Hoe voelt het precies om gebeft te worden?

04-04-2009 09:51 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze is voor de dames (lijkt me duidelijk):



heb zelf ook geantwoord op de vraag hoe het voelt om gepijpt te worden maar wil nu wel 's weten of vrouwen dezelfde ervaring, tinteling en samentrekking (spasme) hebben als wij mannen.

En is het net zo lekker?? (vul ook ff de Poll in aub)

Beffen is:

Totaal aantal stemmen: 50

voor mij absoluut noodzakelijk om zin te krijgen (6%)
altijd lekker op z'n tijd (66%)
MIJN zuurstof. Kan niet zonder dus BITE IT! (18%)
NIET boffen! (10%)
lekker, tenminste als JIJ dat zegt... Geen stemmen
hoe duidelijker een vrouw is des te beter kan ik het:-)
Alle reacties Link kopieren
quote:rochus schreef op 05 april 2009 @ 00:09:

Helemaal eens MH. Vooral als ze op je gezicht zit ...





Op je gezicht zitten??? Nee toch even een centimeter erboven lijkt me lekkerder voor de persoon eronder.

Je zou anders zomaar ademnood kunnen krijgen.

Alle reacties Link kopieren
Hahahaha... ik zie het al voor me... mijn arme vriend

Komt er 100 kilo schoon aan de haak op zijn snuitwerk zitten... Nah... lijkt me niet goed....



Maar hoe dat voelt... eh... ja lekker... Ik moet niet met iets anders (lees: vriendlief) bezig zijn op zo'n moment, want daar komt niks van... dus standje 69 werkt hier niet....

Genieten is het (en mijn vriend kan het goed..... ) en volledig overgeven...
Alle reacties Link kopieren
Het is heel lekker als het goed gedaan wordt. Dat verschilt natuurlijk bij elke vrouw.

Als ik de verhalen lees over gepijpt worden kan ik niet zeggen dat het zooooooooooooooooooooooo geweldig is om gebeft te worden...

Het aangezicht is ook hier het halve genot, alleen kunnen wij het natuurlijk minder goed zien allemaal. Heb er wel eens een spiegel bij gehouden en dat is wel leuk!



Met zachte tong is het lekkerst vind ik, geen harde snelle lik voor mij!
Alle reacties Link kopieren
quote:intiem schreef op 04 april 2009 @ 23:44:

@wankelevenwicht (aparte naam? Gaat het wel goed?)





Ja hoor, het is (gewoon) een naam, geen weerspiegeling van mijn gemoedstoestand.



quote:

Ik ervaar clitorale stimulatie als opwarmer voor inwendig zeg maar. Clitoraal gaat bij mij naar binnen toe. Beetje plat uitgelegd is aan de buitenkant stimuleren vergelijkbaar met het van binnen ontvankelijk maken van prikkels.

Vandaar dat ik die vingers wel een supertoegevoegde waarde vind, want het verdubbelt het genot voor mij.

Ik denk dat je niet de enige bent. Vrouwen met wie ik het bed heb gedeeld reageerden zoals jij het beschrijft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yraatje schreef op 07 april 2009 @ 12:30:

Hahahaha... ik zie het al voor me... mijn arme vriend

Komt er 100 kilo schoon aan de haak op zijn snuitwerk zitten... Nah... lijkt me niet goed....



Bij mij is het bijna 75 schoon aan de haak, maar dan nog zou ik het vriend niet aan willen doen. Denk dat ik dan een heel zielig mannetje overhou haha.



69, mwah. Wil ik me concentreren dan moet ik me ook vol kunnen overgeven en dat gaat niet lukken als ik ook nog zijn haren tussen mijn tanden uitvis.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is er eigenlijk een tweede bef topic? Deze was toch eerder?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heeeeerlijk om gebeft te worden. Als ik er aan denk alleen al... dan kan ik er helemaal warm/heet van worden.
serieus phileine?
Alle reacties Link kopieren
......
anoniem_72523 wijzigde dit bericht op 03-09-2009 09:33
Reden: her
% gewijzigd
hardloopster mijn printer is stuk, mag de laptop ernaast staan?
Alle reacties Link kopieren
.....
anoniem_72523 wijzigde dit bericht op 03-09-2009 09:32
Reden: her
% gewijzigd
Ik ga wel eerst even "droog" trainen :-)
Alle reacties Link kopieren
....
anoniem_72523 wijzigde dit bericht op 03-09-2009 09:32
Reden: her
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sowieso geil opwarmertje voor mij. Waanzinnig lekker mits het goed gebeurd! Goed d.w.z. niet direct tussen m'n benen duiken, maar lekker langzaam likkend naar beneden toe werken, af en toe wat vingerwerk erbij, tong naar binnen, schaamlippen iets openzetten, richting clit likken, zachtjes zuigen, tong naar binnen is echt errug lekker ... mwahhh... ik kan er echt heet van worden!
Alle reacties Link kopieren
@ hardloopster: Ik print 'm meteen uit, want niet alle mannen begrijpen het



Ik moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd niks te klagen heb. Hij-zonder-zijn-naam-te-noemen weet precies wat ik wil en andersom.



Ik stop met lezen van de seks-topics. De tussenfases dat we elkaar niet zien zijn te lang en met het lezen van dergelijke topics lijkt het eeuwig te duren! Grrr!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven