Iemand ervaring met pegging?

07-03-2017 11:33 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin waar ik vaker seks mee heb stelde dit voor. Ik ben er wel voor om grenzen te verleggen, maar zou graag wat meer info willen hebben over hoe en wat. Alvast bedankt voor de info.
Alle reacties Link kopieren
Kende deze benaming ook niet, ik heb het eens met een vrouw mogen ervaren die dat wel eens leuk leek.

Als man vond ik een vrouwen vinger lekker diep al enorm lekker,en na die ene ervaring blijf ik liever bij de vinger of twee max, geloof mij dat is super.
Alle reacties Link kopieren
Update: nog steeds geweldig
Alle reacties Link kopieren
Dat is mooi. Kun je ook steeds grotere aan, of zijn jullie niet aan het opbouwen?
Alle reacties Link kopieren
Lucky you
Alle reacties Link kopieren
<...>
anoniem_335875 wijzigde dit bericht op 28-03-2017 11:17
Reden: Oeps, late reactie
% gewijzigd
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me soms heel narrow-minded als ik dit forum lees.... En daar ben ik heel blij om eigenlijk...
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor genot een vrouw hier uit haalt???



Wat voor een genot haalt een man uit vingeren? Een vrouw uit pijpen?

Het is toch heerlijk om met elkaar bezig te zijn!



Heel leuk om af en toe toe te voegen, een aanrader.

Neem wel een bescheiden maatje
Alle reacties Link kopieren
Geen grotere afknapper voor mij dan een man die anale handelingen door zijn vrouwelijke partner wil bij zichzelf laat verrichten.

Maar ieder het zijne.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw en ik vond het altijd heerlijk om het bij mijn ex te doen. Hij genoot er ook van overigens!
Alle reacties Link kopieren
JesyDoe schreef:
01-04-2017 11:25
Geen grotere afknapper voor mij dan een man die anale handelingen door zijn vrouwelijke partner wil bij zichzelf laat verrichten.

Maar ieder het zijne.
Zo boeiend is het toch niet? Er zitten daar gewoon veel zenuwen en de mannelijke ''g-spot'' (via prostaat stimulatie) dus lichamelijk/biologisch gezien kan stimulatie daar gewoon lekker zijn. Maar wellicht dat het voor sommigen ingewikkeld is omdat mensen het koppelen met homoseksualiteit?
Alle reacties Link kopieren
de een vindt het heerlijk de andere moet er niks van weten. er zit nog steeds een flink taboe op (al wordt dat volgens mij minder) ik behoor tot de eerste categorie. langzamerhand begint mijn vriendin het ook steeds leuker te vinden. ze moest eerst even wennen aan het idee.
Koffie??
Alle reacties Link kopieren
Sidhe1 schreef:
28-03-2017 11:22
Ik voel me soms heel narrow-minded als ik dit forum lees.... En daar ben ik heel blij om eigenlijk...
Ik ook. :proud:

Maar wens jullie allemaal succes hoor!

Kende die hele term pegging ook niet. Dacht dat het een soort legging was. :there:
Alle reacties Link kopieren
Haha luister, pegging is netjes gezegd het penetreren van de anus van een man, door een vrouw met een voorbind dildo.
Het gaat vaak om het domineren waar de man zo nu en dan op kickt haha.
Maar het gaat dus om het masseren van de prostaat met de didlo. Een man komt uiteindelijk ook echt klaar en kan zelfs komen zonder dat de penis aangeraakt word. De vrouw kan ook met de vingers de prostaat masseren genaamd prostaat melken. Btw dit heeft niks met homo zijn te maken Maar dus met het domineren. Nog vragen? Haha
Alle reacties Link kopieren
Oh en zag een vraag of de vrouw er dan iets uithaalde....er zijn ook voorbinddildos die de vrouw laten genieten waar een andere kant vibreert...
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt niet zo fijn te zijn als hier een oude kerstboom voor wordt gebruikt...
Love is the meaning of life
Synergy2017 schreef:
07-03-2017 11:33
Een vriendin waar ik vaker seks mee heb stelde dit voor. Ik ben er wel voor om grenzen te verleggen, maar zou graag wat meer info willen hebben over hoe en wat. Alvast bedankt voor de info.
Mocht je die vriendin hebben laten gaan, stuur ze gerust naar mij! :-)
Een fantasie waar ik al lang mee loop...
Alle reacties Link kopieren
Fun_ schreef:
24-05-2020 14:42
Mocht je die vriendin hebben laten gaan, stuur ze gerust naar mij! :-)
Een fantasie waar ik al lang mee loop...
Tjee, dit is meer dan 3 jaar geleden....
Denk je dat diegene nog antwoord geeft?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Fun_ schreef:
24-05-2020 14:42
Mocht je die vriendin hebben laten gaan, stuur ze gerust naar mij! :-)
Een fantasie waar ik al lang mee loop...
Ga es weg.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Fun_ schreef:
24-05-2020 14:42
Mocht je die vriendin hebben laten gaan, stuur ze gerust naar mij! :-)
Een fantasie waar ik al lang mee loop...
Mocht die vriendin hier meelezen, dan weet je in ieder geval zeker dat het niks meer wordt zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven