Een beetje kinky

08-09-2014 20:16 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik ben een vrouw van 45 en heb een lieve vriend... Draag altijd naaldhakken en zelf tijdens de sex. Gisteren heb ik hem een shoejob gegeven en hij is klaargekomen op mijn naaldhakken. Vervolgens heb ik hem anaal gepenetreerd ... Heeft hier iemand ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Hallo wat een antwoorden allemaal....

Heb hier al ervaringen meer gehad maar niet met mijn schoenen maar met een voorbinddildo. Was wel leuk.....

Of is dit ook te kinky voor jullie /
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook wel eens een hak in mijn reet gehad, die was wel wat dikker dan een naaldhak, en ook ben ik wel eens afgetrokken met een peeptoe-plateau, mijn lul door open teenstukje en trekken maar
Chingozapato, je bent een man van de wereld, zo te horen.
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 11 september 2014 @ 16:50:

Chingozapato, je bent een man van de wereld, zo te horen.Dank je, het is altijd leuk als je openstaat voor dit soort experimenten, het nadeel is dat je wel eens wat meemaakt wat lekkerder is dan neuken en dat je daar dan eigenlijk niet zoveel zin meer in hebt
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2016 15:20
Reden: hengelen
% gewijzigd
geniet van het leven
Alle reacties Link kopieren
TO, zijn dat jouw enkels op je ava? Beetje dik en opgezet. Houd je veel vocht vast? Veel komkommers eten schijnt te eten. En je benen omhoog leggen bij het zitten.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:Bij_Zonder schreef op 08 september 2014 @ 20:32:

Een béétje kinky?



Kinky is met een veertje, pervers is met een hele kip.Ik heb zomaar een donkerbruin vermoeden dat dit dan een hele kip is
Zombie topic, ge-upt door een hengelaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven