fantaseren over donkere mannen

10-07-2007 12:44 537 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik heb al een tijdje een leuke vriend maar betrap mezelf er steeds vaker op dat, als we seks hebben, ik fantaseer over een grote donkere man. Ik heb niet een bepaald persoon voor ogen maar gewoon een grote brede donkere man die me gewoon neemt zoals hij dat graag wilt en dat ik onderdanig ben.



Ik heb het nog nooit gedaan met een donkere man maar ze zeggen: once you go black, you never go back. Is het waar wat ze over donkere mannen zeggen? Meer ritmegevoel, groter uithoudingsvermogen enz ... Natuurijk weet ik dat je niet mag generaliseren maar toch...



Hebben meer meiden fantasien als ze vrijen met hun vriend of ben ik een uitzondering?



Liefs, Elke
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 oktober 2009 @ 14:57:

[...]





Als je zou geloven dat alle donkere mannen stormrammen hebben, dan denk ik niet dat je , doordenkend , het idee hebt dat donkere vrouwen de strakste kutjes hebben. Als je zo redeneert zou die strakheid aan aziatische vrouwen moeten zijn toebedeeld, maar of dat een fantasie is van blanke mannen?Wat het precies is weet ik niet, wat ik wel weet is dat het een prachtig gezicht is en dat ik zelf nog nooit zo lekker heb gen##kt daarna... dus wat betreft die strakheid als fantasie... ik denk van niet want de man die mijn ex nam was zeer, zeer fors...
Alle reacties Link kopieren
Het is ook prachtig en die feesten van B4W zijn ook te gek, steeds drukker worden de feesten, al meerdere malen volledig uitverkocht. En mijn man vindt het netzoals gewoonalex enorm geil om te zien als ik lekker onde handen wordt genomen door een aantal blacks.
Alle reacties Link kopieren
@Francientje74, ja black4white is underground maar wel de grootste partij met meer dan 1700 leden en geven eens in de zoveel tijd een feest op een gekke locatie, zoals saund complex, kasteel, party cruise of landhuis heb al de meest exclusieve feesten met hun mogen meemaken helemaal te gek gewoon hihi....
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra070 schreef op 01 november 2009 @ 18:29:

Het is ook prachtig en die feesten van B4W zijn ook te gek, steeds drukker worden de feesten, al meerdere malen volledig uitverkocht. En mijn man vindt het netzoals gewoonalex enorm geil om te zien als ik lekker onde handen wordt genomen door een aantal blacks.



Het blijft voor velen helaas nog TEveel een taboe... maar ik krijg zelf de indruk dat steeds meer vrouwen (en stellen) dit taboe doorbreken...



En leuk sandra dat jouw man er zoveel plezier aan beleeft net als ik.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat we over 5 jaar een stuk verder zijn
Alle reacties Link kopieren
Denk dat we over 5 jaar een stuk verder zijn
Alle reacties Link kopieren
lol lol lol



tipje vd sluier? ;)
Alle reacties Link kopieren
Once you go black gaat zeker op... ze hebben niet allemaal grotere, maar veel zwarte mannen toch wel. Ik wil alleen nog maar zwarte mannen.
Alle reacties Link kopieren
Birgit78, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Niet elke donkere man is aantrekkelijk voor mij, ik vindt schoon zijn erg belangrijk en wederzijds respect. [edit door moderator] Mijn voorkeur gaat uit naar Surinamers waaronder, Creools, Javaans en Hindoestaans. Wij hebben sinds kort een Hindoestaanse huisvriend wat ons erg goed bevalt, hij is wel een stuk jonger maar dat is juist erg geil.... daarnaast is een goeie click op communicatief vlak ook een must wat bij veel te wensen overlaat. Maar ieder zo zijn keuzes.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 19-11-2009 13:37
Reden: racisme
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
gaat iets mis met posten volgens mij?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat de dames geweldig genieten met wat ze beleven ook ik sta op B4W maar niet onder deze nickname hoor.Ik zeg altijd de reden waarom jij mij lekker vind komt doordat jij daarvoor zorg.Voel je hm??
Alle reacties Link kopieren
quote:blackenlekker schreef op 19 november 2009 @ 03:36:

.Voel je hm??Ehhh.... nee, niet echt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:gewoonalex schreef op 29 oktober 2009 @ 18:23:

Met mijn ex vriendin heb ik een date met een donkere man gehad en dat was zeer geil om te zien (en mee te doen). Ik weet niet wat het is, maar het is zeker een van de geilste dingen die ik ooit heb mee mogen maken.



Met je huidige vrouw/vriendin nog geen dergelijke ervaring gehad?



Het lijkt mij ook enorm opwindend om mijn vrouw samen met een mooie donkere man te verwennen of net als jij gewoon te kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:gewoonalex schreef op 01 november 2009 @ 21:02:

[...]





Het blijft voor velen helaas nog TEveel een taboe... maar ik krijg zelf de indruk dat steeds meer vrouwen (en stellen) dit taboe doorbreken...



.



Wat blijft - helaas - een taboe ?

Seks hebben met iemand van een ander ras ? Of het wel doen maar er niet over praten?

Of het kijken naar zulks als je de man bent van de vrouw die op zo'n feestje het " lijdend / meewerkend" voorwerp is? of het dáárover praten? Of naar zulke party's gaan? Of bedoel je nog wat anders?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Edit
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van bruine mannen.
Alle reacties Link kopieren
mijn eerste vriendje was surinaams en de relatie /sex was heel heftig (was ook eerste sex-ervaring dus zo en zo al spannend) en daarna relatie/sex met mijn huidige man die zo hollands is als wat ,

weinig vergelijkingen dus !
Alle reacties Link kopieren
quote:TheApeMan schreef op 13 juli 2007 @ 11:10:

Momodoe, negermannen willen blanke vrouwen neuken omdat ze daarmee blanke mannen vernederen en domineren. Heeft niets te maken met een strakker kutje. Negerinnen hebben geen srakker kutje dan blanke vrouwen. Kijk hier kan ik totaal niet in meegaan.Want het respect blijf maak niet uit wat voor ras of huidskleur.Het is gewoon waar je smaak of voorkeur naar uitgaat.Met zo een gedachte gaan we terug in de oertijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Birgit78 schreef op 03 november 2009 @ 17:13:

Once you go black gaat zeker op... ze hebben niet allemaal grotere, maar veel zwarte mannen toch wel. Ik wil alleen nog maar zwarte mannen.Beft die van jou wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra070 schreef op 25 oktober 2009 @ 18:35:

Wij zijn dit weekend nog lekker verwend door onze hindoestaanse huisvriend, erg lekker hmmmmIs dit serieus??
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 november 2009 @ 21:48:

[...]





Wat blijft - helaas - een taboe ?

Seks hebben met iemand van een ander ras ? Of het wel doen maar er niet over praten?

Of het kijken naar zulks als je de man bent van de vrouw die op zo'n feestje het " lijdend / meewerkend" voorwerp is? of het dáárover praten? Of naar zulke party's gaan? Of bedoel je nog wat anders?Ik heb hier even over na moeten denken maar denk dat het een combinatie van bepaalde factoren is. Ik denk dat je kijk opmerking wel de meest rake is.
Alle reacties Link kopieren
[...]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 30-08-2010 23:35
Reden: reclame
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Annelies, ik vind je bericht erg schokkend. Jij zit in een relatie waarbij je man een jaar bezig is geweest met jou over te halen voor iets behoorlijk intiems en persoonlijks. En jij liet dat een jaar lang toe?



Nee is toch zeker nee? Waar is het respect voor elkaar? En; Krijg je er wel gewoon voor betaald? Je klinkt wel als zijn hoer.
Alle reacties Link kopieren
Madhe,

Ik begrijp je reaktie maar ik ben zeker geen hoer. Ten eerste vraag ik er geen geld voor ten tweede doe ik het volledig uit vrije wil. ik geniet er volldig van. Je moet het zo zien ik ben gaan houden van de fantasie van mijn man. Als ik er niet achterstond had ik het nooit gedaan.Duidelijk?

Op latere leeftijd erachter komen dat je op negers valt is volgens mij niets mis mee. Alleen de manier hoe het gebeurt is ,is voor sommige mensen raar.
anoniem_112057 wijzigde dit bericht op 29-08-2010 16:51
Reden: Aanvulling
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven