eerste keer

27-10-2012 18:22 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na lang wikken en wegen toch besloten hier wat te schrijven!

Ik zit een beetje in een lastige situatie. 30+, een leuke man ontmoet en nu zit het er aan te komen dat we verder gaan dan zoenen, maar ik ben nog maagd! Nu is dat op zich al een beetje een taboe als je ouder bent (durf het hem eigenlijk niet te zeggen, alhoewel hij het misschien wel vermoedt), maar het eigenlijke probleem is dat ik hem knijp voor de eerste keer. Ik ben bang dat ik me geen houding weet te geven, dat het stuntelig is en dat ik me niet op mijn gemak voel. Hoe ga ik hier mee om?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik er niet zo'n groot iets van moet maken, maar ik kan er niets aan doen! Als ik jullie reacties zo lees, gaat het wel meevallen. Nu moet ik dat alleen nog even gaan geloven! Ik heb een beetje de neiging om dit te gaan omzeilen. Een soort van vlucht gedrag, zeg maar!
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je trouwens dat hij wel een vermoeden heeft? Misschien kan je dat als begin gebruiken om hem te vertellen dat hij je eerste wordt?
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik gewoon super onhandig ben! Toen hij me voor het eerst wilde zoenen, had ik het niet eens door! Dat soort dingetjes!
Alle reacties Link kopieren
hartstikke leuk, je hebt een hoop in te halen...
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik waren ook elkaars eerste, ik had wel enige ervaring (maar niet all the way), hij had nog helemaal niets meet een meisje gedaan (en mijn vriend was toen ook 30+). Ik heb er geen problemen mee en voel me vereerd dat hij heeft gewacht, terwijl er best mogelijkheden zijn geweest voor hem om makkelijk van zijn maagdelijkheid af te komen.



Zo zou hij het ook kunnen zien, dat je hebt gewacht. Dat het een 'cadeautje' is
Alle reacties Link kopieren
Thee-leut mag ik je een compliment geven? Ik vind je dapper en stoer dat je gewacht hebt! Het is een eer voor hem! Ik hoop dat dit een man is die jou goed kan 'helpen', het lijkt me best fijn! Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd hoe dit verloopt.. Hihi!
Alle reacties Link kopieren
[quote]lasagna schreef op 27 oktober 2012 @ 22:00:

Ik heb er geen problemen mee en voel me vereerd dat hij heeft gewacht, terwijl er best mogelijkheden zijn geweest voor hem om makkelijk van zijn maagdelijkheid af te komen.

[quote]



Wat voor mogelijkheden dan? Geen man wacht vrijwillig tot na zijn dertigste hoor...
Alle reacties Link kopieren
quote:tess99 schreef op 28 oktober 2012 @ 15:35:

Thee-leut mag ik je een compliment geven? Ik vind je dapper en stoer dat je gewacht hebt! Het is een eer voor hem! Ik hoop dat dit een man is die jou goed kan 'helpen', het lijkt me best fijn! Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd hoe dit verloopt.. Hihi!

Dit dus.

En Stefanbikkel, jij misschien niet, maar tja, dat ben jij... en jij bent nou net zo'n type waar ik sowieso niet mee in bed zou willen belanden.
Alle reacties Link kopieren
Zeker tegen hem zeggen, als ie een beetje respect voor je heeft gaat hij daarmee rekening houden. En bovendien, de meeste mannen vinden het wel speciaal, denk ik, om iemand te mogen ontmaagden!



Overigens, als de vraag/opmerking zou komen waarom je nog steeds maagd bent: je bent kieskeurig. Gaat hij ook wel vleiend vinden: dat je hem hiervoor wél goed genoeg vindt.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met moondrops! Als hij geen respect heeft voor jouw maagdelijkheid is hij het ook zeker niet waard om dat aan hem te verliezen.

Wees eerlijk en vertel je verhaal, zal je een veel leukere eerste keer bezorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven