Fysio

14-03-2017 13:31 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb advies nodig. Zet t even onder kopje seks want ik weet t niet meer.

Ik loop nu een aantal weken bij de fysio voor mn rug. Ben er al eerder geweest dus ken hem al beetje.

Na een paar behandelingen lig ik daar oo tafel en omdat hij me zeer deed gaf ik een klap op de tafel. Zegt hij ineens tegen mij dat hij zich afvraagt hoe ik ben in t liefdesspel.

Okeee denk ik. Nou ben ik altijd een flapuit en redelijk open. Dus ik hem antwoord gegeven. En hem de vraag teruggegeven.



Nou moest ik deze week weer heen. Lig op tafel en hij is bezig met massage. Als ik zeg dat voelde lekker dan gaat hij weer terug naar die plek.

Maar bijna aan t eind legt ie beide handen om mn nek en knijpt. Niet heel hard maar goed. Zo zegt ie volgende keer verder. Ik lig daar en zeg was weer lekker. Ja? Vraagt ie kun je dat hebben. Ja zeg ik. En hij plaatst weer zn handen om mn nek en knijpt. En nog een keer maar harder. Dit ook nog vraagt ie. Ik vroeg hem waar dat voor is. Daar ontspan jij van zegt ie.

Maar zeg nou eens is toch niet een normale behandeling lijkt me.

Wat moet ik hiermee
Alle reacties Link kopieren
Maar wat WIL jij?



Zou je seks willen met hem? Of wil je nooit meer behandeld worden door hem?
To grow up.
quote:s-a-r-kast schreef op 14 maart 2017 @ 15:57:

Maar wat WIL jij?



Zou je seks willen met hem? Of wil je nooit meer behandeld worden door hem?+1
Alle reacties Link kopieren
Je kent blijkbaar je grenzen niet. Je weet zelf ook wel dat dat niet kan toch? Zou er wat van zeggen tenzij je hem.graag wilt want daar lijkt het op.dat je het spannend vind. Want als.mijn fysio dat zou doen hoe knap hij ook is fel ik hem levend en dien een klacht in.
Alle reacties Link kopieren
quote:s-a-r-kast schreef op 14 maart 2017 @ 15:57:

Maar wat WIL jij?



Zou je seks willen met hem? Of wil je nooit meer behandeld worden door hem?Ik denk dat seks met de fysio wel even door haar hoofd is gegaan. Even gedachten laten afdwalen naar deze man die lekker de leiding neemt en als het nodig is hier en daar wat knijpt. Want waarom zet je het anders op de SEKSpijler?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lavendel2 schreef op 14 maart 2017 @ 16:10:

Je kent blijkbaar je grenzen niet. Je weet zelf ook wel dat dat niet kan toch? Zou er wat van zeggen tenzij je hem.graag wilt want daar lijkt het op.dat je het spannend vind. Want als.mijn fysio dat zou doen hoe knap hij ook is fel ik hem levend en dien een klacht in.plus 1
Alle reacties Link kopieren
double
Alle reacties Link kopieren
Dit kan toch niet..kom op

Melden en niet meer gaan
Dit is totaal verzonnen.
Alle reacties Link kopieren
Bizar verhaal.

Heb je het niet totaal verkeerd opgevat?

Hij vroeg of je dominant was. Was dat letterlijk de vraag? Wat ging daar aan vooraf? Had je het over je werk bv?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven