doggy?

25-10-2014 21:10 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben zo benieuwd hoe jullie denken over de doggy-style. Ik heb er zelf erg veel moeite mee namelijk, en ik doe het dan ook niet. Als ik zo op m'n knieën zit voel ik me dus écht net een hond, ik vind het zo'n smerig, vrouw-onterend standje..! Ben ik flauw? Of denken jullie er ook zo over?
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
hangbuikzwijntjes zijn heeeeeeeeeel lief
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
Het is de combinatie van de benaming en het standje zelf, denk ik.
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
quote:jackie_o schreef op 25 oktober 2014 @ 21:40:

Het is de combinatie van de benaming en het standje zelf, denk ik.Dan noem je het toch gewoon;sensuele diva op handen en knieën"?
Alle reacties Link kopieren
Doggystyle is niet vrouwonterend.



Het is geil. Lekker diep en hard.
Alle reacties Link kopieren
maar voelt het wel lekker als je zo genomen wordt? (buiten hoe het geeestelijk voelt)
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
quote:MoodyMissy schreef op 25 oktober 2014 @ 21:42:

Doggystyle is niet vrouwonterend.



Het is geil. Lekker diep en hard.daar was het antwoord al ........
hoe ouwer, hoe gekker..............
Binnen een respectvolle en liefdevolle relatie is geen enkel standje vrouwonterend. Voelt het wel zo, dan zou ik gaan twijfelen aan de relatie.
quote:NummerZoveel schreef op 25 oktober 2014 @ 21:45:

Binnen een respectvolle en liefdevolle relatie is geen enkel standje vrouwonterend. Voelt het wel zo, dan zou ik gaan twijfelen aan de relatie.



Daar ben ik het niet helemaal mee eens.

Wat jij voelt en wat je partner wil, kan echt verschillen in een liefdevolle relatie.

als je gedwongen wordt tot standjes. Dan heb je een probleem.
Alle reacties Link kopieren
Vind je pijpen dan ook onderdanig/vrouwonvriendelijk TO?
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
quote:ana_isabel schreef op zaterdag 25 oktober 2014 21:47 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "doggy?"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 25 oktober 2014 @ 21:45</a>:</b>

Binnen een respectvolle en liefdevolle relatie is geen enkel standje vrouwonterend. Voelt het wel zo, dan zou ik gaan twijfelen aan de relatie.</div></blockquote>



Daar ben ik het niet helemaal mee eens.

Wat jij voelt en wat je partner wil, kan echt verschillen in een liefdevolle relatie.

als je gedwongen wordt tot standjes. Dan heb je een probleem. Zodra we het over dwingen gaan hebben, hebben we het toch niet meer over respectvol en liefdevol?
quote:carrie-bradshaw schreef op 25 oktober 2014 @ 21:49:

Vind je pijpen dan ook onderdanig/vrouwonvriendelijk TO?Its a(blow) Job.
quote:NummerZoveel schreef op 25 oktober 2014 @ 21:51:

[...]





Zodra we het over dwingen gaan hebben, hebben we het toch niet meer over respectvol en liefdevol?Je kunt toch van voorkeur verschillen, zonder te moeten twijfelen aan je relatie?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken helemaal geen respectloze standjes. Als ik seks heb en goed geil ben wil ik daar ook helemaal niet over nadenken eigenlijk.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:carrie-bradshaw schreef op 25 oktober 2014 @ 21:49:

Vind je pijpen dan ook onderdanig/vrouwonvriendelijk TO?Nee, dat niet,
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
quote:ana_isabel schreef op zaterdag 25 oktober 2014 21:52 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "doggy?"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 25 oktober 2014 @ 21:51</a>:</b>

[...]





Zodra we het over dwingen gaan hebben, hebben we het toch niet meer over respectvol en liefdevol?</div></blockquote>Je kunt toch van voorkeur verschillen, zonder te moeten twijfelen aan je relatie? Ja, ik zeg toch ook nergens dat dit niet zo zou zijn? Maar een voorkeur of geen voorkeur hebben, is iets anders dan je ongemakkelijk voelen.
quote:NummerZoveel schreef op 25 oktober 2014 @ 21:55:

[...]





Ja, ik zeg toch ook nergens dat dit niet zo zou zijn? Maar een voorkeur of geen voorkeur hebben, is iets anders dan je ongemakkelijk voelen.Ik begrijp jou wel, maar jij mij niet 😊
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man, maar misschien voel je je onderdanig op dat moment, zou kunnen. Je moet niets doen waar jij je niet goed bij voelt, hoewel het wel een heerlijk standje is. Zoiezo voor mij (de man), maar ook voor de meeste vrouwen.



Vooral: geniet van wat je doet!
quote:ana_isabel schreef op zaterdag 25 oktober 2014 21:57 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "doggy?"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 25 oktober 2014 @ 21:55</a>:</b>

[...]





Ja, ik zeg toch ook nergens dat dit niet zo zou zijn? Maar een voorkeur of geen voorkeur hebben, is iets anders dan je ongemakkelijk voelen.</div></blockquote>Ik begrijp jou wel, maar jij mij niet 😊 Nee, ik denk andersom.
quote:NummerZoveel schreef op 25 oktober 2014 @ 21:59:

[...]





Nee, ik denk andersom.Oké.
Alle reacties Link kopieren
quote:klussendeman schreef op 25 oktober 2014 @ 21:43:

maar voelt het wel lekker als je zo genomen wordt? (buiten hoe het geeestelijk voelt)Het is al jaren geleden dat ik dat specifieke standje heb gedaan. Volgens mij vond ik het toen wel lekker. Ik ben er op een gegeven moment (teveel dus) over na gaan denken, en sindsdien heb ik het nooit meer gedaan.
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
op "de weg terug" moet je niet te veel gaan denken Jackie
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
Daar moet je niet zo diep over nadenken Jackie, het is net als eten, als iets lekker is, eet je het toch ook gewoon?
Alle reacties Link kopieren
quote:klussendeman schreef op 25 oktober 2014 @ 22:21:

op "de weg terug" moet je niet te veel gaan denken Jackie
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Mijn favo standje is (naast doggy) het aambeeld



Je denkt toch niet dat ik mij dan vereenzelvig met een aambeeld...? Dus nee bij doggy denk ik niet dat ik een hond ben.
Ach de eerste keer dat ik doggy style deed moest ik ook even wennen hoor, vond het ook wel wat heftig. Maar dat kwam omdat ik voor die tijd een romantisch beeld van vrijen had met elkaar diep in de ogen kijken en zoete innige versmelting en zo. Dat ging over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven