ik zou al geen uitje willen onder de voorwaarde dat er seks moet komen.

Overdrijven is ook een vak.

Ik lees een jongeman die zijn schijtende best doet het zijn vriendinnetje naar het zin te maken.



VanDyk, je bent 23, ik weet niet hoor. Hoe lang blijft dit nog leuk? Zo jong en dan zulke issues.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 29 mei 2016 @ 15:28:

[...]





Ik zou op de duur dus ook al niet meer meewillen.

Wetend dat meneer toch alleen maar de hele dag gaat zeuren.Dat dus. Mijn ex was zo, mijn libido steeds lager.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fayan schreef op 29 mei 2016 @ 15:25:

Sowieso eens goed gaan praten met elkaar, wat iedereen zegt.

Maar ik vind het wel vreemd dat alle dames hier spontaan 'opdrogen' hiervan. Alsof TO 24/7 ermee bezig is. Dat staat nergens. Ja, af en toe vind ik ook dat hij een beetje te ver gaat, maar daardoor heeft zij helemaal nooit geen zin? En als het dan zover is dan gaat ze meteen lekker slapen zodra zij klaar is en laat ze TO zo liggen? En dat ligt dan allemaal aan hem omdat hij 'zeurt'? Daar geloof ik echt helemaal niets van.Fayan ik ben blij dat jij dit zo verwoord. Het is echt belachelijk dat ik een hoop van die reacties over me heen krijg in dit topic, ik ben totaal niet geobsedeerd door seks, en zeuren doe ik zeker niet. Mijn vriendin en ik zijn zo'n 2 jaartjes samen nu, en seks is zeker leuk, maar wat ik het belangrijkste vind is dat zij zich geweldig in haar vel voelt en dat we gewoon leuke dingen samen kunnen doen. Niet elke man ziet een vrouw enkel als een neukobject.
Alle reacties Link kopieren
Je blijft haar er de hele avond aan herinneren dat je seks wil.

Er moet vaker spontane seks komen.

Die seksspeeltjes, wilde zij dat ook?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Yep, de zure viva visgleuven bestaan echt. Weer wat geleerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:vanDyk schreef op 29 mei 2016 @ 15:30:

[...]... maar wat ik het belangrijkste vind is dat zij zich geweldig in haar vel voelt en dat we gewoon leuke dingen samen kunnen doen. Niet elke man ziet een vrouw enkel als een neukobject.Oh, nu wil je opeens dat zij zich beter in haar vel voelt? In je openingsbericht had je het nog over het feit dat je wanhopig bent en dat je seksleven belangrijk voor je is en dat je meer (seksuele) spanning wilt in je relatie.... Wat is het nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 29 mei 2016 @ 15:33:

Je blijft haar er de hele avond aan herinneren dat je seks wil.

Er moet vaker spontane seks komen.

Die seksspeeltjes, wilde zij dat ook?Nee ik herinner haar daar niet de hele avond aan. Ik geef haar hooguit een of twee keer een hele subtiele hint, ik snap zelf ook wel dat ik als een zeurpiet wordt gezien als ik alsmaar blijf doorzagen. Ze had in het verleden al aangegeven dat ze wel heel benieuwd was naar speeltjes zoals handboeien, vibrator, etcetera.
Alle reacties Link kopieren
quote:Quinty schreef op 29 mei 2016 @ 15:36:

[...]



Oh, nu wil je opeens dat zij zich beter in haar vel voelt? In je openingsbericht had je het nog over het feit dat je wanhopig bent en dat je seksleven belangrijk voor je is en dat je meer (seksuele) spanning wilt in je relatie.... Wat is het nu?Vind jij je seksleven onbelangrijk dan? Ik vind het zeker belangrijk, maar dat zij zich goed voelt vind ik stukken belangrijker.
quote:Knuffelheks schreef op 29 mei 2016 @ 15:11:

(waar ik haar ook blijf herinneren dat ik heel veel zin heb)



En dat is geen druk leggen, vind je?Dit zou op mij evenveel effect hebben als me de hele dag smsen dat de afwas nog gedaan moet worden. Die laat ik ook staan bij thuiskomst. Ook al weet ik dat dat nog gedaan moet worden. Nehhh..
Alle reacties Link kopieren
quote:Steampunkcat88 schreef op 29 mei 2016 @ 15:41:

[...]





Dit zou op mij evenveel effect hebben als me de hele dag smsen dat de afwas nog gedaan moet worden. Die laat ik ook staan bij thuiskomst. Ook al weet ik dat dat nog gedaan moet worden. Nehhh..

Dit.



En ik zal wel zuur zijn dan, maar ik vind seks leuk. En als iets moet, vind ik het niet leuk meer.

Misschien passen jullie seksueel gezien wel gewoon niet bij elkaar.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Misschien klikken jullie op alle gebied, maar ben je sexueel gezien niet elkaars type. In mijn optiek en ervaring, gaat sex automatisch met een goeie klik op dat front, elkaars behoeftes aanvoelen en daar geïnteresseerd in zijn..
l'amour de soi...belle la vie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven