Fucketlist

15-05-2016 12:14 278 berichten
De variant op de bucketlist, maar dan: Met wie zou jij seks willen? Mag iedereen zijn.



TO trapt af:

- Die leuke caissière

- Een vriend van mij

- Die zanger van Cyprus

- Arie Boomsma
Die man van de Remia reclame. Waar Afrojack bij op bezoek gaat (geen idee wie dat is, is een oudere man met soort blond haar).
quote:Pien02 schreef op 15 mei 2016 @ 23:51:

Heb helemaal niks met beroemdheden, zo ver van mijn bed en ongrijpbaar...



Zou het nog wel eens willen doen met mijn fuckbuddy van toen ik een jaar of 20 was. Was zo enorm fout met hem, maar tegelijkertijd ook zo geil.



Ik was eigenlijk best gek op hem, maar hij vond mij vooral leuk voor de seks. Dat wist ik diep van binnen ook wel, maar ik vond dat ergens nog wel opwindend ook. Hij woonde in een studentenhuis, en een zomer lang pakte ik bijna elke dag na mijn bijbaantje in de supermarkt het OV om 30 KM naar hem toe te reizen... Ons samenzijn bestond eigenlijk vooral uit : in bed liggen, seks hebben, knuffelen, slapen, weer seks hebben, naar de nachtwinkel om wijn te halen, weer seks hebben, op het dakterras naar sterren kijken, seks hebben, knuffelen, slapen, seks hebben en zo ging het maar door. Soms nachten / dagen achter elkaar.



Kan me nog wel herinneren dat ik een keer 5 dagen achter elkaar bij hem ben geweest, en dat we bijna alleen maar in bed hebben gelegen en seks hebben gehad. Zijn hoeslaken zat van boven tot onder onder de spermavlekken, maar toch sliepen we er beiden als een roos in..



Sinds dien nooit meer zo vunzig bezig geweest, maar zou zo'n weekje toch nog best wel weer eens willen :DHad ik met mijn ex. Geweldige seks.
Alle reacties Link kopieren
Sylvie Meis
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Evi Hansen en Abbey Hoes (21, eigenlijk te jong, maar ze is te leuk)
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer dat het nu weer vooral een topic is over beroemdheden, daar zijn er al meer over. Ik ben wel benieuwd wie uit jullie (naaste) omgeving er op die lijst staan (je hoeft het er niet echt mee te doen hoor, als je de kans krijgt).
Alle reacties Link kopieren
Nou dan zegt een naam zoals Joke vrij weinig schat ik zo in. Snap je punt hoor.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 17 mei 2016 @ 15:07:

Nou dan zegt een naam zoals Joke vrij weinig schat ik zo in. Snap je punt hoor.Nee, maar bijvoorbeeld je buurman, leidinggevende, de jongen die bij de slager werkt, ik vind dat wel leuk om te lezen.
quote:pamelacourson schreef op 17 mei 2016 @ 14:58:

Ik ben wel benieuwd wie uit jullie (naaste) omgeving er op die lijst staan.Doe mij Josje, Karen en Kristel dan maar, die hebben nu toch tijd zat. Als ze hun mond maar houden.
Alle reacties Link kopieren
De fysiotherapeut op mijn sportschool



Maar die ziet mij niet staaaan..kan ook komen omdat hij getrouwd is haha
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 17 mei 2016 @ 15:09:

[...]





Nee, maar bijvoorbeeld je buurman, leidinggevende, de jongen die bij de slager werkt, ik vind dat wel leuk om te lezen.



Dan heb ik er 2. Haha (erg he?)

Een vrouw in mijn sportgroepje en iemand die in het zelfde gebouw werkt (geen directe collega)

Beide zie ik dus regelmatig en klopt hart toch sneller wanneer ik ze zie.



Het zal uiteraard bij een gedachte blijven :-)
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:HuLang schreef op 17 mei 2016 @ 15:11:

[...]



Doe mij Josje, Karen en Kristel dan maar, die hebben nu toch tijd zat. Als ze hun mond maar houden.







Ken je die persoonlijk dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 16 mei 2016 @ 22:13:

Die man van de Remia reclame. Waar Afrojack bij op bezoek gaat (geen idee wie dat is, is een oudere man met soort blond haar).Rod Stewart???
quote:pamelacourson schreef op 17 mei 2016 @ 15:24:

Ken je die persoonlijk dan?Nog lang niet persoonlijk genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:HuLang schreef op 17 mei 2016 @ 15:37:

[...]



Nog lang niet persoonlijk genoeg. Haha, veel plezier als het ooit zover komt. Wel alledrie tegelijk dan, hè?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ennogwat schreef op 17 mei 2016 @ 15:29:

[...]





Rod Stewart???Oh ja, dat is inderdaad Rod Stewart! Ik moet er niet aan denken!!!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:aikidoka schreef op 15 mei 2016 @ 13:46:

Goran VisnjicZEER blij dat die nog niet vergeten is. LEKKER.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ambrozijn schreef op 17 mei 2016 @ 15:47:

[...]





ZEER blij dat die nog niet vergeten is. LEKKER.Goran Visjnic, nooit van gehoord, maar ik word er erg blij van!
Alle reacties Link kopieren
Karen ( een collega )

Nicolette van Dam

Carice van houten
Je leeft maar 1 keer
Anthony Joshua
- Die leuke groenteman van de AH hier.

- Mijn buurjongen van vroeger

- De broer van een goede vriendin van mij (al is dat natuurlijk eigenlijk not done, maar hijs gewoon lekkerrrr, ook goed relatiemateriaal)
op mijn werk komt er wel eens zo een man van DHL, das een lekkere. ik denk er wel eens over dat ik gewoon even ongezien met hem zijn busje in moet stappen, waar hij altijd tussen de pakjes loopt te rommelen op zoek naar die van ons. en hem daar even goed pijpen, die kerel een goeie dag bezorgen.

maar het blijft natuurlijk bij een fantasietje. denk niet dat het ooit zo ver gaat komen.
quote:Ennogwat schreef op 17 mei 2016 @ 15:29:

[...]





Rod Stewart???Even gegoogled en ik bedoel inderdaad Rod Stewart.
Alle reacties Link kopieren
De vriend van een vrouw uit mijn straat is ook errug lekker. Dus die mag op de lijst.
Alle reacties Link kopieren
Christy mack :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven